Τήνελλα, ω καλλίνικε, τήνελλα

dspphoto.jpg

Αν κάτι εκτός προγράμματος ξαναφυτρώσει στα καμμένα, τιτλοφορείται ανίερη πράξη

«Αν η Ολυμπιακή Φλόγα είναι ιερή, τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι ακόμη περισσότερο. Δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε την κινεζική κυβέρνηση να αποκτήσει την Ολυμπιακή Φλόγα, ένα σύμβολο ειρήνης, χωρίς να καταγγείλουμε τη δραματική κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα, σχεδόν πέντε μήνες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων»

Το παλληκάρι στη φωτογραφία λέγεται Βενσάν Μπροσέλ και προχθές απέδειξε ότι υπάρχει και κόσμος που βλέπει, υπάρχει και κόσμος που σκέφτεται, υπάρχει και κόσμος που υπηρετεί “το μεγάλο, το ωραίο, το αληθινό”, προς μεγάλο εκνευρισμό των κλεπταποδόχων – διαχειριστών του. Η φλόγα δεν έφυγε βουβά και ανέμελα αυτή την φορά, παρότι στο παρελθόν (για παράδειγμα το 1936) έχει φύγει έτσι.

ΥΓ: Η ιστοσελίδα των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα είναι εδώ.

About these ads

25 Σχόλια

  1. Μπράβο βρε Μπαμπάκη! Κι εγώ της ίδιας γνώμης είμαι. :D Πέσαν οι περισσότεροι να τον φάνε τον άνθρωπο…

  2. Συμφωνώ με χίλια!!!!

  3. Βεβαίως και να διαμαρτυρηθούμε για το Θιβέτ.
    Βεβαίως και να διαμαρτυρηθούμε για την καταπάτηση των ανθρώπινων διακιωμάτων.

    Αλλά ας έχουμε στο μυαλό μας τη γενικότερη εικόνα.

    Δες εδώ (http://www.skai.gr/master_story.php?id=76732) τί γράφει για το βίο και την πολιτεία της οργάνωσης “Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα”. Εκεί θα βρεις links για άλλες ιστορίες της οργάνωσης αυτής.

    Αν και ο ΣΚΑΪ συνήθως καλύπτει κάποια θέματα με μία ιδιαίτερη μονομέρεια, στη συγκεκριμένη φάση, τουλάχιστον ιντερνετικά έδειξε ότι ήταν αρκετά διαβασμένος.

    Ξαναλέω, το ζήτημα της καταπάτησης των ανθρώπινων δικαιωμάτων είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Αποδεικνύεται όμως ότι δεν ξεκινάνε όλοι έναν αγώνα έχοντας τις αγνότερες των προθέσεων.

    Κατά τ’ άλλα, για μένα δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι ιερό σε αυτή την ιστορία της αφής της φλόγας. Ένα θέαμα είναι, όπως η μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων ή της Eurovision.

  4. Αντωνάκη, πρώτη φορά αγόρι μου άκουσες ότι όσοι διαμαρτύρονται για τον κομμουνιστοφασισμό είναι πράκτορες των ΗΠΑ, των Εβραίων και της Λέσχης Μπιλντεμπεργκ και απεργάζονται την καταστροφή του ελληνισμού; +Ευλόγησον+

  5. Αθηναιάκη, δύο λέξεις θα σου πω αγόρι μου:

    άιντε άιντεεεεε……..

  6. και η ΕΡΤ απέδειξε ότι το μόνο μεγάλο ωραίο και αληθινό που αξίζει είναι τα φράγκα.

    Βέβαια, η υπόθεση “ανθρώπινα δικαιώματα” είναι ένα θεματάκι, μιας και αυτά τυχγάνουν υπεράσπισης κατά το δοκούν συχνάκις και πυκνάκις.
    Και η παρατήρηση του Αντώνη δεν είναι και για χλεύη -άλλωστε δεν ακούμε πρώτη φορά για κατευθυνόμενα NGOs ανάλογα με το από πού αυτά χρηματοδοτούνται.

    Αλλά στο προκείμενο -ορθώς επράχθη.

  7. Το παληκάρι, καθώς και τα άλλα δύο που σκάσανε από την εξέδρα των επισήμων και τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους (κατά τα άλλα μας πρήξαν εμάς με τους ελέγχους και τους κόντρα ελέχγους για να μπούμε στο χώρο, η υστερία των Κινέζων είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο ώστε να ζητήσουν να γίνει η τελετή της αφής, άκουσον άκουσον, χωρίς καθόλου την συμμετοχή κοινού και πέτυχαν να γίνει αυτό στην αδελφοποίηση Δήμου τους με τον Δήμο Αρχαίας Ολυμπίας την αμέσως επόμενη) καταχειροκροτήθηκε από τους θεατές και ανάλογα άκουσε τα ου της ζωής του ο Κινέζος που μίλαγε!! Οι δε υπόλοιποι φοιτητές Θιβετιανής καταγωγής που δράσαν στην Ολυμπία κατά το πέρασμα της πομπής και μετά, λάβαν την αμέριστη υποστήριξη του κόσμου!
    ;-D

  8. Αντωνάκη, να πεις ό,τι θες αγόρι μου. Εσένα ειδικώς δεν πρόκειται να σου απαντήσω. Δεν κλέβω εκκλησίες βλέπεις.

  9. Ορίστε και μια λίστα Ελλήνων δημοσιογράφων που αντιδρούν. Γιατί αντιδρούν; Μήπως είναι πράκτορες της CIA;

    http://roides.wordpress.com/2008/03/26/ieri26march2008/

  10. Δεν καταλαβαίνω την αντίδρασή σου Αθήναιε.
    Το μόνο που είπα ήταν ότι όντως υπάρχει ένα θέμα μεταξύ Κίνας και Θιβέτ, αλλά όταν η διαμαρτυρία γίνεται από μία οργάνωση η οποία είναι τουλάχιστον αμφιλεγόμενη, φυσικό είναι να σκέφτομαι λίγο περισσότερο τα κίνητρα πίσω από αυτή την ενέργεια.
    Ούτε για κομμουνιστοφασισμό (sic), ούτε τίποτα.

    (Ελικρινά τώρα, μήπως με μπερδεύεις με κάποιον άλλο;)

  11. Είμαι περίεργη να δω πόσο “ειρηνικά” θα διεξαχθούν αυτοί οι αγώνες…

  12. @Μαρία:
    Φαίνεται γεννηθήκαμε για να επιβεβαιώνουμε παροιμίες καλή μου. :)

    @Advocatus diaboli:
    Χίλια με το ΦΠΑ ή χωρίς; Να πάρεις θέση επ’ αυτού! :P
    (τι απάντηση να έβαζα καλέ, μην φωνάζεις!)

    @Αντώνης_Χ:
    Δεν το έχω ψάξει όσο ο ΣΚΑΪ, και λέω πως άντε και δεν έχουν αγαθές προθέσεις. Και; Δεν χρειάζομαι κάποιον άγιο για να μου πει πόσο χάλια είναι τα πράγματα στην Κίνα. Και αν το Θιβέτ μπορεί σε ένα βαθμό να θεωρηθεί ότι βρίσκεται μέσα σε ένα πεδίο somebody-else’s-problem (με το οποίο δεν συμφωνώ), δεν ισχύει το ίδιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα του ενός πέμπου του πληθυσμού του κόσμου. Το Θιβέτ, εκτός από την κορυφή του κόσμου, είναι και η κορυφή του παγόβουνου. Μιλάμε για μια χώρα που (σύντομα) θα βρίσκεται στην πρώτη θέση των υπερδυνάμεων του κόσμου μας. Το τι κάνει και τι δεν κάνει μας αφορά – νομίζω.
    Με άλλα λόγια, δεν έχω εναλλακτική μπροστά μου: είτε κάναμε μόκο όλοι μαζί παρέα, είτε υποστηρίζουμε την διαμαρτυρία μιας οργάνωσης με αμφιλεγόμενα κίνητρα. Ε, προτιμώ τα αμφιλεγόμενα δικά τους από τα σίγουρα και δεδηλωμένα των Κινέζων. Με ξέρεις αρκετά καλά για να ξέρεις τι σούρνω στους Αμερικάνους – όποτε όμως σκέφτομαι ποιοι είναι οι εναλλακτικοί πλανητάρχες με πιάνει μια ανατριχίλα άνευ προηγουμένου…
    (Για να πω την αλήθεια, ντρέπομαι που τους απαγγέλθηκαν κατηγορίες. Δεν επιτέθηκαν και σε κανέναν!)
    Συμφωνώ απόλυτα για την μπαρούφα της ιερότητας της φλόγας. Η αξία της τελετής φαίνεται άμεσα αν σκεφτεί κανείς πότε έγινε για πρώτη φορά: το 1936 με πρωτοβουλία των φασιστών που είχαν αναλάβει εκείνο το χρόνο την τέλεση των Αγώνων (η ΔΟΕ έχει παράδοση). Από την στιγμή που μπαίνεις όμως στον χορό, είσαι αναγκασμένος να πάρεις κάποια θέση και όχι να κάνεις…”τουμπεκίνου” που διάβασα κάπου. :)

    @Αθήναιος:
    Κοίτα, επειδή τον ξέρω τον Αντώνη προ μπλογκ (και εκτός μπλογκ) και έχω νιώσει (στο πετσί μου) πόσο πνεύμα αντιλογίας γίνεται (εδώ συνεχίζει να δηλώνει ΑΕΚτζής, φαντάσου): θα έλεγα να μην κρίνεις ένα σχόλιό του ως ένα πέτασμα που κρύβει το σχόλιο που πραγματικά ήθελε να κάνει. Ο άνθρωπος είναι ευθύς και ό,τι ήθελε να πει είπε ήδη, δεν εννοεί τίποτα από πίσω, και ειδικά τίποτα προς τις κλασσικές θεωρίες συνωμοσίας.
    Αυτά ως προς τα σχόλια. Ως προς το ποστ, σκέφτομαι πως θα αρκούσε να είχα βάλει ένα λινκ προς το δικό σου, χωρίς άλλο κείμενο, αλλά δεν συμφωνώ με όλα όσα λες περί φιλελευθερισμού. :P
    Σήμερα θα φάω ξύλο, το βλέπω, το μυρίζω, το αισθάνομαι, αλλά ποντάρω στο χιούμορ σου… :)

    @Κροτ:
    Απ’ ό,τι έμαθα, το κανάλι με τις περισσότερες περικοπές στα πλάνα “έτυχε” να είναι ιδιοκτησίας του Προέδρου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής. Αυτό σχολιάστηκε αρκετά (και σε καθολου ευγενικούς όρους) από τους ξένους.
    Γενικά, η υπεράσπιση ανθρώπων συμβαίνει μόνο όταν και όποτε μας παίρνει και δεν θα έχουμε προβλήματα με τον δυνατό αντίπαλο. Αυτό είναι το χειρότερο με την υποκρισία μας ως Δυτικοί και με την αδιανόητη εντύπωσή μας ότι παραμένουμε καλοί καγαθοί (και φρουροί του ολυμπιακού ιδεώδους, της δημοκρατίας κλπ κλπ κλπ)

  13. Σωστός ο Γάλλος δημοσιογράφος!

  14. @Σοφία:
    Λογικό δεν ήταν; Αν αφήσεις τον Έλληνα αυθόρμητο, δεν θα του βγουν αντανακλαστικά μετά από τόσες μ@λ@κίες που του έχουν κάνει κάθε λογής δικτάτορες;
    (Πήγες μαθαίνω. Να ανησυχώ πως θα σε παρακολοθούν πλέον και ως εκ τούτου παρακολουθείται και το αγνό τούτο βλογ??? χε χε χε)

    @Αλεπού:
    Δείχνει μακρύς ο δρόμος μέχρι τον Αύγουστο πάντως, και γεμάτος άπειρες ευκαιρίε για υποκρισία από τους διάφορους…θεματοφύλακες του παγκόσμιου πολιτισμού.

    @Ρενάτα:
    Ουί! :)

  15. Daddy-o, μέχρι ένα σημείο με βρίσκεις σύμφωνο σ’ αυτά που γράφεις στα σχόλιά σου.
    Μία “καλή καγαθή” πράξη δεν αναιρεί ένα αμφιλεγόμενο (ή εντελώς σκοτεινό) υπόβαθρο.
    Καλώς οι Θιβετιανοί διαμαρτύρονται (φαντάζεσαι να αυτοπυρπολούνταν με την ολυμπιακή φλόγα; εκεί να δεις!) και καλώς έγινε μία τέτοια παράσταση διαμαρτυρίας σ’ εκείνο το μέρος (τόσα και τόσα “ανίερα” έχουν γίνει εκεί, αυτό τους μάρανε;), και μαζί τους 1000% αλλά προσωπικά δεν νομίζω ότι ο κόσμος δεν είναι “μαύρο-άσπρο”, “οι απόλυτα καλοί Ρεπόρτερς Χωρίς Σύνορα- οι απόλυτα κακοί Κινέζοι/ αθάνατοι της ΔΟΕ/ μπάτσοι”.
    Όλοι έχουν τη δική τους agenda, η οποία καθορίζεται από πολιτικές συμφωνίες, ανταλλάγματα και αξυπηρετήσεις (και για να προλάβω τον Αθήναιο, όχι από θεωρίες συνωμοσίας).

    Τί έγινε τελικά με τους δημοσιογράφους; Τους αφήσανε ελεύθερους;

    Ευχαριστώ για την υποστήριξη. Όσο για το “πνεύμα αντιλογίας” που λες, δεν μπορώ να σου απαντήσω. Ως ΑΕΚτζής, αυτή την περίοδο κάνω την αυτοκριτική μου, καθώς και νηστεία τε και προσευχή μέχρι την Κυριακή.

  16. XAXAXAXAXA!!! Λες, ε? Ε, τότε, να μην κλειδώνω το αμάξι (τουλάχιστον αυτήν την φορά φύγαν γρήγορα οι μπλε άνθρωποι, τότε με τις φωτιές, όπου και να έφτυνες πετύχαινες περιπολικό, και όλα στα διπλανά τετράγωνα από το σπίτι μου, αμάν κάναμε για πάρκινγκ) βρε παιδί μου, είδες τι είναι να έχεις ασφάλεια? Άσε που θα μορφωθούν κιόλας πολύ γιατί από συνέδριο σε συνέδριο είμαστε αυτόν τον καιρό!!!
    ;-D

  17. Mpampaki συμμερίζομαι τις απόψεις σου, ωστόσο συμφωνώ εν μερει και με τον antoni x. Πιστεύω ότι σε αυτές τις ιστορίες δεν υπάρχει πάντα άσπρο και μαύρο, αλλά γκρίζο, και πολλές φορές κανείς μπορεί να παρερμηνεύσει την πραγματική αφορμή κάποιων γεγονότων. Δεν καταδικάζω ούτε και εγκρίνω όμως απόλυτα την συγκεκριμένη ενέργεια – η οποία αν το θέλεις έγινε και σε μας σε έναν χώρο ΙΕΡΟ, και αν για κάποιους οι Ολυμπιακοί αγώνες δεν ειναι παρά συμφέροντα, χρήματα και χρηματοδοτήσεις ή πολιτικά πιστεύω, για τη χώρα μας είναι σίγουρα κάτι παραπάνω και απο αυτά, είναι ιστορία ζωντανή. Και μια που μιλάμε για ιστορία,πειράζει που δεν μου άρεσε ότι στο χάρτη του συγκεκριμένου site το Greece φέρνει κάπου στη Πελοπόννησο ενώ λίγο πιο πάνω στέκει χωρίς κουκίδα και συγκεκριμένο (?) γεωγραφικό προσδιορισμό η λέξη Macedonia…;;;Ιδιαίτερα τις μέρες αυτές που άλλο ένα ιστορικό θέμα αιμορραγει… :(( Μη μου πείτε βρε παιδιά ότι οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι δεν έχουν ιδέα του πόση φασαρία έχει γύρω από το συγκεκριμένο όνομα…

  18. @Αντώνης_Χ:
    “Τί έγινε τελικά με τους δημοσιογράφους; Τους αφήσανε ελεύθερους;”
    Ναι, αλλά έχουν απαγγελθεί κατηγορίες για προσβολή εθνικού συμβόλου και τέτοια. Έχουν δικάσιμο δλδ.
    Μέχρι την Κυριακή κι εμείς νηστεύουμε για χάρη σας. ;)

    @Σοφία:
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου μιλάς στον ενικό, άγνωστο άτομο που μπήκες για πρώτη φορά στο μπλογκ μου! :lol:

    @Ρινιώ Μ:
    Είδα κι εγώ τον χάρτη, μετά το σχόλιό σου. ΟΚ, η Πελοπόννησος είναι απλά το σημείο που “πέφτει’΄το βελάκι του ονόματος. Όσο για τους Σκοπιανούς, ας είμαστε ρεαλιστές: δυστυχώς όλοι οι ξένοι την FYROM την αναφέρουν ως Μακεδονία (εκτός κι αν μιλάνε μπροστά μας). Ακόμα και αν κάποιος είναι δημοσιογράφος, το πιο πιθανό είναι πως δύσκολα θα μπει σε μια διαδικασία να αλλάξει ένα χάρτη γιατί ίσως μπουν και Έλληνες στο site και τον δούνε. Δυστυχώς. Και υπ΄ευθύνη μας (κυρίως), από το 1946 και μετά, όχι μόνο από το 1990 :(
    Την πράξη προσωπικά την θεωρώ σωστή, ανεξάρτητα από το ενδεχόμενο γκρίζο των ενδεχόμενων κινήτρων. Διαμαρτυρία κοινού ήτανε στο κάτω – κάτω, και στρεφόταν όχι ενάντια στην Ολυμπία αλλά ενάντια στους καπηλευτές αυτής. Συμμεριζομαι αυτό που λες, και για την ιστορία και για την ιδέα. Απλά έχω πάντα την άποψη ότι πράξεις ενάντια σε δικτάτορες είναι αυτές που αποκαθιστούν την ιερότητα ενός χώρου και όχι που την θίγουν.
    Κι ένα τελευταίο σχόλιο: Δυστυχώς το πόσο ιερό και ζωντανό κρατάμε εμείς οι ίδιοι το πνεύμα του ολυμπισμού φάνηκε την Τετάρτη το βράδυ: τελικός κυπέλλου μπάσκετ, Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός, με το μισό γήπεδο άδειο (ζώνες ασφαλείας) και το πλήθος των αστυνομικών να είναι ίσο με το πλήθος των “φιλάθλων”.
    Την καλημέρα μου κι ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

  19. Ola mia vitrina. Eutixos merikoi (opos to palikari pu les) tis petane pu kai pu petres. Mono pu auti einai apo gero tzami…

  20. Σε ευχαριστώ με τη σειρά μου για το βήμα που μας δίνεις για σκέψη και ανταλλαγή απόψεων. Σε σχέση με την Ολυμπία: Όχι δεν υπονόησα-λαθος αν φάνηκε έτσι από το κείμενό μου ότι θίχτηκε το ολυμπιακό πνεύμα, ωστόσο δεν μου άρεσε που έγινε στο συγκεκριμένο χώρο/χρόνο και με το μακεδονικό την ίδια στιγμή – εθνικό μας θέμα- να αιμοραγεί. Ωστόσο ο σκοπός σίγουρα πολλές φορές αγιάζει τα μέσα, πόσο μάλλον τόσο ιερός με τη σειρά του ως αντίδραση απέναντι σε ένα τόσο δικατορικό καθεστώς στις μέρες μας. Τώρα το θέμα μακεδονικό είναι μεγάλη ιστορία: το 1946 και με εμφυλίους, τι να πρωτομαζέψουμε, ας κοιτάξουμε καλύτερα το σήμερα.Για το αθλητικό/ολυμπιακό πνεύμα:Mpampaki εχει χαθεί προ πολλού:Με το dopping και το sponsoring αντι του κλάδου ελαίας.Με Παναθηναικο και Ολυμπιακό και άλλες ομάδες και τους παίχτες τους να πουλιούνται και να αγοράζονται με υπέρογκα ποσά,με τη σύνθεση των ομάδων μας να είναι κατά ένα μικρό ποσοστό πλέον ελληνική…Οι μέρες του 87 χάθηκαν προ πολλού, συνεπώς γιατί να μην αλλάξει και η κερκίδα, έτσι δεν είναι;Κλείνω το σεντόνι μου γιατί σας κούρασα… :)

  21. Είπα μήπως με δωροδοκήσεις με κανένα Lego Mindstorms για να to χαλάω και να μην σας απασχολώ!!!!
    ;-D

  22. @keimgreek:
    Συ είπας….

    @Ρινιώ Μ.:
    Κατ’ αρχήν το σεντόνι δεν κούρασε, αντίθετα. :)
    Για το μακεδονικό, Τετάρτη (αντί Κυριακής) κοντή γιορτή. Προσωπικά διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό για τον χειρισμό που έχει γίνει (δεν καταλαβαίνω ας πούμε γιατί δεν επικεντρωνόμαστε σε αλλαγή του ονόματος της ΠΓΔΜ όπως αναφέρεται στο ίδιο της το Σύνταγμα). Ελπίζω να συνειδητοποιήσουν, έστω και την ύστατη ώρα, όλοι όλα όσα παίζονται.
    “Οι μέρες του 87 χάθηκαν προ πολλού, συνεπώς γιατί να μην αλλάξει και η κερκίδα, έτσι δεν είναι;” Χμ, ναι, αν και είναι πιο περίπλοκο κατά την γνώμη μου. Έχουμε μια έξαρση βίας η οποία ειναι στην ουσία άσχετη με τον αθλητισμό: οι στρατοί χουλιγκάνων που νταντεύονται από τις διοικήσεις των ομάδων δεν πάνε στο γήπεδο για το αγώνισμα – απόδειξη ότι είχαμε θάνατο έξω από ματς γυναικείου βόλλεϋ (!). Πάνε για την αυτο-επιβεβαίωση μέσα από την επιβολή (δια της βίας) στον “άλλο”, όποιος και όπως κι αν ορίζεται αυτός. Η βία πια αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο, που τέμνει εγκάρσια την καθημερινότητά μας. Δυστυχώς, με ανοχή έως και ενθάρρυνση της Πολιτείας, τα φαινόμενα αυτά έχουν πιάσει γερές ρίζες στον αθλητισμό, όχι επειδή ανήκουν εκεί αλλά επειδή είναι πιο απλό να οριστεί η διαφορά του εμείς και οι άλλοι όταν προσκυνάς σώβρακα και φανέλες. Μόνο το Νικολαϊδη έχω δει να κάνει σοβαρή προσπάθεια ενάντια στους χούλιγκαν – και δεν είμαι και ΑΕΚ. :)
    Την καλημέρα μου.

    @Σοφία:
    Ποιον να πρωτο-δωροδοκήσω για να με αφήσει στην ησυχία μου; Εσένα; Τον Μάκη; Τον Θέμο; Ποιον; χα χα χα χα :P

  23. Xoxo, κοίτα, εγώ στη θέση σου, θα ξεκίναγα από μένα!!!
    ;-D

  24. Ένα εξαιρετικό σχετικό άρθρο, του Πάσχου Μανδραβέλη από την Καθημερινή, εδώ:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_10_01/04/2008_264689

  25. @Σοφία:
    Θυμάσαι το ανέκδοτο;
    Πάει ο τύπος στην Αθηνάς, εκεί που κάνουν πιάτσα οι επί χρήμασι εκδιδόμενες (οι πουτάνες ντε!). Βρίσκει μία έτσι μπάνικη, την κοιτάει από πάνω έως κάτω και την ρωτάει:
    - Πόσα;
    - Πέντε;
    - Τι πέντε;
    - Τι πόσα; :lol:

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 72 other followers

%d bloggers like this: