Εισαγωγή στον κόσμο των blog

Ξεκίνησα να γίνω κι εγώ bloger. Δεν έχω ιδέα αν αυτό αξίζει τον κόπο για τον ταλαίπωρο e-αναγνώστη, αλλά περνάω πολλές ώρες μπροστά στο ρημάδι τον υπολογιστή της δουλειάς και θα ήταν καλή ιδέα να ξεφεύγω από το περιβάλλον που και που, αφήνοντας σκέψεις να ταξιδέψουν προς τα έξω.

Το σκεφτόμουνα πολύ καιρό να αρχίσω blog. Χωρίς πλάκα, το βασικό εμπόδιο ήταν ότι δεν έβρισκα ένα «username» που να με εκφράζει. Ήρθε όμως ως ιδέα το «μπαμπάκης», όπως με φωνάζει ο πιστιρίκος μου (2 1/2 ετών είναι)  εδώ και καιρό, μια μάλον παράξενη εκδοχή του «μπαμπάκα». Αυτό μάλιστα! Αυτό είναι τίτλος τιμής, αυτός είναι προσδιορισμός μου που με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο (και κολακευμένο επίσης).

Σκοπεύω να γκρινιάζω στα κείμενά μου. Πολύ. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου γκρινιάρη, αλλά μου την δίνουν απίστευτα οι μικρές καθημερινές μαλακίες. Πέφτουν πάνω σε όλους μας σαν σκόνη πάνω σε γίγαντες, που μαζεύεται και πετρώνει, εγκλωβίζοντάς τους σε ένα κουκούλι σαν άθραυστο φέρετρο. Αηδίες.

Υπάρχουν όμως και πράγματα που μου αρέσουν, και θα γράφω και για αυτά:

  • ο τρόπος που αγκαλιάζουν τα μικρά παιδιά
  • το καλό κρασί (όψη, οσμή, γεύση)
  • τα χαμόγελα των γυναικών «μετά»…
  • τα θερινά σινεμά
  • ο μυρωδάτος καφές
  • τα φρεσκοτυπωμένα βιβλία
  • σακούλες γεμάτες καινούργιους δίσκους (ειδικά βινύλιο!)
  • χρήσιμα gadgets (η χαρά του μηχανικού)
  • βόλτες κάτω από τον ήλιο
  • παλιές κωμικές σειρές
  • να ψωνίζω μπαχαρικά
  • ποτά στην μπάρα
  • κολύμπι
  • παρέες που τραγουδάνε όλοι μαζί, συνήθως σε ταβέρνες
  • η θεατρική εμπειρία
  • να μαγειρεύω για αγαπημένους μου ανθρώπους
  • να φτιάχνω λίστες  ;^)

Οπότε, φίλε e-αναγνώστη, ζητώ την υπομονή σου και υπόσχομαι να κάνω ό,τι καλύτερο για να σου κρατήσω το ενδιαφέρον, με σχόλια καθημερινότητας, πολιτικής αλλά και προσωπικά.

Καλή αρχή!

16 Σχόλια

  1. Καλή αρχή φίλε μου. Σου κάνω το ποδαρικό και πρέπει να γράψω κάτιτι…. Αυτό που μου έρχεται στο νου είναι κάτι που μου είπε κάποιος σοφός. «Η μάνα του χωσέ, δεν έκλαψε ποτέ». Λοιπόν….. ΧΩΣΤΑ ΤΟΥΣ!
    Φιλούρες διαδικτυακές

  2. πάνω απ’όλα, ειλικρινής και ουσιαστικός!

    χαίρετε. 🙂

  3. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα, καλώς ήλθες! :^)

  4. Τώρα σε γνώρισα, μπαμπάκη, και είμαι πολυ χαρούμενη για αυτό.Απλά και καθημερινά, όπως και οι μικρές στιγμές ευτυχίας που σου αρέσουν ( και μου αρέσουν)

  5. Αχά, κάποιος αντιγράφει την λίστα μου!!! :^)
    Καλώς ήλθες Crucilla!

  6. Πολύ δουλεύεις μπαμπάκη, σαν κι εμένα!

  7. Στο διπλανό γραφείο είσαι, έτσι;

  8. όχι στο ορκίζομαι!!χαχαχα!

  9. …τρελλαίνομαι για μυρωδάτο καφέ,βιβλία,μαγειρική,μπαχαρικά…γι’αυτό αγαπώ τόσο τα μπλογκς…λες θα βρω κι άλλους σαν εμένα…και τσουπ…να κάμποσοι…

  10. @cook:
    Ήρθες στα σωστά μέρη τότε! Πολύ χαίρομαι για αυτό! 🙂

  11. Αυτό που έκανα όταν ανακάλυψα το Blog ήταν να χαμογελάσω:)

  12. @ΜΕΣΣΟΥΑ:
    Μιλ μερσί, όμορφο σχόλιο. 🙂

  13. […] χθες, πριν δύο χρόνια, ανέβηκε το πρώτο ποστ του Μπαμπάκη, με παρότρυνση φίλων, με όλα τα αποτελέσματα που… […]

  14. ΣΕ ΟΛΑ ΙΔΙΟΙ!!!
    (εκτος απο αυτο με τα βινυλια, που τωρα ειναι cd 😉 )

  15. @Φάβα:
    Είμαι παλαιάς κοπής μουσικόφιλος. Κλώνε, ε κλώνε! 😉

  16. […] Στεναχωριέμαι. Έστω και για λόγους ανόητους (δηλαδή για τον τρόπο που οι άνθρωποι αντιλαμβανόμαστε εγωκεντρικά το χρόνο και την κατάτμησή του) σήμερα κλείνουν 10 χρόνια από το πρώτο μου ποστ. […]

Σχολιάστε

