• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Απρίλιος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
        Μάι. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Αναφορές από ταξίδια

Έχουμε στη δουλειά μια κοπέλα που εργάζεται εδώ ως φοιτήτρια. Ήρθε για την πρακτική της και έμεινε. Περιπτωσάρα. Έχει πει (και συνεχίζει να λέει) τα απίστευτα. Για το Πάσχα πήγε Βαρκελώνη (και έφυγε πριν το αποψινό ματς στο Καμπ Νου – απίστευτο!!!). Από όλο το ταξίδι τι βρήκε να διηγηθεί;

"Παιδιά, ξέρετε πώς κάνουν τον κρύο καφέ εκεί;"

"Πώς;"

"Φτιάχουν εσπρέσσο κανονικά και μετά τον γυρνάνε σε ένα ποτήρι με δύο παγάκια!" <γελάκι>

Όπου περιμένουμε να τελειώσει η διήγηση. Και η διήγηση, μάγκα μου, έχει τελειώσει!

Απορία: μα έτσι δεν φτιάχνεται ο freddo παντού;

(Δεύτερη απορία: κοτζάμ Καταλωνία, αυτό είναι το πρώτο-πρώτο που βρίσκεις να διηγηθείς;)

Πιστεύω ότι θα επανέλθω στην συγκεκριμένη, γιατί παρέχει άφθονο υλικό για κράξιμο, αβασάνιστα και στο χώρο σου!

Update: 5 ώρες μετά, στην κουζίνα:

"Τελικά δεν μας είπες εντυπώσεις από το ταξίδι, εκτός από αυτό με το freddo."

"Παιδιά, σας είπα τι έπαθα μια άλλη μέρα που παρήγγειλα νες με γάλα και μου βράσαν γάλα και μου φέραν ένα φακελλάκι νες;" <νέο γελάκι>

Δύο στα δύο. Τι να πει κανείς, τα γεγονότα με ξεπερνάνε!

Το τρίτο που της έκανε εντύπωση ήταν ο Gaudi, ένας "καλλιτέχνης που έφτιαχνε κτίρια". ΟΚ. (Θα μπορούσε να ήταν κάτι σαν, εχμμμ, αρχιτέκτονας;)

13 Σχόλια

  1. Μάλλον η έκπλξη της εν λόγω κοπέλας βρισκόταν στο γεγονός ότι είχε συνηθίσει να πίνει τον freddo της από στιγμιαίο ρόφημα…

    Σχετικό με καφέδες: ο κουμπάρος μου πριν από 3 χρόνια πήγε μήνα του μέλιτος στην Τενερίφη. Όπου στο ξενοδοχείο ζητάει κρύο καφέ (ήξερε ότι δεν επρόκειτο να βρει φραπεδιά, οπότε συμβιβάστηκε με ένα κρύο καπουτσίνο). Του φέρνουν χαμηλό φλυτζάνι με την απαραίτητη σαντιγύ on top. Πάνω που πάει να βλαστημήσει «ε τους μαλάκες, ζεστό καφέ μου φέρανε», πιάνει το φλυτζάνι και ανακαλύπτει τα παγάκια κάτω από τη σαντιγύ, μέσα στον καφέ.

    Α, και καλωσήρθες στο club. Σε λίγο θα λαμβάνεις και πρόσκληση για τα πάρτυ των bloggers (μάλλον είναι μετεξέλιξη των φιλολογικών τέιων, αλλά εξίσου βαρετό- φαντάζεσαι διάφορους τύπους και τύπισες να μαζεύονται γύρω απ’τη μπάρα και αντί να επιδίδονται σε σφηνοποσίες και καμάκι, να λένε «πω πω τί έγραψε ο τάδε- ρε συ τί ψωνάρα είναι η δείνα… μπλιαχ…)

  2. Συμφωνώ ότι το θέμα κατηγοριοποιείται στα κωμικά ή τραγελαφικά θα πρόσθετα βεβαίως, βεβαίως. Αντίστοιχες ιστορίες καθημερινής τρέλας σκέφτομαι συνεχώς και θα ήθελα να εγώ να τις γράψω… έτσι για να τις θυμάμαι.
    Όμως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο δυνατή είναι η δύναμη της συνήθειας και το πόσο δύσκολο είναι να συγκρατήσουμε (χαλιναγωγήσουμε) το νου μας. Διάβαζα τι έγραψες στο προηγούμενο post σου (Προκατάληψη; Ποιός εγώ;;;;) σε σχέση με την επαφή μας με τους συνανθρώπους μας και το συμπέρασμά σου:
    [quote]Ελπίζω την επόμενη φορά που θα ξυπνήσουν μέσα μου αυτές οι «συντομεύσεις» της «λογικής» να έχω το νου μου και να τις δω πριν μου υπαγορεύσουν την σκέψη![/quote]

  3. @cucicje: ΟΚ, αυτό που έγραφα εκεί αφορά ανθρώπους τους οποίους δεν γνωρίζεις (αόριστο β' πρόσωπο). Και πριν με ρωτήσεις "δηλαδή, ποιούς γνωρίζεις πραγματικά" και απαντήσω "κανέναν, ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό", ας κόψουμε εδώ τις φιλοσοφίες και ας αναγνωρίσουμε ότι είναι τρελή επιλογή για πρώτη ανάμνηση από ταξίδι στο εξωτερικό το ότι σερβίρουν το freddo ακριβώς όπως εδώ. :^)

  4. @mpampakis
    «Κόβω» τις φιλοσοφίες…. αποδεχόμενος τον νέο μου ρόλο, αυτόν του γλοιώδη εραστή νοτίων προαστείων (ή ΓΕΝΠ). Ξέρεις εσύ!

  5. «Γλοιώδης Εραστής Νοτίων Προαστίων» ακούω…. τί έγινε cubicje, ποια στην είπε να παω να την κανονίσω με το δικό μου προσωπικό στυλ;

    Άσχετο-σχετικό: θεωρώ ότι η reception της εταιρείας αναβαθμίστηκε πρόσφατα. Πήρε μία intellectuel εσάνς να το πω, μία μεσογειακή αύρα να το πω…
    όπως και να’χει, πιστεύω ότι η νέα As-Is κατάσταση είναι καλύτερη από την παλιά As-Is κατάσταση.
    Τα σχόλια δικά σας.

  6. @cubicje
    LOL! Ω, ναι, ξέρω!!! :^)
    @antonis
    Δεν έχουμε αλλάξει πρωταγωνίστρια των γεγονότων. Είναι η ίδια που δυσκολεύεται να παραγγείλει καφέ. Θα πρέπει να ξεκινήσω ειδική κατηγορία στο blog, με τίτλο «Σοφίες» ή κάτι τέτοιο, προκειμένου να ανταποκριθώ στις ανάγκες καταγραφής των γεγονότων. Άνθρωπος είμαι, μέχρι ένα σημείο φτάνω κι εγώ!

  7. Απαντώ στον Αντώνη….(μιας και συνειρμικά μετέφρασα το «Τα σχόλια δικά σας» σε «Τα δικά σας σχόλια»)
    (α) Εγώ δεν βλέπω αλλαγή στην As-Is κατάσταση. Ξέρεις κάτι συγκεκριμένο και οι «απ’ εδώ» δεν το βλέπουν
    (β) Μου «την είπε» η «Περιπτωσάρα»

    ΥΓ. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο post μπορεί να φιλοξενήσει απόψεις των ενοίκων των «χαμηλών» δωματίων

  8. μάλλον έχασα την μπάλλα…

    έχουμε δύο καταστάσεις:

    Κατάσταση α: Η Περιπτωσάρα με το freddo που σου την είπε κιόλας (καλά βρε, ΕΣΕΝΑ βρήκε να στην πει που είσαι ο αγαπημένος όλου του γυναικείου πληθυσμού της εταιρείας;;;)

    Κατάσταση β: Το νέο μελαχροινό καθεστώς στη reception 4-8 μμ.

    Ταυτίζονται αυτά τα δύο κάπου; Ενημερώστε με βρε παιδιά, throw me a frigging bone που έλεγε και ο Dr. Evil.

  9. Απαντώ και διευκρινίζω. Οι καταστάσεις δεν ταυτίζονται. Όντως η κατάσταση Α έχει όπως την έχεις καταγράψει (σε σχέση με το σχόλιό σου, απαντώ ότι είναι ΠΕΡΙΠΤΩΣΑΡΑ). Σε σχέση με την κατάσταση Β δεν έχουμε ακριβώς νέο μελαχροινό καθεστώς 4-8μου μου αλλά μία φοιτήτρια η οποία εδρεύει ανάμεσα σε εμένα και τον φίλτατο συνάδελφο και συναγωνιστή. Το ότι κάθησε στο κέντρο μάλλον αποτελεί τυχαίο γεγονός (αλλά ούτως ή άλλως τίποτα δεν είναι τυχαίο!!). Συνοψίζοντας απλά εγώ δεν κατάλαβα τι εννοούσες. Ελπίζω τώρα να βοήθησα.

  10. EEEEE…. συγγνώμη που ενοχλώ…. όλοι συνάδελφοι είστε???

  11. ΚΑΙ ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΗΛΙΘΙΑ ΜΕ ΤΟΝ FREDDO!!!!

  12. Καλά, καλά, μη φωνάζεις! Ναι, οι δύο ρυπαροί τύποι που μου κάναν το ποστ κουβεντούλα γύρω από τον ψύκτη είναι συνάδελφοι.
    Από κάπου πρέπει να αρχίσει κανείς να τον διαβάζουν. Τι να κάμω κι εγώ ο πτωχός…

  13. […] 23-χρονη κοπέλα, προβληματική περίπτωση που με έχει απασχολήσει και στο παρελθόν και που πιστεύει ότι ήδη είναι πίσω στο χρονοδιάγραμμα, δηλώνει ότι όταν κάνει παιδιά θα θέλει να μην δουλεύει και να είναι σπίτι. Ως εκεί, ΟΚ, βαρετό αλλά ΟΚ. Συμπληρώνει όμως: «Γιατί όταν το παιδί πάει Γυμνάσιο, πρέπει ο γονιός να είναι εκεί, να δει ότι ήρθε στις 2 και όχι στις 2:30, να ξέρει ότι δεν πήγε σε τίποτα πλατείες και δεν έμπλεξε με τίποτα παρέες και τέτοια». Τίτλος επιθεώρησης: Ο γονιός είναι προσωπάρχης. Ή χωροφύλαξ. Ή και τα δύο. […]

Σχολιάστε

