Οικογενειακές στιγμές (part 1 of many) και μια εξομολόγηση…

Χθες βράδυ γύρισα σπίτι κατά τις 20:00 (ως συνήθως δηλαδή). Ίσα που πρόλαβα ηλιοβασίλεμα θυμάμαι. Ο μικρός έκανε σαν τρελός που με είδε. Του λείπω και μου λείπει. Όταν μπαίνω μέσα δεν ξέρει που να διοχετεύσει τον ενθουσιασμό του. Το αποτέλεσμα θυμίζει τον Taz που έχει πάρει μια κούτα αμφεταμίνες: τρέχει, φωνάζει, πετάει και κανα-δυο πράγματα (ΟΚ, αυτό το τελευταίο το έχει κόψει αρκετά), με ακολουθεί παντού, με τραβολογάει. Δεν με αφήνει να πάρω ανάσα, ζωή νά ΄χει.

Δεν παραπονιέμαι. Ομολογώ ότι εκείνη την ώρα μπορεί να είναι κουραστικό, μετά από άλλη μια κωλο-μέρα σε γραφείο και δρόμους να πρέπει να βρεις ενέργεια για ένα τρίχρονο που θέλει παιχνίδια με τον μπαμπά του. Όμως, η αντίδρασή του είναι μες τη γλύκα – αυθόρμητη και άδολη – δεν μπορώ παρά να κολακεύομαι. Και προσπαθώ να έχω κι εγώ ενέργεια αρκετή για να ανταποκριθώ. Δεν το καταφέρνω πάντα με επιτυχία.

Προβληματίζομαι όμως. Αν υπάρχει κάτι πραγματικά ανεπανάληπτο είναι η ηλικία που περνάει τώρα ο μικρός. Κάθε εβδομάδα είναι ένα λίγο διαφορετικό παιδάκι από πριν. Κι αυτό το χάνω. Το χάνω για να περνάω χρόνο κάνοντας αδιάφορα πράγματα για ενοχλητικούς (έως αντιπαθείς) ανθρώπους και πήζοντας στην κίνηση της Αθήνας. Απογοητευτικό.

Αφού απορώ με γονείς που δεν ζουν τα παιδιά τους. Που προσπαθούν να κανονίσουν διακοπές ή ακόμα και σαββατοκύριακα χωρίς αυτά. Κι εμένα μ’ αρέσει να βγαίνω ή να χαλαρώνω γενικώς, είμαι μάλιστα ιδιαίτερα τυχερός στη μόνιμη παρέα που έχω (την γυναίκα μου δηλαδή) αλλά αυτό που μου λείπει όλη την εβδομάδα είναι ο γιος μου. Ο χρόνος μαζί με το παιδί είναι αναπνοή, δροσιά και κέφι. Το μόνο που θέλω είναι να βρίσκω χρόνο για να περνάω μαζί του. Και το μόνο που δείχνει η κοινωνία να περιμένει από μένα είναι να σπαταλάω («επενδύω») χρόνο σε καριέρα και δουλειά, μακριά από το σπίτι μου και τους ανθρώπους μου. Ουφ!!!

«Ποτέ θα κα- ποτέ θα κάαανει ξαστεριά!» :^)

Έταξα και μια εξομολόγηση: την ιδέα για το όνομα του blog την έκλεψα από τον δημοσιογράφο Χρήστο Μιχαηλίδη. Τον ακούω κάθε πρωί στο ραδιόφωνο και τον άκουγα που έλεγε στο Θεόφιλο ότι άλλαξε το όνομα του δικού του blog βάσει ενός «παρατσουκλιού» που του είχε βγάλει ο γιος του. Αυτό έκανε μέσα μου κλικ. Ο μόνος που με φωνάζει μπαμπάκη είναι ο πιτσιρικάς μου και το μόνο παρατσούκλι / username / όπως-θες-πέστο που με τιμά είναι αυτό που διαλέγει για μένα ο γιος μου. Έτσι, έκλεψα την ιδέα του κου Μιχαηλίδη (btw, ευχαριστώ πολύ) και την εφάρμοσα. Όλες οι επιτυχείς συλλήψεις της ανθρωπότητας προέρχονται από σωστά χρησιμοποιημένες κλεμένες ιδέες άλλωστε – ή κάτι τέτοιο.

Είναι δίκαιο όμως, έτσι δεν είναι; Όπως διάλεξα εγώ το όνομά του, έτσι τώρα κι ο γιος μου διαλέγει το δικό μου! :^)

4 Σχόλια

  1. Φίλτατε daddy-o,

    Ξαστεριά (όπως αναρωτιέσαι) θα κάνει όταν με το καλό βγεις στη σύνταξη, ο γιος σου είναι 30 χρονών, ενδεχομένως και παντρεμένος, θα τσαντίζεται που θα του λες ότι σε φώναζε «μπαμπάκη», θα τα παίρνεις λίγο και συ, αλλά κατά βάθος θα είσαι περήφανος που έκανες τέτοιο γιο.

    Ελπίζω να φυλάξεις αυτά τα κείμενα, για να τα ανακαλύψει μόνος του κάποια στιγμή.

  2. Είμαι ήδη περήφανος. Έχεις ακούσει για χαζομπαμπάδες; Είμαι ο πρόεδρος του συλλόγου! :^)

  3. Σήμερα ανακάλυψα το blog σου. Απίστευτο! Δεν έχω παιδιά, πρόσφατα όμως είδα στα μάτια του «άντρα μου» τον πατέρα που θα ήθελα να έχουν τα δικά μου…
    Να τον χαίρεσαι… Να τον βλέπεις να μεγαλώνει πάντα με την ίδια λαχτάρα!!

    Len

  4. Len, ευχαριστώ πολύ. Πολύ χαίρομαι για αυτά που γράφεις, από τα μάτια φαίνεται ότι αυτόν/αυτήν θέλεις. Καλή…βουτιά εύχομαι, όταν και εφόσον με το καλό φτάσετε να αποφασίσετε το βήμα. Καλώς ήλθες!

Σχολιάστε

