Ιούνιος, ο μήνας των γάμων

Έχω μέσα στον Ιούνιο δύο γάμους, πολύ καλών φίλων, και τους δύο μακριά από την Αθήνα. Θέλω να πάω για αρκετές μέρες, να φχαριστηθώ λίγο τον τόπο (ειδικά ο ένας γίνεται στο Νησί, και δεν μπορώ να μην το γυρίσω, ολόκληρο χειμώνα ζήσαμε εκεί!) και το άγχος μου είναι η γκρίνια που θα ακούσω από τον προϊστάμενο για την απουσία μου.

Btw, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί λέμε «βαφτήσια» και όχι, κατ’ αναλογία, «γαμήσια»;

Θα έδινε τελείως άλλη έννοια στον όρο «Στη χαρά του παιδιού μου». :^p

Επιπλέον, θα προξενούσε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες ευχές/προπόσεις/συζητήσεις:

«Πίνω στα γαμήσια σου! (χικ) »

«…κι εγώ στα γαμήσια σου θα κουβαλάω νερό με το κόσκινο»

«Άντε, να φάμε και κουφέτα στα γαμήσια της κόρης σου!»

«Καλά, δεν έχω ξαναδεί τόσο κακόγουστα γαμήσια! Είδες πώς στολίσανε τον χώρο;»

«Μα κανονίσανε γαμήσια μεσημεριάτικα; Θα βγάλουμε τη μπέμπελη!»

«Έχω να πάω σε τέσσερα γαμήσια αυτό το μήνα και μ’ έχουν ξετινάξει οικονομικά!»

«Μετά τα γαμήσια θα κάνουν και πάρτυ γαμησίων μόνο για τους φίλους. Συγγενείς, γέροι και τέτοια, ουστ!»

«Έχω να πάω στα γαμήσια της ξαδέρφης μου εκείνο το Σάββατο και δεν θα μπορέσω…»

«Την Πέμπτη θα κάνει κρεβάτι για τα γαμήσια της»

(θα μπορούσα να συνεχίσω για πολλές-πολλές ώρες) ;^)

5 Σχόλια

  1. «Έχω να πάω στα γαμήσια της ξαδέρφης μου εκείνο το Σάββατο και δεν θα μπορέσω

    hahahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahaha

    (composition doll, molis tis vgike o kafes apo ti miti, halia to lap mu, halia…)

  2. Επίσης, για σκέψου το σε φράσεις παροιμιώδεις:

    1. Πάρτον στα γαμήσια σου να σου πει και του χρόνου
    2. Του Κουτρούλη τα γαμήσια
    3. Παίζουν (βαράνε, καίνε κ.λ.π.) στα γαμήσια του Καραγκιόζη

    κ.ο.κ.

  3. «Πάρτον στα γαμήσια σου να σου πει και του χρόνου»
    hahahahaha!!!!! Πολύ καλό! :^)
    Μα φαντάσου σκηνή: τελειώνει η ιστορία, ανάβουν τα (προαιρετικά) τσιγάρα και πέφτει η ατάκα: Άντε, και του χρόνου!
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  4. Γαμόκαιρος λοιπόν… και έρχεται το ευτυχές ζεύγος εις γαμησιού κοινωνία😀

    …ενδιαφέροντα τα γαμησιάτικα σχόλια.. και πολύ κοντά στην πραγματικότητα, αν σκεφτείς ότι στο Νησί (ΕΝΑ είναι το Νησί πλέον) συνηθίζεται την ημέρα του γάμου, την ώρα που ο γαμπρός πάει να πάρει την νύφη συνοδεία οργάνων, να λένε οι συγγενείς και φίλοι αυτοσχέδια ποιηματάκια πονηρού περιεχομένου.

    Όσο για τον προϊστάμενο, πες του ότι παράλληλα με την άδεια, θα κάνεις επαφές στο Νησί για να πάρει η εταιρεία ένα έργο αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας (έχουμε κονέ).

  5. ΠΑΝΤΡΕΨΑ ΜΙΑ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΞΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΓΑΜΑΤΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
    http://steve.i-blog.gr/

Σχολιάστε

