• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαΐου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ.   Ιον. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Νόμος είναι το δίκιο του ταρίφα

Σήμερα έκανα γύρω στα 15 λεπτά να έρθω στο γραφείο (το μισό από το συνηθισμένο) και όλοι οι δρόμοι έτρεχαν.

Απεργούν οι ταξιτζήδες. Που σημαίνει ότι όχι μόνο ένας πολύ μεγάλος αριθμός οχημάτων λείπει από τον δρόμο, αλλά και ένας πολύ μεγάλος αριθμός κακών οδηγών, που προξενούν περισσότερο μποτιλιάρισμα από το μέσο οδηγό.

Καταλαβαίνω ότι θα υπάρξουν άνθρωποι που θα δυσκολευτούν να μετακινηθούν, αλλά ήταν τέτοια χλιδή οι δρόμοι που το μόνο που μπορώ να πω είναι: πάντα τέτοια παιδιά! :^)

ΥΓ: Απεργούν επειδή ο νέος ΚΟΚ τους αναγκάζει να φοράνε ζώνες ασφαλείας. Μου θυμίζει κάτι αποχές που είχαμε κάνει στο σχολείο επειδή δεν μας πηγαίναν εκδρομή. Το αντίστοιχο στην καθημερινότητα θα ήταν να χρησιμοποιείς καραμπίνα για να σκοτώσεις μια μύγα. Σοβαρευτείτε ρε! Οι απεργίες (υποτίθεται ότι) γίνονται για κάποιο λόγο όχι για ψύλλου πήδημα! Δηλαδή, τι θέλετε, να φοράτε τιράντες; ;^p

Advertisements

11 Σχόλια

  1. Πάντως εγώ δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά στο χρόνο. Μάλιστα η Βουλιαγμένης είχε πολύ κίνηση.
    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι περισσότεροι αυτοκινητιστές είναι οδηγοί οι οποίοι σχεδόν αδιαφορούν για τους υπόλοιπους οδηγούς στους δρόμους, όπως φυσικά και αρκετοί μη-αυτοκινητιστές γραφικοί ελληνάρες (στυλ… «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε»), με αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
    Αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι για άλλα θέματα του ΚΟΚ (όπως η αναδρομική εφαρμογή του point-system, η αύξηση των προστίμων για την είσοδο στις λεωφορειολωρίδες και η απαγόρευση της επιβίβασης / αποβίβασης σε / από αυτές, όπως διαβάζω από τις εφημερίδες) δεν έχουν εκφραστεί απόψεις. Οι λόγοι ευνόητοι, αφού μέσω αυτών θα υπάρξει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα στον κλάδο τους. Πιστεύω ότι αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι της απεργίας.
    Για τις ζώνες ασφαλείας υπάρχει το επιχείρημα της εγκληματικότητας. Αντιγράφω τη δήλωση του ΣΑΤΑ «η ζώνη ασφαλείας μας καθιστά ανυπεράσπιστους σταθερούς στόχους για τους εγκληματίες». Θα ήθελα την άποψή σου επ’ αυτού. Αν αυτός ήταν (δεν το γνωρίζω) ένας λόγος θα μπορούσαμε να μην υποχρεώσουμε τους συγκεκριμένους οδηγούς στη χρήση ζώνης;

    ΥΓ. Όλα ΟΚ με την αλλαγή στο timestamp!! Τώρα μένει να δούμε πως θα λυθεί το θέμα με την φίλη που αρνείται να δεχθεί το wordpress.

  2. Ως προς το μποτιλιάρισμα, είναι φανερό ότι έχεις χτίσει το σπίτι σου πάνω σε αρχαίο ινδιάνικο νεκροταφείο και σε ακολουθεί παντού η κατάρα του πηξίματος. Ας πρόσεχες!
    Έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι βέβαιος) ότι ο μόνος λόγος που επικαλέστηκαν για την απεργία είναι οι ζώνες. Και ισχυρίζονται ότι προξενεί δύο προβλήματα:
    α)λένε ότι αναγκάζονται να βγαίνουν συνέχεια για να βοηθάνε τον κόσμο να φορτώνει τις βαλίτσες του. Με εξαίρεση το αεροδρόμιο και τα ραδιο-ταξί, εγώ σχεδόν παντού βάζω-βγάζω μόνος μου (φροντίζουν για την γυμναστική μου). Ακόμα όμως κι αν βγαίναν πάντα, δε νομίζω ότι όλες οι κούρσες μέσα στην Αθήνα έχουν και μπαγκάζια!
    β)για την ασφάλεια έχουν ένα δίκιο, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι είναι εκτεθειμένοι οι άνθρωποι. Ωστόσο, θα περίμενα να δω στατιστικά για το πλήθος των επιθέσεων σε ταξί vs τον αριθμό ταξιτζήδων που τραυματίστηκαν σε τροχαία επειδή δεν φορούσαν ζώνη. Ακόμα και μικρο-ατυχήματα σε στέλνουν στο ΚΑΤ για κολάρο στο λαιμό, οπότε δεν ξέρω. Υποψιάζομαι πάντως (gut feeling) ότι τα χτυπήματα θα είναι πολύ περισσότερα από τις επιθέσεις. Ανεξάρτητα από αυτό, μια μέση λύση πάντως θα ήταν να επιτρέπεται η μη χρήση της ζώνης στις νυκτερινές ώρες (δεν φαντάζομαι ότι οι επιθέσεις θα γίνονται μέρα μεσημέρι…)
    Τέλος, όσον αφορά την συμβουλή για το timestamp, αν δουλέψει για όλο τον κόσμο θα σου ετοιμάσω μια λίστα με προτεινόμενα κρασιά για το καλοκαίρι! :^)

  3. Έφυγα από Ν. Σμύρνη 07:55. Συγγρού άνετη, Καλλιρόης (σχετικά) άνετη, Βασ. Κωνσταντίνου πολύ άνετη, Βασ. Σοφίας άνετη, Κηφισίας άνετη. Πάρκαρα Μαρούσι 08:25.
    Όντως, «πάντα τέτοια».
    Άρα, η λύση για το πρωινό πήξιμο στο κέντρο είναι:

    – Κόβω τους ταξιτζήδες που και αργοί είναι, και κάνουν σφήνες, και σταματάνε όπου να’ναι και χωρίς προειδοποίηση,
    – Κόβω τα φορτηγά που πιάνουν 1,5 λωρίδα και μποτιλιάρουν τους πάντες και τα πάντα.
    – Κόβω τα μεγάλα τζιπ (εξαιρείται ό,τι είναι μικρότερο από Daihatsu Terios), και ειδικά αυτά που οδηγούνται από μεγαλοκοπέλες έως ώριμες κυρίες, οι οποίες τείνουν να ξεχνάνε ότι εκτός από καθρεφτάκι ματαιοδοξίας, το αμάξι τους διαθέτει και φλας.
    – Κόβω τα παπιά- «χρέπια», με αναβάτες κάτι τύπους πενηνταφεύγα, που φοράνε ό,τι πιο απίθανο για κράνος (από το ταψί του Δον Κιχώτη έως χορηγούμενο κράνος ασφαλείας από Χαλυβουργική- δεν κάνω πλάκα, το’χω δει).
    Εάν γίνουν όλα αυτά, η διαδρομή Νέα Σμύρνη – Μαρούσι θα γίνεται μέσα σε 15 λεπτά και πολλά λέω…. αααχ, καλά θα’τανε.

  4. Μένω μόνο στο τελευταίο σου σχόλιο, αφού τα υπόλοιπα τα θεωρώ ελάσσονος σημασίας σε σχέση με αυτό! Θα περιμένω τη λίστα με τα κρασιά για να πιω στην υγειά σου, της καλής σου και του γιόκα!!

  5. etsi..etsi….

    sto potami me 160!!

    hlida leme!!!

  6. Στο ποτάμι ειδικά πιστεύω ότι θα ήταν τρελή η διαφορά. Και δεύτερη θέση απονέμεται στην Κηφισίας. Για την επόμενη απεργία θα βάλω τις σαμπάνιες στον πάγο να είναι έτοιμες!
    (επ, μπορείς να κάνεις comment στο τελευταίο ποστ! Δουλεύουμε!)
    @Αντώνη: Με άλλα λόγια, το μόνο που θέλεις είναι να ψηφιστείς Πρόεδρος της Δημοκρατίας και να έχεις κάμποσους ζητάδες να σου ανοίγουν τον δρόμο;
    :^p

  7. Τι μου θύμισες βρε Αντώνη… την κωλοδιαδρομή Ν.Σμύρνη-Μαρούσι όταν γίνονταν έργα στο φάρο Ψυχικού και δεν υπήρχε Αττική Οδός (ΜΟ 2h). Περασμένα μεγαλεία….. Αλλά μάλλον το σπίτι είναι σε ινδιάνικο νεκροταφείο όπως λέει και ο Ντάντης και παντού παίζει πήξιμο…. Αλήθεια υπήρχαν ινδιάνοι στη Γλυφάδα; Αααα ναι ρε τώρα κατάλαβα γιατί στο γκολφ έχουν τοτέμ. Ουγκ!
    @ Αντώνη επίσης…. Προτάσεις τύπου «κόβω χέρι, γιατρεύω χέρι»… γεια σου βρε Θείε με τα παιδιά σου. Και γω σαν γνήσιος μαθητής του Θείου θα πρότεινα να κόψουμε όλες τις γυναίκες οδηγούς.

  8. Έλα βρε σαχλαμάρα, εδώ μιλάμε για *ταρίφες* κι εσύ ξεκινάς τον διχασμό των ΙΧήδων; :^p

  9. Όλα τα ΙΧ να κοπούν πάραυτα!! ΟΛΑΑ!!
    Όλοι με ποδήλατο!! Να χάσουμε και κανα κιλό!!
    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Μάο!!

    (Επόμενο βήμα: ανακατεύθυνση εργασίας, όλοι οι μηχανικοί-consultants κλπ. να πάνε υποχρεωτικά να δουλέψουν στα κολχόζ της Μητέρας Εταιρείας του νέου Προέδρου του ΣΕΒ) 😉

  10. Κι όταν έρθουμε στα πράγματα οι πρώτοι που θα κρεμάσουμε από τα ίδια τους τα έντερα είναι κάτι τέτοιοι σαχλο-ειρωνικοί τύποι που κοροϊδεύουν την επανάσταση… ;^p
    (το comment είναι στα πλαίσια της σφαγής που γίνεται στην ελληνική μπλογκόσφαιρα)

  11. Συμφωνώ και με τους δύο…. ΒΟΤΗ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: