• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαΐου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ.   Ιον. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Περί WordPress

Επειδή πολλοί αναγνώστες (δυο-τρεις δηλαδή) μου αναφέρουν προβλήματα στη χρήση του blog μου, και ειδικά στο θέμα των comments, και ειδικά όταν πρόκειται για το πιο πρόσφατο post: να πω ότι έχω απενεργοποιήσει (σε ένα βαθμό) τα spam filters, και έχω επέμβει και στο time stamp για να μην δημιουργεί προβλήματα. Δεν ξέρω τι άλλο να δοκιμάσω, ιδέες ευπρόσδεκτες. Υπάρχει πάντως και το e-mail, στο οποίο αν θέλετε μπορείτε να μου στείλετε και κείμενο προς δημοσίευση και να κόψω εγώ το λαιμό μου να βρω το πώς θα γίνει.

Το σίγουρο είναι ότι βαριέμαι να μετακομίσω σε άλλο provider (π.χ. blogger). Εδώ δεν έχω αξιωθεί να μάθω πώς να ανεβάζω φωτογραφίες, όχι να στήσω ολόκληρη επιχείρηση μετακόμισης. Κείμενα και μόνο κείμενα. Χαρά στην υπομονή σας!

4 Σχόλια

  1. Από ότι φαίνεται όλα είναι ΟΚ τώρα

  2. ….αλλά στο «Σκέψεις για την ελληνική blog-όσφαιρα (βέρσιον 1)» υπάρχει πρόβλημα. Για κάνε μια αλλαγή στον τίτλο του θέματος για να δούμε αν διορθωθεί.

  3. Παρότι άλλαξες το header του post το permanent link δεν έχει αλλάξει, οπότε πολύ πιθανό να δημιουργεί αυτό το πρόβλημα. Διέγραψε το post και δημιούργησε ένα νέο με ημερομηνία ίδια με αυτή του προβληματικού post. Θα ψάξω πάντως να βρω που οφείλεται αυτό, ίσως σε κάποιο συνδυασμό χαρακτήρων.

  4. Το προσπάθησα. Μου έφαγε γύρω στη μισή ώρα (για να φτιάξω σωστά το κείμενο μετά από τα copy paste) και πάλι νάδα. Φοβάμαι ότι είναι καθαρά το μέγεθος του κειμένου που προξενεί το πρόβλημα. Θα μπορούσα να μικρύνω τα «σεντόνια» μου, αλλά ποιος είμαι εγώ για να επέμβω σε αριστουργήματα;
    ;^p

Σχολιάστε

