• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουνίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι.   Ιολ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Μου τη σπάει και ο blogger τώρα!

Στην (λογική και θεμιτή) προσπάθειά τους  να προστατευθούν από τα spam, κάποια blog στον blogger δεν σε αφήνουν να κάνεις σχόλιο εκτός αν έχεις username στον ίδιο τον blogger.

Έχω ήδη ένα κάρο username. Στη δουλειά, στα yahoo, εδώ, στο web banking. Έχω πήξει! Και δεν έχω όρεξη να δημιουργήσω ένα ακόμα. Ειδικά όταν η υπηρεσία που μου το δίνει, μου το επιβάλει περίπου με το ζόρι!

Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορώ να σχολιάζω σε blog όπως της Ροδιάς ή του γάτου του κου Δήμου… :^(

Κι ήθελα να γράψω για τα spam SMS στο κινητό, που πιστεύω ότι ίσως είναι και scam. Πολύ παράξενο μου φαίνεται να ζητά λεφτά για εγγραφή σε μια υπηρεσία ένα Υπουργείο…Και μάλιστα σε υπηρεσία που δεν διαφημίστηκε πουθενά. Σε αντίθεση με το taxisnet για το οποίο παίρνω e-mail όποτε αλλάζουν κάτι. Δεν κολλάει ως συμπεριφορά του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά ως κόλπο κάποιου. Αναρωτιέμαι: πόσο δύσκολο θα ήταν να στείλεις SMS με το όνομα ενός Υπουργείου χωρίς να είσαι πράγματι αυτό το Υπουργείο; Γιατί εμένα μου μοιάζει σχετικά απλό (για κάποιον που έχει τις απαραίτητες γνώσεις, όχι για εμένα).

Ουφ πια!

5 Σχόλια

  1. Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί επιλέγουν μερικοί να δέχονται σχόλια στις σελίδες τους μόνο από χρήστες καταχωρημένους στη blogger.
    Αν θέλεις να αποφύγεις το spam, βάλε word verification ρε φίλε. Γιατί υποχρεώνεις τον άλλο να θυμάται κι άλλα usernames/ passwords;

    Αλλά κι εσύ ρε ντάντη, πού πας και κάνεις σχόλια; Σε σνόμπ τυπάκια που άμα δεν έχεις blog δεν καταδέχονται ούτε να σε φτύσουν; :-p

    Όσο για την υπηρεσία Μ-Taxis, όντως υπάρχει και παρουσιάστηκε από τη ΓΓΠΣ προχθές. Αλλά είναι ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ να πληρώνεις 0,50 € + ΦΠΑ για να μάθεις ότι έχεις χρεωστικό εκκαθαριστικό.

    ΠΟΛΥ
    ΜΕΓΑΛΗ
    ΜΑΛΑΚΙΑ

    ουφ, συγχύστηκα

  2. Συμφωνώ για το word verification (και νομίζω ότι το έχω πει και σε άλλα blog), είναι πολύ λειτουργικότερος τρόπος. Για το Μ-Taxis δεν το ήξερα, αλλά και εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου.

    ΜΑ
    ΠΑΡΑ
    ΠΟΛΥ
    ΜΕΓΑΛΗ
    ΜΑΛΑΚΙΑ
    ΛΕΜΕ

    :^)

  3. Βρε συνάδελφοι γιατί παρακαλώ κάνετε κριτική στο κράτος μας; Το κράτος που θέλει να βγάλει τα λεφτά που του έδωσε η ΕΕ για την εξυπηρέτηση των πολιτών του, χρεώνοντάς τους; Πως θα αυξηθούν τα έσοδα ρεεεεεε; Πως θα συντηρήσουμε του αργόσχολους δημόσιους υπαλλήλους μας ρεεεεε;

  4. ετσι ετσι
    για να δεις τι τραβάω….

    (αυτό θάρθει άραγε?)

  5. Κυβικέ, δεν το είχα σκεφτεί τόσο ολοκληρωμένα το ζήτημα. Ε, αν είναι να βολέψουμε τα παιδιά, ας ρίξουμε κι εμείς τον οβολό μας.

    Ντόλυ μου, φαίνεται ότι ζηλεύω τις δόξες σου, αλλιώς δεν εξηγείται. Βρε κακίστρω, αντί να συμπαρασταθείς μου λες "έτσι έτσι"; Τσκ, τσκ, τσκ…να που τελικά φαίνεται ότι έχει μείνει μέσα σου ο Ολυμπιακός! ;^p

Σχολιάστε

