Παραστάσεις (part 2 of 3)

Το Σάββατο πήγαμε στην πρώτη παράσταση στην οποία συμμετέχει ο γιόκας μας. Ο παιδικός σταθμός που πηγαίνει έκανε μια γιορτή στο πάρκο και είχαμε την πρώτη μας συμμετοχή, έστω και ως ο μικρότερος της παρέας!

Το σενάριο της παράστασης είχε ως εξής: είμαστε στο δάσος. Τα παιδιά κάθε τάξης έχουν γίνει διαφορετικά ζωάκια. Βγαίνουν τάξη-τάξη στην σκηνή, με τα βατραχάκια να χοροπηδάνε, τα λαγουδάκια να χορεύουν, κοκ. Στο τέλος βγαίνει η τάξη του δικού μου )οι μικρότεροι όλων) ντυμένοι ψύλλοι, με κεραίες και μαξιλάρι στην πλάτη για καμπούρα, όπου τα ζωάκια τρομάζουν από τους ψύλλους και γίνεται το έλα να δεις στη σκηνή. Τα πιτσιρίκια τρέχουν, χορεύουν, φωνάζουν, μπερδεύονται, βάζουν κλάματα (stage freight – κι οδικός μου το έπαθε, το ζουζούνι μου!) άλλο πράγμα. Κι από πάνω, όλοι οι πατεράδες με κάμερες στα χέρια.

Δεν έχω τρόπο να σας περιγράψω πόσο αστεία είναι τα πιτσιρίκια σε τέτοιες καταστάσεις! Πρέπει να το ζήσει κανείς αυτό για να καταλάβει! :^)

2 Σχόλια

  1. Εγώ πάλι σε τέτοιες καταστάσεις γελάω με τους γονείς και το ηλίθιο χαμόγελο που έχουν όταν καμαρώνουν τα βλαστάρια τους. Εννοείται ότι το ίδιο ηλίθιο χαμόγελο φέρω και εγώ…

  2. Είναι ίσως το μόνο ειλικρινές χαμόγελο που φοράμε και γιαυτό μας κάνει να φαινόμαστε ηλίθιοι: γιατί, σε σύγκριση με τα παιδιά, είμαστε. :^)
    (Πολύ βαθύ αυτό! Να πιω λίγο καφέ να δω αν θα μου φαίνεται βαθύ και μετά…)

Σχολιάστε

