Σήμερα και χτες

Σήμερα κάναμε υπερηχογράφημα, επειδή χτες είδαμε αίμα. Φοβηθήκαμε πολύ, και οι δύο. Δόξα τω Θεώ, ήταν άψογο, μια μικρή αποκόλληση του πλακούντα μόνο. Αλλά θυμηθήκαμε πώς ασπρίζουν τα μαλλιά του ανθρώπου. (Το καινούργιο πιτσιρίκι δείχνει πολύ του χορευτικού πάντως!). Να ξεκουράζεσαι μάτια μου, ακούς;

Χτες πήγα με τον γιο μου για ψώνια στο σούπερ-μάρκετ. Του αρέσουν πολύ τα ζυμαρικά και το χταπόδι. Όταν πήρα κοφτό μακαρονάκι με ρώτησε «τι είναι αυτό;» (μόνιμη ερώτηση εδώ και λίγους μήνες) του εξήγησα λοιπόν ότι είναι μικρά μακαρόνια και θα τα μαγειρέψουμε με χταπόδι. Ενθουσιάστηκε! Μου εξήγησε ότι το πακέτο είναι » ‘ικό μου! » το νανούριζε («νάνι-νάνι-νάνι») και το έκανε και μάκια πριν το ξαναβάλει στο καρότσι.

Επίσης σήμερα έχει γενέθλια η μαμά μου. Ήμουνα σίγουρος ότι τέτοια μέρα θα έχουμε καλά νέα! :^)

ΥΓ: Blog δεν είπαμε; Προσωπικό ημερολόγιο δηλαδή. Κι αν βαρεθήκατε – ας προσέχατε! Εμένα μου πάει καλά η μέρα! :^p

12 Σχόλια

  1. Μπράβο, μπράβο, λαχταρήσατε λιγάκι, αλλά όταν θα σας προκύψει η καινούρια Ουλιάνοβα, θα είστε ευτυχείς! Μόλις γεννηθεί να το γράψετε σε σχολή χορού!! 🙂

    Να μας τα λες τα νεα σου, μας δίνεις την ευκαιρία να σε δουλεύουμε, πράγμα που πολύ μας χαροποιεί! 🙂

    Αντε, χαζομπαμπά!!

  2. Μέχρι να διαβάσω την πρώτη παράγραφο ως το τέλος, πήγε η καρδιά μου στην κούλουρη. Βρε mpampaki, με το μαλακό, υπάρχουν και καινούργιοι στο χώρο, που μαθαίνουν τα νέα σου χωρίς να ξέρουν τα παλιά σου! Κι έχω και μια ευαισθησία με τα υπερηχογραφήματα…
    Τέλος πάντων, να σου ζήσει εκ των προτέρων. Όσο για το γιο, δεν τον φέρνεις να κάνει λιγάκι παρέα με την κόρη μου; Το χταπόδι δε θέλει να το βλέπει ούτε ζωγραφιστό. Τσιρίζει όταν το βλέπει στο τραπέζι. Κι εγώ είμαι… χταποδάς του κερατά!

  3. Μην ανησυχείτε και ΟΛΑ θα πάνε καλά. Θέλει λιγάκι προσοχή στην αρχή και ξεκούραση.

    Νιαμ νιαμ το χταποδάκι με το κοφτό και χρόνια πολλά για τη μανούλα.

    (άντε, και κοντεύουν οι μέρες που θα τα πούμε κι από κοντά!!!)

    Φιλιά

  4. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!

    ανέβηκε το σχόλιό μου!!!!!!

    MIRACOLO!
    MIRACOLO!

  5. Ολα θα πάνε καλά . Πας στοίχημα ;

  6. Όπως καταλαβαίνεις, η παρέα σου έχει μεγαλώσει κατά πολύ από τότε που άρχισες να γράφεις το blog σου.

    Το οποίον σημαίνει ότι όταν όλα πάνε κατ’ ευχήν και έρθει το νέο mpampakάκι, χρωστάς τσιμπούσι (από αυτά τα ωραία που περιγράφεις) σε όλους όσοι σου εύχονται εδώ.

    Σε έχωσα τρελά… Θελέστα και παθέστα (μαλτέζικη παροιμία που δεν θυμάμαι τί σημαίνει ακριβώς…)

    Εύχομαι δύναμη στην κα. Μπαμπάκη και μακροζωία στην mpampakoμαμά, για να καμαρώσει τα εγγόνια της, όταν θα γίνουν σαν τον μπαμπά τους και καλύτερα.
    (διπλή μερίδα για μένα παρακαλώ, και βάλε μου από το καλό το κρασί, όχι απ’ αυτό που δίνουμε στους πελάτες).

  7. (σε άψογο στυλ προτασιολόγου)
    1. Καλή δύναμη στη Ντάντενα
    2. Χρόνια καλά στη μητέρα σου φίλε μου

    YΓ. θα επανέλθω δριμύτερος

    @Αντώνη…. «Θελέστα και παθέστα» το λέει η γιαγιά μου (Κρητικιά) και σημαίνει «τα θέλεις και τα παθαίνεις» ή λαϊκότερα.. «τα θέλει ο κώλος σου». Δεν ήξερα ότι είναι μαλτέζικη παροιμία!

  8. @Krot:
    «Ουλιάνοβα», χεχεχε καλό. Εγώ σας λέω τον πόνο μου και εσείς το γυρνάτε στην κωμωδία, τά ‘χουμε ισοπεδώσει όλα μου φαίνεται!
    @Χρήστος:
    Βρε, δεν λες πάλι καλά που σου αφήνει να τρως το χταποδάκι σου; Εγώ πρέπει να μπουκωθώ κανα δυο κομμάτια για να προλάβω! χαχαχα. Γενικά πάντως, ο μικρός έχει εξαιρετικές συνήθειες στο φαγητό και ελπίζω να τις κρατήσει μεγαλώνοντας (λίγο παραπάνω φρούτα να έτρωγε μόνο….) Και συγνώμη για το κοψοχόλιασμα, φαντάσου το δικό μας…..
    @Ντόλυ:
    Ξέρεις πού είναι το πρόβλημα: όσες δουλειές κι αν πάρω πάνω μου, υπάρχει ήδη ένα παιδάκι στο σπίτι που ζητά (δικαιολογημένα) την προσοχή της μαμάς. Εντάξει, θα προσέχουμε παραπάνω κι όλα θα πάνε καλά. Το πιάτο, έτσι για να σε πήξω, θα το φτιάξω εγώ, με τα επιδέξια και αισθησιακά χεράκια μου. Μιράκολο indeed! – φαίνεται τελείωσε ο ανάδρομος Ερμής! χαχα
    @Ελληνίδα:
    Πάω. Έτσι κι αλλιώς, κερδισμένος θα είμαι. :^)
    @Αντώνη:
    χαχαχαχαχα πολύ καλό *όλο* το σχόλιο – ΟΚ, θα το κανονίσουμε! Για το κρασί, όπως ξέρεις, υπηρετούμε την εγκράτεια εμείς, μόνο σοδίτσες θα σερβίρουμε, άντε και καμιά κοκακόλα χαχαχα…..
    @Όλους:
    Ευχαριστώ για τις ευχές σας ρε παιδιά. Κι εμείς σκεφτόμαστε θετικά. Κι είναι πολύ ωραίο να νιώθεις ότι κι άλλοι σκέφτονται έτσι μαζί σου.

  9. @κυβικό:
    Δεν σε πρόλαβα βρε. Ευχαριστώ. :^) Να επανέλθεις, νομίζεις μας τρομάζεις; (ΧΑ!)
    Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να ξεκολλήσεις από αυτά που γράφεις, γιατί δε νομίζω ότι ο Αντουάν ξέρει πραγματικές μαλτέζικες παροιμίες! ;^p

  10. Όχι παιδιά, μαλτέζικη είναι! Προφέρεται «τελεστά τε πατεστά».

  11. Όλα ΠΑΝΕ καλά!!!!!!

  12. @Αντώνη:
    Ναι βρε, αλλά πρέπει να την πεις με ταϋλανδέζικη προφορά για να πιάσει τόπο! ;^p

    @An-Lu:
    Ω ναι! – και ευτυχώς! :^)

Σχολιάστε

