• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουλίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Απορία ψάλτου βηξ

Στα σχόλια σε άλλα blog είναι λογικό να υπογράφω με το ψευδώνυμο που χρησιμοποιώ στο δικό μου blog. Νομίζω σε αυτό συμφωνούμε όλοι. Ιδιαίτερα ορθό είναι αυτό αν διατυπώνω διαφωνία. ΟΚ, όλα καλά.

Τωρα, στα e-mail που ανταλλάσω με άλλους bloggers είναι σωστό να διατηρώ αυτό το ψευδώνυμο ή όχι; Γιατί με άλλους έγινε έτσι και με άλλους αλλιώς και μ’ έχει κομματάκι προβληματίσει το θέμα.

Ως στραβάδι στη μπλογκόσφαιρα θα εκτιμούσα τις απόψεις σας. Με ενδιαφέρει να φέρομαι όπως προστάζουν οι κανόνες ευγενείας, ιδιαίτερα σε ανθρώπους που σέβομαι χωρίς καν (ακόμα;) να έχω συναντήσει.

9 Σχόλια

  1. Αλήθεια τι κρύβεται πίσω από το nickname που χρησιμοποιείς; Ένα άτομο, μία προσωπικότητα, ένας άνθρωπος ο οποίος συμπεριφέρεται διαδικτυακά όπως και στην προσωπική του ζωή (αυτά τα γράφω επειδή έχω προσωπική εμπειρία). Οπότε είτε έτσι, είτε αλλιώς, είναι το ίδιο και το αυτό. Δηλαδή ΒΟΤΗ!

    ΥΓ.Αλήθεια υπάρχουν κανόνες ευγένειας στην μπλογκόσφαιρα;

  2. Γι αυτό τους σέβεσαι, γιατί δεν τους έχεις γνωρίσει ακόμα…!!! :))))

  3. Τώρα, θέλεις να σου πω ΕΓΩ την άποψή μου για το θέμα; Που έμαθα πως σε λένε και καταστράφηκα ως άνθρωπος, ως καλλιτεχνης, ως γυναίκα και ως μπλόγκερ; Θέλεις να γίνουμε ρόμπα τελειώς;;;

    Ημίαιμε, δεν αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σου! (από πότε δέχόμαστε και κοπρόσκυλα εδώ μέσα; Νόμιζα πως ήταν σοβαρό το μαγαζί, τρομάρα μου!)

  4. @κυβικός:
    Κι εγώ αυτό προσπαθώ να προσδιορίσω: αν υπάρχουν κανόνες, και ποιοί είναι. nice touch το «BOTH» (είναι η νύχτα των private jokes…)

    @Ημίαιμο:
    Για άλλη μια φορά, με μία και μόνο φράση σου θέτεις τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί η Ντόλυ σου κάνει αφιερώματα… :^)

    @Κροτ:
    Μην την πέφτεις στους σχολιαστές βρε κορίτσι μου, τρεις κι ο κούκος γράφουν εδώ μέσα έτσι κι αλλιώς αν τους τρομάξεις θα θυμίζουμε συγκέντρωση κινήματος της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς (ω ναι, είναι σίγουρα η νύχτα των private jokes!)

  5. Δλδ, τώρα μου την είπες; Θες να σε κάνω ρεζίλι στους τρεις ΚΑΙ στον κούκο; ε; (πλάκα, πλάκα, να το κάνουμε λίγο ροζ μπας και μαζευτεί κόσμος!!) :Ρ

  6. Είδα ροζ και μπήκα (αν κι εγώ κρέμασα κόκκινο φωτάκι στο δικό μου απόψε).

    Λοιπόν,Μπαμπάκη, θα σου πω τι κάνω εγώ. Στα σχόλια των βλογς υπογραφή με νικ, στα μαίηλ υπογραφή με το όνομά μου.

  7. @Κροτ:
    Έλα καημένη, σου την είπα! Εδώ μου αποκάλεσες τον Φελίπε looser (θρασύτατη!) και σε αφήνω ακόμα να αναπνέεις….

    @Ντόλυ:
    Κι εγώ έτσι κάνω, αλλά είχα αντικρουόμενες υποδοχές της πρακτικής και προβληματίστηκα. :^/

  8. Βλέπω ξεσαλώνει πάλι η Κροτ! Αυτά παθαίνει όποιος δίνει πολύ θάρρος! ;ΡΡΡΡ

  9. Το πολύ θάρρος μειώνει τον σεβασμό!!!
    (όπως έλεγε κι ο θείος μου ο Ηλίας όταν τον βάζαμε στα τέσσερα, τον καβαλάγαμε και παίζαμε αλογάκι)
    :^)

Σχολιάστε

