• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουλίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Πολιτικοί προσανατολισμοί

Τις τελευταίες ημέρες έχω πνιγεί στη δουλειά. Τέλη Ιουλίου ο μέσος Ελλήνας ξυπνά και θυμάται ότι δεν έχει δουλέψει από το Φλεβάρη περίπου, οπότε αρχίζουν όλοι να τρέχουν να προλάβουν τα πάντα μέσα στις λίγες εβδομάδες πριν τις διακοπές. Κι από κοντά, με τρέχουν κι εμένα. Τα νεύρα μου, τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω…

Στο μέτωπο του σπιτιού, πάμε καλά. Η εγκυμοσύνη προχωρά ωραία, η καλή μου συνέρχεται από τις πρόσφατες ταλαιπωρίες και ο γιόκας μας δίνει συνέχεια αφορμές να ευχόμαστε το δεύτερο να του μοιάζει σε χαρακτήρα και συμπεριφορά.

Πηγμένος λοιπόν από τη δουλειά και απελπισμένος από την επικαιρότητα, θα αλλάξω θέμα και θα σας διηγηθώ μια ιστορία (του) από την χρονιά μας στο Νησί.

Γλυκό πρωινό Ιουνίου, με το Νησί πανέμορφο και ζωηρό, αλλά χωρίς ιδιαίτερο τουρισμό ακόμη, έχουμε βγει μπαμπάκης και υιός για καφέ και χυμό πορτοκάλι (αντιστοίχως) καθώς και τοστ ανάμεικτο. Ο γιόκας είναι 18 μηνών περίπου, δλδ καταλαβαίνει πολλά από αυτά που του λες, αλλά δεν μιλάει παρά ελάχιστα. Στο ίδιο καφέ κάθεται και ένας παππούς, όχι του Νησιού, με δύο Γάλλους και τρώνε πλήρες πρωινό: αυγά, μπέϊκον, κλπ. Φάτσα διανοούμενου σε κορμί αγρότη (ή πρώην ναυτικού) και ντύσιμο «ευρωπαίου πολίτη». Ωραίος τύπος.

Ευχάριστο, νωχελικό πρωινό, για ξεμούδιασμα. Έχω πάρει και βιβλίο μαζί. Ο μικρός κρατάει ένα αυτοκινητάκι που του πήρα την προηγούμενη ημέρα και πάει από τραπέζι σε τραπέζι, γνωρίζεται και παίζει με όλο τον κόσμο. Στον παππού με τους Γάλλους κάθεται παραπάνω, ευχαριστημένος που ασχολούνται και αυτοί μαζί του. Κάποια στιγμή ο παππούς του ζητά το αυτοκινητάκι του και ο μικρός το δίνει αμέσως.

Για όσους δεν έχουν ζήσει μικρά παιδιά πρόσφατα, αυτό είναι παραπάνω από αξιοσημείωτο. Μετά τα «μπαμπά», «μαμά», «μαμ» και «άτα» τα παιδιά αρχίζουν να συνειδητοποιούν τον κόσμο πολύ εγωιστικά: «δικό μου» και «δικό μου». Ο γιος μου δεν ήταν ποτέ έτσι. Οπότε και στην περίπτωση του παππού έκανε αμέσως την κίνηση και του έδωσε το αυτοκινητάκι.

Ο παππούς γυρνά να μου μιλήσει εντυπωσιασμένος:

– Δεν έχει ανεπτυγμένη αίσθηση ιδιοκτησίας!

– Ναι, αρχίζω εγώ, είναι χαλαρός με τα πράγματά του και…

Ο παππούς με κόβει κουνώντας το κεφάλι σαν μερακλής που είδε σπουδαίο πράγμα:

– Ωραίος αριστερός θα γίνει όταν μεγαλώσει!

:^)

(από μικρός στα βάσανα το αγόρι μου – κι εμένα, τον χαζομπαμπά του, να μην με πειράζει!!!)

(άντε, να έχουμε καλό Σαββατοκύριακο)

12 Σχόλια

  1. Χαχαχαχα!!! Μια χαρά! Να μου τον γνωρίσεις να του ξηγήσω! (και πού’σαι! μακριά το παιδί από τη Ντόλυ, μη μας το κάνει Κνίτη!!)

    (χεχεχε! εγώ την ήξερα την ιστορία! γκρουμφχ!)

  2. Από μικρός στα βάσανα λένε…
    Αλλά τόσο μικρός πια;

    Εκτός κι αν έχει άξιο μέντορα, οπότε…

    Χαλαρό και θαλασσινό Σαββατοκύριακο!

  3. Άχου το κνιτάκι μου, άχου το μπαρμπουνάκι μου, άχου που θα το πνίξω στις αγγαλίτσες και στα φιλάκια σε λίγες μέρες που θα το δώ!!!

  4. Ντάντη μου σου εύχομαι από καρδιάς να μείνει έτσι ο γιόκας. Να προσφέρει χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα, ανιδιοτελώς. Πίστεψέ με, αυτή είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση του ανθρώπου. Φυσικά, μπορεί να ακούγομαι γραφικός, και είναι σε γνώση μου ότι πάρα πολλές φορές, τέτοιες συμπεριφορές αποτελούν θέματα προς παρεξήγηση, ιδιαίτερα από ανθρώπους οι οποίοι δεν τις έχουν δεχτεί… αλλά

    ΥΓ. Βρε παίδες, τι σχέση έχει η μη ανεπτυγμένη αίσθηση ιδιοκτησίας με τους αριστερούς;

  5. @Krot:
    χεχε – κι όχι μόνο την ήξερες την ιστορία, αλλά ήθελες να «κουνηθείς» και σε όσους δεν την ξέρουν, ε; ;^p
    Μην ανησυχείς, από ιστορίες με τον γιο μου όσες θέλεις! :^)

    @Καπετάνισσα:
    Καλώς ήρθες! Άμα είναι να φανεί από νωρίς ο άνθρωπος παιδάκι μου…

    @Ντόλυ:
    LOL! Κάνε ό,τι θέλεις, καμιά σαχλαμάρα μην του πεις για τον Ολυμπιακό μόνο… ;^p

    @Κυβικό:
    Ευχαριστώ αδερφέ, κι εμένα με πιάνει το ρομαντικό μου και θα συμφωνήσω μαζί σου για την ικανότητα προσφοράς. Ρίσκο βέβαια, αλλά τι να γίνει, αν θέλω να τον κοιτάω στα μάτια όταν μεγαλώσει πρέπει να τον βοηθάω να γίνει ανοιχτός άνθρωπος….
    Οικονομική θεωρία του μαρξισμού βαριέμαι να γράψω τώρα, αλλά σαν γενική αρχή: οι δεξιοί μετράνε την ιδιοκτησία, οι αριστεροί μετράνε την συμμετοχή. Μιλάω για στάση ζωής τώρα, όχι για το τι κόμμα ψηφίζει κανείς.

  6. To «αριστερός» σκέτο δε λέει τίποτα. Το «ΩΡΑΙΟΣ αριστερός» είναι το ζουμί. Το δε «ωραίος βάζελος» εξυπακούεται, έτσι; 🙂

  7. Καλά ε! Η αποθέωση της κουλαμάρας ο παππούς!!!
    Όσο για τον υιόν!!!! Τα σέβη μου!!!!!!!!

  8. @Χρήστος:
    «Το δε “ωραίος βάζελος” εξυπακούεται»
    Ε ναι, ας μην λέμε πλεονασμούς! :^)
    (το desktop μου είναι μια φωτογραφία του παιδιού, τυλιγμένου με κασκόλ και σκούφο τριφυλοφόρους! LOL!)

    @An-Lu:
    Και ξέρεις, κάτι τέτοια δεν τα περιμένεις πρωί-πρωί με τον καφέ. Να είχαμε πιει δυο ουζάκια, να πω μάλιστα. Αλλά τώρα στα καλά του καθουμένου να μας προκύπτει ο scouter για την 14η Διεθνή… :^)

  9. χεχεχε χαζομπαμπά 🙂

  10. Καλά βρε, καλά! Θα πάρω έναν Θρυλέοντα για το μωρό και να σε δω μετά πως θα τον πείσεις να τον πετάξει….

    Ουστ πια! Ούφο με πράσινο σκούφο!

    :ppppppppp

  11. @gelial:
    Guilty as charged. :^)

    @Ντόλυ:
    Πάρε, μπορεί να μας έχουν τελειώσει οι πάνες!
    (Ε, μα πια!)
    :^p

  12. Σχετικά με την απάντηση στην Ντολυ: ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ετσι σε θέλω, μπράβο σου, να τα λέμε!

Σχολιάστε

