Τεκίλα και ανώνυμοι υβριστές

 

Σήμερα το μπλογκ έχει επέτειο και κερνάει (σφηνάκια τεκίλα): αυτό είναι το εκατοστό μου ποστ.

Ξεκίνησα τον Απρίλιο χωρίς να είμαι σίγουρος ούτε τι κάνω εδώ, ούτε πώς θα διαλέγω θέματα, ούτε (κυρίως) για ποιο λόγο θέλω να στήσω ένα blog. Τώρα, 100 κειμενάκια μετά, εξακολουθώ να μην έχω βρει τις απαντήσεις σε αυτά. Καθόλου περίεργο!

Βρήκα όμως ένα μέσο που με βοηθά να ανασαίνω σε δύσκολες μέρες, χωρίς να φορτώνω άγχος και παράπονα τους ανθρώπους μου. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, οπότε η ένταση που κουβαλάω σαν βράχο προσπαθώ να μην περνάει στην καλή μου και στο γιο μου. Δεν το πετυχαίνω πάντα, και διαπίστωσα ότι το blog είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να βοηθάει σε αυτό. Βρήκα τρόπο να διοχετεύω κάπου σκέψεις και ιδέες (τι φταίγατε οι άμοιροι;). Και τριγυρνώντας στην μπλογκόσφαιρα βρήκα ωραία κείμενα γεμάτα εύστοχους προβληματισμούς και ακόμα πιο εύστοχο χιούμορ. Συνειδητοποίησα τι κουβέντες μπορούν να γίνουν μέσα στα σχόλια (εντελώς άναρχες βέβαια). Και τολμώ να πω ότι βρήκα ακόμα και φίλους που…δεν έχω γνωρίσει! :^)

Όμως (παντού υπάρχει ένα όμως) δεν έχω ακόμα ούτε έναν ανώνυμο υβριστή.

Ναι, είναι η θλιβερή αλήθεια: το blog μου στερείται ανώνυμων υβριστικών σχολίων. :^(

Το σκέφτομαι και ανατριχιάζω: τόσοι μήνες για το τίποτα!

Τι φταίει; Είναι οι απόψεις μου πολύ «στρογγυλές» και εύπεπτες; Είναι το moderation του wordpress ρυθμισμένο έτσι που κόβει τα βρισίδια; Ο γραπτός λόγος μου προσελκύει μόνο εξαιρετικούς αναγνώστες με προσόντα εν ενεργεία ή εν δυνάμει Ακαδημαϊκών; (σας γλύφω τώρα αν δεν το καταλάβατε…) Τι παραπάνω να κάνω για να ολοκληρωθώ ως blogger;

(Με βλέπω να πλακώνω τις τεκίλες μόνος μου για να ξεχάσω… )

Η μόνη λύση που σκέφτηκα είναι να αναπτύξω προβοκατόρικες απόψεις, που θα προσελκύσουν ανώνυμους υβριστές και ενδεχομένως θα οδηγήσουν και σε flame war (δεν είμαι σίγουρος 100% τι είναι αυτό, αλλά ακούγεται πολύ ψαρωτικό!).

Εδώ περιμένω την συμβολή των αναγνωστών. Το βήμα είναι δικό σας! Αν έχετε απορία τι είδους απόψεις είναι αρκετά τραβηγμένες από τα μαλλιά για να προκαλέσουν αντιδράσεις, ορίστε κανά δυο ιδέες:

  • Η κατάργηση των πανεπιστημίων θα έδινε λύση σε όλα τα προβλήματα των πανελλαδικών εξετάσεων.
  • Στα γηροκομεία πρέπει να σερβίρουν μόνο πικάντικα μεξικάνικα ή ινδικά φαγητά για να μειώσουν τα έξοδα των ασφαλιστικών ταμείων. Αυτό θα συμβεί επειδή, όπως λέει ο σοφός λαός, ο γέρος θα πάει ή από πέσιμο ή από….
  • Επεκτείνοντας την λογική του παραπάνω μπούλετ (άτσα!), προτείνω να  διοχετεύσουμε όλες τις αποχετεύσεις των σπιτιών της Αθήνας στο Κερατσίνι (μιλάω για προϊόντα από τουαλέτες φυσικά). Η ΔΕΗ θα μπορέσει από την καύσιμη βιομάζα να προμηθεύσει με ενέργεια όλη την Ευρώπη και αυτό θα χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο εξωτερικής πολιτικής, και τότε θα πάρουμε τα πάνω μας. Θα είναι πολιτική βασισμένη στα σκατά.
  • Πιστεύω ότι πρέπει να καταργηθεί το ξύδι. Προέρχεται από κρασί που χάλασε. Είναι ιδεολογικό το θέμα.
  • Τα ταξί στην πόλη θα πρέπει να προσφέρουν καφέ, εφημερίδα και κουλουράκια, αν ο επιβάτης δεχτεί την αναβάθμιση σε κούρσα «‘business class». Για την συγκεκριμένη υπηρεσία θα χρειαστεί να υπάρχει ταξοσυνοδός, η οποία ως απαραίτητο προσόν θα έχει την συμμετοχή σε διαγωνισμό playmate (μην μας προκυψει καμιά «Μις Άνω Κρύα Βρύση 1985», δεν λέει…)
  • Το Τσερνομπίλ το έκαναν οι Εβραίοι. Επίσης το τσουνάμι. Και τις πλημμύρες στην Πράγα. Και αυτό το κουνούπι που με ξενύχτησε προχθές, αυτοί το στείλαν, για να μην μιλήσω και πω την αλήθεια. Και για τον Τζίγγερ οι Εβραίοι φταίνε.

Έλα, να πέφτουν οι ιδέες στο τραπέζι! :^)

(καλό μήνα νά ‘χουμε!)

19 Σχόλια

  1. καλημέρα και καλό μήνα.δεν έχω κάποια ιδέα αλλα θα ήθελα να ζήσω το απόλυτο.ταξιτζή (όχι η ταξοσυνοδός)να μου δίνει καφέ και κουλουράκια.μετα θα τα έχω δεί όλα.

  2. Συμφωνώ κι επ’αυξάνω με την tasoula! καλό μήνα!

  3. α! ξέχασα! Άντε, και να τα χιλιάσεις!!!!

  4. Είμαι ο ανώνυμος υβριστής.
    Άντε και εσυ και ο γρύλος σου, που λέει και το ανέκδοτο.

  5. Άντε ρε που κάνεις και πνεύμα!!! Σιχτίρ, την είδαμε όλοι εδώ μέσα! Ψωνάρα, ε ψωνάρα!

    (ανώνυμος υβριστής Νο2)

    __________________________

    Το παραπάνω δεν είναι δικό μου και δεν αναλαμβάνω την ευθύνη γι’αυτό. Το wordpress έκανε πάλι πατάτα και ανακάτεψε το σχόλιό μου με τον ανώνυμο. Εγώ, καλέ μου φίλε ήθελα μόνο να σου ευχηθώ πολύ-ποστος κι ευτυχισμένος!

    ___________________________

    (κοίτα την κρότ που πρώτα βρίζει και μετά κάνει την πάπια!)

  6. @τασσούλα:
    Ακούς την κόρνα; Η κούρσα σου είναι, την έστειλα. :^)

    @elenifergadi:
    …και μόλις τελειώσει με την Τασσούλα, θα περάσει να πάρει κι εσένα. :^)

    @Αρετή:
    Κι αν δεν το ξέρω το ανέκδοτο; Ή απλώς είμαι από άλλο; ;^p

    @Κροτ:
    Αντί να κάνεις την πάπια, δεν φτιάχνεις καμιά βαλίτσα που τ’ αφήνεις (πάλι) για την τελευταία στιγμή και θα τρέχεις (πάλι) να προλάβεις το αεροπλάνο; (πάλι λέμε!)

    @όλους:
    Ευχαριστώ για τις ευχές – και για το βρισίδι βρε! Είστε φιλαράκια (σνιφ!). Στα μούτρα σας! :^)

  7. Κατ’ αρχήν στην υγειά μας…
    χικ..
    (Πάντα δεν τα πήγαινα καλά με την τεκίλα)

    Καλέ! Καλέ κύριε…
    Καμμιά βοτκίτσα σας βρίσκεται;

    Ας είναι!
    Να τα χιλιάσετε καλέ! Φτού σας!
    Να γίνετε βασιλιάς της μπογκόσφαιρας.
    Μπλογκάρχων, ένα πράγμα…

    (Αυτό, το τελευταίο, λογίζεται για βρισιά;)

  8. Καπετάνισσα, εξομολογούμαι ότι κι εγώ της βότκας είμαι (όταν δεν πίνω κρασί δλδ). Στην υγειά μας, ευχαριστώ για τις ευχές (ακόμα και αυτές που ενδεχομένως λογίζονται για βρισιές) και ανταποδίδω! :^)

  9. Υπονοείς κάτι για το οργανωτικό μου πνεύμα όταν ετοιμάζομαι για ταξείδι;

    Εδώ κερνάνε βότκες, με βαλίτσες θα ασχολούμεθα;

    χικ.

  10. Να τα χιλιάσεις και μέχρι τότε εύχομαι να εξακολουθήσουν να σε αποφεύγουν οι ανώνυμοι υβριστές.

  11. Μ’αυτές τις εξυπνάδες που γράφεις ρε Μπαμπάκη νομίζεις πως θα προκαλέσεις μπλογκοκαβγά; Την είδες Νίκος Δήμου;

    (η Ντόλυ μου είπε να γράψω υβριστικό σχόλιο εκ μέρους της, επειδή δεν την αφήνει το wordpress).

  12. Καλό μήνα!
    Προτείνω καυτό θέμα ρατσισμού!
    Βάλτα εσύ με Αλβανούς, Πακιστανούς, τσιγγάνους άντε και ομοφυλόφιλους και θα σου πω εγώ καυγάς!
    Υ.Σ.: υπέροχο το blog σου που να τολμήσει κανείς να σε βρίσει!

  13. @Κροτ:
    Δεν υπαινίσσομαι, μιλώ ευθέως διότι εγώ είμαι στρατιωτικός και τα λέω τσεκουράτα! ‘βίβα! (χιπς)

    @Αταίριαστος:
    Ευχαριστώ, να είσαι καλά! :^)

    @Κροτ:
    Τι προμήθεια σου δίνει για την γραμματειακή υποστήριξη; Ρίχνει κανά linkblog;

    @Ντόλυ:
    Γιατί, σου είχε θίξει ποτέ ο Νίκος Δήμου το κοκκινιστό σου; :^p
    Αλλά *πάλι* πρόβλημα με το wordpress; ρε γμτ….Με βλέπω να σκέπτομαι τη μετακόμιση… :^(

    @Allitnil:
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ! Θα φτιάξω ένα κείμενο που θα καταγγέλω Αλβανούς, Πακιστανούς, γύφτους (και όχι «τσιγγάνους» βέβαια χοχοχο), αδελφές (και όχι «ομοφυλόφιλους» βέβαια χιχιχι) και γαύρους. Ναι, το ξέρω ότι δεν είχες βάλει τους γαύρους, αλλά είναι προφανώς παράλειψη και επιπλέον είναι η μόνη ελπίδα να ανάψει καυγάς…
    Ευχαριστώ πολύ για το υστερόγραφο και καλώς ήρθες! :^)

    Άντε να δούμε πώς θα βγούν οι τελευταίες μέρες πριν την άδεια!!! Τρελή μπρίζα στο γραφείο! Ουφ!

  14. Το να σε βρίσουν Μπαμπάκη είναι εύκολη υπόθεση. Το αντίθετο έχει την δυσκολία του. Άντε και στα χίλια. Και τις βότκες με ρέγουλα 🙂

  15. Μπαμπάκη, είσαι μεγάλη ψωνάρα λέμε! Και σκατά μάγειρας. Και γράφεις και φριχτά. Και ο γιός σου όταν μεγαλώσει θα γίνει Ολυμπιακάρα.

    Και απορώ με τη Ντόλλυ και την Κροτ που σε συναναστρέφονται, ενώ δεν έχεις το επίπεδο και την class τους.

    Και να τα τρις χιλιάσεις τα ποστ (ίσως στο τρισχιλιοστό να έχεις μάθει να γράφεις!!!)

    Και δεν σε γουστάρω καθόλου!

    Και άι σιχτίρ!

  16. Και το wordpress εξακολουθεί να τον παίρνει….
    Σήμερα με αφήνει να σχολιάσω, το άθλιο!

  17. Τι να σου πω βρε ταλαίπωρο; Σου φταίνε όοοοοολα πια; Το wordpress, το ψώνιο μου, η μαγειρική μου… Χοχοχο, θα τρώει η δεύτερη καλυτερότερη ανώνυμη υβρίστρια κι εσύ θα βλέπεις από απέναντι! ;^p

    Αλλά μην πιάνεις το γιο μου στο στόμα σου γιατί….α! (λέμε τώρα)

    Ευχαριστώ για τις ευχές ρε, ούτε εγώ σε γουστάρω και τον ολυμπιακό σου μέσα! Να!

  18. Πάντως το να σου βγει ο γιος Ολυμπιακός, δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς υβριστικό; ;ΡΡΡΡ Ευλογία είναιιιιιιιιιι! χαχαχα

    Σοβαρά τώρα, γράψε ενάντια στο Θρύλο και θα δεις υβριστικά σχόλια και ποστς, ουουουουοου!!

  19. Ε όχι δα! Να τρέχουμε για τεστ DNA στα καλά καθούμενα! ;^p

    Υπερβολικός ποιός; Εγώ;

Σχολιάστε

