Τυχαίοι διάλογοι με τον γιο μου

‘Ετσι για να τα θυμάμαι μετά από καιρό…

Ετοιμαζόμαστε να παίξουμε μπάλα. Φοράω σαγιονάρες, αυτές με τα χρατς-χρατς, ο μικρός όμως είναι ξυπόλητος. Κοιτάει τα πόδια και των δυο μας και λέει:
– ‘εν έχω παπούτσια εγώ. Μόνο πόδια έχω.

Εναλλακτική κλίση ρημάτων: δεν υπάρχει παθητική φωνή ακόμα. Το κοιμάμαι γίνεται κοιμάτω, το φοβάμαι φοβάτω κοκ. Το αποτέλεσμα είναι διάλογοι του τύπου:
– Ωχ, μεγάλος ‘κύλος είναι αυτός.
– Ναι. Τον φοβήθηκες τον σκύλο;
– Όχι, ‘εν φοβάτω. Καλός ‘κύλος είναι, ‘εν φοβάτω εγώ.

Στην Επίδαυρο, η Ντόλυ βάζει καπνό στο κουτάκι-που-στρίβει-μόνο-τσιγάρο και δεν ξέρω πως λέγεται.
-Τι είναι αυτό;
-Καπνός
-Τι είναι;
-Καπνός
-‘εν είναι! ‘εν είναι καπνός! Φωτιά πού είναι;
-….

Σε φανάρι, μετανάστης θέλει να μου πλύνει τα τζάμια. Αρνούμαι σταθερά. Φεύγει.
– Τι είναι αυτός μπαμπάκη;
– Αυτός ο κύριος είναι ζητιάνος αγόρι μου.
– ‘εν θέλεις μιλήσεις;
– Τι πράγμα;
– ‘εν θέλεις μιλήσεις με κύριο εσύ;
– Όχι αγόρι μου, δεν είναι ότι δεν θέλω να του μιλήσω. Δεν έχει λεφτά και ζητούσε να του δώσω λίγα από τα δικά μας και του είπα όχι.
– ‘εν έχει;
– Όχι.
– ‘εν έχει λεφτά; (του έκανε πολύ εντύπωση!)
– Όχι αγάπη μου, δεν έχει.
– Γιατί;
– (άντε τώρα να εξηγήσεις….) Δεν έχουν όλοι λεφτά αγάπη μου.
– Όχι; ‘εν έχουν;
– Όχι αγάπη μου, δεν έχουν όλοι.

26 Σχόλια

  1. Axxxxxxx! Μικρός-μικρός στα δύσκολα κοινωνικά ερωτήματα!!!!!!

  2. Κοιτάξτε, κάποιος σας πληρώνει εσάς να μας τα γράφετε αυτά, να ξελιγωνόμαστε εμείς και να θέλουμε μωρά.

    Ύπαγε οπίσω μου Μπαμπάκη, σατανά!!!!

  3. xaxa!swstos o mikros!

    den pisteuw na rwtaw polu proswpika pragmata…
    th mama tou ,pws thn fwnazei? mamakh?

  4. Αυτό με τη φωτιά ήταν άπαιχτο!

  5. Πωπωπω… κολλήσαμε από τα σάλια ξελιγώματος του Μπαμπάκη… Τσκ, τσκ, τσκ… μούσκεμα μου το’κανες το πληκτρολόγιο…

    Ονοματοδοσία, πολύ εύστοχο το ερώτημα!!!

  6. Αυτό με τη φωτιά με έστειλε αδιάβαστη, λέμε!! Δυο μεγάλοι να κοιτάμε σα μαλάκες το μωρό!

  7. @An-Lu:
    Άσε! Υποψήφιος για δακρυγόνα, που λέει και μια ψυχή….

    @Αθήναιος:
    LOL! Η αλήθεια είναι ότι με πληρώνει η κυβέρνηση για να καταπολεμήσω το δημογρααφικό! Έγινα κι εγώ δημόσιος υπάλληλος (επιτέλους!)

    @Ονοματοδοσία:
    Καθόλου προσωπικά. «Μαμά» ή «μαμά μου». Πιο mainstream. Είπαμε, λόγω ενός έτους στο νησί έχουμε στερηθεί ο ένας τον άλλο και κουβαλάμε τρελή αδυναμία… :^)

    @Χαρτοπόντικα:
    …αφού δεν το έπιανα με την πρώτη. Άσε που είχε ψιλο-τσαντιστεί γιατί νόμιζε ότι τον δουλεύουμε!

    @Κροτ:
    Θα σου πάρω καινούργιο πληκτρολόγιο βρε, μπορεί να πληρώνομαι για να πολεμήσω το πρόβλημα του δημογραφικού, αλλά λεφτά για ένα πληκτρολόγιο τα βρίσκω!

    @Ντόλυ:
    Ναι, αλλά δεν δείχναμε και οι δύο μεγάλοι εξίσου…μαλάκες
    (πρόσεξε τι θα απαντήσεις εδώ, έχω έτοιμο και δεύτερο γύρο!)

  8. Μπαμπάκη, και γύρο με πίτα να έχεις έτοιμο, εσύ έδειχνες ΠΙΟ μαλάκας!!!

    :ppppppppp

  9. ΕΓΙΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ????

    Προτιμω να μου παρεις καινούριο λαπτοπ.

    Εννοείται πως η Ντόλυ έδειχνε πιο μαλάκας; Είναι όμως;;;

    :ΡΡΡΡΡ

  10. καλημέρα.
    το μικρούλη είναι απίστευτο…:-)))

  11. καλημέρα.
    το μικρούλι είναι απίστευτο…:-)))

  12. σκέψου απο τώρα τι θα απαντήσεις όταν σε ρωτήσει που πήγαν τα Χριστούγεννα…. (μάζευα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και με ρώτησε η μικρή μου γιατί το μάζευα. Ε,λέω κι εγώ τώρα τα Χριστούγεννα πέρασαν. Και που πήγαν??με ξαναρωτάει εκείνη… Φυσικά δεν ήξερα τι να πω και άρχισα να της μιλάω για τις Απόκριες….

    Και κάτι ακόμα… γιατί ο ουρανός είναι επάνω και η θάλασσα κάτω??? Ε??

  13. @Ντόλυ:
    Δυο μεγάλοι έδειχναν σα μαλάκες. Και αν εγώ έδειχνα πιο μαλάκας σίγουρα δεν έδειχνα πιο μεγάλος (ΝΑ!)

    @Κροτ:
    Ε όχι και λάπτοπ! Ένα (μεταχειρισμένο) πληκτρολόγιο και πολύ σου είναι!
    Ωπ, μόλις πρόσεξα και την κατανόηση vs Ντόλυ. Εντάξει, καινούργιο το πληκτρολόγιο!

    @Τασσούλα:
    Ευχαριστώ
    Ευχαριστώ (δύο φορές και το σχόλιο άλλωστε χεχεχε)
    Άσε, έχεις να ακούσεις τρελές ατάκες! Παρατηρούν τα πάντα, αλλά τα ερμηνεύουν (ακόμα) διαφορετικά.

    @Maika:
    «Πού πήγαν τα Χριστούγεννα;» LOL!!! Πολύ καλό! :^)
    Όσο για τον ουρανό και τη θάλασσα, εγώ την έχω *ακόμα* αυτή την απορία! :^)

  14. χα, χα… χα, χα…
    Κράτα σημειώσεις από μελλοντικούς διαλόγους.
    Τα παιδιά κάθε ηλικίας έχουν τη φάση τους. Γι’ αυτό: γεννάτε ασύστολα. Προσοχή! Δεν σας είπα να παντρευτείτε 😉

  15. Μπαμπάκη, βγάζεις γλώσσα τώρα, ε? Καλάααααα… Έχουμε και χειμώνα μπροστά μας. Και αναμένεται βαρύς. Και δύσκολος….

  16. Τώρα μόλις έκανα την εξής σκέψη: παρόντες στο συμβάν είμαστε τρεις: τουά, λα Κροτ ε μουά. Η Κα Μπαμπάκη ρέμβαζε στην ξαπλώστρα.

    Οπότε: αν σ’ εμένα αντιστοιχεί το ΜΕΓΑΛΟΣ και σ’ εσένα το ΜΑΛΑΚΑΣ, τι μένει για την Κροτ?

    Ναι, ναι, σωστά μάντεψες: το ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ!

    Μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  17. Λοιπόν, ακου Μπαμπακη: εγώ θα φροντίαω να εξαφανίσω τη Ντόλυ από προσωπου μπλογκοσφαιρας και εσυ μου παιρνεις καινουριο λαπτοπ. Μετα θα φροντισω να μαθει για το μπλογκ σου η Μπελουτσι και να μπαινει να σχολιαζει, οκ?

  18. @Αταίριαστος:
    Γ….εννάτε γιατί χανόμαστε δηλαδή, έτσι; LOL!

    @Ντόλυ:
    Γιατί δύσκολος; Δλδ το καλοκαίρι μας ήταν εύκολο; Έτσι, για να ξέρω…

    @Ντόλυ (the return):
    χοχοχο, σταμάτα να γελάς σαν τον Μακ, είναι κολλητικό! :^)

    @Κροτ:
    ΟΚ, αν μου τάζεις Μόνικα (εσύ με τα γνωστά κονέ στους χολυγουντιανούς κύκλους) τι να κάνω, εξαγοράζομαι! :^)

  19. Ουστ, καλέ, που θες και τη Μόνικα στο βλογ!
    Ψωνάρα!

  20. Καλά κάνεις και τα καταγράφεις αυτά τα ωραία…
    Γιατί με τα χρόνια και τις καθημερινές σκοτούρες ξεχνιούνται…

  21. Τα πιτσιρίκια είναι απίστευτα!Να τον χαίρεστε;)

  22. @Ντόλυ:
    Ας έρθει η Μόνικα, και ας έρθει και μέσω blog. Πρέπει κανείς να είναι αμερόληπτος σε αυτά τα θέματα! ;^)

    @Δωμάτιο Πανικού:
    Thanks! Με αυτή την λογική τα πέταξα χύμα στην οθόνη.

    @Εβελίνα:
    Ευχαριστώ! :^) Με έχει χαζέψει τελείως το άτομο!!!

  23. Είναι άπαιχτα τα πιτιρίκια! Να μου λέει 2 χρονών σκατούλι (ο ανιψιός μου) «απλώς σία(θεία), ήσελα να σου πως σ΄απαπαάωωω»! Όχι πες μου δεν είναι να τρελαίνεσαι;;;;;
    Τυχερέ μπαμπάκηηηηηηηηη!

  24. @Ρενάτα:
    Α ρε κι εσύ τυχερή θεία!!! :^)

  25. Τρίχρονη και κάτι μηνών πολυαγαπημένη μικρή (που άργησε να μιλήσει, σύμφωνα με τα τυπικά στάνταρ, και από πέρυσι τέτοιο καιρό που άρχισε, τους «στέλνει» όλους συνεχώς) _ακούγοντας να αλληλοβρίζονται (τι πρωτότυπο!) οδηγοί στον δρόμο πάνω από την παραλία που κολυμπούσαμε:
    «Ωχ! Οι γαμώτηδες!»
    Πόσο είναι το αστεράκι σου; Να τους φτιάξουμε φάση; 🙂

  26. @just me:
    LOL! Πολύ καλό! :^)
    Μία η άλλη είναι ηλικιακά, ο δικός μου κλείνει τα τρία τον Οκτώβριο.
    (άργησα να το δω το σχόλιό σου, όπως είναι φανερό, εχμ….)

Σχολιάστε

