• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Αύγουστος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

My other name is Σίσσυφος

Θέλω να σας πω τον πόνο μου για το ADSL.

Έχει καθυστερήσει απίστευτα και αναρωτιέμαι αφ’ ενός τι πρέπει να κάνω αφ’ ετέρου τι μπορώ να κάνω! Ποιοι από σας είχαν παρόμοιας ομορφιάς εμπειρίες;

Αγόρασα το σχετικό κουτί στις 15 Ιουλίου (Σάββατο). Περιχαρής, φαντασιωνόμουνα τον εαυτό μου αραχτό στη βεράντα να σερφάρω με το laptop (διότι το πήρα και με τον ασύρματο router φυσικά!). Ένιωθα και πολύ περήφανος ως καταναλωτής διότι (α) στις 29 Ιουλίου έληγε η συνδρομή μου PSTN, οπότε υπολόγιζα ότι η ενεργοποίηση θα έπεφτε περίπου εκεί και (β) πήρα κουτί με 3+3 μήνες δώρο και όχι 6+6 μήνες που ήταν σε προσφορά, διότι ως έξυπνος άνθρωπος βλέπω μπροστά και πιστεύω ότι οι τιμές θα πέσουν και άλλο σε 6 μήνες (παρότι οι τιμές προσφοράς για ετήσια σύνδεση ήταν εκείνη την στιγμή συμφέρουσες).

Τη Δευτέρα 17 Ιουλίου, στέλνω την σχετική αίτηση στη Forthnet με φαξ. Κι επειδή το φαξ, φαξ είναι, την άλλη μέρα το πρωί ξεκινάω τα τηλέφωνα. Αν έχετε προσπαθήσει να μιλήσετε πρωινές ώρες με το τηλεφωνικό κέντρο της Forthnet θα καταλάβετε γιατί μπόρεσα να μιλήσω απόγευμα. Η κοπέλα βρήκε το φαξ, με διαβεβαίωσε ότι το έλαβαν λοιπόν και ότι θα το προωθήσουν άμεσα στον ΟΤΕ. Μάλιστα μου ζήτησε και το κινητό μου για να μου στείλουν με SMS τους κωδικούς πρόσβασης, όταν με το καλό έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή.

Στο site της Forthnet έχει μια υπηρεσία που βάζεις τον αριθμό του τηλεφώνου σου και βλέπεις πώς πάει η αίτησή σου. Την Πέμπτη, 20 Ιουλίου, μπαίνω να τσεκάρω. Τίποτα. Ώρες να προσπαθώ να πιάσω γραμμή για να διαπιστώσω τελικά ότι η αίτηση κάπου είχε παραπέσει και δεν είχε περαστεί στο σύστημα. Αρχίσαμε καλά….

Από τότε, έχω κάνει κάμποσα τηλέφωνα στη Forthnet (ευγενέστατα μου συστήνουν υπομονή και τα φορτώνουν στον ΟΤΕ) και μπαίνω τακτικά να τσεκάρω την πορεία της αίτησής μου, αλλά αυτό που διαβάζω σταθερά είναι ότι βρίσκεται σε τελική φάση υλοποίησης. Υποτίθεται ότι ο ΟΤΕ τα υλοποιεί μέσα σε 12 εργάσιμες. Αυτές κοντεύουν να διπλασιαστούν. Ξέρω με σιγουριά ότι δεν υπάρχει θέμα διαθεσιμότητας θυρών στην περιοχή και πραγματικά αναρωτιέμαι τι να κάνω και πώς να αντιδράσω.

Για επανάληψη (η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως και μια μητέρα πρέπει να την σεβόμαστε) έχουμε και λέμε:

  • 15 Ιουλίου αγοράζω ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ευρυζωνικότητα
  • 17 Ιουλίου στέλνω την αίτηση
  • 20 Ιουλίου, και μετά από δεύτερο τηλεφώνημα δικό μου, η Forthnet με παίρνει χαμπάρι
  • 21 Ιουλίου η αίτηση προωθείται στον ΟΤΕ
  • 17 Αυγούστου (σήμερα) κλείνω ένα μήνα που έστειλα την αίτηση και 19 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που η αίτηση είναι «σε τελική φάση υλοποίησης από τον ΟΤΕ»

Σούπερ έτσι; Για πείτε πού αλλού προπληρώνεις το σύνολο μιας υπηρεσίας ένα μήνα πριν για να πάρεις το γνωστό το ακατάλληλο;
Απορίες τώρα:

  • Τι εργασία ακριβώς πρέπει να κάνει ο ΟΤΕ στο κέντρο του; Αν το έχω καταλάβει σωστά, είναι μια ρύθμιση σε έναν από τους δρομολογητές τους. Ούτε καλωδίωση πειράζουν, ούτε τίποτα. Γιατί χρειάζονται 12 (υποτίθεται) έως 365 (υποθέτω εγώ) ημέρες για να το κάνουν αυτό;
  • Υπάρχει κάπου κείμενο που προσδιορίζει τα δικαιώματά μου ως καταναλωτή σε μια τέτοια φάση; Πού;
  • Πότε θα πρέπει να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ; Και μιλάω για καταγγελία γιατί πραγματικά δεν βλέπω άλλο τρόπο αντίδρασης.

Έχει κανείς κάτι άλλο κατά νου; Έχετε πάθει κάτι ανάλογο;
Ο τυχερός ο Σίσσυφος είχε απλώς να κουβαλάει ένα βράχο. Δεν είχε να τα βάλει με τον τρόπο που λειτουργεί ο ελληνικός τομέας ηλεκτρονικών επικοινωνιών!

19 Σχόλια

  1. Δεν είσαι ο μόνος, για ρίξε μια ματιά και εδώ

    http://www.spor24.gr/freddos.asp?month=7&year=2006
    άρθρο της 20ης Ιουλίου και

    http://www.spor24.gr/freddos.asp?month=8&year=2006
    άρθρο της 5ης Αυγούστου.

    Υπομονή 🙂

  2. δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά πρέπει να υπολογίζεις γύρω στον 1.5 μήνα, σου το λέω από στατιστικό δείγμα 4 ατόμων που βάλαν dsl στην Αθήνα μέσα στο καλοκαίρι. Το τέταρτο είμαι εγώ που αφού παιδεύτηκα να πείσω τον ΟΤΕ να ακυρώσει την παλιά dsl (που είχε 2 χρεώσεις οτε+isp ΚΑΙ που πρακτικά την είχε ακυρώσει ,φαινόταν στο λογαριασμό,αλλά τυπικα δεν είχε ενημερώσει το σύστημα του ώστε να με κρατάει δέσμιο) και να θυμήσω στην acn να προωθήσει το αίτημα μου(αφού παραδέχτηκαν μετά από πίεση ότι παρόλο που με είχαν ενημερώσει για την προώθηση της σύνδεσης δεν το είχαν κάνει) η αίτηση έγινε επίσημα στις 24 Ιουλίου και περιμένω…
    Περιφραστικά θα σου πω 2 πράματα 1) τηλεφώνησε στο dsl helpdesk 1242 και όχι στο 134 για να σε ενημερώσουν για την πορεία της αίτησης σου
    2)Η καθυστέρηση ωφείλεται στο ότι δεν έκανες σύνδεση otenet (και καλά έκανες) και στην πολύ δουλειά που έχουν τα συνεργεία λόγω του διπλασιασμού όλων των γραμμών (ελπίζω αυτό να σε παρηγορεί μια και η forthnet ανακοίνωσε δωρεάν διπλασιασμό όλων των γραμμών της)

    Α! όσο περιμένεις την dsl ρίξε μια ματιά στο τι τράβηξε ο φρέντος. Στο ποστ » 20 Ιουλίου 2006″
    14:55 http://www.sport24.gr/freddos.asp?month=7&year=2006

  3. Βρε βρε βρε! Κι άλλος ταλαίπωρος!!! Άσε, βέβαια που τη δική μου γκαντεμιά δεν τη φτάνει κανείς! Θα τα γράψω και θα φρίξετε!

  4. Καταρχήν,ετοιμάζομαι για υποβολή αίτησης…και συνάμα,ψάχνω τρόπους να καλμάρω τα νεύρα μου(καθότι δεν είμαι και πολύ της υπομονής!!!).Ένας φίλος περίμενε 2 μήνες για να ενεργοποιηθεί η δική του.Κι ερωτώ:άντε και κάνεις την καταγγελία.Υπάρχει περίπτωση να βρείς το δίκιο σου;Αν ναι,να την κάνω απ’την αρχή,να τελειώνουμε βρε παιδί μου….;pp

  5. Τι τραβάτε κι εσείς οι ιντερνέτριες!!!

    :ppppppppp

  6. Μία από τα ίδια κι εγώ. Έκανα την αίτηση πρώτη Ιουνίου εκμεταλλευόμενος μία καταπληκτική προσφορά της Forthnet. Μου είπαν ότι υπάρχουν «πόρτες» στην περιοχή μου. Δύο βδομάδες μετά παίρνω τηλέφωνο γιατί δεν είχε ακόμη ενεργοποιηθεί και σε τηλεφώνημά μου απάντησαν ότι «δεν υπάρχουν πόρτες». «Μα είπατε ότι υπάρχουν διαθέσιμες» είπα εγώ. «Ναι αλλά αυτά τα δεδομένα αλλάζουν ανά πάσα στιγμή». Είδες γκαντεμιά να υπάρχουν πόρτες ορθάνοιχτες και μόλις βάλεις τη τζίφρα να σου κλείνουν κατάμουτρα! Τελικά ενεργοποιήθηκε ένα μήνα μετά.
    Υπομονή! Κάθε νέα(;) τεχνολογία εφαρμόζεται με προβλήματα στην Ελλάδα. Αλλιώς πώς θα καταλάβεις ότι είσαι στην Ελλάδα;

  7. Η μεν HOL έλεγε ότι φταίει ο ΟΤΕ ο δε ΟΤΕ ότι οι εταιρείες έχουν αγοράσει όρισμένο αριθμό γραμμών και άμα τους τελειώσουν περιμένουν να πάρουν άλλο.

  8. Κάνε καταγγελία από τώρα στην επιτροπή τηλεπ/νιών.
    Ο αδελφός μου ειχε παρόμοια εμπειρία με την vivodi, τους εκανε καταγγελία (απο την επιτροπή τηλ/νιών των ενημέρωσαν ότι έχουν πάρα πολλές παρόμοιες) και στείλαν επιστολή στην vivodi οτι θα της επιβλυθεί πρόστιμο.
    (δε ξέρω ακριβώς τη συνέχεια, αλλά πλεον ο αδελφός άλλαξε φορέα).
    Ένα έχω να πω, καιρός σε αυτή τη χώρα να σταματήσουμε να γκρινιάζουμε με ότι δε μας αρέσει και να το αποδίδουμε στο ότι «έλα βρε αδελφέ στην Ελλάδα μένεις». Από δω και πέρα (εγώ τουλάχιστον) θα διεκδικώ τα δικαιώματα μου, καταγγελίες, επιστολές παραπόνων, αστυνομία, τροχαία, ενημέρωση του δήμου για τις τρύπες στους δρόμους και τα πεζοδρόμια, τα πάντα. Μπορεί να μη γίνει τίποτα μπορεί και να γίνει (όπως έγινε στη Σκιάθο που κάλεσα το Λιμενικό) αλλά τουλάχιστον θα έχω την ηθική ικανοποίηση ότι δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια.

  9. Μάλλον ήμασταν από τους «τυχερούς» διότι η σύνδεσή μας ενεργοποιήθηκε μέσα σε 10 ημέρες περίπου (κλουQ η γραμμή ήταν ήδη ISDN).

  10. Βρε Μπαμπάκη!! Ακόμη εδώ είσαι? Δεν σου είπα να φύγεις? Ξουτ!! Διακοπές γρήγορα. Ταλαιπωρείς και τον ΟΤΕ και τη Forthnet. Kαι δεν τους αφήνεις να κάνουν διακοπές με την ησυχία τους. :))

  11. Βάλε tellas για να ησυχάσεις. Σε σχέση με τους άλλους παρόχους, η adsl ενεργοποιήθηκε πολύ γρηγορότερα από το κανονικό (δηλ., από το όριο των 10 εργάσιμων ημερών που σου λένε). Και είναι ωραίο το ρημάδι το ασύρματο στη βεράντα…

    Καλά ξεμπερδέματα,

    Ι.

  12. @confused:
    Εντάξει, δεν είμαστε μόνοι, αλλά δεν έχουμε συνδικαλιστεί να τους τρίξουμε τα δόντια! :^)

    @thalis:
    Δεν θέλεις να με απογοιητεύσεις, αλλά με απογοητεύεις!… :^)
    (δεν φταις εσύ φυσικά, τα χάλια των εταιρειών και του ΟΤΕ φταίνε…)

    @Ρενάτα:
    Ανυπομονώ να διαβάσω το σχετικό θρίλερ!

    @Εβελίνα_ζ13:
    Σε λίγο, στο πίσω μέρος της αίτησης θα επισυνάπτεται και η καταγγελία!

    @Ντόλυ:
    Βρε συ! Τι ήθελες να πεις τώρα και με μπέρδεψες;;;;

    @Αταίριαστος:
    Φαντάσου ότι ζω και σε σχετικά προνομιακή περιοχή της Αττικής, οπότε δεν τολμώ να φανταστώ τα χάλια τους εκτός Αθηνών…. :^( Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία πάντως!

    @Αθεόφοβος:
    Αυτό έχει την πιο «πλάκα»: ότι είναι έτσι το σύστημα που πάντα υπάρχει κάποιος άλλος για να φταίει!

    @Αρετή:
    Δίκιο έχεις. Περισσότερο αναρωτιόμουνα τι μπορώ να κάνω για να έχω τελικά τη ρημάδα την σύνδεση!!!!

    @An-Lu:
    Θύμησέ μου ποιον έχεις μέσο στο ΔΣ του ΟΤΕ… ;^)

    @Οίστρος:
    Αχ, δεν έχει διακοπές για της γης τους κολασμένους. Άστο. Ούτε βιβλίο δεν έχω τελειώσει φέτος. Πάλι καλά που έκανα κανά δυο δουλειές (μερεμέτια) στο σπίτι που είχα στην αναμονή εδώ και καιρό.

  13. yes! yes! έπιασε το βουντού μου!!! άμπρα κατάμπρα μπλουμ!!!

    (έκανες το μοιραίο λάθος αγαπητέ μου: έστειλες το φαξ ανήμερα στη γιορτή μου. Κατά συνέπεια το βουντού ήταν αδύνατο να μην πιάσει!)

  14. Διάβασε το σημερινό ποστ κι αν αντέξεις πες μου! Σημειωτέον εγω ξεκίνησα απ΄την αρχή, δηλαδή νέα γραμμη. :((

  15. 3 ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ Η FORTHNET.4 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΗΛΕ ΣΤΟΝ ΟΤΕ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ.ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

  16. @Krot:
    Σε μισώ σε μισώ σε μισώ!!!!!
    (ετοιμάζομαι να σφάξω κόκκορα σαββατογεννημένο και σμιχτροφρύδη για να σηκωθεί η κατάρα!)

    @Ρενάτα:
    (στεναγμός) Το διάβασα. Καλά κουράγια!

    @Μάνος:
    Τέτοια λέγε μου, να αισιοδοξώ…. :^/

  17. […] Οι πιστοί μου αναγνώστες (ναι, και οι πέντε σας) θυμούνται (από εδώ) ότι είχα κάνει την αίτηση στις 17 Ιουλίου και εβδομάδες εβδομάδων μετά συνεχίζω να αγοράζω προπληρωμένες καρτούλες για να μπορώ να συνδεθώ στο internet. Ανάμεσα στα comments που συγκέντρωσε το συγκεκριμένο ποστ, ήταν και ένα (του thalis, τον οποίο ευχαριστώ όχι απλώς πολύ, αλλά απεριόριστα!) που με παρέπεμπε στο τηλεφωνικό κέντρο για DSL και δορυφορικά, το 1242. […]

  18. μπορείτε να δώσετε το λινκ της σελίδας που ελέχω την πορείατης αίτησης;ευχαριστώ

  19. @βαββισ:
    Από το internet μπορείς να το ελέγξεις μόνο μέσω της σελίδας του παρόχου που διάλεξες. Διάβασε όμως και το παρακάτω ποστ όπου περιγράφω το επιτυχές κλείσιμο της ιστορίας:
    https://mpampakis.wordpress.com/2006/08/25/%ce%91%ce%b9%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-adsl/

Σχολιάστε

