• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Αύγουστος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Ζήλειες

Στις ηλιόκαυστες ημέρες των απέλπιδων φετινών διακοπών μου, παρά την εγωιστική προσήλωση στο «πάλι δεν θα ξεκουραστώ φέτος» μάντρα μου (μα πώς γράφεις έτσι σήμερα Μπαμπάκη!), πρόλαβα και εντυπωσιάστηκα από κάτι μικρό: κατάφερα να δω ακόμα λιγότερη τηλεόραση από συνήθως. Έτσι κι αλλιώς δεν βλέπω ιδιαίτερα τηλεόραση, οπότε το να χαμηλώσει κι άλλο ο πήχης είναι επίτευγμα! Δεν πήρα χαμπάρι ειδήσεις (εσκεμμένα, καθώς είχαμε αρκετά τρεχάματα δικά μας για να ασχοληθώ) δεν άκουγα για μεταγραφές ποδοσφαιριστών, δεν έκανα ζάπινγκ σε σήριαλ που ούτως ή άλλως δεν βλέπω. Το μόνο που παρακολουθούσα με θρησκευτική ευλάβεια σχεδόν ήταν οι επαναλήψεις του Μαμαλάκη κάθε απόγευμα.

Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που κάνει την εκπομπή του αυτός ο άνθρωπος. Δεν είναι απλά ότι ασχολείται με τις γεύσεις κάθε τόπου, είναι ότι το φχαριστιέται. Ρουφάει κάθε στιγμή του μαγειρέματος, της επιλογής και προετοιμασίας των πρώτων υλών, της μυστικιστικής επανάληψης του τελετουργικού στο οποίο κατέληξε η λαϊκή σοφία μέσα από αιώνες δοκιμών (κάτι που εμείς, εντελώς πεζά, αποκαλούμε «συνταγή»), της ελκυστικής παρουσίασης στο τέλος. Κάποιες φορές λαϊκίζει ελαφρώς , όχι στο φαγητό αλλά στην περιγραφή των τόπων και της ιστορίας τους. Ωστόσο διατηρεί πάντα το χιούμορ του και βλέπει τα πράγματα με την σωστή προοπτική (μεγάλο προσόν αυτό): μια εκπομπή για φαγητό κάνουμε, όχι για την επίδραση των νεοσωκρατικών φιλοσόφων στον Καντ. Ξέρετε πολλούς άλλους που διατηρούν την (επαγγελματική) επιτυχία τους σε σωστή προοπτική; Εγώ σχεδόν κανέναν.

Και σκέφτομαι ότι αυτός ο άνθρωπος πραγματικά απολαμβάνει την δουλειά του. Είναι μια δουλειά που μου φαίνεται εξωφρενικά όμορφο να έχεις και εξαιρετικά απλό να κάνεις: πληρώνεσαι να κάνεις ταξίδια και να (περι)γράφεις τις γεύσεις που δοκίμασες σε αυτά. Πιστεύω ότι δεν θα με κούραζε ποτέ. Ο μόνος τρόπος να γίνει καλύτερη η μέρα σου θα ήταν να περιλαμβάνεται στην ομάδα παραγωγής η Νόνη Δούνια – και να αναγκάζεστε να μοιραστείτε το δωμάτιο σε όλο το ταξίδι! Μπουκιά και συγχώριο πραγματικά!

Και σκεφτόμουνα αντίθετα τη δική μου καθημερινότητα. Σε μια δουλειά που με εξαντλεί, τα αποτελέσματα της οποίας δεν μου αρέσουν. Που με κρατά μακριά από γυναίκα και γιο, από φίλους και από δραστηριότητες που μου αρέσουν. Που απαιτεί όλο και περισσότερο από τον χρόνο μου, που ρουφάει την ζωή μου θαρρείς. Μια δουλειά που ξέρω ότι δεν θα αντέχω να κάνω για πολύ καιρό ακόμα, αλλά δεν ξέρω ακόμα με τι και πώς να αντικαταστήσω. Ώρες και ώρες από την ζωή μου σε κατεύθυνση που απλά δεν θέλω να τις αφιερώνω!

Κι έτσι κατέληξα στο συμπέρασμα. Άλλοι άντρες ζηλεύουν τον Μπραντ Πιτ ή τον Χιου Χέφνερ. Κάποιοι κακομοίρηδες θα ήθελαν να βγάζουν όσα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone (χωρίς όμως να ρισκάρουν να μπουν φυλακή όπως αυτός) ή θα ήθελαν την αναγνωρισιμότητα του Χατζηνικολάου ή του Ζαγοράκη. Κάποιοι λίγοι θα λέγαν ότι ζηλεύουν ανθρώπους σα το Νανόπουλο. Εγώ αντίθετα ζηλεύω έναν άντρα κοντούλη, αφρατούλη, με μουστάκι, που περπατάει λίγο σα διασταύρωση ντολμά με πιγκουίνο και χαμογελά σαν στοργικός θείος βγαλμένος από τα παραμύθια. Έναν άνθρωπο που πολύ απλά κατάφερε να κάνει το χόμπι του δουλειά του (και μάλιστα με ιδιαίτερη επιτυχία IMHO). Έτσι είναι, τον ζηλεύω για την δουλειά που κάνει και για τον τρόπο που την κάνει. Ακόμα και χωρίς τη Νόνη Δούνια στην ομάδα παραγωγής.

Ε ναι λοιπόν! Το παραδέχομαι! Σας ζηλεύω κύριε Μαμαλάκη! :^)

11 Σχόλια

  1. Εγώ πάλι ζηλεύω τη Μάγια Τσόκλη -και δεν κάνω πλάκα. Αυτή τη δουλειά θα ήθελα να κάνω εγώ!… Αλλά ο δικός μου μπαμπάς είναι ένας ταπεινός ηλεκτρολόγος βλέπεις…

    Πάντως το Βάζελο τον βλέπεις… μικρό πρεζόνι! :Ρ

  2. και εγω τον εχω ζηλέψει. ισως γιατι βγαζει ενα παθος και το μεταδιδει

  3. Α για σταθείτε κύριε Μπαμπάκη. Οι πληροφοριοδότες μου μου ψιθύρισαν ότι κρύβεται αρημανίως ένα μεγάλο μυστικό σήμερα. Για αποκαλύψτε το.
    Καλά, αφού σιωπάτε να το αποκαλύψω εγώ. Για να γίνει η τελετή με όλες τις επισημότητες.
    Να ζήσεις Μπαμπάκη
    και Χρόνια Πολλά
    μεγάλος να γίνεις
    με .. δέκα παιδιά.

    Να γράφεις συνέχεια
    για κόρες και γιούς
    το στόρυ … αγρίων
    και άλλους «κοριούς».

    Και εις άλλα με υγεία 🙂

  4. Ο Μαλάκης έχει μια φινέτσα που δεν την έχει η Βέφα. Βέβαια γνώμες είναι αυτές. Α, και … Χρόνια Πολλά

  5. Κάθε φορά που τον βλέπω μου τρέχουν τα σάλια.
    Το αγαπάει, το δείχνει και με τον τρόπο του σε κάνει να μπεις κι εσύ στο τριπάκι (ακόμα κι εγώ που είμαι άχρηστη στην κουζίνα).

    Χρόνια πολλά, πάντα με υγεία. 😀

  6. Σε χαίρομαι μπαμπάκη κι αυτό γιατί έχεις αυτή τη «λοξή» ματιά σ’ εκείνα τα μικροπράγματα που οι άλλοι συνηθίζουν να προσπερνούν.

    Όσο για τον…υπαίτιο της ζήλειας σου, κι εγώ τον συμπαθώ πολύ. Απ’ τους λίγους επιτυχημένους στην τηλεόραση με τέτοιο αυθεντικά ανθρώπινο πρόσωπο.

  7. Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday, Mr Babakis
    Happy birthday to you!

    (με φωνή και ακκισμούς Marilyn Monroe)

  8. σχεση οργασμικη
    για τη σχεση του Μαμαλακη με τη γευση
    των φαγητων, λεω

    με εκανες και γελασα κι ειναι σαν να πηρα δωρο στα γεννεθλια σου
    να δηλωσω αλλη μια που ζηλευει εκτος προδιαγραφων και να σου ευχηθω -μια που βρεθηκα εδω, σταλμενη!, μη φανταστεις..- να τα εκατοστησεις!!!…
    σε χρονια ωστε να δημιουργησεις ο,τι θα σε ευχαριστει κι ικανοποιημενο θα σε κρατει…

    καλημερα!

  9. Όταν ο Μαμαλάκης είχε περάσει από το Νησί (2 εκπομπές, παρακαλώ), είχε κάνει λίγη παρέα με τον παππού της Μ. Φοβερός τύπος, όλο ζάχαρη και μέλι, μόνο που είχε προβλήματα με τα πόδια του και ζορίστηκε μέχρι ν΄ ανέβει στο Μοναστήρι της Βρύσης.
    Η κρυμμένη αξία πάντως στο «Μπουκιά και Συχώριο» είναι ο σκηνοθέτης. Εντελώς τρελαμένος, με κορυφαίες εμπνεύσεις, τρομερά πλάνα και πολύ σφιχτό μοντάζ.

    Δε σου εύχομαι ρε. Α πάγαινε.

  10. Εγώ πάλι θα ήθελα τον Τζωρτζ Κλούνεϊ σε θέση προσωπικού ενδυματολόγου. Πειράζει;-)

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

  11. Πολλά-πολλά ευχαριστώ σε όλους, και στους σχολιαστές και σε όσους/όσες έστειλαν e-mail. Μετράνε οι ευχές. Πιο συγκεκριμένα:

    @Κροτ:
    Μάγια Τσόκλη; Ποια είναι αυτή;
    ;^p

    @padrazo:
    Καλώς ήλθες. Ναι, αυτό ακριβώς εννοώ.

    @οίστρος:
    Ε, δεν περίμενα και…μαντινάδα! :^)

    @ikd69:
    Καμία σχέση με την Βέφα. Η μια είναι μια θείτσα που μαγειρεύει, ο άλλος ένας ευζωιστής που βρήκε τρόπο να μοιραστεί το πάθος του. Σωστά;

    @confused:
    Εμένα όταν τον βλέπω μου τρέχουν τα σάλια ακόμα και για πιάτα (π.χ. γλυκά) που σπανίως θα μου κάνει όρεξη να φάω!!!!

    @Ladychill:
    Από τα καλύτερα κοπλιμέντα που μου έχουν κάνει αυτό με την λοξή ματιά! Σ’ευχαριστώ!

    @Ντόλυ:
    Θέλω και σκηνικό πάνω στη σχάρα του subway!!!! Αυτό θα πει δώρο!

    @orelia:
    «να τα εκατοστησεις!!!…σε χρονια ωστε να δημιουργησεις ο,τι θα σε ευχαριστει κι ικανοποιημενο θα σε κρατει…»
    Ααααααχχχχ….μακάρι!
    (να βρω λίγο και τις ισορροπίες του κεφαλιού μου ώστε να βλέπω καθαρά και τα θετικά γύρω μου! – προσθέτω εγώ)

    @ΑντώνηςΧ:
    Α παίενε εσύ! Ξεκίνα για νά ‘ρθω, με άλλα λόγια! ;^p
    (Το Νησί φυσικά απαιτούσε μίνιμουμ δύο γαστρονομικές εκπομπές για να καλυφθεί!)

    @Αλεπού:
    Ό,τι θέλει ο καθένας καλό είναι να το εύχεται στα γενέθλιά του. Μπορεί και να το αποκτήσει! :^)

Σχολιάστε

