• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Αύγουστος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Σας έχω μιλήσει για Εκείνη;

Την κοιτάζω καθώς κοιμάται πλάϊ μου. Μετά από τόσους μοιρασμένους ύπνους παραμένει όμορφη… Το μαλλί της γίνεται μάσκα μοιραίου θηλυκού από φιλμ νουάρ και της κρύβει το μισό πρόσωπο, ένα στυλ που δεν θα υιοθετούσε ποτέ στον ξύπνο της. Η γραμμή του λαιμού ζωγραφίζεται όμορφα έτσι όπως είναι μπρούμυτα και ακουμπά στο μαξιλάρι. Και τα χείλη της το ίδιο. Χαζεύω την γλυκιά, μελαχρινή επιδερμίδα της, και σκέφτομαι την αγαπημένη μυρωδιά της σαν βάλσαμο. Ακούω τη ρυθμική ανάσα της – λέει «σ’ εμπιστεύομαι σ’ εμπιστεύομαι σ’ εμπιστεύομαι». Ακουμπάω το πόδι μου στο δικό της, στενάζει χωρίς να ξυπνήσει και τα δάχτυλά της χαϊδεύουν τα δικά μου.

Δεν ξέρει πόσο την αγαπάω. Το βάρος της καθημερινής συμβίωσης την κάνει να νομίζει ότι την συνήθισα, ότι δεν θαυμάζω πια το βλέμμα της, τα πόδια της, την έμφυτη χαρά της ζωής που έχει.

Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν με ξέρετε και δεν έχετε ιδέα πόσο στραβός μπορώ να γίνω μερικές φορές. Στην πραγματικότητα, είμαι ένας σκοτεινός εγωκεντρικός βάρβαρος, γεμάτος ακατέργαστες ιδέες, και ευτυχώς έχω εκείνη, να με παίρνει από το χέρι και να με οδηγεί από τα τάρταρα στον ήλιο. Δεν το συνειδητοποιεί ότι το κάνει αυτό. Δεν συνειδητοποιεί πόσο εύκολο το κάνει να δείχνει.

Ξέρετε πώς είμαστε σαν ζευγάρι; Σαν να στέκομαι πάνω σε μια προκυμαία. Και να χαζεύω ένα δελφίνι να χορεύει στη θάλασσα γύρω μου. Το δελφίνι με κοιτά, μου κλείνει το μάτι, αλλάζει τέμπο, μου τραβά κι ένα μπουγέλωμα, κι έρχεται για αγκαλίτσες. Έχει μάθει να κάνει υπομονή όταν σκοτεινιάζω και να με χαϊδεύει χωρίς να με φοβάται όταν όλο της το είναι στέκεται γυμνό εμπρός μου. Δεν ξέρει πόσες φορές την κοιτώ και νιώθω πλούσιος.

Και τόσους μοιρασμένους ύπνους μετά, παραμένει συγκλονιστικά όμορφη. Αυτό ήθελα να σας πω για Εκείνη.

40 Σχόλια

  1. Η καλή μου έχει γενέθλια σήμερα. Ναι, έχουμε γενέθλια με μία ημέρα διαφορά.

    Αυτό το κείμενο το είχα γράψει εδώ και καιρό, όταν συνειδητοποίησα ότι μιλάω στο blog ξανά και ξανά για τον πιτσιρικά μας αλλά ελάχιστα για εκείνην. Και είπα να το ανεβάσω σήμερα. Ειδικά σήμερα που την έχω ταλαιπωρήσει με τις γκρίνιες μου και τις εντάσεις που κουβαλάω. Μεγάλη ιστορία, αφήστε τα.

    Χρόνια καλά μωρό μου. Θα χαμογελάσουμε πολλές φορές ακόμη. Στο υπόσχομαι. :^)

  2. Χρόνια πολλά ερωτευμένε πατέρα!

  3. Τι να σου πω βρε Μπαμπάκη, κατεβήκανε οι άγγελοι με σάλπιγγες μες στ’ αυτιά μου…

    Όλες οι χαρές του κόσμου στην αγκαλιά σας.
    Λιακάδες και πανσέληνοι η ζωή σας.
    Δυό χέρια ενωμένα.
    Αυτό βλέπω κι αυτό σας εύχομαι να’ναι και μπροστά.

    Την αγάπη μου.

  4. αεισιχτιρ
    με συγκινισες και κάνει και ζέστη και είμαι και στο γραφείο και πρέπει να κάνω και τη σοβαρη
    πολύχρωμοι και οι 2
    😉

  5. Καλά ρε τί πάθαμε όλοι μας;

    έγραψε ο άνθρωπος 2 γλυκά λογάκια για την καλή του, τώρα που έχουν ζορίσει τα κόζα, και μας έπιασαν όλους τα ζουμιά;

    Αντί να καθόμαστε να λέμε «αχ τί γλυκόοοο», «αχ τί συγκινητικόοοο», «κοίτα μωλέεε, τα πεζιά αγαπιούνταιαιαιαι» καλύτερα να παραδειγματιζόμαστε και να εκφράζουμε το «σ’αγαπώ» περισσότερο στο σύντροφό μας. Κι ας είναι υπερβολή.

    Γιατί αν η αγάπη μας μπερδέψει σε μια «συνήθεια δίχτυ», κατά τον ποιητή, τότε καληνύχτα σε όλους μας.

    Εξακολουθώ να μη σου εύχομαι, θα ευχηθώ όμως ολόψυχα στην κυρία σου να είναι καλά, να είναι ευτυχισμένη, και επιτέλους να σε κάνει άνθρωπο.

    (φτάνει αυτό για εμπρηστικό σχόλιο ή να γράψω κι άλλα; 😉 )

  6. 1. θα αγνοησω επειδικτικα τον σπασαρχιδη και θα πω το εξης ¨

    τι γλυκοοοοοοο!!! τι φοβερος μπαμπακης και αντουλης που εισαι!!!

    να της το δειξεις το ποστ ..θα την κανεις πολυ ευτυχισμενη…να την χαιρεσαι!!!

    2. θα αναφερθω παλι στον σπασαρχιδι και θα πω ευγε (χιχι)παιδι μου .
    η συμβουλη του ηταν η καλυτερη.να τρεξουμε ολοι αμεσως να πουμε ποσο τους αγαπουμε…αυτους ντε που αγαπαμε…

  7. Ανακάλυψα το post (και κατα συνέπεια το blog) μέσα από το monitor.
    Ξεκίνησα να διαβάζω.. Μιλάς πολύ γλυκά για εκείνη..πολύ τρυφερά… Δε συγκινήθηκα..αλλά χάρηκα. Χάρηκα πολύ που δε φοβάσαι να μιλήσεις γλυκά και τρυφερά, που δεν το παραβλέπεις γιατί όλα αυτά εννοούνται, αλλά το λές και το ανακοινώνεις σε όλους μας να το ξέρουμε. Είσαι ευτυχισμένος γιατί Εκείνη είναι ο άνθρωπός σου…
    Χρόνια σας πολλά, και πάντα έτσι… μαζί.

  8. wow! να σου ζήσει… μακάρι να εκφραζόντουσαν όλοι έτσι.

  9. Είναι πολύ σπάνιο αυτό που έχετε. Να ζήσετε και χρόνια πολλά όμορφη οικογένεια!

    🙂

  10. Nα ζήσετε, να ευτυχίσετε. Εύχομαι και πολύτεκνοι :)))

  11. Σε διαβάζω δίχως να μιλάω….αλλά σήμερα δεν άντεξα…με ζέστανε και με φώτισε το πόστ σου!

  12. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ! στο Λενιό σου! Να είστε πάντα καλά και πάντα μαζί!

  13. χρόνια πολλά και στους 2!
    να εισαστε πάντα καλά και πάντα αγαπημένοι.

  14. Ελένη, ξέρω πως διαβάζεις, χρόνια σου καλά και πολλά και καλή λευτεριά. Του χρόνου να είστε ακόμα καλύτερα από φέτος (και χωρίς σπασμένο φλοτερ :Ρ), και με δυο γλυκούτσικα μπαμπακάκια να ζουζουνίζουν!!

    Μπαμπάκη, να τη χαίρεσαι και να ξέρεις πως πολλές θα ήθελαν να ακούνε και να διαβάζουν τέτοια σοροπιαστά… σλουρπ!

  15. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!

  16. Ουπς, περαστικός με φούρια, δεν μπορώ, σταματάω για να υποβάλλω στην ηρωίδα που σε …ανέχεται τις από καρδιάς ευχές μου.
    Βρίσκω δε το κείμενο (εκτός από άκρως ευαίσθητο, τρυφερό και ρομαντικό) πονηρότατα αυτοκριτικό για να κεντρίσεις τη δικιά της ευαισθησία και να συνεχίσει να ανεχεται τις ιδιοτροπίες σου…
    Όχι που θα γλύτωνες μόνο με εγκώμια…!!! :)))

    Υ.Γ. Υποθέτω ότι όλα καλά με τις περιπέτειες και χαίρομαι ιδιαιτέρως που σύντομα θα αντιληφθείς ότι η κόρη δεν είναι «διαχειρίσιμη» σαν τη μαμά… 🙂

  17. Καλησπέρα σε όλους!

    @Αθεόφοβος:
    Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!

    @Καπετάνισσα:
    Εσύ υπερβάλεις τώρα, αλλά και πάλι ευχαριστούμε!

    @Μαργαρίτα:
    Είναι πράγματι πρόβλημα ο συνδυασμός γραφείο-ζέστη-συγκίνηση! :^)

    @Σπασαρχίδη:
    Μπα, πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο για πραγματική ύβρη!!!!! ;^p
    (έχεις δίκιο όμως ότι πρέπει όλοι μας να κυνηγάμε την ρημάδα την συνήθεια σαν τον απόλυτο οχτρό!)

    @Αύρα:
    Σε πληροφορώ ότι το διάβασε κι αρχίσαμε τα SMS σαν σχολιαρόπαιδα!
    (προσπαθώ εντωμεταξύ να λουφάρω στο θέμα του δώρου, οπότε ελπίζω να αρκεστεί στο ποστ!)

    @Vaggie:
    Καλώς ήλθες! Ξέρεις, αυτό με τα συναισθήματα; Η πρώτη φορά είναι η δύσκολη! :^)
    Όσο για το αν είμαι ευτυχισμένος….σίγουρα Εκείνη είναι ό,τι σημαντικότερο με αγγίζει, αλλά η ευτυχία είναι μεγάλη κουβέντα και σηκώνει μεγάλη συζήτηση…σωστά;

    @Citygril:
    Σούπερ το νικ-νέϊμ! Ευχαριστώ!

    @Χ-Ψιλικατζού:
    Καλώς το κορίτσι! Ευχαριστούμε πολύ – πολύ!
    (έχουμε κι εμείς τις στιγμές μας πάντως, δεν είναι όλα rose garden…)

    @Πασχάλη:
    Μην το παίζουμε «ζήτω οι πολύτεκνοι, ας βγάλουν το φίδι από την τρύπα!» Μην αρχίσω να το παίζω θεία Ευτέρπη (κάθε σόϊ έχει μια θεία Ευτέρπη): άλλος έχει σειρά, άλλος έχει σειρά! ;^p
    Ευχαριστώ ρε Pascal!

    @Κατσικάκια:
    Την πάτησες! Εσένα ήθελα να αποκαλύψω στους αναγνώστες μου!!!! ;^p
    Ευχαριστώ πολύ – πολύ. :^)

    @Ντόλυ:
    Μας σάλιωσες καλέ!!!! χεχεχεχεχε :^)

    @tassoula
    Είδες, γλυτώνετε τα διπλά δώρα, τις διπλές ευχές, κλπ κλπ
    Βρε, ακόμα δεν έφυγες για διακοπές;;;;;

    @Κροτ:
    Μην δεις σιροπιαστό εσύ! Αμέσως να ορμήσεις! ;^p
    (Φρόνιμα στο Θησείο! Και μην νομίζεις ότι δεν ξέρω πως θα ανοίξεις τον υπολογιστή *αμέσως* μόλις πας σπίτι…!!!)

    @evelina_z13:
    Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!

    @Ημίαιμος:
    Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια λέμε…..
    Έχει δίκιο που σε ξεχωρίζει η Ντόλυ, έχεις πολύ κοφτερή ματιά. Μπρρρρρρρ….Φοβάτω λίγο, που θα έλεγε κι ο γιόκας μου.

    @Ημίαμος – ΥΓ:
    Τώρα μας το γυρίζουν οι γιατροί ότι μάλλον είναι αγόρι. Θα πήξουμε στο σώβρακο φίλε!!!

    Ευχαριστώ είπα σε όλους;
    :^)

    Άντε καληνύχτες, και τελειώνει και ο καύσωνας!

  18. καλημέρα!!
    λίγες μέρες (άντε, κατι παραπάνω) μείνανε.
    με το καλό και το νεο μέλος της Μπαμπακοοικογένιας!-)

  19. psinoume k kamia mprizola sta megala kefia… :p

  20. @Τασσούλα:
    Βάστα γερά!!! :^)

    @citygirl:
    Ε τι να σου κάνω, το είχες χρησιμοποιήσει και στα δύο σχόλια! :^) Δεν είναι κακό πάντως για νικ, ίσως να το πουλήσουμε κάπου σαν ιδέα!

  21. Να ζήσετε κι οι δύο. Και να θυμάσαι να της τα λες όλα αυτά. Όχι μόνο να τα γράφεις.

  22. Χρόνια πολλά
    Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεσαι.
    Και να την προσέχεις πιο καλά κι από τα μάτια σου!

  23. Εξαιρετικό!

    Αν είσαι εσύ βάρβαρος, ζήτω οι βάρβαροι!

    Εύχομαι να αισθάνεσαι όπως στο ποστ, όσο ζεις.

  24. Πολύ γλυκό κείμενο. Θα μου επιτρέψεις να το χρησιμοποιήσω όταν το χρειαστώ.

  25. @Οίστρος:
    Ευχαριστώ! Το έχω το νου μου, μην ανησυχείς! :^)

    @Δωμάτιο Πανικού:
    «Και να την προσέχεις πιο καλά κι από τα μάτια σου!»
    Αυτό κάνω! :^)
    Είμαι μύωπας όμως, μην ξεχνιόμαστε! ;^)

    @Andy:
    Καλώς ήλθες «μπαμπάκο»! ;^) Ζήτω οι βάρβαροι λοιπόν! (αλλά καλύτερα να το πει η ίδια αυτό)

    @Padrazo:
    Ε, με την κατάλληλη αναφορά (ξέρεις, άδεις GNU FDL, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License κλπ…). Μου κάνει εντύπωση ότι μιλάς για *όταν* το χρειαστείς και όχι *αν* το χρειαστείς! :^)

    Καλημέρα σε όλους!

  26. λίγο άργησα, το ξέρω, αλλά τώρα που γύρισα είχα πολύ homework με τα ποστ που έχασα όσο έλειπα…

    να σου ζήσει η γυναίκα σου, και να τη χαίρεσαι πάντα όπως και τώρα. Χρόνια πολλά και στους δυό σας.

    δεν θα σου κρύψω οτι ζηλεύω λίγο, και θαθελα να εκφραζόταν έτσι και για μένα ο άντρας μου…
    μπορεί να το κάνει, μπορεί να το νοιώθει, αλλά αν δεν το πεις ποτέ δεν θα το μάθει ο άλλος.
    και αυτό έχει μεγάλη σημασία τελικά.
    να αγαπάς, αλλά να μην ξεχνάς και να το λες.

    εύγε μπαμπάκη!

  27. Καλημέρα Jojo, ελπίζω να περάσατε πολυ-πολύ όμορφα στις διακοπές σας! Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά και για τα κοπλιμέντα! – δεν περίμενα ότι θα «χαλάω την πιάτσα» και για νιόπαντρους χαχαχα :^)
    Πάντως είμαι σίγουρος ότι θα βρει τον δικό του τρόπο. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις λέξεις για να πεις το σ’αγαπώ, σωστά; Υπάρχουν πολλοί τρόποι.

  28. Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν με ξέρετε και δεν έχετε ιδέα πόσο στραβός μπορώ να γίνω μερικές φορές. Στην πραγματικότητα, είμαι ένας σκοτεινός εγωκεντρικός βάρβαρος, γεμάτος ακατέργαστες ιδέες, και ευτυχώς έχω εκείνη, να με παίρνει από το χέρι και να με οδηγεί από τα τάρταρα στον ήλιο.

    Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια φίλε. Αχ τι τραβάει αυτή η Ντάνταινα. Καλώς με από τας διακοπάς του λαού.

  29. Καλά βρε, από όοοοοοολο το κείμενο εσύ συμφώνησες μόνο με το σημείο που κακολογώ τον εαυτό μου;;;;
    Ναι, καλώς ήλθες. Με τέτοιους φίλους τι τους χρειάζομαι τους εχθρούς! ;^p

  30. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ, ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ, ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΙΡΑ 🙂

  31. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά, να είσαι καλά! :^)

  32. Σε ζηλεύω!
    Πες μου, σε παρακαλώ, πώς καταλήξατε μαζί;

    Πώς γίνεται να είμαι κι εγώ κοντά της;
    (Αναφέρομαι στην «δικιά» μου «εκείνη».)

  33. Μάκη, να είσαι καλά και να είναι καλά κι η δικιά σου εκείνη, να χαιρόσαστε ο ένας τον άλλον. Τα υπόλοιπα περιττεύουν. 🙂

  34. συγχαρητηρια που διατηρεις τον ερωτα
    πρόσεχε ποσο τον προβαλεις
    (βλ την περίπτωση του Κανδαύλη στον Ηρόδοτο)

  35. @pek:
    Ευχαριστώ – σε διαβεβαιώ ότι προσέχω όσο περισσότερο γίνεται!

  36. τι μου ‘κανες βρε mpampaki πρωί πρωί… αν και κάτι τρανό μου συμβαίνει και θα ‘πρεπε και την ψυχή μου ν’ αφιερώσω σ’ αυτό – θα το γράψω αργότερα στο blog μου!

    να, κάτι τέτοια όταν βλέπω νοσταλγώ κι εγώ… τον άντρα!
    και το λέω έτσι ανοιχτά – θα ‘θελα κι εγώ ένα άντρα να μου τα λέει έτσι… κι ας ήταν και στραβόξυλο 😉

    φιλάκια από μια ηλιόλουστη Στοκχόλμη!

  37. […] Εκείνη…έτσι, επειδή νομίζει ότι έχω σταματήσει να της κάνω […]

  38. […] μακρύ και το κοντό μας… Για Εκείνη … στο Σας έχω μιλήσει …Ο Καφετζής στο Mes que una tormentaKwlogria στο Mes que una tormentalemon […]

  39. malakies,

    enoxlitiko grapsimo.

    ti vlakeies mporei na skeftei o nous.

    den eiasi poiitis, eisai enas adeios kathreftis.

  40. @simela:
    Φιλάκια από την Αθήνα – σ’ ευχαριστώ πολύ καλή μου κι εύχομαι να σου λένε καλύτερα. 🙂

    @siga:
    Επιτέλους, επιτέλους, επιτέλους!!! Μετά από σχεδόν τρία χρόνια blogging αυτό που μου έλειπε: ένα υποτιμητικό σχόλιο. Τώρα που αποκαλύφθηκα (ναι, δεν είμαι ποιητής) μπορώ να ελπίζω ότι θα ανεβεί η αναγνωσιμότητα του blog και θα πιάσω την πρώτη θέση στις σχετικές λίστες.
    Αυτό το «άδειος καθρέφτης» όμως ήταν που με αποτέλειωσε. *Έτσι* είναι το ποιητικό γράψιμο λοιπόν;
    Καλή συνέχεια στις βόλτες σου στο ίντερνετ.

Σχολιάστε

