• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Μικρό αφιέρωμα σε μια ψυχή που γιορτάζει

Δεν είμαι καλός στα γενέθλια, στις ευχές και σε όλα τα συναφή. Φύσει σκεπτικιστής άνθρωπος κάνω συγκρατημένες ευχές, που επειδή τις εννοώ κυριολεκτικά νιώθω ότι είναι εξωφρενικά αισιόδοξες. Αποφεύγω να κάνω βαβούρα και συνήθως τρώγομαι και από αμφιβολίες για το δώρο που πήρα (αν πήρα!). Γιαυτό και καθυστέρησα να ανεβάσω ποστ με ευχές σήμερα.

Επειδή όμως είσαι άνθρωπος που έχει και μυαλό και γλώσσα και αισθητική, επειδή είσαι μία από τις τέσσερις (μετρημένες) περιπτώσεις bloggers που έχω βουτήξει και στις πίσω σελίδες ψάχνοντας, διαβάζοντας και απολαμβάνοντας, επειδή αυτοί οι λίγοι μήνες που έχω στήσει αυτό το blog θα ήταν τελείως διαφορετικοί αν δεν με είχες ανακαλύψει, επειδή μοιραστήκαμε μια αυγουστιάτικη πανσέληνο και υπήρχε διάχυτο ένα κάτι τις εκείνο το βράδυ…

…κι επειδή βασικά είσαι και γαμώ τα άτομα! :^)

Χρόνια σου καλά και πάντα τέτοια!!!

(τις ευχές σας στην κυρία εδώ)

Update 15/9/06, 00:11: Δεν ξέρω τι σκατά το έπιασε το wordpress, ούτε εγώ δεν μπορώ να σχολιάσω. Εμ….Θέλετε να μου στείλετε σχόλια με e-mail και να τα περάσω ως updates; :^/

Update δεύτερο και καταϊδρωμένο: για δοκιμάστε πάλι. Νομίζω ότι το ξεκόλλησα!

6 Σχόλια

  1. Διακρίνω κάτι τις στην ατμόσφαιρα, ή είναι ιδέα μου;

    She
    May be the face I can’t forget
    The trace of pleasure or regret
    May be my treasure or the price I have to pay
    She
    May be the song that summer sings
    May be the chill that autumn brings
    May be a hundred different things
    Within the measure of a day,
    etc. etc
    (by Elvis Costello)

    By the way, HAPPY BIRTHDAY Dolly!!

  2. τώρα πια μπαγιάτεψαν τα έξυπνα σχόλια που είχα στο μυαλό μου!

  3. Μπαμπακάκι μου, σ’ ευχαριστώ, σε φιλώ και σ’ αγαπώ πολύ!!!!

    Cubicje, σας μερσώ! Και βρίσκω πως το τραγουδάκι μου ταιριάζει γάντι!

    Κροτ, τι ήταν τα σχόλια και που ακριβώς τα είχες?????

  4. Ντόλυ μου, είσαι δικός μου άνθρωπος, με όλα όσα συνεπάγεται αυτό χεχε!
    Σμουυυυυυυτς!!! :^)

    Η Κροτ προσποιείται ότι έχει να σχολιάσει. Εδώ δεν μπορεί να ξαναστήσει το μπλογκ της, θα σχολιάσει κι όλας;

  5. Λοιπόν, για να ΣΚΑΣΕΤΕ, ήθελα να πω πως σκατοζήλεψες τον πασκάλ κι εμένα που είχαμ έξυπνες ιδέες. Επίσης, ήθελα να πω πως έλεος με αυτά τα γεννέθλια πλέον!

    Και δεν κατάλαβα, τι εννοείς δεν μπορώ να ξαναστήσω το μπλογκ μου? Τι έχει το μπλογκ μου δλδ????

  6. Τι δεν κατάλαβες καλέ, είχε φρίξει και ο blogger με το ποστ που ανέβασες περί διαίτης και έκανε σχεδόν shut-down. Μισό εικοσιτετράωρο ήσουνα εκτός, δεν πήρες χαμπάρι; ;^p

    Ε, αλήθεια είναι ότι ζήλεψα κομματάκι. Αλλά το βασικό είναι ότι δεν ήθελα να περάσει τέτοια ημερομηνία στο ντούκου. :^)

Σχολιάστε

