• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Για λαλημένους βινυλολάτρεις

…κάτι σαν εμένα δλδ! :^)

 

Ήρθε ένας φίλος και μου λέει ότι έχει εντοπίσει μια εξέλιξη στα πικ-απ (μπα; εξελίσσονται ακόμα τα πικ-απ; σκέφτηκα σαρκαστικώς). Τι εξέλιξη μωρέ, τα είδαμε όλα: και όρθια, και με λέϊζερ αντί για βελόνα. Έτσι κι αλλιώς, το δύσκολο είναι να βρω χρόνο να ακούσω μουσική όπως πρέπει (δλδ, με το εξώφυλλο του δίσκου αγκαλιά και χωρίς να κάνω τίποτα άλλο), όχι το πού θα την ακούσω.

Μου έστειλε όμως αυτό το λινκ και έμεινα (γκουχ, γκουχ)….αυνανιζόμενος.

Πολύ μούρη! Δεν θα το ρίσκαρα σε αγαπημένους δίσκους, και άλλωστε ο ήχος που θα βγάζει δεν θεωρώ ότι μπορεί να αναμετρηθεί με κάτι δίσκους κατηγορίας Ziggy Stardust ή Blue Train αλλά πολύ μούρη το γκατζετάκι! Μπήκα σε πειρασμό! (όχι για το Ζβαρόφσκι φυσικά, αλλά για το πιο απλό μοντέλο, συγκρατηθείτε!)

11 Σχόλια

  1. Otaku μου φαίνεται ότι γίνεστε μεσιέ. Τι άλλο θα σκαρφιστούν οι γιαπωνέζοι! Αυτοί δεν ήταν που έβγαλαν και τα καρπούζια σε κύβους για να χωράνε στα ράφια των σούπερμάρκετ?

    Προτιμώ το παλιό RCA ραδιόφωνο/πικάπ που έχω σπίτι. Έχει λυχνίες και ακόμα πιάνει. Και μια αλλαγή στη βελόνα, και παίζει 33/45/78 στροφών δίσκους. και να δεις πώς ακούγονται οι δίσκοι του Ν. Γούναρη και του Β. Τσιτσάνη!!!

    Ι.

  2. Καλά,είμαστε σοβαροί;;; Θα αφήσω εγώ αυτή τη «μούρη» ν’αγγίξει τους Floyd,τους Straits,το συλλεκτικό των Jethro;;;;;;;
    Swarovski θα πάρω…κανά ψαράκι να το έχω ΔΙΠΛΑ στο πικάπ…;)

  3. θέλω κι εγώ ένα τέτοιο blingbling!!!!! Θα μου το κάνεις δώρο;;;
    😀

  4. Αααααααααααααα όλα κι’ όλα εγώ θέλω αυτό με τα Ζβαρόφσκι!
    Να κόβει βόλτες πάνω στα βινιλ με κόντρα φως και να έχω σύγχρονος εφέ ντισκομπάλας!

  5. @ikd69:
    Ποιο πικάπ λες; Αυτό το συλλεκτικό που σου έκλεψα απόψε; ;^p

    @Εβελίνα:
    *Ποιο* συλλεκτικό των Tull; Απαιτούμε ονόματα!!!

    @30άρα:
    Μόνο και μόνο για την διακριτικότητά σου, σου αξίζει!

    @Allitnil:
    Τρε σικ (που λένε και οι σύμμαχοι Γάλλοι!)

  6. Οι λαλημένοι βινυλολάτρες βγάζουν σπυράκια άμα βλέπουν κάτι τέτοια που μπορούν να μολύνουν την ιερή δισκοθήκη τους!

  7. συμφωνώ με τον αθεόφοβο.
    και επαυξάνω: είναι τρελοί αυτοί οι ρωμαίοι!

    (pst! I’m coming λέμε!)

  8. To Thick As A Brick (εξώφυλλο εφημερίδας).. 😉

  9. @Αθεόφοβος:
    Εντάξει ρε συ, μην γίνεσαι πουριτανός! Δεν θα σου πάρω! Ζβαρόφσκι μόνο στην Τριαντάρα! ;^)

    @Κροτ:
    Είναι τρελοί αυτοί οι Ιάπωνες!
    (ψιτ! Έβαλα τις σαμπάνιες στον πάγο!)

    @Εβελίνα:
    Σούπερ!!! :^)
    Έχω το Sticky Fingers με φερμουάρ. ;^p

  10. :p Μπα..από Rolling,μόνο το Goat’s Head Soup σε βινύλ!!!

  11. Είχα πολλούς περισσότερους δίσκους βινυλίου, κάναμε με τον αδελφό μου το λάθος να τους αγοράζουμε από κοινού για χρόνια και όταν έφυγα από το πατρικό χρειάστηκε να σφάξουμε την δισκοθήκη στη μέση. Μιλάμε για πόνο, όχι αστεία. Υπάρχουν διάφορα γουστόζικα που έχω είτε συλλεκτικά είτε απλά, το σίγουρο είναι ότι με το βινύλιο δένομαι και το αγαπάω, με το CD δεν είναι το ίδιο… :^(

Σχολιάστε

