Διαφημίσεις που κόπηκαν

Έχετε σίγουρα βρεθεί αντιμέτωποι τον τελευταίο καιρό με ένα ιδιαίτερα βλακώδες σετ διαφημίσεων του τύπου «Σιγά μην πάω εγώ να σπουδάσω αρχιτέκτονας / φιλόλογος / δικηγόρος την ώρα που μπορώ στο Duffy Duck University να γίνω κομμώτρια με μπάτσελορ και μάστερ από το Treha Yereve College of London!»

Ήρθε η στιγμή να σας αποκαλύψουμε (αποκλειστικά!) την αλήθεια πίσω από αυτή την διαφήμιση. Όπως σε όλες τις διαφημίσεις με ανάλογα concept, υπήρξαν και σενάρια (ατάκες δλδ) που κόπηκαν. Αυτές τις ατάκες οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ της Mpampakis News Ltd κατάφεραν να τις συγκεντρώσουν. Θα σας τις παρουσιάζαμε δραματοποιημένες, αλλά το πρόβλημά μας είναι στο κάστινγκ: δεν είμαστε σίγουροι ποια πρόσωπα ταιριάζουν με κάθε ατάκα. Στα production notes μιλά για διασημότητες της επικαιρότητας, αλλά δυσκολευόμαστε να ταυτίσουμε ατάκα με πρόσωπο.

Ακολουθούν οι «κομμένες» εκδοχές της διαφήμισης:

  • Σιγά μην γίνω εγώ δασκάλα! Θα πάω να γίνω κατ’ ευθείαν Υπουργός Παιδείας και θα τους εξηγήσω εγώ, των ανέντιμων!
  • Σιγά μην πολεμήσω πραγματικούς τρομοκράτες! Εγώ θα πάω να επιτεθώ σε όποια χώρα είχα αποφασίσει από πριν! Για την ακρίβεια, σε όποια χώρα είχαν αποφασίσει οι σπόνσορες της προεκλογικής εκστρατείας μου από πριν.
  • Σιγά μην σπουδάσω φωνητική! Εγώ θα βάλω καινούργια βυζιά!
  • Σιγά μην διαβάσω διεθνή νομολογία! Εγώ θα μπουκάρω έτσι κι αλλιώς. Επ, εσείς οι δυο οι ένστολοι, βεβαιωθείτε ότι σας απαγάγαν, ΟΚ?
  • Σιγά μην ανανεώσω συμβόλαια διεθνών παικτών! Εγώ θα αλλάζω προπονητές!
  • Σιγά μην ανησυχήσω για την τρύπα του όζοντος! Εγώ θα χτίσω εξοχική βίλα στην Χαλκιδική! Οι πλημμύρες είπες; Ποιες πλημμύρες;
  • Σιγά μην ακούσω στις ειδήσεις για θέματα εξωτερικής πολιτικής! Εγώ θα σπουδάσω τυροκόμος και θα φτιάχνω φέτα (TM) και θα γκρινιάζω για την Δανέζικη «φέτα»!
  • Σιγά μην δώσω αύξηση στους…κωπηλάτες της επιχείρησής μου που ψωμολυσσάνε! Εγώ θα αγοράσω μια αγελάδα «για φιλανθρωπικούς σκοπούς».
  • Σιγά μην σπουδάσω γραφιστική! Εγώ θα βγάλω κανόνες έκδοσης διαβατηρίων και θα γελάω με αυτούς που προσπαθούν να ταξιδέψουν!

Και το πιο αινιγματικό όλων:

  • Σιγά μην γίνω καραγκιοζοπαίκτης! Δεν πάω καλύτερα να γίνω Νομάρχης;

Ιδέες κανείς;

18 Σχόλια

  1. 1) Η «πλύστρα» φυσικά!
    2) Εκείνος ο γιωργάκης θάμνος;
    3) Εδώ δυσκολεύομαι, το έχουν κάνει πολλές!
    4) Κάποιος ισραηλινός στρατόκαυλος;
    5) Εδώ παίζουν πολλοί «παγκικοί» παράγοντες!
    6) Εκείνος που ωρύετο «που είναι το κράτος» στις πυρκαγιές;
    7) Καλά, εδώ είναι τόσο εμφανές που απορώ γιατί ζητάς κάστινγκ!
    8) ποιός εφοπλισταράς το έκανε αυτό; (είμαι λίγο ανενημέρωτη!)
    9) Ο ποιητής Πολύξερας!
    10) Βουλωμ΄’ενο γράμμα διαβάζεις μπαμπάκη μου! βλ αρ.7)

  2. Σιγά που θα στείλω βιβλία στη Φρανκφούρτη! Δε γίνομαι μπλόγγερ καλύτερα;

  3. Σιγά μη γίνω πολιτικός!
    Δε γίνομαι αρχιεπίσκοπος καλύτερα;

  4. @An-Lu:
    Βρε συ, έπιασες και τα απάντησες όλα! Xαράς στην υπομονή σου! LOL! :^)

    @Ροδιά:
    Meta-blogging at its finest! :^)

    @Καπετάνισσα:
    Χαχαχα! Αυτό μου ξέφυγε όταν έγραφα, φτου!

  5. (duffy duck university!!!)
    🙂

  6. Πάλι σουρεαλίστικα σήμερα.

  7. Το πρώτο πονάει! Τα νεύρα μου! :@

    Σιγά μην δώσω χρήματα για τον πολιτισμό!Δεν τους φτιάχνω το ψηλότερο δέντρο της Ευρώπης να ΄χουν να χαζεύουν;

  8. Σιγά μη φάω τα μάτια μου στην ιατρική. Δε γίνομαι νηπιαγωγός καλύτερα!

  9. Σιγά μην κάτσω στο Βελιγράδι! Εγώ θα κατέβω Ελλάδα να βριστώ ΚΑΙ με τους βάζελους!

  10. @11:
    :^)

    @Κολοκύθι:
    Υποτίθεται ότι ο σουρρεαλισμός είναι το δυνατό μου σημείο. Τέλος πάντων, σχολιάζεις εσύ με τέτοιο όνομα; :^p

    @Ρενάτα:
    Ουπς! Σόρρυ για το επίπονο του πράγματος!

    @Ροδιά:
    Πάρε μια απόφαση ζωής με τα QWERTY Studies!!!

    @Αντώνη:
    Χαχαχα, πολύ καλό, σε φόρμα σε βρίσκω! :^)

  11. το τελευταίο είναι το καλύτερο!!
    ο νομάρχης «φοριέται» πολύ!!
    την καλησπέρα μου!!

  12. Σιγά μην μπω στη διαδικασία, να βρω δουλειά.
    Κάτσε να πω του μπαμπά, να μου εξασφαλίσει μια θέση στο γραφείο του νονού!!

  13. @Τασσούλα:
    Επ! Γυρίιιιιιιισατε; :^)

    @Dark Maiden:
    Όπου ο νονός είναι και κουμπάρος, κατά το κλίμα των ημερών, σωστά;

  14. Σιγά μη διαβασω Μπαμπάκη.
    Δε ρίχνω καμια πασιέντζα καλύτερα.

    😛

  15. @Λεξ:
    χαχαχαχαχαχαχαχα, δεν παίζεσαι ώρες-ώρες μιλάμε!!!! :^)

  16. Ακολουθεί inside joke:

    «Σιγά μην δώσω αύξηση στους…κωπηλάτες της επιχείρησής μου που ψωμολυσσάνε! Εγώ θα αγοράσω μια αγελάδα “για φιλανθρωπικούς σκοπούς”.

    καθώς επίσης και «για να μας συντροφεύει στην καθημερινή μας λειτουργία ευελπιστώντας να προσφέρει χαρούμενες & ξέγνοιαστες στιγμές, ενώ παράλληλα και μεταφορικά θα αποτελεί σημείο αναφορά για όλους μας κοιτάζοντας τα αστέρια και τον ουρανό της ότι αυτά είναι τα όριά μας!»

    Συγγνώμη daddy-o, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ…

    Πάντως κάποιος εδώ μέσα έχει είτε κληρονομικό χάρισμα ή unlimited access σε πρόσωπα-κλειδιά (nudge nudge, wink wink, say no more mate!)

  17. @la vie la vache:
    Είπαμε: διαβάστε σε αυτό το μπλογκ *σήμερα* αυτό που θα είναι είδηση *αύριο*! Μάλλον για κληρονομικό χάρισμα ήταν φίλε, εκτός κι αν μου αφαιρέσαν τις μνήμες με κατάλληλη εμφύτευση μικροτσίπ και πρόκειται να γυρίσουν την ζωή μου ταινία με τον Κιανου Ρηβς πρωταγωνιστή (εγώ προτιμώ με τον Πατσίνο ή έστω τον Τζόνι Ντεπ, αλλά τέλος πάντων…)

  18. […] Πριν δυο μέρες ο Διευθυντής της εταιρείας μας, ιδιαίτερα υπερήφανος, μας παρουσίασε την αγελάδα που η εταιρεία αγόρασε σε πλειστηριασμό. Επειδή ακριβώς ένα τέτοιο σκηνικό κορόιδευα πριν μερικά ποστ, το σοκ ήταν μεγάλο. Συνήλθα όμως, απολαμβάνω πλέον το κληρονομικό μου χάρισμα και νιώθω ενθουσιασμένος (τα μυαλά στα κάγκελα λέμε!) από το γεγονός ότι τώρα, εκτός από Μπαμπάκη, μπορείτε όλοι να με φωνάζετε και κάου-μπόϋ. Άλλωστε, το σοκ για τους πελάτες που θα μπαίνουν και θα βλέπουν μαστάρια στη reception θα είναι μεγαλύτερο, και αυτό με ανακουφίζει κάπως. […]

Σχολιάστε

