Μυστική ταυτότητα

Η ανάγκη για δικαιοσύνη θέριευε μέσα του εδώ και χρόνια.  Υπήρχε τόσο κακό στον κόσμο, τόσες αδικίες που πρέπει να διορθωθούν. Κάποτε κατάλαβε ότι έπρεπε να δράσει ο ίδιος. «Με την δύναμη έρχεται και ευθύνη«, σκέφτηκε. Πήρε τη μυστική του ταυτότητα, αυτή με την οποία έγινε γνωστός ως υπερασπιστής κάθε αδικημένου και ανέλαβε δράση.

Η μάσκα που προστατεύει την καθημερινή του ταυτότητα, το πραγματικό του όνομα, ήταν ταυτόχρονα η μάσκα που διασφαλίζει την αδυναμία των σατανικών του εχθρών να τον βρούνε. Και πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι για την ισχύ του με τη νέα αυτή ταυτότητα: δεν υπάρχει κακός ή παράνομος σε αυτό τον κόσμο που να μπορεί να κρυφτεί από το άγγιγμά του!

Οι δυνάμεις του είναι μεγάλες και το εύρος των εχθρών του αντίστοιχο. Τα βάζει με διεφθαρμένους πολιτικούς, αδίστακτους εργολάβους, γελοίους υποκριτές, εκνευριστικούς πελάτες ή ακόμα και πρώην γκόμενους! (αν μάλιστα έχει και φωτογραφίες να ανεβάασει, ακόμα καλύτερα!). Ναι, το κακό έχει πολλά πρόσωπα, και ακόμα και οι υπερήρωες παρασύρονται μερικές φορές και παλεύουν μεταξύ τους (το λένε flame war), αν και το χειρότερο είναι οι Ανώνυμοι Υβριστές, μια ομάδα από παλιούς υπερήρωες που παρασύρθηκαν από την σκοτεινή πλευρά της δύναμης.

Κάποιοι από τους υπερήρωες λειτουργούσαν και σαν ομάδες. Μερικοί, πιο σίγουροι για την ισχύ τους, αποκαλύπταν την ταυτότητά τους ο ένας στον άλλο. Πάντα όμως με προσοχή να μην μάθουν οι υπερ-κακοί ποιοι είναι πραγματικά και πώς δείχνουν τα πρόσωπά τους χωρίς την μάσκα τους. Όταν ο ήρωάς μας φορά την μάσκα, όταν συνεργάζεται με άλλους ήρωες σαν αυτόν, όταν επαινούν ο ένας τον άλλο για το έργο τους, ξεχνά την μετρημένη ύπαρξη που ζει τις καθημερινές. Τα προβλήματα που έχει το alter ego του εξαφανίζονται όταν συντρίβει εκμεταλλευτές και υποκριτικά γουρούνια.

Δεν έχει τέλος αυτή η ιστορία. Όσο υπάρχει κακό στον κόσμο, όσο υπάρχουν αδικημένοι και, εχμ, αδικητές, τόσο θα υπάρχει και χώρος για τον πανίσχυρο….  Blogger-man!!!

Ο Blogger-man επιθεωρεί το monitor, έτοιμος να επέμβει αν εμφανιστούν trolls

(Διότι, αγαπητές και αγαπητοί, αυτά τα speaker’s corners που έχουμε στήσει δεν μετράνε και τρομερά στον έξω κόσμο, είναι κατά βάση «πορδές στον άνεμο», που λέει και ένας πολύ σωστός τύπος! Με το σημερινό ποστάκιον λοιπόν βγάζω γλώσσα – κατ’ αρχήν στον εαυτό μου. Αλλά και σε όσους από μας κινδυνεύουν να πάρουν αυτή την ιστορία που λέγεται blogging και μυστικότητα και νικ-νεϊμς πολύ στα σοβαρά. Φιλιά και καλημέρες!)

25 Σχόλια

  1. Δεν ξέρεις τι λες.
    Για να στο αποδείξω θα σου καταστρέψω το blog με το κυκλοτρονικό κανόνι νετρονιακών βιοβομβίδων που επινόησε ο πυρηνικός επιστήμονας που απήγαγα και μετά θα κατακτήσω τον κόσμο.

  2. Ώστε έτσι λοιπόν, μικρέ ανάξιε Μπαμπάκη! Τολμάς να σηκώσεις ανάστημα και να χλευάσεις το ιερό μονοπάτι του blogging και τη φιλοσοφία του metablogging!!

    Είμαι ο Shintaoua, ο Cyber-Ninja, Μέγας Μύστης του Flaming, Αρχιδούκας του Trakkbakk και Πανταχού Παρών εν τω Commenting!! Από το blog μου βλέπω τα πάντα και σχολιάζω τα πάντα! Κανείς δεν μου ξεφεύγει εμένα!!

    Γονάτισε μπροστά μου, μιαρό και ανίσχυρο σκουλήκι, και πες μου πόσο σου άρεσε το σχόλιό μου, ειδάλλως θα πεταχτώ μέσα από το monitor σου και θα σου κλέψω το mouse, θα σου πειράξω τον κώδικα του ανούσιου αυτού blog και θα κάνω το γιο σου Γαύρο!

    Άντε μην τα πάρω!

  3. Well said!

    Ξεκατίνιασμα στα fora, ξεκατίνιασμα στα blog… Έτσι ξεκατινιάζονται(όμαστε) και στη ζωή? Ή απλώς εδώ με το πέπλο της «ανωνυμίας» βγάζουμε τα απωθήμενα μας?
    (ρητορκή ερώτηση μάλλον)

    Καλημέρες 🙂

  4. Δος μοι blog και τα γαν κινήσω

    Ι.

  5. Και να ο bloggerman, χωρίς την μάσκα:

  6. Ποιος μου πείραξε το χαρτοκιβώτιο που βάζω τα μαγικά μου όπλα και το κολάν?

  7. μη μου το blogging τάραττε, οκ?

    Μπαμπάκη, όσα λες ισχύουν για τους άλλους μπλόγκερς. Εσύ κι εγώ εξαιρούμαστε, έτσι? Εσύ κι εγώ -άντε και κάνας δυο άλλοι επειδή είμαι μεγαλόψυχη σήμερα- είμαστε όντως οι σουπερ-ήρωες!

  8. it’s a bird!-
    it’s a plane!-
    it’s bloggerman!!!

    😛

  9. @Lex:
    *KAPOW!*
    *WHAM!*
    *BANG!*
    Γρήγορα, στην Μπαμπακοσπηλιά!!!

    @Shintaoua The Cyber-Ninja:
    Δεν έχω ποντίκι, δουλεύω με αυτά τα «καρφιά» που έχει η ΙΒΜ στα laptop, και μάλιστα με βολεύει περισσότερο από το touchpad.
    Για την ακρίβεια, η μεταλλαγμένη μου δύναμη είναι να μπορώ να χρησιμοποιώ τα windows χωρίς ποντίκι.

    @confused:
    Ρητορικότατη η ερώτηση indeed. Once a Katina, always a Katina!

    @ikd69:
    Ρε κουνήσου από τη θέση σου! ;^p

    @A.F.Marx:
    Οπότε το μόνο που μου μένει να κάνω είναι να στείλω τον σούπερ-νίντζα να σου καταστρέψει το αρχείο με τις προσωπικές φωτογραφίες του Bloggerman!!! ;^)

    @κολοκυθι:
    Δικά σου ήταν; Τα έφαγε ο μεταλλαγμένος ραδιενεργός πιγκουίνος-γίγαντας με τα πράσινα πλοκάμια.

    @Κροτ:
    Φυσικά και εμείς είμαστε σούπερ! Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι όταν φοράω την μεγάλη στολή με το αστραφτερό Μ στο στήθος (από το Μπαμπάκης) όλοι νομίζουν ότι βγαίνει από άλλη λέξη…

    @deadend_mind:
    Σβουυυυυυυυμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!………….

  10. Χαχαχα! Μπαμπάκη, πολύ ωραίο το ποστ. Το ξέρεις άλλωστε εσύ ο πανίσχυρος bloggerman. Οι δε αναφορές στη δύναμη αποτελούν κλασσική αναφορά (may the force be with us!), αλλά η καλύτερη ατάκα είναι η :
    «Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι όταν φοράω την μεγάλη στολή με το αστραφτερό Μ στο στήθος (από το Μπαμπάκης) όλοι νομίζουν ότι βγαίνει από άλλη λέξη… »

    Bloggermen και bloggerwomen όλου του κόσμου ενωθείτεεεεε!

  11. αυτός ο πανίσχυρος bloggerman εμένα μου θυμίζει το πανίσχυρο Vim!!!!!

    :PPPPPPPPPP

  12. Το ανώνυμο ξεκατίνιασμα δεν έχει fun. Αν δεν ξεκατινιαστείς επώνυμα δεν ξέρεις τι χάνεις!!!!

  13. @Ρενάτα:
    Δεν λέω, να ενωθούμε, αλλά πρέπει να φτιάξουμε και τις κατάλληλες στολές. Ξέρεις, ελαστικές, με αντοχή στις φλόγες και στις υποατομικές ακτίνες διάσπασης, με ενσωματωμένους δέκτες επικοινωνίας κοκ.

    @Κροτ:
    Κρύβε λόγια, καταλαβαίνουμε από πότε άρχισες να βλέπεις διαφημίσεις (οπότε και πόσων Μαϊων είσαι)

    @Ντόλυ:
    Υπάρχει και η ακραία επιλογή του μη ξεκατινιάσματος. ;^)

  14. ετσι μπραβο. Λογικη στο παραλογο. Κοιτα, εγω διαλεξα να με λενε averel. Ερχεται τωρα ενας και γραφει averel εισαι ηλιθιος. Τι να του πεις; Μονο που μπηκε στη διαδικασια να βρισει εναν τυπο που λεγεται averel ειναι διασκεδαστικο. Χαιρομαι που του πηρα τον χρονο για να κανει μια τρυπα στο νερο.
    Και επισης, δεν μπλεκομαι (σχεδον) ποτε σε μπλογκοτσαμπουκαδες γιατι θελω να σπασω τα μουτρα του εχθρου μου και δεν θελω να χτυπησω την οθονουλα μου.

  15. Να φοβάσαι αυτούς που έχουν νηστική ταυτότητα! Είναι un-πέκταμπλ τα άτομα! Anyway, ζήτω ο Bloggerman! (Εμένα μου άρεσε και ο Φαντομάς πολύ γιατί είχε τρομερό καταφύγιο σε εκείνη την mesa, από τότε την έχω την ψωνάρα για σπίτια με θέα!)

  16. @Averel:
    Σου φάνηκε λογικό το ποστ μου; Μωρέ μπράβο! ;^p

    @Σοφία:
    Αυτοί που έχουν νηστική ταυτότητα δεν χορεύουν όμως, οπότε τους ξεχωρίζουμε εύκολα.

  17. i am a bloggerwoman….another species is born…boooh…be scared

    :p

  18. α και νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που τα έχιε παίξει, μπράβο!

  19. δεν ειναι λίγο φοβιστικό που όλοι τρέχουμε να σχολιάσουμε αυτό το post??? 🙂

    super-citygirl

  20. @Trol:
    shakin’ all over… ;^)

    @Gelial:
    Ε κοίτα, όλοι τά ‘χουμε παίξει, αλλά λέμε ότι υπάρχουν και χειρότερα…

    @super-citygirl:
    Γιατί; Μια χαρά αναγνωσιμότητα μου βγάζει. Κι έχει και σούπερ-εικονογράφηση!

  21. Kαταπληκτικό ποστ και ακόμα καλύτερα σχόλια!!!

    Το χιούμορ που κατάφερες να μαζέψεις, αποδεικνύει ότι είναι ωραίο αυτό που γίνεται.

    Πολύ καλημέρα σας.

  22. @Andy:
    Καλημέρα ομοίως! Ε, όχι που να το παινευτώ, αλλά έχω και σούπερ-αναγνώστες. Λίγο γλείψιμο θέλουν μόνο πού και πού, κατά τα άλλα μια χαρά.
    Πώς πάει το πιτσιρικάκι; :^)

  23. Mια χαρά χαρούμενο.
    Τρώει, τα κάνει και κοιμάται.
    Φιλιά στην οικογένεια.

  24. Κάτι έχεις πάθει με τα κόμιξ τελευταία, ε;
    :))

  25. @Andy:
    Μια χαρά μου ακούγεται! :^)

    @Χρήστος:
    Περνάω τις περιόδους μου, όπως όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες (π.χ. η γαλάζια περίοδος του Πικάσσο) χαχαχαχα ;^)

Σχολιάστε

