Cow parade aftermath

Πριν δυο μέρες ο Διευθυντής της εταιρείας μας, ιδιαίτερα υπερήφανος, μας παρουσίασε την αγελάδα που η εταιρεία αγόρασε σε πλειστηριασμό. Επειδή ακριβώς ένα τέτοιο σκηνικό κορόιδευα πριν μερικά ποστ, το σοκ ήταν μεγάλο. Συνήλθα όμως, απολαμβάνω πλέον το κληρονομικό μου χάρισμα και νιώθω ενθουσιασμένος (τα μυαλά στα κάγκελα λέμε!) από το γεγονός ότι τώρα, εκτός από Μπαμπάκη, μπορείτε όλοι να με φωνάζετε και κάου-μπόϋ. Άλλωστε, το σοκ για τους πελάτες που θα μπαίνουν και θα βλέπουν μαστάρια στη reception θα είναι μεγαλύτερο, και αυτό με ανακουφίζει κάπως.

Ωστόσο, για άλλη μια φορά επιλέγω να απομακρυνθώ από τα περιορισμένα προβλήματα του εταιρικού μικρο-σύμπαντος και να δω την συνολική εικόνα (όπως κάνουμε εμείς στο Φαρ Ουέστ!):

 

30 Σχόλια

  1. Ποια αγελαδίτσα πήρατε?Παραδέξου το, αυτή στο μετρό στη Πανόρμου που ήταν στο ανάσκελο και η άλλη στο Σύνταγμα όπως ανεβαίνεις τις σκάλες δεξιά ήταν πολύ πρώτες. Καταλήγουμε στο ότι δεν έχεις γούστο λοιπόν. 😛
    (επειδή γέλασα πολύ με την εικόνα σου δίνω δώρο την αγέλάδα , φάτσα Κακλαμάνη – αν μπορείς φέρτη στο μυαλό σου!- για να τη βάλεις στο καθιστικό σου)

  2. εμένα μου άρεσαν οι αγελάδες ρε Μπαμπάκη! άντε από δω που την είδατε όλοι σας κουλτούρα και εστέτ και δε σας αρέσουν οι αγελάδες! και οι αρκούδες του βερολίνου μου άρεσαν!
    Θέλω κι εγώ αγελάδα στο σαλόνι μου, εντάξει;

  3. Μπα, δεν βλέπω να εκπλήσσονται οι πελάτες. Περισσεύουν τα μαστάρια σε όλες τις καθωσπρέπει receptions. 🙂

  4. @Κολοκύθι:
    Δεν σου λέω, δεν σου λέω! :^)
    (νομίζω ότι ήταν μία από τις πολλές στο πάρκο δίπλα στο Μέγαρο Μουσικής, αλλά δεν είμαι σίγουρος).
    @Κροτ:
    Το Βερολίνο έχει αρκούδες;
    Το σαλόνι σου χωράει αγελάδα;
    @kwngko:
    Που να συνοδεύονται από ουρά και κέρατα όμως; Άλλη φάση!
    Να διευκρινήσω κάτι: μου άρεσε το cow parade, και μάλιστα πολύ. Η σαχλαμάρα του «αγοράζω τέχνη για φιλανθρωπικούς σκοπούς» δεν μου αρέσει καθόλου. Την θεωρώ στην καλύτερη περίπτωση ανοησία και στην χειρότερη κυνική υποκρισία.
    Τις καλημέρες μου!

  5. yihha!! saddle up the horses, pardner, we’re headin’ north!

    I….

  6. Αυτή η ιστορία με άφησε έκπληκτη. Τι φαεινή ιδέα!! Αν κατάλαβα καλά μία Ευρώπη ένωσε τις δυνάμεις της για να επανατοποθετήσει στις ζωές των αστών της τις αγελάδες και να τις μετατρέψει σε σύμβολο .. εικαστικού τύπου και φιλανθρωπικού μηνύματος.
    Δεν είναι η ίδια Ευρώπη (στα πλαίσια μίας ΚΑΠ) που πετσόκοψε τις επιδοτήσεις των γελαδάρηδων? Υποψιάζομαι πια ότι το σχέδιο προϋπήρχε και στόχος ήταν να γεμίσουμε κάποτε χάρτινες αγελάδες και ομοιώματα. Και να φτιάχνουμε το γάλα από σκόνη εργαστηρίου ή να κλέβουμε με τους κουμπάρους μας τους λίγους κάου- Boys που βιοπορίζονται ακόμη. Μπαμπάκη, δεν ρωτάς το αφεντικό αν εκπίπτει της φορολογίας η .. φιλανθρωπία του? Άντε γιατί κάου .. κάου κοντέυω να γίνω τελείως γκάου μ’ αυτή την ιστορία. 🙂

  7. kwngkoλέζος ο imiaimos κατα το WP. Τι άλλο θα δούμε!

  8. Και πού ‘σαι, και με ουρά και με κέρατα συνοδεύονται τα …μαστάρια. Την ουρά την κουνάν και τα κέρατα φυτρώνουν στις συμβίες. 🙂

  9. Εμένα πάντως μου αρέσαν τρελλά οι αγελαδίτσες και το όλο κόνσεπτ που τις δημιούργησε. Η μόνη που μου την έσπασε ήταν η αγελάδα της SATO, η εταιρία την έφτιαξε, η εταιρία την ξαναπήρε και είναι και καρα-κακόγουστη (ναι, γι αυτή που έμοιαζε με κόκκινο καναπέ μιλάω).
    Τι χρώματα έχει η δικιά σας;

  10. Για τις αγελάδες γράφω κι εγώ αυτή την Κυριακη στο «Γαστρονόμο» και βεβαια,τις υπερασπίζομαι.

    Ποια αγελάδα αγοράσατε;

  11. ωραιες οι αγελάδες!!ειδικά ο spiderman ήταν άψογος!

  12. Εμένα μου άρεσε μια ροζ στην πλατεία Κολωνακίου που έγραφε «La vie en rose».

  13. Να χαίρεστε την αγελάδα σας! Μεγειά! Μια ημερήσια δόση σύγχρονης τέχνης κάθε πρωϊ πριν πιάσετε δουλειά κάνει τη διαφορά!

  14. Φαντάζομαι τις ατάκες που ακούγονται στο γραφείο από την επόμενη μέρα:
    «Τώρα καθήστε να δουλέψετε till the cows come home»
    «Μπορούμε να βάλουμε λογότυπα των πελατών μας πάνω στη γελάδα; Ποιο λογότυπο θα βάλουμε στο νουά, ποιο στα μαστάρια (το γνωστό άρμεγμα του πελάτη) και ποιο στον πισινό (αυτό το project έχει βρωμίσει, ποιος θα κάνει τη σκατοδουλειά;)»
    «Τί πράγμα, θες αύξηση; Τί με πέρασες, γελάδα να μ’ αρμέγεις;»
    «Τόσα βόδια είχαμε στην εταιρεία, πήραμε και μια γελάδα να ξεχαρμανιάζουν…»

    κλπ κλπ..

  15. @ikd69:
    Ή, όπως θα έλεγε κι ο μακαρίτης ο Σέλλερς
    «Howdypartnerrrr!»
    :^)

    @oistros:
    Αυτά ακριβώς εννοώ όταν λέω ότι με εκνευρίζει η αγορά τέχνης για «φιλανθρωπικούς σκοπούς».
    Νομίζω ότι κάθε φιλανθρωπία εκπίπτει της εφορίας btw.

    @Κονγκολέζο:
    Άσε ρε που προσπαθείς να μας πλασαριστείς για τον Ημίαιμο και επιπλέον κατηγορείς το WordPress και επιπλέον δεν μπορείς να βγάλεις το μυαλό σου από τα μαστάρια! ;^p
    Προτείνω κρύα ντους!

    @sfrang:
    Thanks!

    @An-Lu:
    Χρώματα διαστημικά!
    Γενικά οι σπόνσορες κυνηγήσουν να αγοράσουν τις αγελάδες που είχαν σπονσοράρει. Άλλη μια απόδειξη του εύρους της…φιλανθρωπίας τους!

    @Αθήναιος:
    Ευχαριστώ για την υπόμνηση! – όλο ξεχνάω ποια Κυριακή έχει «Γαστρονόμο» :^)
    Ακριβή στοιχεία αγελάδος ακολουθούν με e-mail.

    @tassoula:
    Κι εμένα μου αρέσαν. Και θα μου άρεσε να ζωγραφίσω και μία (τρομάρα μου!)

    @alepou:
    Εμ βέβαια, φυσικά της πλατείας Κολωνακίου είστε εσείς, πού αλλού θα κυκλοφορούσες για να δεις και άλλες;
    ;^p

    @Alexandros:
    Εμμμμμ….Δεν βλέπω σαρκαστικά smileys κι ανησυχώ.

    @antonis_x:
    Όταν λες φαντάζεσαι εννοείς θυμάσαι, έτσι;
    ;^)

  16. Ο «Γαστρονόμος» κυκλόφορεί με την Κυριακάτικη Καθημερινή κάθε δεύτερη Κυριακή του μήνα.

  17. Αναρωτιέμαι ποιος πήρε εκείνη την αγελάδα στην οποία οι αναρχικοί έγραψαν σύνθημα με σπρέι. Αξία μεταπώλησης μεγίστη!

  18. Συγγνώμη, παρόραμα, εννοούσα αυτή με το σπρέι που σατίριζε τη Μαριέττα Γιαννάκου!

  19. Πείτε με «βλάχα, βλαχάρα, τελευταία», αμόρφωτη, χωρίς κουλτούρα κ.λπ., κ.λπ. αλλά…
    ΕΓΩ ΤΙΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ.
    Πατατράκ έπαθα με αυτήν την έμορφη (sic) που είχαν έξω από Δημαρχείο (Αθηνών καλέ). Την ντυμένη-βαμένη τσολιά.
    ΕΛΕΟΣ…

    Τεσπα. Υπομονή σε εσένα και του πελάτες που θα βλέπετε αυτή την εμορφιά (ξανα sic) 😛

  20. το novi sad είχε άλογα…κάποιο σχόλιο έκανε φίλος γιατί έχουν άλογα και για τις γυναίκες εκεί αλλά το πέρασα στο ‘δεν κατάλαβα ακριβώς τι’

    ούτε οι αγελάδες, ούτε τα άλογα μου άρεσαν

  21. Ασε τις σάλτσες και τα περιφερειακά Μπαμπάκη μου κει λέγε ΠΟΣΟ κόστισε! Ενδιαφέρομαι γιατί σκέφτομαι να ξεκινήσω αγελαδοπαραγωγή…
    (σε μέγεθος ταιριαστό για σαλόνια λέμε)

    🙂

  22. Δηλαδή, πάνω που θα σε λέγαμε «μπαμπάκη μπαμπάκη» ένεκα του δεύτερου γιου, τώρα θα σε λέμε cow-mpampaki? Πάντως καλά που οι αγελάδες δεν ήταν βόιδα, γιατί καταλαβαίνεις τους συνειρμούς που θα είχαν οι πελάτες σας (επίσης αν στηνόταν και σε κανένα σχολείο! ΧΑΧΑΧΑ Θα ψάχναν ποιανού αδριάντας θα ήτο!!). Άσε που ευτυχώς που δεν αγοράσατε καμιά του Damien Hirst!

  23. Άλογα είχαμ εκαι στις Βρυξέλλες πέρισυ! Δε μ’αρεσαν. Οι αγελαδες μου αρεσαν.
    Το Βερολίνο είχε αρκούδες, μία για κάθε χωρα του ΟΗΕ. Το κόνσεπτ ήταν μαλακία βέβαια, αλλά οι αρκουδίτσες είχαν πλάκα, εκτός από την Ελληνική που ήταν -uess what?- Ολυμπιακή 2004 (Ε Λ Ε Ο Σ πλεον!) και την ΑΜειρκάνικη που ήταν αστερόεσσα Uncle Sam κι έτσι.

    Το σαλόνι μου χωράει ΚΑΙ αγελάδα ναι! όλοι οι καλοί χωράνε! Θα μου πάρεις αγελάδα???????

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

  24. @Αθήναιος:
    Αυτό το «κάθε δεύτερη Κυριακή» είναι που με μπερδεύει!

    @Nada:
    Κοίτα να δεις που όλοι έχουν άποψη για τον πλειστηριασμό! χαχαχα!

    @Confused:
    ΟΚ, είσαι βλάχα, βλαχάρα, τελευταία! ;^p
    Τι κερδίζω;

    @Τρολ:
    Άλογα ε; Να δούμε τι άλλο θα σκεφτούν!

    @Ροδιά:
    Τώρα εσύ θέλεις να κάνεις καζούρα στην Κροτ αλλά είσαι καλό κορίτσι και δεν θες να το πεις ευθέως.

    @Gelial:
    Τι γελάς ρε, εμείς γελάμε με τις ιστορίες από το γραφείο σου;
    ;^)

    @Σοφία:
    Είμαι προστατευόμενο είδος. Σαν τις καρέτα-καρέτα. Ή τις μονάχους-μονάχους. Ή τις γιαγιάδους-γιαγιάδους (άλλο είδος φώκιας που ζει στην Αιδηψό και μένει διαρκώς ακίνητο στη θάλασσα φορώντας καπέλλο για τον ήλιο). Σούπερ η ιδέα του αδριάντα!

    @Κροτ:
    Τώρα που το είπες, θυμήθηκα και το ποστ που είχες ανεβάσει για τις αρκούδες. Λοιπόν, πάρε μου εσύ μια αρκούδα και θα σου πάρω εγώ αγελάδα! Και κομπρεσέρ. Να ρίξεις κανά τοίχο να μεγαλώσει το σαλόνι σου.
    (τι άλλο θα διαβάσω εδώ μέσα….)

  25. Cow-mpampakis! Τέλειο ακούγεται! Χεχεχε!
    Αυτή που σατιρίζει τη Μαριέτα , ήταν το κάτι άλλο!

  26. Τι κερδίζεις?
    Μια φωτό της έμορφης τσολιαδοαγελάδας 😛

  27. Τι τραβάς κι εσύ, Μπαμπάκη moooo!

  28. @Ρενάτα:
    Κάτι έχεις εσύ εναντίον της Μαριέτας μου φαίνεται… ;^)
    (και με το δίκιο σου)

    @Confused:
    Γουάου! Και δεν ήξερα τι να κρεμάσω στο σαλόνι πάνω από το τζάκι!!!

    @Ντόλυ:
    χαχαχαχαχαχα!!!!! Άψογο! :^)

Σχολιάστε

