Εκεί που είσαι ήμουνα…

Ξέρω ότι κανονικά όλοι θα έπρεπε να ασχολούμαστε με εκλογικά αποτελέσματα και το μήνυμα που αυτά μεταφέρουν (παρότι στις τοπικές εκλογές κάθε νοήμων άνθρωπος ψηφίζει πρόσωπα και όχι κόμματα, αλλά τέλος πάντων). Σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση, αυτό που με εντυπωσίασε τις τελευταίες ημέρες ήταν μια μίνι – συνέντευξη.

Συγκεκριμένα, και στα πλαίσια της συνειδητής αποχής από αγωνιώδεις εκλογολογίες της τελευταίας στιγμής βρέθηκα στο νεανικό (sic) δελτίο του Σταρ να παρακολουθώ δηλώσεις της Εύας Λάσκαρη (αν δεν δείχνει τίποτα με την πρώτη, δοκιμάστε κι ένα refresh). Το κορίτσι είναι άλλο πράγμα λέμε! Οι καμπύλες της είναι σαν τραινάκι στο amusement park των ορμονών μου! Ναι, είναι σεξιστικό το κοπλιμέντο, αλλά αν με νομίζατε αθώο άνθρωπο αναρωτηθείτε: πώς έγινα μπαμπάκης, με τον κρίνο;

Θα αντιπαρέλθω την μαγεία του δημοσιογραφικού λειτουργήματος που εδραιώνεται μέσα από ερωτήσεις κατηγορίας «Ας μιλήσουμε για το στήθος σου. Είναι φυσικό;» (τύφλα νά ‘χει ο Larry King!) και θα σταθώ στην άποψη της Εύας για τις πλαστικές επεμβάσεις. Με παρρησία και χάρη κι αφού μας διαβεβαίωσε για την φυσικότητα των προσόντων της (νέα χλιμιντρίσματα από το κοινό σε αυτό το σημείο), μας εξήγησε ότι είναι κατά των επεμβάσεων τύπου μπότοξ και τέτοια στην ηλικία της, αφού ο νέος άνθρωπος πρέπει να βγάζει φρεσκάδα, και δεν έχουν νόημα τέτοια πράγματα πριν φτάσει η γυναίκα να γίνει 30 – 35 χρονών.

Κοπήκατε;

Εγώ από χθες νιώθω τις ρυτίδες μου βαθύτερες. Ευτυχώς όμως με σώζουν οι γκρίζοι κρόταφοι και το θεληματικό πηγούνι μου. Εσείς τι δικαιολογία έχετε;

(ρε το καημένο το κορίτσι, ούτε που θα καταλάβει πώς πέρασαν τα χρόνια…)

ΥΓ: Την φωτογραφία την δανείζομαι από το blog site seein’ που βρίσκεται εδώ.

16 Σχόλια

  1. μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    τώρα δηλαδή βρήκα δικαιολογία για να αρχίσω τις επεμβάσεις!!
    μπουχαχαχαχαχα ρε!!! 🙂

  2. Αχ εσεις οι straight,αχ:)
    Θα σας μαλωσω!
    Μα Ευα Λασκαρη?
    Ιιι!Καταλαβαινω το καμπυλωτο της
    υποθεσης,αλλα αυτο το προστυχοπορνοτρουμποειδες
    που εχει το προσωπο της με απωθει εντελως
    (η Βανα, Μπαμπακη μου ηταν σκαλες ανωτερη,και
    απο καμπυλες και απο Μπελουτσεια αυρα,no?:)

    Εγω παλι κλινω περισσοτερο προς Σοφια Χρυσοχοιδου(οι υμνοι γραφονται για τους αγιους,και τα λαικα για τα σωματα.Προσκυνω!)
    1
    2
    3
    Θα μου πεις,περι straight ορεξεως, κολοκυθοπιτα,και πολυ καλα θα κανεις:-P
    (εκλογες,αναγωγες,καταγωγες, περιεχομενου περιαγωγες, εννοιολογικες οιμωγες,του μυαλου,της καρδιας και της ψυχης,ολοενα και λιγοστευουν οι καταφυγες μου φαινεται.Με ρυτιδες βαθυτερες ή και οχι.Θεληματικα και γκριζα?Ισως.Και εχουν τελειωσει και οι δικαιολογιες γμτ..)

  3. @30άρα:
    Δηλαδή το τωρινό σου λουκ είναι *χωρίς* επεμβάσεις; Γουάου!
    (γλύφω τις αναγνώστριες με στόχο την άνοδο της επισκεψιμότητας)

    @Greek Gay Lolita:
    LOL! Μα ποιος σου είπε ότι την έχω κοιτάξει στο πρόσωπο;;;; χαχαχαχαχα :^)
    Η Βάνα γερνάει άσχημα όμως, όπως κάθε άνθρωπος που δεν ζει όμορφα. Δυστυχώς.
    Φοβερό το σχόλιό σου πάντως! Και η τελική φωογραφία επίσης….
    Σοβαρά τώρα: υπάρχουν γυναίκες που σε κάνουν να κολλάς με τα μάτια τους και υπάρχουν και θηλυκά που απευθύνονται ξεκάθαρα στην υπογάστριο περιοχή. Αν μιλάμε για σχέση, νόημα έχει μόνο η αναζήτηση των πρώτων. Αν μιλάμε για οτιδήποτε μπαμ και κάτω, πιο εύκολα πάει το μυαλό στη β’ κατηγορία. Υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις που καλύπτουν και τα δύο, όπως π.χ. η Ζυγούλη.
    Τέλος πάντων, το τι θα σου τραβήξει το βλέμμα στο δρόμο και τι θα σου κρατήσει το βλέμμα την άλλη μέρα το πρωί είναι δύο εντελώς διαφορετικά θέματα νομιζω.

  4. «Η Βάνα γερνάει άσχημα όμως, όπως κάθε άνθρωπος που δεν ζει όμορφα» οπότε εγώ που γερνάω όμορφα, ζω και όμορφα! ΖΗΤΩ!
    Τώρα θα δείτε πως θα ανέβει η επισκεψιμότητα αγαπητέ μπαμπάκη!

    Όσο για την Εύα Λάσκαρη, μην το ξεσυνερίζεστε το κοριτσάκι, κι εγώ στα μικράτα μου, τέτοιες μπαρούφες πέταγα. Στα 35 αισθάνομαι (και δείχνω) πιό νέα από ποτέ.

  5. Τώρα βρε Μπαμπακη μου, τι να σου πω; Ξύπνησα πριν από λίγο, βάζω καφέ, ανοίγω να δω τι γίνεται στα μπλογκς, μπαίνω στο δικό σου και ψάχνομαι! Το δικό σου είναι ή του Πασκάλ;;; τσκ τσκ τσκ! Αντγραφέα!

    Κατά τα άλλα, εγώ ΘΥΜΩΝΩ όταν ακούω τέτοια, τα παίρνω άγρια λέμε. Γιατί το γκομενάκι στο οποίο αναφέρεσαι (ούτε που την ξέρω την τύπα αλλά δε με νοιάζει κιόλας), ούτε στάλα γοητείας. Θα πρέπει να πιάνει μπόλικα φράγκα βεβαια, αλλά άλλο καυλιάρα γκόμενα, κι άλλο γοητευτική γυναίκα -και προτιμώ το δεύτερο μακράν. Και τα παίρνω και άγρια λέμε.

    (εμένα μου είπε η οφθαλμίατρος πως ίσως χρειαστεί να κάνω μπότοξ για θεραπευτικούς λόγους και τρόμαξα! Και είπα όχι, καλύτερα να μείνω με το πρόβλημά μου, χέστηκα κιόλας!)

    Π’αντως, η τρίτη φωτο του GGL είναι όλα τα λεφτά και χωρίς πλάκα τώρα, αλλά η gay κοινότητα έχει πολύ καλύτερη αισθητική από τους straight άντρες! :ΡΡΡΡΡΡ

    κοινώς σε αποκαλώ κακόγουστο!! :ΡΡΡΡ

  6. Μπαμπάκη, κρίμα στα γούστα σου βρε! Υπάρχουν πολύ ομορφότερες!
    Όσο περί μπότοξ, είναι η τοξίνη που παράγει το ακατοίκητο κρανίο της δεσποινίδας; Να μου λείπει!

  7. Αν βγει και μπότοχ που να ενισχύει την εξυπνάδα και τα εγλεφαλικά κύτταρα, λες να το χρησιμοποιήσει νωρίτερα μπας και γλυτώσουμε από τα κύματα βλακείας εμείς ο ευρύτερος πληθυσμός? Κρίμα να περιμένει μέχρι τα 30-35! ;-D

  8. Μετά από την σημερινή συγκομιδή σχολίων, διαπιστώνω ότι το φανατικό μου κοινό αποτελείται αποκλειστικά από γυναίκες και γκέι, οι οποίοι συν τοις άλλοις, με οικτίρουν για το γούστο μου. Εδώ κάπου πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ, σωστά;
    😉

    (αναλυτικές απαντήσεις αργότερα, είμαι σε φάση που «στρώνω» καινούργιο γκάτζετ!)

  9. μπουαχαχαχαχα!

    (συγγνώμη μου ξέφυγε!)

  10. μπουαχαχαχαχα!

    (εμένα ΔΕΝ μου ξέφυγε) 😉

  11. Το βλεμμα της πάντως χρειάζεται μπότοξ επειγόντως, γιατί μόνο φρεσκάδα δε βγάζει!

  12. Καλημέρα,

    Λοιπόν: το ποστ δεν είναι για το αν είναι θελτική η Εύα Λάσκαρη. Το ποστ είναι για το πώς το καημένο το κορίτσι νομίζει ότι τα 30 είναι μια ηλικία, στην οποία (α) η ομορφιά της γυναίκας θέλει ενίσχυση (ΜΕΓΑ ψέμα, η γυναίκα πρέπει να έχει βρει το στυλ της για να είναι πραγματικά όμορφη κι αυτό ξεκινάει κοντά στα 30) και (β) απέχει πολύ ακόμα. Ειδικά για το δεύτερο, θα διαψευστεί οικτρά.

    Τώρα, ξεκολλάτε! Δεν μαζευτήκαμε να συζητήσουμε το γούστο μου στις γυναίκες (το οποίο είναι αδιαφιλονίκητα υπέροχο, όπως λέει και η καλή μου). Είπαμε, συνδυάζω το προφίλ του ευαίσθητου μπλόγγερ με του σωβινιστικού γερο-μπαμπαλή. Σαν βουνό με θάλασσα. Τι παραπάνω ζητάτε; χαχαχαχαχα ;^)

    Επίσης, σχετικά με το ποστ, θυμήθηκα περίπτωση φίλης που της είπαν στο Hondos ότι να μην γελάει γιατί κάνει ρυτίδες. Της πρότεινα να απάντησει ότι το γέλιο φέρνει μακροζωία, και η μακροζωία φέρνει ρυτίδες, οπότε το trade-off είναι μια χαρά!

    Έρχονται και οι κατ’ ιδίαν απαντήσεις τώρα:

    @Αλκιμήδη:
    «Στα 35 αισθάνομαι (και δείχνω) πιό νέα από ποτέ.»
    Αναμένουμε λοιπόν φωτογραφία με μαγιό και βραδυνή τουαλέτα. Όχι όμως στην ίδια φωτογραφία. ;^)

    @Κροτ:
    «αλλά άλλο καυλιάρα γκόμενα, κι άλλο γοητευτική γυναίκα»
    Σωστό είναι αυτό. Η γοητευτική γυναίκα βέβαια ξέρει να γίνεται και καυλιάρα γκόμενα όποτε πρέπει.
    Πάντως, άμα προτιμάς τα γούστα των γκέι, να απευθυνθείς στην «αγορά» τους, να! ;^p

    @Ρενάτα:
    Χαχα, δεν είναι απίθανο να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τοξινών! Η ατάκα πάντως ήταν σίγουρα τοξική.

    @Σοφιά:
    Η κοπέλλα ανήκει στην κατηγορία «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς» (την θυμάσαι την διαφήμιση;)

    @Κροτ (again):
    Μην γελάς, κάνει ρυτίδες.

    @Ροδιά:
    Κάνει ρυτίδες λέμε, σταματήστε!

    @deadend_mind:
    Πολύ σωστή παρατήρηση! Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα!

  13. Λοιπόν,
    Σχόλιο 1. Τη φωτογραφία δεν έπρεπε να την έχεις σε link αλλά να φαίνεται.
    Σχόλιο 2. Μη μασάς με τα σχόλια Μπαμπάκη μου. Οι περισσότερες γυναίκες έτσι είναι… προσπαθούν να αυτο-επιβεβαιωθούν γράφοντας περί εξωτερικής εμφάνισης και προσωπικότητας. Όπου τις βολεύει. Ποια πιστεύεις από αυτές δεν θα ήθελε να είχε τις καμπύλες της Εύας; Τα άλλα τα ακούω….

  14. @cubicje

    εγω δεν τις θελω τις καμπύλες της Ευας. Μου κάνουν οι δικές μου! :ΡΡΡΡΡ

  15. @Krot
    Και καλά κάνεις καλή μου!

  16. @Κυβικός:
    1. Έπαιξα με την ιδέα, αλλά θα ήταν λίγο ξεκάρφωτη ως προς το υπόλοιπο μπλογκ. Σωστά;
    2. Αυτός που σίγουρα δεν μασάει είσαι εσύ! ;^p

    @Κροτ:
    Περίμενα κάτι εμπρηστικότερο ως απάντηση από μια γυναίκα με τέτοιες καμπύλες… ;^p

     @Κυβικός (ξανά):

    Να παίρνεις δικό σου time stamp ρε!

Σχολιάστε

