2

  

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου ανεβάζει στο Παλλάς την πρώτη του παράσταση μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, με τίτλο «2». Δεν ξέρω τι θα βγει, ξέρω ότι με το που το έμαθα έτρεξα να κλείσω εισιτήρια.

Αν δεν έχετε δει παράσταση του ανθρώπου, δεν μπορώ να σας προετοιμάσω για το τι είναι ικανός να κάνει. Θυμάμαι ότι πήγα (περίπου με σύρανε) στο «Για πάντα». Ήμουνα τρομερά επιφυλακτικός («Performance art; Ποιος ξέρει τι θα φάμε στη μάπα…«). Δύο ώρες μετά, τα φώτα άναψαν κι εγώ ήμουνα στη θέση μου, μουσκεμένος στα δάκρυα και να τρέμω από την συγκίνηση και τον ενθουσιασμό. Βρέθηκα αντιμέτωπος με μια ιδιοφυία, να μου μιλά με τρόπους που δεν φανταζόμουνα για τη Ζωή, τον Έρωτα και τον Θάνατο.

Όπως είπα ήδη, θα πάω τρέχοντας. Άντε, τα λέμε εκεί!

Update: μετά από παλλαϊκή απαίτηση (η Γοργονίτσα μας βαριόταν να ψάξει στο google δλδ) πάρτε και δυο (πρόχειρα) link εδώ και εδώ.  Το δεύτερο έχει και βίντεο.

21 Σχόλια

  1. Πετάω ένα σχόλιο του δεν έχω ιδέα. 😛

  2. Πετάω ένα σχόλιο του δεν έχω ιδέα. (φάτσα που βγάζει τη γλώσσα)

  3. Λιτός και περιεκτικός. Με έπεισες

  4. ελπιζω να ερθει και στην Θεσ/νικη η παρασταση…
    αν οχι, αφου θα πατε κε Μπαμπακη θα μας πειτε πως ηταν;
    🙂

    καλημερα…

  5. @Κολοκύθι:
    Γιαυτό διαβάζεις τα σωστά μπλογκ, για να έχεις ιδέα! 😉

    @Αλκιμήδη:
    Χαίρομαι ιδιαιτέρως.

    @Βασιλική:
    Προφανώς θα σας πω, νομίζατε ότι θα την γλυτώνατε; χεχεχε

  6. kai tous exoristous tous paratises ston aera na peimenoun???

    kalimeres apo to aerodromio me galliko keyboard, xalia!!!

  7. Όχι ρε, δουλεύουν παράλληλα οι εξόριστοι, μην αγχώνεσαι!
    Καλό ταξίδι! 🙂

  8. Καλημέρα συμμαθητή! Να τονίσω δε πως το Παλλάς έτσι ανακαινισμένο και κατασκευασμένο με της τελευταίας τεχνολογίας οπτικοακουστικά μέσα, συν την αισθητική του μεσοπολέμου που διατηρεί, θα είναι ένας χώρος πραγματικά αξιόλογος και ο Παπαϊωάννου πιστεύω πως θα παρουσιάσει τέχνη όπως εκείνος ξέρει. Με το καλό!

  9. Αναλυτικό πρόγραμμα δεν θα ανεβάσεις/λινκάρεις/μας πετάξεις στα μούτρα;;;

  10. @Μαριαλένα:
    Καλώς την συμμαθήτρια! Δεν είχα υπ’ όψη μου ότι δουλεύεις για το Παλλάς! ;^p

    @An-Lu:
    Καλά, καλά, μην φωνάζεις, ανέβασα…
    Για την φωτογραφία που είναι σούπερ δεν είπες κουβέντα όμως!

  11. Μ’αρέσει πολύ ο Παπαϊωάννου…Εξαίρετος καλλιτέχνης!Ελπίζω,κάποια στιγμή,να τον απολαύσω κι από κοντά..(τη δουλειά του εννοώ :p )

  12. Άργησε να μου την φορτώσει Μπαμπάκη μου!
    Σ ευχαριστώ για τα λίνκς!

  13. ναι μονο που τη Δευτερα που ανακοινωσαν πως εχει εισιτηρια δεν ειχαν βγει ακομα.

  14. @Εβελίνα:
    Και το άλλο να εννοούσες, είσαι μεταξύ γνωστών και φίλων, δεν παρεξηγούμε!

    @An-Lu:
    Παρακαλώ! 🙂

    @Άβερελ:
    Μπλόγγερ άνθρωπος είσαι, κλείσε μέσω Internet! (που και πάλι έχει την διαδικασία του, γιατί πρέπει να σου τηλεφωνήσουν μετά, αλλά τέσπα, γλυτώνεις τις ουρές)

  15. Εμένα μου έβγαλες εισητήριο?

  16. ωραίος καναπές. ξαπλώνεις και το χαίρεσαι 🙂

    υγ. και εγώ ίσως πάω, και μετά την περιγραφή σου ίσως πάω ακόμα περισσότερο! 😉

  17. @Ντόλυ:
    Δεν σε πήρα τηλ. πρώτα. Μαλακία μου… :^(

    @deadend_mind:
    Καλή φάση, θα περιμένουν όλοι τις κριτικές μας!

  18. Κι εγώ θέλω να πάω οπωσδήποτε. Λες να είναι αργά τώρα για εισητήριο;

  19. γαμάτη θα είναι. έχω κλείσει και εγώ

  20. @Αλεπού:
    Δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα, ειδικά αν είσαι λίγο ανεκτική στο δίλημμα καθημερινή vs σαββατοκύριακο.

    @Gelial:
    Τι μέρα; Εμείς 26 του μηνού (όχι τουτουνού, τ’ αλλουνού)

Σχολιάστε

