• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Οκτώβριος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Γράμμα προς τον εκδότη

Παραλάβαμε την ακόλουθη επιστολή από τον τακτικό (όπως λέει) αναγνώστη κο Περίανδρο Κουρουπέα, απόστρατο αστυνομικό, η οποία απευθύνεται προς τον εκδότη του Μπαμπάκη, αλλά μάλλον μας αφορά όλους.

Εν Αθήναις, 26 Οκτωβρίου 2006 μΧ

Προς τον εκδότη του ιστολογίου «Μπαμπάκης»

Αγαπητέ εκδότα,

Με το θάρρος του τακτικού αναγνώστη του εν λόγω ιστολογίου, απεφάσισα όπως σας αποστείλω μια επιστολή για ένα θέμα που μας αφορά όλους. Να ξεκαθαρίσω ευθύς αμέσως ότι δεν υπάρχει κείμενο του εν λόγω ιστολογίου με το οποίο να συμφωνώ. Παρατήρησα μάλιστα ότι καίτοι χαρακτηρίζεται από μια θεματολογία έντονα προσανατολισμένη στην οικογενειακή ζωή και στην ανατροφή παίδων, δεν διαπνέεται από τας ορθάς ελληνο-χριστιανικάς αξίας, οι οποίες μας παρεδόθησαν με την μορφή ιερών ηθών και ιεροτέρων εθίμων από τους ιερότατους ημών προγόνους. Θα ήθελα πάραυτα να αναφερθώ σε ορισμένα θέματα που οφείλει ο συγγραφεύς να αναθεωρήσει.

Το πρώτο και κύριο εξ αυτών είναι η εκ του μακρόθεν αρωγή προς τα δοκιμαζόμενα μέλη της κοινωνίας μας, εν αντιθέσει με την πράξη της ενεργούς ανάμειξης. Με άλλα λόγια, ο συγγραφεύς (καθώς και τόσοι και τόσοι bloggers) καταγγέλει, καταγγέλει, καταγγέλει χωρίς να δρα. Ο υπογράφων, ως άνθρωπος της δράσης και λόγω της προϋπηρεσίας μου στην ένδοξη Ελληνική Αστυνομία αποφάσισα να θέσω το ορθό παράδειγμα. Αναζητών δε το προσφορότερο πεδίον κοινωνικής προσφοράς και συζητώντας το με την Φρόσω (την κυρά μου) αποφασίσαμε ότι θα ήταν ευαγές έργον η σωτηρία μίας πόρνης από το πεζοδρόμιο.

Επιβιβάσθηκα λοιπόν επί του καλογυαλισμένου μου Lada (αγορασθέν με τα χρήματα του εφάπαξ της συνταξιοδότησης) και κατευθύνθηκα προς τας δυτικάς συνοικίας της πόλεως, καθώς αι πόρναι του κέντρου με γνωρίζουν άπασες με το μικρό μου όνομα, γεγονός που δυσαρεστεί τα μάλλα την Φρόσω (την κυρά μου). Εκεί, εντόπισα νεαρά ύπαρξη, βυζαρού και δίμετρη, περιφερόμενη επί τακουνίων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως καρεκλοπόδαρα και ενδεδυμένη διακριτικό μίνι φόρεμα που έπρεπε να το κοιτάξεις πολύ ώρα προκειμένου να βεβαιωθείς δια την ύπαρξή του.

Κατευθυνόμενος από την πρόθεσή μου να πράξω το καλό καγαθό, όσο και από το νέο εξόγκωμα που απέκτησα στο ύψος του καβάλου, κατέβασα το παράθυρο και της απηύθυνα την ερώτηση: «Με συγχωρείτε δεσποινίς, είστε πόρνη;» στην οποία απήντησε με πρόδηλο κέφι «Όχι κούκλε, είμαι μια ονείρωξη πάνω σε τακούνια» και επιβιβάσθη επί του οχήματος. Καθώς δε προσεγγίζαμε το δωμάτιο εις το οποίο εις άλλην περίστασην θα ελάμβανε χώρα η επί πληρωμή συνεύρεσις της απηύθηνα νέα ερώτηση «Σας αρέσει που είστε μια σκύλα, μια του πεζοδρομίου, μια απόβλητη σκρόφα». Η πόρνη εφάνη αναστατωμένη και μου απήντησε ότι αν θέλω να την βρίζω μπορώ, αλλά θα πρέπει να συμφωνήσουμε άλλην τιμή. Κατόπιν της είπα ότι βρίσκομαι εκεί για να την σώσω από μία ζωή κραιπάλης και παρακμής και μου είπε να σαλτάρω να γαμηθώ. Επανέλαβα εμφατικά τους σκοπούς της επίσκεψής μου και μου εφάνη ότι ήτο ως δαιμονισμένη που προσπαθεί να αποβάλει το δαιμόνιο, καθώς με κάθε αναφορά μου στην σκύλα του πεζοδρομίου έτρεμε και ούρλιαζε. Ενδεχομένως να υποβοηθείτο εις αυτό από το γόνατό μου που την πίεζε στο στομάχι και τα χείρας μου αι οποίες ήσαν σταθερά τοποθετημένες γύρω από τον λαιμό της και εστραγγάλιζαν αυτήν.

Δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για τα γεγονότα που συνέβησαν ακολούθως, το μόνο σίγουρον είναι ότι η εν λόγω πόρνη κατάφερε κάπως να ενημερώσει τον αρμόδιον για την περίπτωσή της νταβατζή, ο οποίος άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου, με εγράπωσε εκ του γιακά και, εν ολίγοις, με πάτησε κάτω ως χταπόδι. Η δε πόρνη εφώναζε υστερικώς «Χτύπα τον Ιβάν, χτύπα τον, το μαλάκα, το ξέρασμα!» εκ του οποίου προκύπτει το αβίαστον συμπέρασμα ότι είχα πέσει εις τας χείρας άτιμου μετανάστου, της χειροτέρας φάρας που κυκλοφορεί επί του πλανήτου αν εξαιρεθούν φυσικά οι φρικτοί Εβραίοι. Ενδεχομένως επέπροτο να με στείλει εις το νοσοκομείον (και οποία αμφιβολία έχω κατά πόσον τα νοσοκομεία των δυτικών προαστίων θα μπορούσαν να αποδειχθούν άξια των περιστάσεων) εάν δεν ενθυμούμην ότι για λόγους ασφαλείας είχα μαζί και την Φρόσω (την κυρά μου) ασφαλισμένη εντός του πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Κατόρθωσα να ξεγλυστρίσω εκ της αγκάλης του Ιβάν του τρομερού και να ξεκλειδώσω το πορτ-μπαγκάζ.

Οφείλω να σας ενημερώσω ότι η Φρόσω (η κυρά μου) είναι αρκετά μεγαλόσωμη και ρωμαλέα γυναίκα, η δε τριχοφυία της κατά τας δύσκολας ημέρας του μήνα ομοιάζει προς αυτήν του αντιπαθεστάτου κουμουνιστοσυμμορίτου Άρη Βελουχιώτη. Τακτικώς έχω βρεθεί κάθιδρος και εξουθενωμένος από τα βίαια ερωτικά της αγκαλιάσματα εις το υπόγειο της οικείας μας, όπου και συνηθίζουμε να απολαμβάνουμε παιχνίδια με στολές από λάτεξ και φυσικά τις χειροπέδες που παρακράτησα από την θητεία μου εις την ένδοξον Ελληνική Αστυνομία.

Η σύγκρουσις της Φρόσως (της κυράς μου) και του Ιβάν υπήρξε θεαματικοτάτη. Εντός ολίγου ήτο φανερόν ότι ο αγών θα ήτο μακρύς και αμφίροπος. Η Φρόσω χρησιμοποιούσε ένα καδρόνι που επέτυχε να απομακρύνει εκ γειτονικής οικοδομής (το γεγονός ότι το καδρόνι αποτελούσε μέρος ενεργούς σκαλωσιάς δεν μας ενόχλησε καθώς ούτως ή άλλως οι πεσόντες της σκαλωσιάς ήσαν όλοι αλλοδαποί) ο δε Ιβάν κατέπεσε στην χρήση του προφυλακτήρος του αυτοκινήτου μου τον οποίον απέσπασε από το αμάξωμά του μετά σαδιστικής βίας. Και ενώ ο αγών συνεχίζετο, η πόρνη προστατευομένη του Ιβάν μερίμνησε όπως δραπετεύσει εγκαίρως της σκηνής πριν επιπέσουν οι συνάδελφοι αστυνομικοί και μας προσαγάγουν εις το αυτόφωρον.

Παρότι αναφέρθηκα επανειλημμένως εις την ιδιότητά μου ως συνταξιοδοτηθέντος συναδέλφου, οδηγήθηκα εις τα κρατητήρια έως ότου επιβεβαιωθεί η ταυτότητά μου. Το γεγονός ότι η Φρόσω (η κυρά μου) είχε ξυλοφορτώσει αρειμανίως τρεις νεαρούς αστυφύλακας οι οποίοι οδηγήθηκαν μάλιστα εις το νοσοκομείο δεν βοηθούσε την υπόθεσή μας. Εντός του κρατητηρίου διαπίστωσα το λαϊκώς ομολογούμενο «μικρός που είναι ο κόσμος» καθώς ευρέθηκα εντός του ίδιου κελίου με έτερον άνδρα εις τον οποίο είχε γίνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση μέσω blog. Οι συνάδελφοι αστυφύλακες αστειεύοντο («Να δει ο σαχλαμάρας ο χίππης με τι τρελάρα θα μοιραστεί το κελί του τώρα!») αλλά δεν ήμουν βέβαιος εις ποιον αναφέροντο.

Όταν ρώτησα τον συγκρατούμενό μου, μου εξήγησε την ιστορία του και ομολογώ ότι δεν κατάλαβα πλήρως τας παραμέτρους αυτής. Εφόσον μάλιστα, οι πιθανότητες είναι το θιγόμενο δημόσιον πρόσωπον να είναι σοβαρός και ευυπόληπτος πολίτης είναι αυξημένες, αδυνατούσα να αντιληφθώ τον λόγον του εκνευρισμού του εν λόγω συντάκτη καταλόγων ιστολογίων. Κάτι μουρμούρισε για ελευθερία της έκφρασης, όρος ο οποίος είναι αδικαιολόγητα υπερτιμημένος φυσικά. Εις απάντηση λοιπόν του ανέπτυξα την θεωρία μου για την ορθή χρήση του σωφρονιστικού συστήματος, και ομολογώ ότι παρεκτράπην ολίγον του θέματος, ειδικά εκεί που του εξηγούσα ότι ο αποδοτικότερος τρόπος ελάττωσης των κρουσμάτων υπερπληθυσμού στας φυλακάς είναι η επαναφορά της θανατικής ποινής, ειδικά για μετανάστες οι οποίοι δεν θα έπρεπε να απολαμβάνουν την δωρεάν σίτιση και διαμονή των ελληνικών φυλακών, οπότε και οι φρουροί μας εν μέσω ύποπτων γελώτων παρενέβησαν της συζήτησης όπως με απελευθερώσουν χωρίς την ταπεινωτικήν διαδικασίαν της περιφοράς με χειροπέδας – την οποία επεφύλασσαν για τον συγκρατούμενό μου.

Εν κατακλείδι, και παρά την αποτυχίαν μου να σώσω την πόρνη προστατευομένη του Ιβάν, είμαι πεπεισμένος ότι η προσέγγισίς μου της ενεργούς ανάμειξης εις τα κοινά και την καθημερινότητα είναι αποδοτικότερος από την στεγνή και ανούσιον κειμενογραφία των διαφόρων blogs. Συμφωνεί μάλιστα με αυτό και η Φρόσω (η κυρά μου) η οποία επίσης αφέθη ελεύθερη και η οποία προμηθεύτηκε ενέσεις κρεατίνης για να προετοιμαστεί καταλλήλως για την επόμενη αποστολή μας ως αγανακτισμένοι πολίτες.

Μετά τιμής,
Περίανδρος Κουρουπέας
Αστυνομικός Διευθυντής ε.α.

27 Σχόλια

  1. Αγαπητέ κ. Κουρουπέα
    Ευχαριστούμε πολύ για την επιστολή σας η οποία και τοποθετήθηκε στο blog χωρίς να λογοκριθεί, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο τη διάθεσή μας, για υγιή και ανοικτό διάλογο προς όλα τα ελεύθερα μέλη της blogόσφαιρας και εκτός αυτής. Σεβόμεθα τις απόψεις σας, παρότι (όπως χαρακτηριστικά αναφέρετε στην αρχή της επιστολής σας) διαφωνείτε με τη θεματολογία του blog λόγω μη συμμόρφωσης με τις ελληνο-χριστιανικές αξίες, τις οποίες, όπως ξεκάθαρα φαίνεται, πρεσβεύετε με τις δράσεις και τον γενικότερο τρόπο ζωής σας. Σε ότι αφορά στο βασικότερο σημείο-πρόταση προς αναθεώρηση, ήτοι την ανάληψη ενεργού δράσης, οφείλω να ομολογήσω ότι τόσο ο υποφαινόμενος (εκδότης), όσο και ο συγγραφέας έχουμε δώσει κατά το παρελθόν και συνεχίσουμε να δίνουμε συνεχείς μάχες κατά του κατεστημένου, υποστηρίζοντας και προωθώντας με τον βέλτιστο τρόπο τις απόψεις και πιστεύω μας.
    Τους φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς μας στην αγαπητή κυρία Φρόσω.
    Με εκτίμηση
    Ο εκδότης του Μπαμπάκη

  2. βλαμμένο
    γαμάτο το ευρημα
    και ξέρω απο που το εμπνευστηκες
    ωραίος

  3. Μπαμπάκη εκδίδεσαι???????

    ΤΟΞΕΡΑ!!! ΤΟΞΕΡΑ!!!!

  4. ΚΑΙ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ!!!

    :PPPPPPPPPPPPPPPPPPP

  5. ΓΑΜΑΤΟ?!?
    Καλημέρα.

  6. @εκδότη:
    Εγώ πάντα το έλεγα ότι προσελκύω τους λάθος αναγνώστες… ;^p

    @confused:
    Είσαι φάτσα!

    @Μαργαρίτα:
    Είχα αποφασίσει να το αφήσω για τα σχόλια, για να μην αποσπάσει από την…ανάγνωση. Το εύρημα είναι (φυσικά) από τον Κόου και την Λέσχη των Τιποτένιων. Άντε, όλη την βδομάδα σας το διαφημίζω, τραβάτε πάρτε το, αύριο είναι όλα κλειστά!

    @Ντόλυ:
    Κάνεις μεγάλο λάθος και οδηγείσαι σε λάθος συμπεράσματα! Άλλωστε, ο δικός μου δεν λέγεται Ιβάν.

    Όσο για το βήμα έκφρασης σε συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο, είναι να μην πάρουν φόρα κάποιοι τελικά…

  7. Καλημέρα Τασσούλα, γράφαμε μαζί! 🙂

  8. Είναι πέραν πάσης αμφισβητήσεως πως η καθ’όλου αρρενωπότης του εν αποστρατία αστυνομικού διευθυντού ερείδεται εις την ζείδωρον αλκήν του γενετικού μορίου του.
    Είναι δε αποδεκτό τοις πάσι εις τα αστυνομικά τμήματα, ότι κάλλιον εστί ένα μόριον μικρό το δέμας αλλά σφριγηλόν και ευθυτενές, παρά ένα επίμηκες, μα κατσιασμένο και εσωστρεφές.
    Εφ ώ και ξανά μανα τούτων δοθέντων επιθυμούμεν όπως η επιλογή των κειμένων να εγένετε δι’ αξιοκρατικών και ιδεολογικών κριτηρίων, και ουχί δια της ιδιότητος των συγγραφέων
    Διατελούμεν ….

  9. Δεν παίζεσαι μπαμπάκο!!!!!
    Τα σέβη μου!!!!

    ΥΓ Το βιβλίο από Δευτέρα, διότι έχω άλλο homework!

  10. Ενθουσιάστικα

    Τρομερό

    😀

  11. …σας έχω πεί πόσο εκτιμώ τον Coe,ε;
    Καλησπέρα σας,αγαπητέ mpampaki!! 🙂

  12. Κύριε Μπαμπάκη, περάστε από την Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος δι’ υπόθεσίν σας, παρακαλώ… Τίποτα σπουδαίο, μερικές διευκρινίσεις για τις απόψεις σας για την ΕΛ.ΑΣ μόνο.

    Μην ξεχάσετε ν’ αποχαιρετήσετε το γιό σας, όταν θα τον ξαναδείτε θα έχει πάει φαντάρος…

  13. Ξέχασα την υπογραφή: Κεραμιδοφύλαξ Μαυρογατέας Σ:)))))

  14. Αγαπητέ κύριε Μπαμπάκη, σε ανταπόδοση της ευθυκρισίας σας και σε συνεννόηση και με τον συνταξιούχο εισαγγελέα που διαμένει άνωθεν, σας αναμένω για την οφειλόμενη ανταπόδοση. Εκτός από χειροπέδας, ο Πέρι έχει παρακρατήσει εκ της θητείας του και γκλόμπ μαύρο δέκα ιντσών μήκους και πέντε ιντσών διαμέτρου τη χρήση του οποίου σας την φυλάγω για έκπληξη. Συγχωρείστε μου τη βιασύνη, πάω για ξύρισμα. Φρόσω

  15. χαχαχαχαχα! τέτοια γράφε για τον Π. Κουρουπέα (πραγματικά συμπαθέστατος τύπος) (εγώ θα του έβαζα και ένα πατρώνυμο, ας πούμε Περίανδρος Χρ. Κουρουπέας)και τον βλέπω και τον δικό μας τον vrypan να πηγαίνει αλυσοδεμένος στην αστυνομία.. 😉

  16. Ρε μπαμπάκη πέθανα απ’ τα γέλια!
    Τόσο ωραία είναι λοιπόν η «λέσχη των τιποτένιων»; …

  17. @Συκοφάντης:
    Περίανδρε; Άνοιξες μπλογκ βρε θηρίο;

    @An-Lu:
    Διάβαζε, διάβαζε, θα βάλω εξετάσεις τον άλλο μήνα!

    @Λεξ:
    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε φίλε! 🙂

    @Ελληνίδα:  (υπόκλιση)

    @Εβελίνα:
    Σε συγχαίρω λοιπόν και επισήμως για το γούστο σου!

    @Μαυρογατέα:
    Αντιπαρέρχομαι τα υπονοούμενά σας! Μην ξεχνάτε ότι εγώ απλώς αναδημοσίευσα την επιστολή!

    @Ημίαιμος:
    Τελικά επιβεβαιώνεται αυτό που πάντα υποψιαζόμουνα: η Φρόσω είναι τελείως σκύλα…

    @deadend_mind:
    Έχεις δίκιο. Στην επόμενη επιστολή (?) θα του κοτσάρω και πατρώνυμο!

    @Αλεπού:
    Θενκς ρε! 🙂
    Η λέσχη έχεις κάποιες σατιρικές επιστολές σε ανάλογο ύφος. Η ομοιότητα εξαντλείται εκεί (συν το μόττο «η κυρά μου»), το όλον είναι καθαρό μπαμπακο-κείμενο. Σε καμία περίπτωση δεν διεκδικώ τις ικανότητες του Κόου, ΟΚ? Εδώ δεν καταφέρνω τον Πασκάλ, τον Κόου θα καταφέρω, χοχοχοχοχο

  18. Ά ψ ο γ ο ο ο ο , μπαμπάκη! Μ’ έβαλες στα αίματα να διαβάσω το βιβλίο!
    Τα σχόλια των μαύρου γάτου και ημίαιμου όλα τα λεφτά!! 😉

  19. Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Κουρουπέας.
    Το ΟΧΙ το είπε ο Κουρουπέας.
    Μπλόγκερ κουρουπεαρισμένος ποτέ χειροπεδομένος

  20. Κύριε Ταμπακέα, καλό το γραμματάκι σας, δε λέω, αλλά είστε κομματάκι ανορθόγραφος: Καίτη όχι καίτοι! Ήμαρτον!

  21. και γαμμώ τα κείμενα, όπως μου είπε η πόρνη που το διάβασε

  22. @Ρενάτα:
    Άντε, τόση προμήθεια μου έχει κόψει ο Κόου – αυτοπροσκόπως! ;^p

    @Χαρτοπόντιξ:
    Έτοιμος για δακρυγόνα βλέπω… 😉

    @Νανάκος:
    Κι έτη κι έτη εν ειρήνηηηηηηηη……χαχαχαχαχα

  23. @drug:
    Έχεις και τις σωστές παρέες βλέπω… ;^p

  24. […] (και οι πέντε σας) θα θυμούνται πριν από καιρό μια χαρακτηριστική επιστολή που είχαμε δημοσιεύσει. Την υπέγραφε ο απόστρατος αξιωματικός της Ελληνικής […]

  25. […] Περίανδρος Κουρουπέας δεν θα επανέλθει μετά από την πρώτη και την δεύτερη επιστολή του, ειδικά μετά από την […]

Σχολιάστε

