Βόλτα στα blog

Χθες έκανα μια μικρή βόλτα στα blogs (κοινώς λούφαρα από την δουλειά – τι κατόρθωμα κι αυτό!) και ανακάλυψα (από το nylon) ένα αληθινό διαμαντάκι δημιουργικότητας και ευρηματικότητας. Μπορείτε να το δείτε εδώ.

Με ενθουσίασε, αλλά και ξανάφερε στην επιφάνεια το παλιό ερώτημα, που είχε θέσει ο Χαρτοπόντικας στο μαγαζί του: όλη αυτό το δύσκολα οριοθετούμενο συνοθύλευμα που λέγεται blogs, internet και youtube είναι μόνο μέσο με το οποίο επαναλαμβάνονται γνωστές τέχνες ‘η/και τεχνικές ή τελικά αποτελεί από μόνο του μια νέα μορφή τέχνης; Μία τέχνη fusion κατά κάποιο τρόπο. Ομολογώ ότι δεν έχω την απάντηση. Πάντως, video σαν αυτό του Lasse Gjertsen «κόβουν» τις γραμμές από διαφορετικές μορφές τέχνης και δείχνουν ότι δεν έχουν αξιοποιηθεί όλες οι δυνατότητες και τα εργαλεία που μας προσφέρει η σημερινή τεχνολογία.

Επίσης δεν έχω απάντηση σε έναν εντελώς διαφορετικό προβληματισμό, πάλι σχετικό με τα blogs. Έστω ότι διαβάζεις τα σχόλια σε ένα ποστ. Και έστω ότι υπάρχουν κανά δυο τρολς ανακατεμένα στη συζήτηση που βρίζουν άνευ λόγου και αιτίας τον οικοδεσπότη, καλυμένα πίσω από μια ανέξοδη ανωνυμία. Πώς δείχνω στον οικοδεσπότη ότι δεν είναι μόνος του χωρίς να ανακατευτώ στα χωράφια του; Πρέπει να μπουκάρω στην συζήτηση και να τους την πω κι εγώ ή όχι; Είναι σκόπιμο ίσως να μπω κι εγώ σαν ανώνυμος και να τους κράξω ή τελικά θα οδηγήσω σε τρελή βαβούρα άνευ λόγου και αιτίας;

Αυτοί οι ανέφελοι προβληματισμοί για σήμερα. Οι οποίοι είναι μικροί και (τελικά) λιγάκι άνευ σημασίας…

Παρασκευή είναι, όμορφος καιρός έξω. Γιορτές έρχονται.

Άκουγα σήμερα το πρωί στο ράδιο για την «Φλόγα» και πρέπει να ανεβάσω και γιαυτό κάποιο ποστ. Για την ώρα όμως, επιμένω στο ανέφελοι..

33 Σχόλια

  1. Πάντως άμα σε πειράξει κανείς εσένα, εγώ θα μπουκάρω να καθαρίσω λέμε! Θα ανοίξω το βρομόστομά μου και θα δουν αυτοί! ΧΑ!

  2. Εσύ; Βρωμόστομα;;;
    Μπουχαχαχαχαχαχα!!!!
    (εκτός αν εννοείς τις σαββατογεννημένες κατάρες σου, οπότε ναι, την έχουν άσχημα)
    Σοβαρά τώρα, το πρόβλημα δεν είναι ο χειρισμός, γιατί έχω δει απαντήσεις που τους αποστομώνουν τους καραγκιόζηδες. Το θέμα μου είναι ότι θέλω να πάρω θέση χωρίς να ρίξω λάδι στη φωτιά.
    Καλημέρα!

  3. Καλημερούδια ανέφελα και ΠΣΚ -ιάτικα! 😉

  4. Καλημέρα!
    Καλό παρασκευοσαββατοκύριακο!
    Για τους ανωνυμους-ανώνυμους νομίζω ότι και να μπείς στο παιχνίδι δεν βγάζεις άκρη.
    Το θέμα μου είναι άλλο…ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ???ΟΕΟ!!!

  5. Καλημέρα, καλημέρα.

    ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ Ή ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΚΡΑΝΑ;;;;;;;

    @Γοργονίτσα:
    Αααααχ, ωραίο πράγμα το ΣΚ! Κι ακόμα καλύτερο που φαίνονται από την στροφή τα Χριστούγεννα!

    @Τασσούλα:
    Αυτή την απορία για τον χειμώνα έχω αρχίσει να την έχω κι εγώ. Εκνευριστικό πια αυτό το πράμα!

  6. ή όπως λένε και οι Ιρλανδοί: Is this a private fight or can anyone join?

    Εγώ πάντως θα έκανα join 🙂

    IKD

  7. α)Χμ εγώ θα μπούκαρα επώνυμα (θα άφηνα και τηλέφωνο αν χρειαζόταν), θα τα σπαγα και μετά θα επέτρεπα στον οικοδεσπότη να διαγράψει το comment μου… ( διακριτικός όπως πάντα)!!!
    β)Τη λέξη τρολ μπορώ σε παρακαλώ να την χρησιμοποιήσω; Την λάτρεψα…
    γ)Πόσο νοικιάζετε το tagline?
    δ) What video 😉 Εμείς ήλθαμε για το φαγητό 🙂

  8. Και δε μου λες, ρε φίλε, μια κι έχεις χρόνο, κατά ‘πως λες, και χαλαρώνεις, δε γράφεις και τη συνέχεια; Εκτός πια κι αν οι «εξόρισοι» έχουν… εξοριστεί απ’ τοπ μυαλό σου (που δεν το πιστεύω).
    🙂

  9. @ikd69:
    Εεεεεπ! Καλώς ήλθες! Πώς πήγε;
    Η Ιρλανδέζικη προσέγγιση ακούγεται καλή ιδέα πάντως.

    @Παράφωνος:
    Γεννημένος για τσαμπουκάδες βλέπω! χαχαχα
    Το τρολ δεν είναι δικός μου όρος, έχω δει κι αλλού να τιτλοφορούνται έτσι.
    Όσο για το tagline, μήπως βάλω το «ποια κείμενα ρε φίλε, εμείς ήλθαμε για το φαγητό»! 😉

    @Χρήστος:
    Προχωράνε, προχωράνε, μην ανυσηχείς. Απλώς τους βγήκε από δεξιά ο δόκτωρ Κιριτσένκο αυτή την εβδομάδα και μείναν στην αναμονή.

  10. Καλημέρα καλήμέρα!!!
    Εγώ αυτό το βιντεάκι το έχω δει εδώ και καιρό και είναι φοβερό, τέλειο, πολύ φευγάτο! Πλάκα επίσης έχουν και τα Human Beatbox «Lasse Gjertsen» και Hyperactive – Lasse Gjertsen Tribute!
    Όσο για το θέμα με τους ανώνυμους είναι πολύ ενοχλητικοί indeed αλλά πιστεύω οτι δεν αξίζει να ασχοληθείς μαζί τους. Απλά τους αγνοείς και το πολύ πολύ να σβήνεις τα σχόλιά τους. Αν θέλουν να πουν κάτι να έχουν το θάρος της γνώμης τους και να μην κρύβονται πίσω απο το Anonymous!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο σε όλους!

  11. Το βιντεάκι είναι γαμάτο,ο καιρός είναι ό,τι νά’ναι (θέλω χιόνι!!!) και οι ανώνυμοι υβριστές είναι μ***κες κομπλεξικοί…
    Πήρα θέση! 😉

  12. Ωραίος καιρός σήμερα.

  13. «Πώς δείχνω στον οικοδεσπότη ότι δεν είναι μόνος του χωρίς να ανακατευτώ στα χωράφια του;»
    Δεν μπορείς να κάνεις κάτι, γιατί δεν μπορείς να ξέρεις τις συνθήκες με τις οποίες έχει γραφεί το κάθε κείμενο. Την άποψή μου επί του θέματος την έχεις διαβάσει.

    «Πρέπει να μπουκάρω στην συζήτηση και να τους την πω κι εγώ ή όχι; Είναι σκόπιμο ίσως να μπω κι εγώ σαν ανώνυμος και να τους κράξω ή τελικά θα οδηγήσω σε τρελή βαβούρα άνευ λόγου και αιτίας;»
    Τι θα κερδίσεις εσύ ή ο συντάξας; Τίποτα.

  14. @Goudaki:
    Βλέπω έχουμε μελετήσει καλά την περίπτωση Lasse Gjertsen, ε;
    Αχ, αυτή η νέα γενιά, όλα τα προλαβαίνει! Αν της πεις ποιος έφερε το Ντέταρι στην Ελλάδα δεν θα ξέρει όμως!!! 😉
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο ομοίως.

    @Εβελίνα:
    Κι όταν λέμε πήρες θέση, είσαι έτοιμη να δείρεις απ’ ό,τι καταλαβαίνω! χαχαχα

    @Αργυρένια:
    Κουκιά σπέρνω.
    Ε, πήγαινες γυρεύοντας! Πρώτη φορά στο blog μου και άκου «ωραίος καιρός σήμερα»!!! 😉
    Μην με παρεξηγείς. Άλλωστε, θα γίνω χειρότερος. Καλώς ήλθες!

    @Κυβικός:
    Δίκιο έχεις. Απλώς μου έτυχε χθες στο μπλογκ ενός φίλου και ένιωσα άβολα που έκατσα σιωπηλός.
    Ίσως φταίει ότι στις «κανονικές» συζητήσεις η σιωπή εκλαμβάνεται ως κατάφαση. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ισχύει στο Διαδίκτυο, αλλά κουβαλάμε τις προσλαμβάνουσες από την καθημερινότητά μας, σωστά;

  15. Βρε Μπαμπάκη είναι ατάκα για να πιάσεις την κουβέντα.
    Θα μπορούσα να σου πω, ‘έρχεσαι συχνά εδώ?’ αλλά θα ήταν άκυρο γιατί είναι το τσαρδί σου, ή ‘σ’ έχω δει, κάπου κάπου σε ξέρω?’ όμως είναι κλισέ και στην προκειμένη περίπτωση θα σήμαινε, κάπου έχω ξαναδιαβάσει κάτι αντίστοιχο.
    Θα μπορούσα να σχολιάσω βέβαια πάνω στο κείμενό σου αλλά αυτό περίμενες, ενώ εγώ ήθελα να κάνω την έκπληξη. Χμ. I’ll be back. (έχω ακόμη δέκατα συμπάθα με)

  16. να μη σου τη σπάσω, αλλά βαρέθηκα στα μισά του βίντεο και το έκλεισα. ελπίζω να μην έχασα τίποτα συγκλονιστικό στο τέλος 🙂

  17. Ο Μπαμπάκης είναι απαίσιος προδότης και Ιουδας Ισκαριωτης, και να μην τον ξαναδιαβασετε!

    (1. Το’πα και το κανα! Σε διασύρω δημόσια!
    2. Σε εκδικούμαι που με απειλείς
    3. Για να δούεμ πόσοι θα σε υπερασπιστούν λοιπόν, εδώ στο γήπεδό σου
    4. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΦΡΙΧΤΟΤΕΡΗ, ΜΙΚΡΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ!!!)

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

  18. Gel…. ΛΟΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!
    (όπως πάντα στην κοσμάρα του αυτό το παιδί! τώρα που ερωτεύτηκε κιόλας!)

    (το βίντεο δεν το είδα! σιγά μην κάνω ό,τι μας πει ο Μπαμπακης!)

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

  19. @Αργυρένια:
    Μια χαρά σε βρίσκω, στην σωστή κατεύθυνση!!!
    Το άλλο blog σου, αυτό που δεν επιτρέπεις σχόλια, είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον από το mainstream.

    @Gelial:
    Κάποια στιγμή βγαίνουν η Τζούλυ Αλεξανδράτου και η Εύα Λάσκαρη και αρχίζουν τα λεσβιακά. Το πρόλαβες αυτό ή το έκλεισες;

    @Κροτ:
    Σιγά τον διασυρμό! Ο κόσμος ξέρει ότι για να με βρίζεις εσύ κάτι καλό θα έχω κάνει.
    Α παιδιά, αν κανονίσετε κάτι για διακοπές, να πάρετε άδεια για τις ημερομηνίες σας πρώτα από τον Ίλαρχο, εμ από την Κροτ εννοούσα, σόρρυ! χοχοχοχοχο ;^p

  20. 1)Καβγατζής από μικρός, άστα να πάνε….

    2)Σχετικά με το «tagline to let» (κατά το «tagline to let») επιμένω ότι θέλω να μου πεις κόστος, πόσο αέρα θέλεις, καθώς και διάρκεια μίσθωσης.

    3)@gelial
    To μόνο συναρπαστικό στο τέλος ήταν τέλειωσε νωρίς (χεχε)

    4)Αν με διαβάζεις καλή του mpampaki θέλω να ξέρεις ότι ό άνδρας σου έρχεται και αφήνει comment στο ποστ μου, με στόχο να μου πάρει όσες fun έχουν απομείνει.
    Σε παρακαλώ πολύ αν θες να τον εκδικηθείς έλα άσε μου comment γεμάτο υπονοούμενα, να σκυλιάσει και εγώ θα σου κρατήσω το παιδί όταν θα θες να πας για ψώνια με την κολλητή σου 🙂

    5)Αργυρένια, ντύσου και σπίτι και μην σε ξαναδώ εδώ παλιόπαιδο 😉

    6) Ζητώ συγνώμη που διακόπτω αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση αλλά όπως δεν καταλάβετε εγώ και ο μπαμπάκης έχουμε προηγούμενα 🙂
    Παρακαλώ κάντε ότι δεν με είδατε (σνιφ έτσι κάνουν όλοι) και συνεχίστε 🙂

  21. Εγώ, ποιός έφερε τον Ντέταρι το ξέρω, αλλά δεν θα το πω, για να μη προδώσω την ηλικία μου…

    Κατά τα λοιπά, οι ανώνυμοι, ακριβώς επειδή είναι ανώνυμοι, δεν αξίζουν απαντήσεως – είτε την «πέφτουν» στον οικοδεσπότη είτε σε άλλους…
    Αντιθέτως, οι επώνυμοι, εφ’ όσον έχουν το θάρρος να υπογράφουν την άποψή τους, αξίζουν και δικαιούνται απάντηση – έστω κι αν η άποψή τους είναι ακραία ή οξεία.

    Το αν θα ρίξεις λάδι στην φωτιά δεν εξαρτάται από το αν θα ανταπαντήσεις ή όχι στον επιτιθέμενο σχολιαστή, αλλά από το πώς θα διατυπώσεις την αντίρρησή σου και πώς θα την τεκμηριώσεις.

    Και κάτι τελευταίο : τι είναι τρολ;

  22. @Παράφωνος: Όχι μόνο προηγούμενα, αλλά με αυτό τον ρυθμό μας βλέπω να έχουμε και επόμενα…. ;^p

  23. :-)))))))))))))))))) smutssssssssssssssssssssss

  24. Καλή ξεκούραση και να θυμάσαι αν θέλετε να κρατήσω τα παιδιά ένας είναι ο τρόπος 🙂

    to be continued…

  25. XA, ο μοναδικός τρόπος αντιμετώπισης ενός troll είναι να το αγνοήσεις πλήρως! Πάντως, είδες, your very own fight club, αμέσως αμέσως, όλοι έτοιμοι να καθαρίσουν για την πάρτη σου!!! Αν μάλιστα κάνουν και τα μπαλκόνια και τα πατζούρια, mpampaki, έχεις εξασφαλιστεί!!!! ;-D

  26. Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
    Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
    Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
    Φιλικά Ν.Ago

  27. Ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά? Τι είναι το Ντέταρι???

  28. έχω καλυφθέι πλήρως από το σχόλιο του Γκουδακίου
    και από το δεύτερο του…

    τι είναι Ντέταρι;

    καθώς επίσης
    η Κροτούλα γιατί σε λέει βατόμουρο;;;

  29. Allmylife, εμείς οι δύο όπου βρεθούμε κάνουμε τσατ! χαχα!

    Ντέταρι: ποδοσφαιριστής (Ούγγρος νομίζω;) της δεκαετίας του 80 (β’μισό, αν θυμάμαι καλά;) που είχε ακριβοπληρώσει ο Κοσκωτάς με τα λεφτά από τα πάμπερς για να τον φέρει στον Ολυμπιακό και είχε αλλαλάξει το λιμάνι!

    Όσο για το Βατόμουρο, αποφάσισα μια ωραία πρωία να αποκαλώ τους φίλους μου με ονόματα φρούτων. Και ο Μπαμπάκης είναι Βατόμουρο! Τη Ντόλυ λέω να την πω Φράουκα κι εσένα Κίουι! (δλδ Ακτινίδιο, αλλά στα αγγλικά είναι πιο αστείο!)

  30. 1. Το φράουκα δεν μ’ αρέσει. Μπορώ να είμαι φράουλα?

    2. Προσωπικά τη λέω κανονικά στους ανώνυμους, όταν υπερβαίνουν τα εσκαμμένα. Αρνητική κριτική δέχομαι, κακοπροαίρετα σχόλια όμως όχι. Όσο γι’ αυτό που λέει ο Κυβικός, ότι δηλαδή δεν μπορείς να μπεις στ συζήτηση γιατί δεν ξέρεις τι έχει συμβεί, δεν χρεάζεται να ξέρω. Βλέπω έναν ανώνυμο να χυδαιολογεί έναντι ενός επωνύμου. Αυτό μου αρκεί για να πάρω θέση και μάλιστα επιθετική. Μεταξύ διαπληκτισμού επωνύμων, κρατάω την ψυχραιμία μου και συνιστώ ηρεμία. Αλλά με τα τρόλια θυμώνω.

  31. Είμαι ένα Κίουι!!!

    Η Ντολλ, Φράουκα!!!!!!!

    Θέλω κι’ εγώ ανώνυμους………

  32. @Aστεροειδή:
    Δίκιο έχεις στις τοποθετήσεις σου.
    Ας πούμε ότι η «αναρώτησή» μου ήταν ένας τρόπος να στείλω το μήνυμα σε κάποιον που δέχτηκε τέτοιες επιθέσεις την προηγούμενη εβδομάδα. 🙂
    Το τρολ είναι το άτομο που διαλέγει να κρύβεται στις σκιές του internet για να βγάλει τα απωθημένα του κάνοντας χυδαίες επιθέσεις. Ουσιαστικά, περιγράφει τους τσαμπουκαλεμένους ανώνυμους.
    Όσο για το Ντέταρι, μην ανησυχείς, εκδηλώθηκε η Κροτ, η οποία ΠΡΟΦΑΝΩΣ είναι γηραιότερη υμών όσο και ημών… 😉

    @Ροδιά:
    ΣΜΟΥΤΣ και στα μούτρα σου ρε! χαχαχα (Ωραίο φιλί ήταν αυτό!!!) 🙂

    @Παράφωνος:
    Σιγά μην εμπιστευτώ το παιδί μου σε blogger….

    @Σοφία:
    Αυτό με τα παντζούρια με ενδιαφέρει, για να το αναπτύξουμε λίγο…

    @Goudaki:
    Έχω έναν γνωστό ο οποίος σε στιγμή μεθυσιού σε νησιώτικο κλαμπ (τότε τα λέγαμε ακόμα ντίσκο) προς το τέλος της βραδυάς, οπότε έχουν μπει και τα ελληνικά, με τον Παπάζογλου στα μεγάφωνα ρώτησε «Τι είναι το Κούδας».
    Υπάρχουν λοιπόν και χειρότερα.

    @allmylife:
    Τουλάχιστον εσύ πρόσεξες να μην βάλεις άρθρο και γίνεις ρεντίκολο της κοινωνίας και της μπλογκόσφαιρας.
    Φυσικό όμως, αφού τα κιούι δεν χρησιμοποιούν άρθρα.

    @Κροτ:
    Κρύβε λόγια, προδίδεις ηλικία!!!
    Όσο για την φρουτοσαλάτα σου, για πες στον κόσμο ποιο φρούτο επέλεξα να σου κολλήσω…. ;^ppp

    @Ντολ:
    Φράουκα (η): μυθικό φρούτο που φύεται μόνο στις παρυφές των Βρυξελλών. Αναφορές που το σχετίζουν με την υπόθεση των μήλων των Εσπερίδων ελέγχονται ως ανακριβείς. Πιθανότερο θεωρείται να προέρχεται από διασταύρωση φυτού καπνού με φραπόγαλο, η οποία επιτεύχθη στην Επίδαυρο. Η γεύση του προσδιορίζεται ως παρεμφρερής της κραιπ σουζέτ φλαμπέ, αλλά με μια πρέζα νιτρογλυκερίνη από πάνω. Συνιστάται η χρήση του μόνο με ιατρική συνταγή.

    @Allmylife (again):
    Θα σου έρθουμε ως ανώνυμοι τότε, μην ανησυσχείς! ;^p

  33. @N.Ago:
    Δεν το είχα υπ’ όψη μου και ομολογώ ότι το βρίσκω σημαντική υπόθεση. Δεν είμαι σίγουρος πού μπορώ να αντλήσω περισσότερα στοιχεία αλλά και τι δυνατότητες «πίεσης» και δημοσιοποίησης μπορεί να έχει ένα ελληνόφωνο μπλογκ. Παρόλα αυτά, αυτό που μπορώ να σου υποσχεθώ είναι ότι θα το ψάξω σοβαρά. Καλή σου μέρα.

Σχολιάστε

