Το φυλαχτό των ονείρων

Άνοιξε αργά τα μάτια του. Κοίταξε τον θολό καπνό του ονείρου καθώς έπαιρνε σχήμα και μορφή στην άλλη πλευρά του δωματίου. Ένα μεγάλο ζώο, με πόδια και μακρύ λαιμό…μονόκερως. Μονόκερως; Μα αυτό το ον δεν το είχε σκεφτεί καθόλου, εδώ και χρόνια. Από που τους κουβαλήθηκε ένας μονόκερως; Ευτυχώς ήταν άγαλμα και όχι ζωντανός. Τράβηξε εκνευρισμένος το βαρύ φυλακτό από το λαιμό του και σκούντησε την γυναίκα που κοιμόταν πλάϊ του.

– Πάλι μαλακίες ονειρεύτηκα.
– Μμμμμμ,..;
– Κοίτα. Όχι κοίτα! Ένας μονόκερως! Που θα τον βάλουμε τώρα αυτόν;
– Μμμμναι, εντάξει, κοιμήσου τώρα
– Μας πούλησε ο παλιο-Βιρμανός το φυλαχτό και την πατήσαμε σαν χαζο-αμερικανάκια! «Κοιμηθείτε φορώντας το και τα όνειρά σας θα γίνουν αληθινά» μας έλεγε.
– Ε, ψέματα μας είπε;
– Αλήθεια είπε! Αυτό είναι το κακό! Κι όσο ελέγχω το υποσυνείδητό μου, άλλο τόσο ελέγχω όλα αυτά που ονειρεύομαι και εμφανίζονται και μας έχουν γεμίσει το σπίτι μας!
– Ναι, τουλάχιστον αυτός ο μονόκερως δείχνει να είναι άγαλμα. Έλα ηρέμησε, θα τον βάλουμε στην αποθήκη.
– Μην με εκνευρίζεις και εσύ! Δεν χωράει τίποτα άλλο στην αποθήκη!
– Μην μου βάζεις τις φωνές χριστιανέ μου! Εγώ σου φταίω; Τι θέλεις να κάνω, να βάλω κι εγώ τις φωνές; Καλύτερα ήταν την προηγούμενη βδομάδα που ονειρεύτηκες ότι είχες πάει στο ΙΚΕΑ και γέμισες τον τόπο συναρμολογούμενους καναπέδες; Ή τότε που ονειρεύτηκες ελέφαντες που τρέχανε και κουβαλάγαμε μες τις γιορτές μάστορες να συμμαζέψουν τους πεσμένους τοίχους;
– Δεν ονειρεύομαι σωστά, δεν ονειρεύομαι σωστά.
– Δεν είσαι ο μόνος. Μην φωνάζεις τώρα. Ηρέμησε.
– Μα να ξέρω ότι θα υλοποιηθούν όλα μου τα όνειρα και να μην ξέρω τι όνειρα έχω!
– Μην αναστατώνεσαι αγάπη μου, πόσοι νομίζεις μπορούν να αντέξουν την υλοποίηση των ονείρων τους; Έλα, πέσε κοιμήσου. Έχω και να ξυπνήσω νωρίς αύριο για εκείνη την συνάντηση που σου έλεγα.
– Εντάξει. Θα το ξαναφορέσω μήπως δω τίποτα καλό. Συγνώμη που σου φώναξα.
– Δεν πειράζει. Καλόν ύπνο.
– Καλόν ύπνο.

Πέρασε πάλι το φυλακτό γύρω από το λαιμό του και γύρισε από την άλλη πλευρά φουρκισμένος. Σκεπάστηκε κι έκλεισε τα μάτια του. Βρωμο-Βιρμανέ, μας έπιασες κορόϊδα, σκέφτηκε. Όνειρα που πραγματοποιούνται, ποιος θα έλεγε όχι σε όνειρα που πραγματοποιούνται. Αλλά δεν είπες ότι θα ήταν τα πραγματικά μας όνειρα, κι όχι αυτά που θα θέλαμε να ονειρευόμαστε. Ουφ, που έμπλεξα! Τι ιστορία κι αυτή. Και τι απαίσιο άγαλμα. Πάλι καλά που δεν έφτιαξα καμιά τσιπούρα, γιατί είναι μεγάλη γρουσουζιά να ονειρευτείς ψάρια.

Και με αυτά και μ’ αυτά αποκοιμήθηκε, με ένα μονόκερο να τον κοιτάζει αδιάφορα από την άλλη πλευρά του δωματίου του.

40 Σχόλια

  1. Χμ… από την μια είναι καλό που δεν ξεφουσκώνουνε τα όνειρά σου, και δεν είναι κούφια, από την άλλη όμως, θα σας έλυνε το πρόβλημα με τους μονόκερους και τους ελέφαντες! Και κοίτα μην ονειρευτείς τον Τιτανικό, γιατί θα διαμαρτυρηθούν οι από κάτω με το παγόβουνο!!!
    ;-D

  2. Πού τα πουλάνε αυτά;;;;
    ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩΩΩ!!!!! 🙂

  3. Α, να μου λείπουν γιατί κάποια βράδια βλέπω εφιάλτες! Έχω την αίσθηση πως θα μπορούσες άνετα να το συνεχίσεις! 😉

  4. Δεν θυμάμαι τα όνειρα που βλέπω όταν κοιμάμαι, ή καλύτερα, πρέπει να έχουν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία φορά που θυμήθηκα το όνειρο που είδα. Η κατάσταση που περιγράφεις είναι κάτι μεταξύ ξύπνιου και κοιμισμένου. Κάποτε (στην παιδική μου ηλικία) μού έτυχε να ονειρεύομαι και να καταλαβαίνω ότι ονειρεύομαι (στο συνειδητό)… το σκεφτόμουν και μου φάνηκε περίεργο γιατί έτσι θα μπορούσα να κατευθύνω το όνειρό μου… να επιλέξω την ιστορία!

  5. Να σας στείλω μερικά control freaks να πάθουν αλλεργία;;;

    Το απόλαυσα πάρα πολύ!!

    Καλή Χρονιά – κι ευχαριστώ για την ευχή :))

  6. Μπαμπάκαιναααα…..!!!!!

    🙂

  7. Ρε, δε μας χέζεις λέω ‘γω, που έχουμε πήξει στα ταλέντα εδώ μέσα.

    (από τα καλύτερά σου, imho)

  8. «Πόσοι νομίζεις μπορούν να αντέξουν την υλοποίηση των ονείρων τους;»

    Τα είπες όλα 🙂

  9. «ελέφαντες που τρέχανε και κουβαλάγαμε μες τις γιορτές μάστορες να συμμαζέψουν τους πεσμένους τοίχους»

    Η πιο υπέροχα τρυφερή καταστροφή που εξακριβώνω σήμερα, Μπαμπάκ-ατάκ!

    να ‘σαι καλά άνθρωπε

    🙂

  10. @Σοφία:
    Τον Τιτανικό ζαμέ! Καμιά καταστροφή του Δράμαλη – και αν! ;^p

    @Εβελίνα:
    Εμ….το διάβασες καλά; Είδες τι τους προέκυπτε των ανθρώπων;
    Τέλος πάντων, τράβα κατά Βιρμανία μεριά (ευκαιρία για ταξιδάκι)

    @Ρενάτα:
    «Έχω την αίσθηση πως θα μπορούσες άνετα να το συνεχίσεις!»
    In your dreams! Χαχαχαχαχαχα

    @Κυβικός:
    Μα πόσο μηχανικός είσαι;;;;;
    ΜΕταξύ μας, κι εγώ ξενέρωτα πράγματα ονειρεύομαι. Η καλή μου είναι που βλέπει υπερπαραγωγές.

    @Idάκι:
    Στείλε, στείλε! Θα τα στείλουμε…αδιάβαστα!
    Χαίρομαι που ξεχώρισες την ευχή. 🙂

    @Ημίαιμος:
    Συγκεντρώσου, έχεις να γράψεις «Πολιτισμός 2», άσε τα γυναικόπαιδα απ’ έξω! 😉

    @Pascal:
    Λοιπόν, την ώρα που το πόσταρα σκεφτόμουνα ότι «αυτό είναι σχολής Πασκάλ» χαχαχαχαχα
    Θενκς μαν!

    @confused:
    Μερσί!

    @Μανταλένα:
    «Εξακριβώνω»; «Μπαμπάκ-ατάκ»;
    Φοβερές λεκτικές επιλογές! Σ’ ευχαριστώ. 🙂

  11. Μα με ένα κέρατο ΝΑ;
    Όνειρο ήταν αυτό ή εφιάλτης; 🙂

  12. σαν τον Μίδα ένα πράγμα, που κατήντησε να μην πιάνει τίποτα γιατί γινόταν χρυσάφι…

    να φοβάσαι να ονειρευτείς, μήπως και το όνειρο βγει αληθινό…

    ούτε, στα πιο τρελλά μου όνειρα τέτοιος φόβος…

    καληνύχτα…

  13. Σκέψου τώρα να κοιμάσαι, να ονειρευτείς τη Ροζάν Μπαρ και να ξυπνήσεις στην αγκαλιά της! χοχοχο!

  14. Καταστροφή του Δράμαλη?? Καλά, θα σου χαρίσουμε ένα κασόνι Dettol, γιατί αυτοί και ειδικά κατά τας μάχας, δεν πλενόσαντε, θα γεμίσει το σπίτι μποχίλα και άντε να πλένετε τους φρεσκοχτισμένους τοίχους! Μήπως τίποτε σε μπουρλοτιέρηδες (μπουρλότοοοοοοοοο που έλεγε και η αείμνηστη) που είναι και πιο του εφφέ? Αν και μιας και παίζεις σε μυθικό τερραίν δες κάτι σε δράκο, θα ψήνετε και σουβλάκια, καπνιστές ρέγγες και θα μπορείτε να γιορτάσετε και την κινέζικη πρωτοχρονιά!!
    ;-D

  15. Άλλοι ονειρεύονται μονόκερους τις Πέμπτες κι άλλοι….

    Άτιμη κενωνία, που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις (ναι… ΚΑΙ αυτήν την Πέμπτη έπεσα πολύ χαμηλά…)

    Μουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  16. Ρε Μπαμπάκη, στείλε μου αυτό το ονειρογκάτζετ. Είδα όνειρο τη Γκουίνεθ Πάλτροου γυμνή στο μπάνιο μας. Κοιταζόταν, λέει, στον καθρέφτη και παραπονιόταν ότι, μετά τη γέννα και του δεύτερου παιδιού, τα βυζά της παραμεγάλωσαν.

  17. Καλημέρες!

    @Ημίαιμος:
    Σιγά το κέρατο! Εδώ κυκλοφορούν κέρατα καν και καν!

    @Γιώργος:
    «ούτε, στα πιο τρελλά μου όνειρα τέτοιος φόβος…»
    Ωραίο σχόλιο!

    @Χαρτοπόντικας:
    Μερσίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι…………

    @Κροτ:
    Όλο στο πονηρό πάει το μυαλό σου!
    Μου αρέσεις για το μυαλό σου, στό ‘χω πει, έτσι;

    @Σοφία:
    Κινέζος δράκος για την Κινέζικη Πρωτοχρονιά. Καλή ιδέα μου ακούγεται!

    @Ντόλυ:
    Το μάθαμε, το μάθαμε, βαρέσανε και τα κανόνια στο Λυκαβηττό! ;^p

    @Αντώνης:
    Εγώ πάντως άμα ακούω γυναίκες να παραπονιούνται ότι έχουν πολύ μεγάλα βυζά, δεν ξέρω, κάτι παθαίνω. Και αυτό το κάτι δεν είναι καθόλου φρόνιμο!!!

  18. Η κυρία σας αντέχει;
    ακόμη;

    :pppp

  19. Πραγματικά….μπορείς να γράψεις και άλλο ένα κεφάλαιο…
    (ναι, δεν το χορταίνω!)

  20. Πραγματικό ευτύχημα που δεν υπάρχει τέτοιο φυλαχτό και δεν το έχω στην κατοχή μου!!!
    Υπέροχος as always!!!Καλό ΣΚ!

  21. Χα, χα Μονόκερους βλέπεις στον ύπνο σου; Μετά από πόσα μπουκάλια κόκκινο κρασί;

  22. Αχ βρε Μπαμπάκη, υπέροχο!
    Καλημέρες χαμογελαστές.
    Καλά ντε, καλησπέρες.
    Με το ίδιο ζεστό χαμόγελο.

  23. @allmylifelila:
    Έχω και τα καλά μου βρε!
    Είμαι κουβαλητής και κιμπάρης! 😉

    @Γοργονίτσα:
    Για αυτά που πληρώνετε εδώ μέσα, και πολλά σας δίνω! χαχαχαχα

    @blogaki:
    Πολλοί θα την πατούσαμε με τέτοιο φυλακτό! Καλό ΣΚ και σε σένα!

    @Αλεπού:
    Το θέμα είναι να μην θυμάσαι πόσα ήταν τα μπουκάλια το κρασί! χεχεχε

    @Αργυρένια:
    Στην περίπτωσή σου θέλω να χρησιμοποιήσω μια φράση της Καρέζη στον Αλεξανδράκη:
    Γυρίιιιιιιιιισατε;
    😉
    Χαμόγελα κι από δω!

  24. Α, ξέχασα να σημειώσω ότι αυτό ήταν το ποστ #200.
    Χωρίς πολλά – πολλά εορταστικά. Σε καλό δρόμο είμαστε.

  25. Θα μπορούσε να ονειρευτεί πως έγραψες τη συνέχεια και το πρωί να ‘ναι έτοιμη και ποσταρισμένη! 😉

    1.200 να τα κάνεις, μπαμπάκη μας! :Ρ

  26. «Δεν ονειρεύομαι σωστά, δεν ονειρεύομαι σωστά.»

    Η υπέρτατη καταπίεση, έτσι;

    πολύ ωραίο 🙂

  27. τα πολλά λόγια-(μου) είναι φτώχια…
    🙂

  28. Χαίρομαι που ξαναβλέπω τέτοιου είδους κείμενο από σένα….μου είχε λείψει! Πολύ καλό….το φυλαχτό μου μοιάζει τρομακτικό και ποθητό ταυτόχρονα… 😉

  29. @Ρενάτα:
    Ευχαριστώ, ευχαριστώ! (πολλά δεν είναι όμως?)

    @Deadend_mind:
    ‘Αψογα το έπιασες!

    @Παράφωνος:
    Τώρα αν σου πω ότι συμφωνώ, μην το πάρεις για προσβολή, ‘ντάξει; χαχαχαχα

    @Ninaki:
    Η ιδέα «ρε το σκέφτηκες καλά αυτό που ζητάς» ήταν που προσπαθούσα να βγάλω. Έχεις γίνει addicted, να προσέχεις! χαχαχαχα 😉

  30. μπαμπάκη, γράψε κάτι καινούριο μη γίνει χαμός
    ΑΚΟΥΣ?

  31. Τι να κάνω, ήμουνα στα μαγαζί σου και άφηνα γα-μά-τα σχόλια, τι να πρωτο-προλάβω;;;;

  32. Αυτό του λέω και εγώ… πολύ κωλοβάρεμα σήμερα ο μπαμπάκης. Έλα και έχω όρεξη

  33. Όχι και μαγαζί! Όχι και μαγαζί!
    Θα σ’ ακούσει και κανένας εφοριακός και θα βρω το μπελά μου.
    Είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποιος τέτοιος θα σε διαβάζει.

  34. δεν με νοιάζει πιά ό,τι και νάστε….
    σε εμένα ΔΕΝ σχολιάζετε………………….
    Σας αποχαιρετά ένα πληγωμένο, βαθύτατα προσβεβλημένο
    ΛΙΛΑ ναι ναι
    Κίουι
    :((((

  35. Μονόκερως;

    Ο μπαμπάς Φρόυντ είναι ξεκάθαρος: Φαλλικό σύμβολο.

    Δεν ονειρεύεσαι σωστά, δεν ονειρεύεσαι σωστά!

  36. Είσαι καλά μικρό μου ΛΙΛΑ βατόμουρο;
    Εχεις χαιρετίσματα από την Λιλά ατζέντα μου -παλιοσιχαμένο!

  37. @Κυβικό:
    Για τα λεφτά που πληρώνετε για συνδρομή, και πολλά παίρνετε από μένα, ρεμάλια, ε ρεμάλια!

    @Πασκάλ:
    Μην μου βρίζεις τους αναγνώστες!!!
    Αν όμως πράγματι είσαι εφοριακός και με διαβάζεις, έχω ένα ζήτημα με τους τόκους του στεγαστικού μου δανείου, στείλε μέϊλ.

    @allmylifelila:
    Δεν βρήκα κάτι να πω, αλλά σε διαβάζω σταθερά, μην γκρινιάζεις! Γράψε έναν υβριστικό λίβελλο για τη Ντόλυ, και θα σου το γεμίσω σχόλια!!!

    @Καπετάνισσα:
    Χαχαχαχαχα – τι να κάνουμε, δεν μπαίνει έλεγχος στο υποσυνείδητο.

    @Κροτ:
    Να βάλεις να σου δώσουν και λιλά βαλίτσα, για να ξεχωρίζει εύκολα βρε.
    (όλο σαχλαμάρες σχόλια είσαι τέλος πάντων, τσκ τσκ τσκ…)

    Καλημέρα!!!

Σχολιάστε

