• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιανουαρίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Δεκ.   Φεβ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

To best seller του μέλλοντος

Θέλω στη ζωή μου να γράψω τουλάχιστον ένα βιβλίο. Κι έχω ήδη διαλέξει να περιγράψω την ζωή μερικών αντρών, περίπου όταν ήταν στην ηλικία μου και συγκεκριμένα…

Ή μάλλον, ας το πάω βήμα – βήμα:

Με γοητεύει η ιδέα των κύκλων και της εφαρμογής τους στη ζωή. Ιδιαίτερα μάλιστα το πώς κάθε γενιά βιώνει ως μοναδικές και ανεπανάληπτες στιγμές που απλώς ήρθε η ώρα της να τις ζήσει. Επιπλέον, έχουμε την τάση να καταλαβαίνουμε ανθρώπους σε ηλικίες κοντινές στις δικές μας και να αφήνουμε το περίφημο «χάσμα των γενεών» να μας απομακρύνει από ανθρώπους που βρίσκονται σε άλλες γενιές.

Έτσι, μου φαίνεται ιδιαίτερα συναρπαστική φαντασίωση να είχα την δυνατότητα να γνωρίσω ανθρώπους πολύ δικούς μου σε άλλες ηλικίες. Να δω πώς θα μου φαινόντουσαν τότε. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι ακόμα πιο ιδιαίτερο να σκέφτομαι κάτι τέτοιο όχι για τυχαίους ανθρώπους, αλλά για ανθρώπους συνισταμένη των οποίων είμαι εγώ. Πώς θα έμοιαζε να γνώριζα τη μάνα μου την εποχή που παντρεύτηκε; Πώς θα συμπεριφερόταν ο πατέρας μου σε παρέα φοιτήτων που μπεκροπίναν σε ταβερνάκι, όταν ήταν κι αυτός ένας από την παρέα; Ή ακόμα πώς θα ήταν αν ήμουνα εγώ 3 χρονών πιτσιρίκι και βρισκόμουνα να παίζω με τον γιο μου;

Έτσι λοιπόν θέλω να γράψω κάποτε ένα βιβλίο σπονδυλωτό. Θα παρουσιάζει την ζωή πέντε 30άρηδων σε τελείως διαφορετικές εποχές. Οι άντρες αυτοί είναι άνθρωποι που με έχουν σημαδέψει, καθοδηγήσει σχεδόν. Θα χρησιμοποιήσω έναν θείο μου για την εισαγωγή αλλά και για τον επίλογο του βιβλίου. Είναι αδελφός της μάνας μου ένας άνθρωπος με λαμπρό χιούμορ και μεγάλη τρέλα με το κρασί (ο μόνος από το σόϊ που το μοιραζόμαστε αυτό – βλ. και προηγούμενο ποστ εδώ). Το πρώτο μέρος θα είναι του παππού μου, ενός πανέξυπνου κυνικού που έβλεπε αλήθειες πίσω από τα πράγματα και βγήκε ασπροπρόσωπος από αλβανικό, κατοχή και εμφύλιο. Το δεύτερο μέρος θα είναι του μπαρμπούλη (αδελφός της γιαγιάς, έχω ήδη μιλήσει για αυτόν στο «κόκκινο πρόβατο«). Το τρίτο του πατέρα μου, του μοναδικού ανθρώπου που καταφέρνει να με εκνευρίζει αφάνταστα και παράλληλα να τον θαυμάζω για αυτά που πέτυχε στη ζωή του – ένας άνθρωπος βαθύτατα συντηρητικός που ωστόσο πήγε κόντρα σε πολύ σκληρές και αδιαπραγμάτευτες κοινωνικές επιταγές, ρισκάροντας απίστευτα για αυτό που ήθελε και κατάφερε να ζήσει όπως ήθελε: απλά και ήρεμα, αλλά όχι όπως του τα είχαν προδιαγεγραμένα. Κάπου εκεί θα βάλω ένα εμβόλιμο ιντρελούδιο για να δείχνω πώς δένουν όλα αυτά. Και το τέταρτο και τελευταίο μέρος θα είναι του πεθερού μου, που ήταν ένας Άγγελος όνομα και πράγμα.

O Σεφέρης είχε γράψει «είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας». Και όχι μόνο τα λόγια, τολμώ με θράσος να συμπληρώσω τον ποιητή. Κάπως έτσι είμαι κι εγώ μια συνισταμένη αυτών των αντρών. Ο καθένας με τον τρόπο του με έχει οδηγήσει στη ζωή μου, όχι σε ίση δοσολογία και όχι στα ίδια πράγματα, αλλά κομμάτια μου είναι εκείνοι. Και περιορίζω επίτηδες τις επιλογές μου στους άντρες, επειδή (λογικό είναι) πιο εύκολα μπορώ να καταλάβω τις σκέψεις, τα συναισθήματα, τις ανάγκες 30άρηδων ανδρών παρά γυναικών. Εκεί δεν θα είχα ελπίδα να τις περιγράψω με τίποτα!

Αυτό θέλω, μια πινακοθήκη τριαντάρηδων, με συγκρίσιμες ανησυχίες και ελπίδες, με παρόμοιους βασικούς άξονες και προτεραιότητες. Άλλες εποχές, άλλα background, άλλες προσλαμβάνουσες, αλλά τελικά στο ίδιο καζάνι. Στην ίδια γραμμή του τραίνου, μερικές στάσεις νωρίτερα. Κάτι σαν μεγάλο πάρτυ συνομήλικων, μόνο που τους…συνομήλικους τους γνωρίζω σε άλλες ηλικίες από την δική μου και αναρωτιέμαι αν τελικά έχουμε τόσο ριζικές διαφορές από γενιά σε γενιά όσο νομίζουμε.

Θα είχα ήδη ξεκινήσει να το γράφω ήδη, αλλά νιώθω ότι δεν θα αποδώσω δικαιοσύνη στην ποιότητα των ανθρώπων και στην πολυπλοκότητα των συναισθημάτων μου. Γιατί την ώρα που αναγνωρίζω ότι είμαι τυχερός που έπεσαν στο στενό μου κύκλο τέτοιοι άνθρωποι, θα πρέπει να προσπαθήσω πάρα πολύ για να αποδώσω πόσο ιδιαίτεροι και αξιόλογοι είναι (ή ήταν). Άσε που με την ώρες – ώρες ανόητη προσήλωσή μου στην ακρίβεια θα ήθελα να περιγράφω όσο γίνεται αληθινά γεγονότα και όχι μυθιστορία.

Με άλλα λόγια, αμφιβάλω αν τελικά θα αξιωθώ ποτέ να το γράψω…

Αν καταφέρω να το γράψω πάντως, και αν αυτή η ρημάδα η γλώσσα ξεδιπλωθεί και με βοηθήσει να το κάνω όσο καλό τους αξίζει, ένα σας λέω: θα ξεπουλήσουμε! ;^p (χαχαχαχαχα – ψωνάρα!)

43 Σχόλια

  1. αναμενω!
    και στην παρουσιαση θελω πρωτη θεση, καλα;
    🙂

  2. Σε εκδίδω.
    Μυρίζομαι πολύ χρήμα, έτσι φρέσκος- φρέσκος που θα είσαι στην πιάτσα.

  3. Κι εγώ! Θα μ’ αφήσεις να …σχολιάσω λιγουλάκι κατά την παρουσίαση.
    Εξ άλλου είμαι ο δεύτερος καλύτερος σχολιαστής ever, (ΨΩΝΑΡΑ!) … :)))))))

  4. Ωραία ιδέα

    Ξεκινάω γράψιμο. Οποιος προλάβει.

    😛

  5. πες με σπασίκλα αλλά ενώ είπες οτι θα περιγράφεις 5 άντρες στη συνέχεια ανέφερες 4…
    να υποθέσω οτι ο 5ος θασαι εσύ?

    άντε λοιπόν, ξεκίνα το!
    θέλει αρκετή δουλειά, το ξέρεις, και πρέπει να αρχίσεις να τα βάζεις σε μια σειρά τα πράγματα.
    είμαι σίγουρη οτι το αποτέλεσμα θαναι θαυμάσιο , όπως και όλα όσα δικά σου έχω κατα καιρούς διαβάσει.

  6. …..άντε ντέ!!!
    Καλημέρα!!

  7. Μην το κάνεις σαν κι εμένα, βρήκα την τέλεια ιδέα και κόλλησα στο πώς μιλάει ο κάθε ήρωας (ήμαρτον) κι ακόμη δεν έχω γράψει ούτε ένα κεφάλαιο!!

    Στρώσου!!

    Α, και μην τολμήσεις να παραμελήσεις το blog στην πορεία 😛

    Στα σοβαρά – υπέροχο θα είναι, όταν το γράψεις… Έχεις πολύ διακειμενική σκέψη και ικανότητα για σύνθεση. Θα περιμένω!!

  8. Δεν είδα κάπου εσένα. Εκτός από τον πεθερό (ίσως) να δεις και να δουμε τι κουβαλάς από όλους τους άλλους…

  9. Πάντως είναι συναρπαστικό να κατορθώσεις να περιγράψεις τους άλλους μέσα από τα κομμάτια τους που φτιάξαν και προσδιορίσαν εσένα, γι΄αυτό βάλε με στην λίστα για pre-orders!! Κοίτα μόνο μην περιμένουμε να γίνει ο γιος σου τριαντάρης πριν δούμε το βιβλίο, γιατί τότε θα χρειαστούμε την έκδοση σε audio!!
    ;-D

  10. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΜΕΛΗΤΡΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;;;;;;;;;;;

    Pascal ;;;;

    λοιπόν, εγώ θα σας εκδώσω αγαπητέ, όπως και τον προαναφερθέντα κύριο που θέλει να μου πάρει την δουλειά μέσα από τα χέρια….

    Λυπάμαι γιατί σας είμαι θυμωμένη, αλλά γράφετε καλά πολύ καλά και εγώ πρέπει κάποτε να γίνω πλούσια!

    Μετά την Ντολλ – αν στρωθεί
    και μετά τον Pascal – αν στρωθεί επίσης,
    είστε ο τρίτος μου πελάτης.

    Καλή σας ημέρα.

  11. διαβάζοντας ένα βιβλίο δεν κοιτάζω συνήθως τι σχέση έχει το βιβλίο με τον συγγραφέα πέρα από αυτά που θέλει να πει ο συγγραφέας, αλλά όλο αυτό τι σημαίνει για μένα, τι ανακαλύπτω για τον εαυτό μου

    διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα το απολάμβανα σίγουρα, σε πολλά σημεία θα ταυτιζόμουν και μαζί σου γιατί και εγώ από πατέρα, παππού και θείο, πήρα και έμαθα πολλά…τι τόλμησαν, τι άφησαν πίσω, τι άνθρωποι έγιναν

    θα με ενοχλούσε αφάνταστα όμως και ότι θα μου υπενθύμιζε ότι αντίστοιχους ρόλους δεν βρήκα στις γυναίκες της οικογένειας, ή πολύ παραδοσιακές ή πολύ καριερίστριες, έφτασαν στα άκρα, απαρνήθηκαν πολλά, κυριολεκτικά νομίζω έχασαν κάτι από τον εαυτό τους, από όλα αυτά που θα μπορούσαν να δώσουν και ας έχω να πω τα καλύτερα για το τι άτομα είναι

    δικαιολογημένα βέβαια, για τους πολλούς γνωστούς λόγους, πολύ καλές μητέρες μερικές, πολύ καλές επαγγελματίες άλλες, λίγες ισορροπημένες και η δική μου συνειδητοποίηση ότι στα 30 καταλαβαίνεις σαν γυναίκα ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα, ή μάλλον όχι ακριβώς έτσι, αλλά ίσως απαρνηθείς πολύ περισσότερα απ ότι ένας άντρας

    όχι ότι αυτό πρέπει να γίνει οπωσδήποτε, υπάρχουν και πολλές γυναίκες που βρήκαν την πολυπόθητη ηρεμία, γαλήνη, ισορροπία, αίσθηση του εαυτού τους μέσα στους ρόλους που τους έδωσε η ζωή ή διάλεξαν αυτές απλά εγώ στο οικογενειακό μου περιβάλλον δεν τις είχα,

    και μάλλον ούτε εσύ, γιατί μιλάς για τον άνθρωπο-πατέρα αλλά ίσως (δεν ξέρω φυσικά) να μιλήσεις για την μητέρα-άνθρωπο, εγώ πάντως ασυναίσθητα έτσι τους σκέφτομαι τους δικούς μου

    εμένα αυτό μου λείπει στα πολύ οικεία, ο άνθρωπος-μητέρα πχ, γενικά οι γυναίκες που θα μπορούσα να υποδείξω με τους τρόπο που υποδεικνύω τους αντίστοιχους άντρες

    και αυτό με ενοχλεί

    οπότε να και το μεταφεμινιστικό ποστ

  12. Βλέπω έχω υποψήφιους εκδότες, διορθωτές, ακροατές, μέχρι και τον δεύτερο καλύτερο σχολιαστή ever (χεχε) αλλά αγοραστές του βιβλίου δεν έχω εντοπίσει ακόμα!

    Για να πάμε και στα συγκεκριμένα:

    @Βασιλική:
    Μια χαρά, seat reserved!

    @Πασκάλ:
    Πάντοτε ήθελα κάποιον σαν εσένα για νταβά μου έτσι και εκδοθώ (ντροπή, ντροπή Μπαμπάκη!)

    @Ημίαιμος:
    Και καταϊδρωμένος θα έλεγα! χαχαχαχα – νά ‘σαι καλά! 🙂

    @Λεξ:
    Μπα, έδωσες σημεία ζωής πουλάκι μου, και ήταν μόνο και μόνο για να κλέψεις;
    Πφφφφτ, do your best, δεν σε φοβάμαι!
    Και με γειες το λουκ του μπλογκ, σου πάει!

    @Jojo:
    Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση – ίσως δεν μέτρησες τον οινο-λάτρη θείο της εισαγωγής και του επιλόγου.

    @Τασσούλα:
    Καλημέρα ντε!

    @Idάκι:
    Κάπως έτσι δεν ξεκίνησε και ο Τόλκιν; ;^p
    Θενκς – θα στρωθώ!

    @Τσουκνίδα:
    Και από τον πεθερό κουβαλάω, απλώς όχι ακριβώς όπως και όσα θα περίμενα!

    @Σοφία:
    Και audio που να μπορεί να παίζει πολύ δυνατά, γιατί σε εκείνη την ηλικία θα έχει αρχίσει και η κώφωση! χαχαχα

    @allmylife:
    Δεν ξέρω αν μπορώ να είμαι τρίτος, και ιδιαίτερα μετά από τους δύο που αναφέρεις.
    (προβοκατόρικο σχόλιο, σε αναμονή flame war και ραγδαίας ανόδου αναγνωσιμότητας του blog)

    @Τρολ:
    Να ξεκαθαρίσω ότι επικεντρώνομαι στους άντρες γιατί απλώς παραδέχομαι ότι υπάρχουν διαφορές στην ψυχολογία και στην προτεραιότητα τέτοιες που δύσκολα θα μπορούσα να αποπειραθώ το ίδιο με τις σημαντικότερες γυναίκες της ιστορίας μου. Άλλωστε, στον καθένα μας, είναι τέτοιο το μέγεθος της οντότητας και της λέξης μάνα, που γεμίζει βιβλιοθήκες ολόκληρες από μόνο του. Και έτσι πρέπει στο κάτω – κάτω.
    Δυνατός ο μεταφεμινισμός σου…Καλημέρα!

  13. Μπαμπάκη, ανυπομονώ…
    Βλακεία κάνεις όμως, δίνεις ιδέες σε άλλους…

  14. Άλλωστε, στον καθένα μας, είναι τέτοιο το μέγεθος της οντότητας και της λέξης μάνα, που γεμίζει βιβλιοθήκες ολόκληρες από μόνο του.

    στην καθεμία μας αναρωτιέμαι τι γίνεται

  15. φοβερή ιδέα, πραγματικά! και έχεις το ταλέντο να την υλοποιήσεις, στάνταρ.
    θα είναι δηλαδή μυθιστόρημα βασισμένο σε αληθινά γεγονότα και χαρακτήρες, ή, ανάποδα, βιογραφία συμπληρωμένη με φανταστικά στοιχεία, κάπως έτσι; είσαι οκ με αυτό, ψυχολογικά; σε ρωτάω γιατί προσπαθώντας να βάλω τον εαυτό μου στη θέση σου έχω την αίσθηση ότι ίσως μπερδευόμουν κάπως. αλλά και πάλι δεν ξέρω.. ίσως (και) αυτό είναι που ξεχωρίζει τους συγγραφείς, η ικανότητα να βγάζουν άκρη, παντός τύπου. 😉

  16. τώρα που μας το είπες είσαι υποχρεωμένος και να το γράψεις – γρήγορα

  17. heh, μυθιστόρημα, βλογ για τα κρασιά, 1 million new roads, just give up your job now

  18. @Αργυρένια:
    Μάλλον υπερτιμάς την αναγνωσιμότητά μου αν νομίζεις ότι θα μου κλέψουν την ιδέα – χεχεχε.
    Καθώς επίσης και την ικανότητα όλων μας (συμπεριλαμβανομένου και εμού) να φανταστούμε ανθρώπους άλλων ηλικιών στην ηλικία μας..Άλλο είναι να έρθει μια ιδέα και άλλο να καταφέρεις να την εφαρμόσεις. 🙂

    @Τρολ:
    Μυρίζομαι ότι η συζήτηση έχει αρχίσει να μπαίνει σε απαγορευμένη ή έστω επώδυνη περιοχή…Μην με αφήσεις να γίνω αδιάκριτος, ΟΚ; Βάρα κανά συναγερμό αν κάποια στιγμή το παρακάνω.

    @Deadend_mind:
    Στο κεφάλι μου είναι πολύ πιο ανεπτυγμένο απ’ ό,τι εδώ. Τώρα, από κάθε κείμενο ποιο κομμάτι είναι βαθειά αυτοβιογραφικό το ξέρουν τελικά μόνο οι άμεσα εμπλεκόμενοι, έτσι; Το ίδιο συμβαίνει και στα blog άλλωστε.

    @11:
    Είναι να μην μιλήσει κανείς εδώ μέσα! χαχαχα

  19. @Τρολ:
    Κοίτα, η μόνη ελπίδα να πιάσει το blog για τα κρασιά ως paysite είναι να βάλω και τσόντες με μπουκάλια και τιρμπουσόν μέσα. Λίγο προχωρημένα κίνκυ, ακόμα και για τα δικά μου γούστα, αλλά δεν βλέπω άλλο τρόπο…χαχαχα

  20. τίποτα επώδυνο ή τραυματικό, ειδικά στο προσωπικό πεδίο, οπότε μην ανησυχείς…just random, daily thoughts on the other side of the gender spectrum that i might or might not subscribe to

    νοτισ πλιζ δε εξελεντ γιουζ οφ λενγκουετζ χίαρ λολ

  21. Να το κάνεις, Μπαμπάκη μας! Έτσι συν τοις άλλοις για να λέω κι εγώ «αυτό το ταλέντο το διάβαζα πριν εκδόσει ακόμα» και να πουλάω μούρη! 😉 Χα χα χα χα
    Άντε, αμ’ έπος αμ’ έργον! 🙂

  22. Άντε,βρήκες και τον πρώτο αγοραστή!!!!-με ειδική αφιέρωση,παρακαλώ… 😉

  23. Πολύ καλή pre-sales στρατηγική Ντάντη μου. Πρέπει να γράψεις κάτι και για τον Kotler!!

  24. 1. εσύ 35άρης δεν είσαι; Τι θες και μιλάς για 30άρηδες?
    2. σιγά μην τον αγοράσω! Θα μου το χαρίσεις εσύ με αυτόγραφο και ειδική αφιέρωση! ΧΑ!

    (άντε να στρωνόμαστε όμως, ε!)

  25. Μπαμπάκη, εγώ συμφωνώ με τον Πασκάλ. Να τον αφήσεις να σε εκδώσει. Στη Συγγρού!

    :ppppppppppppppppp

    Πάω να γράψω κι εγώ το πρώτο από τα 28 μου βιβλία. Και μιλάω ΜΟΝΟ για μυθιστορήματα, τα ποιήματα είναι άλλη υπόθεση!

    (ψωνάρες ΟΛΟΙ!)

  26. Θέλω να παραγγείλω 50 αντίτυπα , γιατί έχω κάποιες υποχρεώσεις.
    Πού πρέπει να απευθυνθώ;;

  27. βάλτε με στις προεγγραφές – το τι σκέφτονται οι τριαντάρηδες όλων των εποχών, υπήρξε το μέγιστο των ερωτηματικών μου 😉

  28. περιμένω….

  29. Ξεκίνα να γράφεις!
    Εννοείται πως θέλω αυτόγραφη αφιέρωση στο σικόμου αντίτυπο! 😉 :-p :p

  30. Γράψ’το Μπαμπάκη!! Αγοράζω!! Αγοράζω!! 🙂

  31. τι περιμένεις βρε Μπαμπάκη… όσοι ήταν να γράψουν, έγραψαν….
    βρήκες πιθανούς αγοραστές….
    απάντησε επιτέλους

  32. ο Μπαμπάκης έχει βγει έξω να τα πιει επειδή υποφέρει που έφυγα από την Ελλάδα και δεν με είδε!
    Και από ό,τι φαίνεται έχει γραμμένους τους αναγνώστες του, ο άθλιος!

  33. Είμαι σίγουρος ότι θα αρχίσει τις δικαιολογίες του στυλ… τρέξιμο, πολύ δουλειά, επαγγελματικές υποχρεώσεις και τέτοιες αρλούμπες. Και αντί να γυρίσει στο σπίτι και να ασχοληθεί με τους αναγνώστες του, έχει βγει έξω να τα πιει.

  34. ωραια ιδεα.

    θα τ αγορασω και γω.

  35. υπέροχη ιδέα…
    εύχομαι με το καλό και η πραγματοποίησή της…
    και όσο για τις πωλήσεις, τις έχεις εξασφαλισμένες…
    με τον pascal εκδότη και μας αναγνώστες,
    προβλέπω τρελλά νούμερα…

    καληνύχτα και καλή επιτυχία στο πόνημα…

  36. Το οτι εκανες με περιληψη μιας σελιδας τοσα ατομα να ορκιζονται οτι θα το αγορασουν, ειναι ισως ενας καλος λογος να το ξεκινησεις.
    Παντως εγω πριν το αγορασω, θα δοκιμασω να το κατεβασω απο το ιντερνετ :p

  37. Αν μου επιτρεπετε να επιχειρησω να βαλω ενα μικρο λιθαρακι στην υλοποιηση.Οι επιτυχημενοι χαρακτηρες ειναι παντα ατελεις.Προβληματικοι.Ανθρωπινοι δηλαδη.Ακομα πιο πολυ,ειναι καρικατουρες των πραγματικων.Προς καθε υπερβολη.Μην ανησυχειτε λοιπον μηπως αδικησετε.Ουτε οι ιδιοι δεν ξερουμε καλα καλα τους εαυτους μας.Ποσο μαλλον τους αλλους.Ως μαγια τους παιρνουμε,για να φταξουμε αυτο που ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ στους αλλους.Κι αν μας αγαπουν θα το καταλαβουν και θα μας χαμογελασουν.Να στε καλα.

  38. Καλημέρες!

    Καθυστέρησα τις απαντήσεις, αλλά ξέρετε τώρα: «τρέξιμο, πολύ δουλειά, επαγγελματικές υποχρεώσεις και τέτοιες αρλούμπες». 😉

    @Τρολ:
    Έξελεντ μαϊ ντίαρ, σίμλυ έξελεντ!

    @Ρενάτα:
    Θα κάνεις πάταγο με τις γνωριμίες σου εσύ!

    @Εβελίνα:
    Βεβαίως! «Στην Conmfortably Numb, με όλη μου την e-αγάπη.» Καλό;
    Καλά, καλά, μην φωνάζεις, θα βρω καλύτερο μέχρι τότε!

    @Κυβικό:
    «Πρέπει να γράψεις κάτι και για τον Kotler!!»
    Δεχόμαστε και παραγγελιές όπως καταλαβαίνετε…

    @Κροτ:
    Αφού δεν μου ζητάς βαλίτσα με ιδιόχειρη αφιέρωση είμαι ευχαριστημένος!
    Α, και οι 30άρηδες είναι 35άρηδες χωρίς το ΦΠΑ.

    @Ντόλυ:
    Γιατί 28 βιβλία; Αφού η Απάντηση είναι το 42 λέμε!

    @sofogreg:
    Ήρθες στο σωστό μέρος, απλώς (όπως σου είπα κι από κοντά) διαβάζουν Ελληνικά όλες οι….υποχρεώσεις σου; 😉

    @Λουΐζα Κορνάρου:
    Έγινε!
    Δλδ για τις άλλες ηλικίες έχεις βγάλει άκρη;;;

    @Maratel:
    Βρε καλώστην! Καιρό είχα να σε δω στα σχόλια! Όλα καλά;
    Περίμενε, είσαι στο σωστό μέρος!

    @Γοργονίτσα:
    Εννοείται πως ήσουνα ήδη στη λίστα αυτών που θα πάρουν αντίτυπο με ιδιόχειρη αφιέρωση!

    @Κυβικός – 2:
    Απαντάω ρε, απαντάω!

    @Κροτ – 2:
    Καρφί!

    @Κυβικός – 3:
    Ευχαριστώ για τις δικαιολογίες ρε, είσαι φίλος!

    @Ονοματοδοσία:
    Thanks! 🙂

    @Γιώργος:
    Ευχαριστώ πολύ για την ενθάρυνση, τώρα αν ο Πασκάλ είναι η καλύτερη περίπτωση για εκδότη θα το αποφασίσει η ιστορία! χαχαχα

    @Fight Back:
    Πριτς! Σιγά μην το ανεβάσω! Θα πληρώσετε ρε!!!

    @Καιρός:
    Πολύ καλή επισήμανση κι ωραίο σχόλιο. Άλλωστε (για να το πάω και παραπέρα), οι ατέλειές μας σε διαφορετικές συνθήκες γίνονται προτερήματα – και αντίστροφα. Σωστά;
    Εκτός κι αν μου είπες το σόι καρικατούρες, οπότε πρέπει να σου κόψω την καλημέρα. χαχαχα! 😉

  39. Άσε τις αηδίες και γράψε κάνα ποστ.
    Κοιλιόδουλε.

  40. τι εγινε? το ξεπεράσαμε το χανγκ οβερ?
    και σταμάτα να με διασύερεις και να με αποκαλείς φραγκόσυκο πίσω από την πλάτη μου!

    ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ!!!

    Παιδιά, όποτε ο Μπαμπάκης λέει ότι πνίγεται και δνε προλαβαίνει, να ξέρετε πως θα τον βρειτε στο Κολωνάκι (ω, ναι, ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ!) να κατεβάζει μπύρες με το βαρέλι!!!

    χικ!

  41. χανγκ όβερ μετά από μπύρες στο Κολωνάκι;;; βρε Μπαμπάκη γι’ αυτό σήμερα είσαι εξαφανιζόλ εεεε;;;;

  42. όχι μπύρες,

    κρασιά.

    γράψε το μυθιστόρημα,
    εγώ άρχισα το παραμύθι

  43. Το ξέρετε (όλοι) ότι κάνετε φασαρία;

    @Πασκάλ:
    Προσπαθώ, αλλά αναγκάζομαι να χάνω χρόνο απαντώντας σε διάφορους, από αυτούς τους ανώμαλοι του ιντερνέτ.

    @Κροτ:
    Γιατί; Μπροστά σου πώς σε αποκαλώ δλδ;
    Ε όχι και με το βαρέλι, είχα και τον Λαπούτα δίπλα μου και τις μοιραζόμασταν. Μισό βαρελάκι ήπια και αν.

    @Κυβικός:
    Δεν είχα hangover από τις μπύρες, αλλά πρόλαβα να πάθω στη σημερινή (5-ωρη) σύσκεψη, γαμωτοστανιομουγαμω…

    @Τρολ:
    ΟΚ. Σε πληροφορώ πάντως ότι με ρίξατε και έχω ξεκινήσει το στήσιμο του οινο-μπλογκ (θέλει ο Μπαμπάκης να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει έλεγαν οι παλιοί). Απλώς δεν έχω τελειώσει με το πρώτο κείμενο για να στείλω και κόσμο εκεί. 🙂

Σχολιάστε

