Απρόοπτοι διάλογοι

Καιρό έχω να γράψω post αφιερωμένο στο βλαστάρι μου και είπα να κάνω ένα update για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεώτεροι (λέμε τώρα).

Σκηνή 1: Η σημασία της κυριολεξίας
Πάει καιρός που έχει γίνει αλλά δεν το είχα καταγράψει: κάθομαι στο γραφείο με το καινούργιο (τότε) laptop και πληκτρολογώ αρειμανίως (πιθανότατα κάποιο σχόλιο στον Πασκάλ θα άφηνα) και μου έρχεται ο πιτσιρικάς:
– Τι κάνεις;
– Γράφω;
– Γράφεις;
– Ναι
– (δύσπιστο βλέμμα στο laptop) Χαρτί είναι;
Κόκαλο ο μπαμπάκης.

Σκηνή 2: Όπερ έδει δείξε
Ενώ γενικά ο γιος μου είναι ήσυχος (για τριών χρονών παιδί) υπάρχουν φορές που και στριγκλίζει και πετάει πράγματα και κάνει λίγο απ’ όλα αυτά τα…αντισυλληπτικού χαρακτήρα. Έχουμε περάσει όλο το απόγευμα του Σαββάτου μέσα σε φρενίτιδα και μ’ έχει πιάσει πονοκέφαλος από την βαβούρα. Μου έρχεται και μου τρίβεται για παιχνίδι:
– Θέλεις να παίτσουμε;
– (παρμένος) Θέλω να κάνεις ησυχία!
– Ησυχία κάνω.
– Όχι, κάνεις φασαρία! Δεν θέλω φασαρία!
– ‘εν κάνω φασα’ία. Να, κοίτα: (ανοίγει διάπλατα το στόμα του και ψιθυρίζει) αααααα, αααααα, αααααα. ‘εν κάνω φασα’ία.
Δεν πρέπει να έχω περάσει άλλη φορά στη ζωή μου τόσο γρήγορα από φάση πονοκέφαλου και εκνευρισμού σε φάση ακατάσχετου γέλιου και τρυφερότητας. Και φυσικά «παίτσαμε».

Σκηνή 3: Fusion πολιτισμών
Εναλλακτικός τίτλος: ο έλληνας συναντά τον κινέζο και μαζί πάνε και βρίσκουν τον προκολομβιανό αμερικάνο.
Εκεί που καθόμαστε φεύγει τρέχοντας προς την κουζίνα, προφανώς για κάποια σπουδαία αποστολή. Ανοίγει συρτάρι, ψάχνει, διαλέγει και επιστρέφει κρατώντας ψηλά ως τρόπαιο μια ξύλινη σπάτουλα που έχουμε για το γουοκ.
– Τι είναι αυτό αγόρι μου;
– Το τοτέμ μου. Πάμε να πιάσουμε αρκούντες!!! Θέλεις;
– Τι είναι είπες;;;;
– Το τοτέμ μου.
– !!!
Έτσι είναι αν έτσι αγαπάτε.

Άντε καλή εβδομάδα να έχουμε, επιτέλους ένα ωραίο κρύο λαμπερό χειμωνιάτικο πρωινό κι εγώ ακόμα χαμογελάω για το πόσο ωραία και ζεστά περάσαμε χθες βράδυ, με καλή και κεφάτη παρέα.

30 Σχόλια

  1. περιμένοντας να ακουσω κάτι και από την κατηγορία » αυτό τωρα γιατι το ξεστόμισε; » (η δικη μας αντιστοιχη είναι η ογκοδεστερη όλων !)
    ο δικός μου 28 μηνών , με γλώσσα ροδάνι «μαμά , πάμε να φύγουμε , το σπιτι της γιαγιας ειναι σαν κοτετσι , μυρίζει μπλιαχ» ….πως πείθεις ότι αυτό το σχολιο δεν ειναι επανάληψη σχόλιου που ακουσε ο πιτσιρικάς; ( και πράγματι δεν ήταν)

  2. καταπληκτικοι διαλογοι θα ελεγα…
    να ‘σαι καλα και εσυ και το πειραχτηρι σου!
    🙂

  3. Πές μου ότι είσασταν όλοι στο hard rock???
    Καλή εβδομάδα!!!

  4. Καλά ο πιτσιρικάς είναι όλα τα λεφτά λέμε!!! Καλημέρες!

  5. φοβεροί διάλογοι! πάντα τέτοια
    🙂

  6. @Έλια:
    Οι καλύτερες φάσεις ξεκινάνε περίπου εκεί, στα 2,5 χρόνια. Δεν πείθεις κανέναν και με τίποτα πάντως, χαχαχα!!!

    @Βασιλική:
    Μερσί!

    @Τασσούλα:
    Τσου! Είσασταν εσείς;
    Για αλλού πήγαινε η αναφορά πάντως.

    @Goudaki:
    Καλημέρες, καλημέρες.

    @11:
    Να είσαι καλά! 🙂

  7. Ειδικά για το 1ο, άπαιχτος ο μικρός!

  8. Καλή εβδομάδα!
    Πάντως το τοτέμ, το έφερε στα μέτρα του ο πιτσιρής!!!!!¨
    😀

  9. Οταν σεναριογραφεί ο μικρος το blog ειναι πολύ καλύτερο.

    😀

  10. Μάλισταααα! Πότε θα τον θαυμάσουμε δια ζώσης; Λάβε υπόψη πως στη συνάντηση με τον Ιάσονα, έδειξα φοβερή αυτοσυγκράτηση, όταν μου΄πε:
    «Τα Χιχστουγενα πηγια δωρο ενα πχειρατικο καραβι. Αμέέέ!»
    Να τον χαίρεστε βρε το γιόκα σας! 😉

  11. Μου έλειψαν αυτά τα ποστάκια.
    Να είναι καλά πάντα το ζουζούνι 🙂

  12. Μου έλειψαν αυτά τα ποστ. Να είναι πάντα καλά ο ζούζουνος 🙂

  13. αν θυμάμαι καλά έχω κι’ εγώ έναν γιόκα!!!!

    περάσατε καλά εχτές;
    που πήγατε;

    όταν αφήσω την ποίηση θα γράφω σαν κι’ εσένα και θα μου κάνουν πιό πολλά κόμεντς.

  14. @Alepou:
    Το δεύτερο φαντάσου το live για να εκτιμήσεις την φάση, στο κείμενο δεν βγαίνει καλά. Είναι μεγάλη απόλαυση να συλλέγω τέτοιες στιγμές.

    @Γοργόνα:
    Καλή εβδομάδα και σε σένα! Μα φαντάζεσαι; Όλα τα άλλα Ινδιανάκια έχουν για τοτέμ πούμα ή αετούς και ο δικός μου θα σκάσει μύτη με την κουτάλα!

    @Λεξ:
    Θα συμφωνήσω μαζί σου και μετά θα με λες χαζομπαμπά! 😉

    @Ρενάτα:
    χαχαχαχα – όλα θα γίνουν βρε, πού θα πάει! Φοβερός και ο…συνάδελφος!

    @confused:
    Να είσαι καλά κι εσύ!
    (σε ταλαιπωρεί το wp, έτσι; )

    @Λέων:
    Έχεις, έχεις.
    Ε-περάσαμ’ όμορφα, όμορφα, όμορφα…
    Εγώ όταν σταματήσω να γράφω σαν κι εμένα θα αρχίσω την ποίηση. 😉

  15. Μου φαίνεται ότι ήδη σ’ έχει ξεπεράει ο μικρός στα σχόλια…!
    (δηλαδή, αυτό εμένα με κάνει τρίτο; 😦 )

  16. Καλή εβδομάδα!!! 😉

  17. υπέροχος ο νέος…
    να τον φέρεις, να κάνει παρέα με το δικό μας βλαστάρι, τον ανηψιό μου…
    δεν θα αφήσουν τίποτε όρθιο…

    καλά να είναι πάντα…

    καληνύχτα και περαστικά μας…

  18. @Ημίαιμος:
    Όχι αδελφέ, εμείς οι δυο συνεχίζουμε να παλεύουμε για την δεύτερη θέση! 😉
    (πλάκα κάνω, το είπα μόνο και μόνο για να μη νιώσεις άσχημα – χαχαχα)

    @Εβελίνα:
    Επίσης, επίσης!

    @Πάνος:
    Σκέτο αλλά περιεκτικότατο! 🙂

    @Γιώργος:
    Γενικά είναι φρόνιμο να μην τους επιτρέπουμε αριθμητική υπεροπλία! χαχαχα
    (περαστικά μας; Πορκουά; )

  19. Τοτέμ – κουτάλα… πάλι καλά… Το tire-bouchon να φοβάσθε!!!

  20. (Γιατί, ό,τι βλέπει το παιδί στο σπίτι του ξεσηκώνει…)

  21. παίτσατε ε;

    «πως » μα μην παίζατε;;;

    και ως σύζυγος του συζύγου μου, καθόλου δεν εντυπωσιάζομαι από την πρώτη απορία του παιδιού ….

  22. XAXA!!! Καλά, αν τον γνωρίσουμε με τον ανιψιό μου, πρώτον: θα τρώμε καλά, δεύτερον: θα μπορούμε να παίζουμε καλύτερα τους Ινδιάνους γιατί τώρα μας λείπουν μερικοί!!
    ;-D

  23. @Αστεροειδής:
    Γιατί, η κουτάλα νομίζεις δεν με χαρακτηρίζει; Αφού μαγειρεύω με τον πιτσιρικά πάνω στον πάγκο.
    Μια αλήθεια: αποκλείεται να βρείτε αληθινό οινολάτρη που δεν θέλει να χώνεται στην κουζίνα. Μπορεί να μαγειρεύει καλά ή κακά, περίπλοκα ή απλά, να έχει μεγάλο ρεπερτόριο ή περιορισμένο, αλλά οπωσδήποτε θα αγαπά και τον χώρο της κουζίνας.

    @allmylife:
    Γνωρίζοντας τον σύζυγο καθώς και την σύζυγο του συζύγου, δεν μου προξενεί απορία….χαχαχα

    @Σοφία:
    Εγώ θα κάνω το παιδί που φέρνει το μήνυμα!
    (θα έχουμε και παιδί που φέρνει το μήνυμα φαντάζομαι…)

  24. ΧΑΧΑΧΑ!!! Εννοείται!! Και εγώ θα είμαι το κοριτσάκι που λέει «Αυτά τα ολίγα άνθη…»
    ;-D

  25. @Σοφιά:
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
    Έγραψες!!!

  26. το περαστικά μας έχει σχέση με το ότι έχουμε, αμφότεροι, δύο υπέροχα πλάσματα να τυρρανούν τη ζωή μας…
    και μας αρέσει από πάνω…

    καλησπέρα και πάλι…

  27. @Γιώργος:
    Αααααααααααα (επιφώνημα κατανόησης)
    Εντάξει, θα το δεχτώ. 🙂

  28. XAAAAAAAAAA!
    Με εναν 4 και τον αλλον 2 χρονων σε καταλαβαινω απολυτα.
    Πριν μια ωρα οταν λεγαμε την βραδυνη ιστορια μου ειπε
    «ωςεκτουτου» (μια λεξη) και μαλιστα σωστα τοποθετημενο στη φραση, και με το σωστο νοημα!
    Φαντασου τι σε περιμενει!

    (κουκουβα, κουκουβα….κουκου βαβαβαβαβα βαγια!) λολ

  29. @Πεζός Λόγος:
    Μωρέ θα γίνει σφαγή! χαχαχαχαχα! 🙂
    Καλώς ήλθες!

Σχολιάστε

