• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Φεβρουαρίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Για τα παιδιά που είναι στο blogger

Πώς λέει ο Νιόνιος «για τα παιδιά που είναι στο κόμμα»;

Θέλω να ξαναπώ κάτι που το έχω πει αρκετές φορές, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι κοινή γνώση. Να έχετε υπ’ όψη σας πως όταν κόβετε τους ανώνυμους σχολιαστές, κόβετε μαζί και όλους εμάς της wordpress. Και επειδή δεν σκοπεύω να στήσω account στο blogger μόνο για να σχολιάζω (βαριέμαι!) καταλήγω να μην μπορώ να αφήσω σχόλιο σε κείμενα ιστολογίων που επισκέπτομαι συχνά έως και καθημερινά!

Για δείτε το θέμα. Υπάρχει και το word verification, αν θέλετε να έχετε μια αμυντική γραμμή στα spam.

(Υπάρχει και η μετακόμιση στο wordpress αν θέλετε να δώσετε ριζική λύση…)

27 Σχόλια

  1. Συμφωνώ και επαυξάνω. Άσε που το blogger έχει αρχίσει και γίνεται ενοχλητικό με τα beta του.

    Ι.
    ΥΓ. Συμφωνώ και επαυξάνω και στα καλημερούδια, φυσικά.

  2. εγώ τη μετακόμιση την σκέφτομαι πολύ σοβαρά ήδη…
    άλλά δεν μου δεχεται τις φωτο μου. Ταξειδιωτικά ποστ χωρίς φώτο δεν γίνεται!

  3. mpampaki, δεν το ήξερα αυτο, αλλά είσαι βέβαιος; τότε πως λαμβάνω σχόλια από μπλογκερς που έχουν wordrpess;! Μήπως έχουν κι άλλο account στο blogger; Αν και δεν το πιστεύω, αφού όταν κάνω κλικ στα σχόλια τους πάω κατευθείαν στα μπλογκ τους.

  4. Krot, μαζί γράφαμε! Πάντως σου έχω πει σε ανύποπτο χρόνο ότι το template σου είναι κουραστικό για τα μάτια ενός γεροροκά!

    Nα φωνάξεις τον χρυσοπράσινο να βάλει πλάτη στη μετακόμιση:)))))))))

  5. Βρε Μπαμπάκη άσε το wordpress στην ησυχία του. Όσο περισσότερος κόσμος τόσο πιο αργό γίνεται. Κάπως έτσι άρχισε και το blogger και βλέπεις τα χάλια του.
    Btw, αντί να βοηθήσεις εδωπέρα διαβάζεις μπλογκς;

  6. καλή μου krot γιατί δεν στις δέχεται (τις φωτογραφίες); Κάποιο λάθος κάνεις!

  7. εγώ πάλι το έχω δίπορτο. Ένα blog στον blogger κι ένα στο wordpress 😉

  8. @Ρενάτα:
    Καλημερούδια και σε σένα!

    @ikd69:
    Κανονικά δεν έπρεπε να τους μιλάμε αν δεν είναι στο wp, αλλά τέλος πάντων! 😉

    @Κροτ:
    Μετακόμιση στην πόρσε καλή μου και όχι στα…μπετά!

    @rockerblogger:
    Βασικά στο δικό σου μπλογκ έχω το πρόβλημα (και στου Καιρού). Υπάρχουν αρκετοί που έχουν διπλή ταυτότητα και username και για τις δύο πλατφόρμες, αλλά δεν ανήκω σε αυτούς. 😦
    Δεν σου λέω τι να κάνεις στο μαγαζί σου, έτσι; Απλώς τονίζω κάτι που περνά συνήθως απαρατήρητο. Σκέψου μήπως μπορείς να με βολέψεις κι εμένα τον πτωχό, οικογενειάρχη άνθρωπο!

  9. @Κυβικός:
    Εδώ ταιριάζει το σκίτσο ενός γαϊδάρου που λέει στον πετεινό: «Κεφάλα, ε κεφάλα!»
    (για τις φωτο κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί την μπερδεύει, εκτός αν εννοεί κατά την μετακόμιση των υφιστάμενων ποστ σε καινούργιο πόστο)

    @Αλεπού:
    Κάτι τύποι σαν εσένα καταστρέφουν την πολιτική της λιτότητας!

  10. Α τους πονηρούς! Το παίζουν σε δύο ταμπλό δηλαδή!

    Απέκλεισα τα ανώνυμα σχόλια επειδή μου είπαν ότι είναι ο μόνος τρόπος για να προστατευτώ, και κυρίως να προστατέψω τους άλλους, από πλαστογραφήσεις ηλεκτρονικών υπογραφών! Εχω τραβήξει πολλά στο παρελθόν (ως Κοσμοπολίτης και Ιχνηλάτης:) αλλά μεχρι τώρα ως rockerblogger έχω βρει την ησυχία μου! Ροκ τραγούδια ανεβάζω και Ροκ ιστορίες διηγούμαι, οπότε ποιος να θέλει καυγά με ένα ρόκερ;!

    Ανοίγω αμεσως διάπλατα τις πόρτες στους ανώνυμους, και στους πτωχούς οικογενειάρχες:))))

  11. @rockerblogger:
    Όχι και διάπλατα ρε συ! Βάλε word verification ας πούμε ή ακόμα και moderation (ΟΚ, το τελευταίο είναι λίγο ακραίο)
    Πάντως, και για να κάνουμε και λίγο διαφήμιση (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει) έχει επιλογή να επιτρέπει σχόλιο μόνο αν ο χρήστης έχει ήδη υποβάλει αποδεκτό σχόλιο στο μπλογκ. Τέλος πάντων, τι τα θες τι τα γυρεύεις, κάθε λύση έχει τα καλά και τα κακά της.
    Ευχαριστώ! 🙂

  12. mpampaki, αυτή την επιλογή με το αποδεκτό σχόλιο την έχει και η beta blogger;! Νόμιζα ήταν αποκλειστικό προνόμιο της.. Πόρσε:)

    Kαι το word verification δεν νομίζω να προστατεύει από κάτι, ή κάνω λάθος;

    Σε ζάλισα ρε φίλε, είναι και γιορτή σήμερα:)

  13. to word verification se prostateuei apo spammers

  14. Λοιπόν, για τις φώτος, κατά τη μεταφορά στο πόρσε, δεν τις περνάει.
    Για μετακόμιση στο πόρσε έλεγα, όχι στο μπετα. Το μπετα το ε΄χω εγκαταλείψει προ πολλού.

    Ετσι κι αλλιως σε αυτη τη φαση δεν εχω χρονο για αλλαγές, έχω δουλειες με φούντες.

    Γεροροκά μου, το σουλούπωσα το τεμπλέητ, τι άλλο θέλεις πια; Να το κάνω κόκκινο κι εγώ;

  15. @rockerblogger:
    χεχεχε – εντάξει, τό έκανες να δουλεύει, τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε!

    @cubic:
    yeap.

    @Κροτ:
    Αααααααααα…..
    Γιατί δεν κάνεις καινούργια αρχή, κρατώντας λινκ στο παλιό;

  16. αχα… θα το δοκιμάσω λοιπόν!

  17. Κι εμένα με εκνευρίζει αυτό στον blogger, αλλά για να μη γραφω ανώνυμα και γίνονται μπερδέματα ανοιξα ψεύτικο λογαριασμό και ησύχασα.
    Πολύ εκνευριστικό όμως και τώρα ο καινούριος θέλει και το gmail.

  18. Κροτκάγια, όταν είναι οι φωτο στη βάση του Ζάσταβα, η Πόρσε δεν τις παίρνει. Αυτό που έπρεπε να κάνεις πολύ καιρό τώρα, είναι να έβαζες τις φωτο σε υπηρεσίες τύπου imageshack. Και είναι πάρα πολλές οι φωτο σου…

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το πνεύμα του ποστ, αλλά δεν είναι και πάρα πολύς κόπος να φτιάξεις έναν λογαριασμό στο Ζάσταβα και να απομνημονεύει αυτόματα τον κωδικό ο υπολογιστής.

  19. Κι επίσης Μπαμπάκη,

    Dashboard/Options
    Times in the weblog should differ by: 2

  20. @justAnotherGoneOff

    Eκτός αν χρησιμοποιεί κι άλλος τον υπολογιστή ή σβήνεις τα cookies κάθε τρεις και λίγο.

  21. JAGO, όλα τα κατάλαβα, εκείνο το τελευταίο με μπέρδεψε. Τι λογαριασμό εννοείς που να απομνημονεύει αυτόματα τον κωδικό;

  22. @passer-by:
    Το έχω το gmail, αλλά είναι με το κανονικό ονοματεπώνυμο και βαριέμαι ειλικρινά να μπω σε διαδικασίες επιπλέον usernames και passwords. Έχω ήδη αρκετά (μαζί με τα εργασιακά, γύρω στα 10 πρέπει να είναι…)

    @JAGO:
    «δεν είναι και πάρα πολύς κόπος να φτιάξεις έναν λογαριασμό στο Ζάσταβα»
    Ούτε και να ανοίξεις τα σχόλια για τους ανώνυμους! 😉
    Επίσης, για την GMT που ακολουθεί το μπλογκ, το πλήθος των πιστών μου αναγνωστών από την κεντρική Ευρώπη (η εξής μία: Κροτ) είχε πρόβλημα σχολιασμού, γιατί έπεφτε «μέσα» στο δίωρο της διαφοράς και ζοριζόταν. Είπα να κάνω μια ατασθαλία και να λειτουργώ με ώρες Λονδίνου. Έχεις δίκιο, είναι ακατάστατο, αλλά Κροτ είναι αυτή, μπορώ να την αφήσω έτσι; Αδυναμίες…

  23. @Κροτ:
    Απλώς ρυθμίζεις (=επιτρέπεις) τον browser σου να θυμάται passwords.

  24. μολονότι δεν καταφερνω να καταλάβω τι εννοείτε, σας ευχαριστώ.

    επίσης, μεγάλη μου τιμή, αν κάνεις άνω κάτω το μαγαζί σου (κοτζάμ πόρσε) για χάρη μου!

    προσπαθώ να πάρω πόρσε, αλλά τα βρίσκω σκούρα… πολλή διαδικασία ρε παιδί μου…

  25. χμ… πόσα σε πληρώνει ο γουρντπρες για την διαφήμιση;;
    γιατί άμα συμφέρει να το σκεφτώ κι εγώ βρε παιδί μου!

    😉

  26. @Κροτ:
    Μερσί, μερσί. Καλή φάση που ήρθε και ο Ιντεφίξ στα σχόλια.

    @30άρα:
    Το ξέρω ότι θα σε σοκάρει αυτό, αλλά δεν έχω βγάλει ούτε σεντ από το blogging! χαχαχαχα!!!

Σχολιάστε

