Η αλυσίδα των πέντε εξομολογήσεων

Μετά από σοβαρή (μπουχαχα!) σκέψη, και προκειμένου να μην αναγκάσω τον Πασκάλ να απογοητευτεί (επειδή σίγουρα τελικά θα μάζευα περισσότερες προσκλήσεις από εκείνον), αποφάσισα να παίξω το σχετικό παιχνίδι. Άλλωστε, οι προσκλήσεις μου (μερσί Κροτ!) έστω και αν είναι περιορισμένες ποσοτικά, είναι ιδιαίτερα υψηλές ποιοτικά.

Πέντε πράγματα λοιπόν:

  1. Στο σχολείο όποτε κάναμε εκλογές ήμουνα εφορευτική επιτροπή. Κάθε χρόνο, μα κάθε χρόνο. Αφού στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου δεν με ρωτάγανε καν, έμπαινε το όνομά μου αυτόματα. Για να δείτε τι αντικειμενικός άνθρωπος είμαι δηλαδή, και παρόλα αυτά κανένας δεν μου έχει προτείνει να γίνω εφορευτική σε αυτές τις λίστες για τους πιο δημοφιλείς bloggers!
  2. Ξυπνάω σε slow motion. «Του άντρα του πολλά βαρύ μην του μιλάτε το πρωί» – τρομάρα μου! Για το πρώτο μισάωρο, είναι σοφή κίνηση να μην βρεθεί στον δρόμο μου κανένας. Πριν μπει ικανή ποσότητα καφέ στο σύστημα δεν λειτουργώ καθόλου κι έχω την ψυχολογία μαζικού δολοφόνου. Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι να με ξυπνήσεις και να περιμένεις άμεση απόκριση σε οτιδήποτε – με σκότωσες και θα σε εκδικηθώ για αυτό! Ξηγηθήκαμε;
  3. Αγαπώ πολύ τα ταξίδια, θεωρώ μάλιστα ότι τα χρήματα που ξοδεύουμε σε ταξίδια είναι τα μόνα χρήματα που πραγματικά επενδύουμε. Θέλω να κάνω πολλά, και όχι ιδιαίτερα συμβατικά. Για παράδειγμα, θέλω κάποτε να κάνω τον γύρο της Σικελίας με λονδρέζικο ταξί. Όπου κι αν έχω πάει όμως, η λατρεία που έχω για τις Κυκλάδες δεν συγκρίνεται με τίποτα.
  4. Δεν γυμνάζομαι καθόλου. Πιστεύω ότι αν είχα παρέα για να παίζουμε μπάσκετ (σε κοντινή από το σπίτι απόσταση) θα το έκανα, αλλά όπως είναι η ζωή μου τώρα δεν γυμνάζομαι καθόλου. Παρόλα αυτά, θα ήθελα να καταφέρω να τρέξω μαραθώνιο μια φορά στη ζωή μου.
  5. Δεν μπορώ να περπατήσω πάνω από τις σχάρες του μετρό.

Μπόνους εξομολόγηση: αργώ να απαντήσω σε προσκλήσεις για διαδικτυακά παιχνίδια. Φαίνεται;

Ανάποδος άνθρωπος ων, δίνω πάσα σε αυτούς που αποκλείεται να απαντήσουν, γιατί στο κάτω – κάτω πιθανότατα θα είχαν γράψει ήδη αν σκόπευαν: για να σας δω να με βγάζετε ψεύτη! – LOL 🙂

Μακμάνος
Καιρός
M13
Αντώνης_Χ
Κυβικός

Άντε καλημέρες!

32 Σχόλια

  1. σου έχουμε μια έκπληξη
    νοικιάσαμε με τον πασκάλ το σπίτι δίπλα για να παίζετε ατελείωτα μπασκετάκια !!
    (άντε να δώ τι άλλη δικαιολογία θα βρείτε τώρα)

  2. Τι λες τώρα, θα μας τηγανίζει με τα γκαζάκια του και θα βρωμοκοπάει όλη η γειτονιά! Την πατήσαμε!

  3. Και εγώ παρέα για μπάσκετ ψάχνω! Εννοώ, παρέα για να την μάθω μπάσκετ. Κάνουμε τον Α.Ο.Β.; Αθλητικός Όμιλος Bloggers; Άντε γρήγορα, πριν σαπίσουμε εντελώς!
    Και μου αρέσουν και τα ταξίδια. Με τρένο. ΒΡΑΔΥ.
    (Σβήσε το προηγούμενο comment μου – βγαίνει λάθος η διεύθυνσή μου)

  4. Σικελία με λονδρέζικο ταξί ε; Γιατί, επειδή θυμίζει μαφία;;;;

  5. @sofogreg:
    Λες;
    Το πρόβλημα με τις αποστάσεις θα παραμείνει πάντως – εκτός κι αν έρθεις να μένεις κι εσύ με τη Μαργαρίτα και τον Πασκάλ! 😉
    «Και μου αρέσουν και τα ταξίδια. Με τρένο. ΒΡΑΔΥ.»
    χαχαχαχα – το ξέρω! Σκεφτόμουνα να κάνω μια παραπομπή σε σένα μέσα στην πεντάδα! LOL!

    @Αλεπού:
    Ήταν μια ιδέα που είχαμε με έναν κολλητό μετά από αρκετές Guiness σε μια pub στην Ουαλία. Το αρκετές σημαίνει τόσες που δεν είμασταν σίγουροι για το πόσες. Μας φαινόταν πολύ καλή ιδέα εκείνη την ώρα και είπα να την κρατήσω – να έχω κι εγώ κάποιες εκκεντρικότητες μέσα στον μικροαστισμό μου!

  6. κι εγώ που ξυπνώ σε quick motion?
    δηλαδή δεν κοιμάμαι σχεδόν καθόλου… Στα ταξίδια όμως ταιριάζουμε!
    🙂

  7. !
    …όσο για τον Μαραθώνιο, ακολουθώ ευχαρίστως!

  8. μπονους εξομολογηση;;;;
    -τι αλλο θα ακουσω, παναια μου!!!-
    🙂

  9. πηρες την καλύτερη πρόσκληση, σωστα; ‘αντε να δούμε τι θα πει κι ο κιούμπικ! χαχαχα!

    στο 2 είμαστε ολόιδιοι! χαχα! σκέψου να ξυπνάγαμε στο ίδιο σπίτι, πχ, λέω εγώ τώρα στην επίδαυρο! και να είχαμε τη Ντόλυ να μας ρωτάει τι θέλουμε για πρωινό κι αν αγοράσαμε τη Ντίβα! μπουαχαχαχαχαχα!!!!

    (κάνεις κι εσύ υπόκωφους θορύβους, τύπου μουγκρ!, γκρουμφχψτ!, μουγκμμφχτ!???)

    α, επίσης, νοικιάζω το ταξί και φυγαμε!
    θα οδηγήσω ΕΓΩ! μπουαχαχα!!!

  10. εγώ δεν θέλω καθόλου να σας σκεφτώ και τους 3 σας να σας ξυπνάω…..

    κ. Μπαμπάκαινά μου,
    βοήθεια!!!!!

    τι καλοκαίρι θα είναι αυτό;

  11. Αυτό με τις σχάρες του μετρό, μπορείς να το κάνεις πιο λιανό;

    It rings a bell, κατάλαβες, αλλά μη ξεβρακωθώ πρώτη!

    😉

  12. @Ροίδης:
    Μια χαρά σας βρίσκω αγαπητέ, είμαστε συμπληρωματικοί!
    (θα έχω και καφέ έτοιμο όταν καταφέρω να σουρθώ μέχρι την κουζίνα)

    @Δημήτρης:
    Εντάξει ο μαραθώνιος, το «!» για ποιο από όλα τα άλλα πήγαινε; 😉

    @Βασιλική:
    Χαχαχα – και φαντάσου ότι έκοψα 3-4 ιδέες για να φτάσω στην πεντάδα.
    Κανονικά έπρεπε να έχουμε 11, αφού αυτή είναι η επίσημη μονάδα μέτρησης των μπλογκ!

    @Κροτ:
    «κάνεις κι εσύ υπόκωφους θορύβους, τύπου μουγκρ!, γκρουμφχψτ!, μουγκμμφχτ!???»
    Μόνο όταν οι άχρηστοι θεομπαίχτες επιμένουν να μου μιλάνε περιμένοντας απάντηση!
    «επίσης, νοικιάζω το ταξί και φυγαμε! θα οδηγήσω ΕΓΩ! μπουαχαχα!!!»
    Στη Σικελία φοβάμαι ότι όλοι θα οδηγούν όπως εσύ, προσπαθώντας να αποφύγουν κάτι κουστουμαρισμένους κύριους με μαύρο πουκάμισο, ασημένια γραβάτα και λίγδα στα μαλλιά, οι οποίοι κυκλοφορούν οπλισμένοι και ευερέθιστοι.

    @allmylife:
    Ένα μακρύ καυτό καλοκαίρι…

    @Αργυρένια:
    Να, χωρίς να έχω ακριβώς υψοφοβία, δεν μπορώ να περπατάω κάπου και να βλέπω κενό κάτω από τα πόδια μου, δεν μου πάει. Δεν αντέχω επίσης κάτι μοδάτα διαφανή πατώματα και τέτοιες ιστορίες. Το χειρότερο μου έχει συμβεί σε εστιατόριο που έπρεπε να ανέβω όροφο και γύρω από το κεφαλόσκαλο υπήρχε μια «ζώνη» πλέξιγκλας με εύρος περίπου ένα μέτρο. Έφτασα στο τραπέζι ράκος. Έλεος δλδ!
    Και τι είναι αυτά που λες να μην ξεβρακωθείς καλέ; Το άβατάρ σου δεν το έχεις δει;;;

  13. Άκου τώρα στοιχεία: Δίκαιος, εκδικητικός, ταξιδιάρης, στατικός και .. φοράει και σκαρπίνι. Άντε να βγάλεις συμπέρασμα 🙂

  14. Συμβουλή από άνθρωπο που θεωρεί πρωινό ξύπνημα το 16:00 αλλά δεν έχει αργήσει ποτέ στη δουλειά:
    Βάλτε υπενθύμιση στο κινητό μισή με μια ώρα πριν σηκωθείτε κι έτσι όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι θα είστε σαν την καλή χαρά.

  15. Άλλη φορά, να περιμένεις να περάσει το μισάωρο πριν αρχίσεις να βαράς το πληκτρολόγιο! … 🙂

  16. Λοιπόν, ένας υπαλληλάκος ξεκινά να πάει οδηγώντας από Κατάνια στο Παλέρμο. Σε μια στροφή του δρόμου, λίγο έξω από την Κατάνια, πετάγεται μπροστά του τυπάκος με τραγιάσκα και μιά ‘λουπάρα’ να! (λουπάρα=καραμπίνα με κομμένη κάννη, ευρείας μαφιόζικης χρήσης).
    Έντρομος ο υπάλληλος κατεβαίνει με τα χέρια ψηλά.
    «Πού πάς;»
    «Στο Παλέρμο για δουλειά» απαντά τρέμοντας.
    «Κατέβασε τα παντελόνια σου!» διατάζει ο μαφιόζος.
    «Μα, εγώ δεν», «κλικ, ο κόκκορας της λουπάρας», κάτω το παντελόνι.
    «Παίξ’ τον» διατάζει ο μαφιόζος. «Μα, εγώ δεν…», «κλικ ο δεύτερος κόκκορας της λουπάρας», τι να κάνει, υπακούει. Τελειώνοντας, πάει να σηκώσει το παντελόνι, «επ! ξαναπαίξτον!» διατάζει ο μαφιόζος. «Μα, εγώ…», «κλικ, ξανά η λουπάρα», τι να κάνει ξαναϋπακούει.
    Μετά την έβδομη φορά, ο υπάλληλος είναι έτοιμος να πέσει ανάσκελος. «Δεν αντέχω άλλο, σκότωσέ με» λέει απελπισμένος.
    «Καλά, σήκωσε το παντελόνι σου» λέει ο μαφιόζος και πηγαίνει λίγο πιό πέρα φωνάζοντας: «Μαρία βγες, ένας καλός κύριος προσφέθηκε να σε πάει μέχρι το Παλέρμο»!
    Συμπέρασμα: Να προσέχεις Μπαμπάκη στη Σικελία!

  17. Α χα χα! Όλα τα λεφτά το σχόλια του Ημίαιμου!;)

    Στο ξύπνημα, στα ταξίδια και στην υψοφοβία κάτι μου θυμίζεις! :ΡΡ

  18. Καλησπέρα!
    Στο 2 συμφωνώ!!!Εχεις δεί τον Τζάκ Νίκολσον στην ΛΑΜΨΗ??Ετσι γίνομαι.

  19. Φυσικό είναι να έχεις περισσότερες προσκλήσεις ρε αχρείε. Αλλά που να ξέρεις εσύ από τέτοια. Δεν είσαι τρισμέγιστος και τεράστιος όπως ΕΓΩ.

    (χαθήκαμαν. άντε να τα πούμε κάποτε)

  20. ακριβώς! μα είναι δυνατόν να περιμένουν απαντήσεις πριν από τον καφέ?!?!? γρμφχψτ!

    (εμένα μου αρέσουν πολύ τα διαφανή πατώματα)

    (μαζί μου δεν κινδυνεύεις από τους μαφιόζους. θα τους καθαρίσω όλους οδηγώντας!)

  21. @Οίστρος:
    Όχι απαραίτητα εκδικητικός: γκρινιάρης!
    Πέραν τούτου, άντε να βγάλεις άκρη πράγματι. Πολύ σωστό!

    @passer-by:
    Έχω σωθεί με αυτά τα ξυπνητήρια που τα βαράς και ξαναχτυπάνε σε 5 λεπτά. Αφού ξέρω και πόσα χτυπήματα θα γίνουν. Συνήθως έχω σηκωθεί στο τρίτο, και βρίσκω τον δρόμο μου προς την καφετιέρα κουτουλώντας τους τοίχους του σπιτιού. Βάζω καφέ να γίνεται, και μετά γραμμή για το πίπι-ρουμ για αυτοσυγκέντρωση.
    Ας μην προχωρήσω σε άλλες ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

    @Ημίαιμος:
    LOL! Από την άλλη πλευρά, αυτό εξηγεί μεγάλο μέρος του σουρρεαλισμού των σχολίων μου! 😉
    Κορυφαίο το ανέκδοτο, από τα αγαπημένα μου. Να δεις όμως που όταν βρεθούμε, θα σε πείσω να έρθεις μαζί στη Σικελία.

    @Ρενάτα:
    Μην κολλάτε στους σχολιαστές μου παρακαλώ! ;^p

    @Τασσούλα:
    Εγώ το βρίσκω απολύτως φυσιολογικό εντωμεταξύ!

    @Πασκάλ:
    Λοιπόν, έχω φάει την καλή μου εδώ και λίγες μέρες ότι έχουμε καιρό να ιδωθούμε. Αναμείνατε mail!

    @Krot:
    Σου αρέσουν αυτές οι παγίδες θανάτου;;;;;;
    Τέλος πάντων, για το άγαρμπο ξύπνημα, να διευκρινιστεί ότι παρόλα αυτά, εσύ κι εγώ εννοούμε εντελώς διαφορετικές ώρες της ημέρας για αυτό!

  22. «θέλω κάποτε να κάνω τον γύρο της Σικελίας με λονδρέζικο ταξί»

    Ο γιατρός σας τι λέει επ’ αυτού?

  23. Βρε λαμόγια Μπαμπάκη και Κροτάκι συνεννοημένοι είσασταν; Κωλώνει ο Φούντας ρεεεεεεε κωλώνει

  24. Στα 2-3 και 4 ταυτίζομαι απόλυτα, φτάνει να ΜΗΝ μου πετάτε τις μπάλες του μπάσκετ στην κεφάλα μου 😉

  25. Αυτό με το ξύπνημα μια από τα ίδια, αφού ούτε καλημέρα δε μου λέει γιατί ξέρει ότι τσαντίζομαι πριν πιω καφέ 😉

    «Δεν μπορώ να περπατήσω πάνω από τις σχάρες του μετρό.» Σύνδρομο Τζάκ Νίκολσον στο «Καλύτερα δε γίνεται»? 😛

  26. Κονφιούζεντ>>

    ΜΗ νομίζεις και το να περπατήσεις ΚΑΤΩ απ’ τις σχάρες πάλι δύκολο είναι.

    Για τα υπόλοιπα 4 σημεία, Μπαμπάκη, θα ήθελα πολυ΄να μπορούσατε να γυρίσετε το χρόνο πίσω, και ένα πρωί που δεν θα έιχατε πιει καφέ, να σας έλεγαν ότι σας διόρισαν γαι 3.278ή φορά εφορευτική επιτροπή.
    Αγανακτισμένος, θα βουτάγατε την κάλπη και τρέχοντας έναν πραγματικό μαραθώνιο, θα το σκάγατε για ένα ταξίδι μακρινό με ένα θαλάσσιο ταξί που θα σας οδηγούσε παό τις Κυκλάδες μέχρι τις ακτές της Σικελίας και διαμέσου της Μεσογείου στη Μάγχη.
    (γύρω γύρω, γύρω γύρω)

    Τα βρετανικά ταξί είναι ακριβά, ξεχάστε το.

    χικ

  27. Αυτό με τις σχάρες του μετρό κι εγώ το έχω! Και με τα γυάλινα πατώματα φρικάρω!! Τι σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι και φτιάχνουν τόσο φοβιστικά πράγματα;;

  28. Λοιπόν , την προσοχή σας παρακαλω!
    ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ ΟΛΟΙ?
    Σύμφωνα με έγκυρες πηγές μας , ο μπαμπάκης πρόσφατα αποφάσισε να κάνει αναδρομη (= η διαδικασία ύπνωσης όπου ο υπνωτιστής σε οδηγεί σε προηγούμενες ζωές σου) και ήταν έτοιμος να ανεβάσει post σχετικά αλλά με την ολοκλήρωση της αναδρομής άλλαξε γνώμη. Γιατί? Μα γιατί έμαθε ότι στην προηγούμενη ζωή του ήταν μια κοπελούδα με το όνομα Norma Jean Baker κατά κόσμον Marilyn Monroe η οποία είχε βαρεθεί να βλέπει τον εαυτό της αφίσα με το λευκό φόρεμα να ανεμίζει καθώς πέρναγε πάνω από τις σχάρες του μετρό στο 7 Χρόνια Φαγούρα. Το μυστικό του μπορεί να μην το αποκάλυψε ευρέως , τον φόβο για τις σχάρες όμως που ανέκαθεν είχε τον εξήγησε!
    Τα παραπάνω μου αποσπάσθηκαν με βασανισμό , μπαμπάκη, Sorry λύγισα
    :))

  29. Κι ενώ *και* οι 5 προσκλήσεις μου έχουν σπάσει την σιωπή τους και βγάζουν στη φόρα πεντάδες άπλυτων…

    @Ντόλυ:
    Μου είπε να παίρνω τρία από τα πορτοκαλί χαπάκια την ημέρα (προ φαγητού) και να αποφεύγω το Ντέρτι ΦΜ. Εσένα σου είπε τίποτα;

    @Κυβικός:
    Ώπα ρε, σιγά τα αίματα! ;^p

    @An-Lu:
    Σταμάτα τότε να την βάζεις μές τη μέση. Σου το έχω ξαναπεί: το μπάσκετ παίζεται με τα χέρια, όχι με την κουρούπα!

    @confused:
    Όχι ρε συ, αυτός δεν περπατούσε στις γραμμές που έχουν οι πλάκες του πεζοδρομίου! χαχαχαχα

    @Μανταλένα:
    Συνδυαστικό σχόλιο, ε; Γουστάρω!
    Πάντως, το ταξί σκοπεύαμε να το πάρουμε χωρίς ταξιτζή, δεξιοτίμονο και μαύρο να το κουμαντάρουμε εμείς. Και καθώς έχει πολύ χώρο πίσω, να το χρησιμοποιούμε και για να κοιμόμαστε. Σταματάω εδώ, γιατί όσο περισσότερες λεπτομέρειες λέω για αυτό το σχέδιο τόσο πιο παλαβό φαίνεται!

    @blogάκι:
    Σε διαβεβαιώ ότι μόλις αναλάβω εντολή σχηματισμού κυβέρνησης θα απαγορεύσω δια νόμου αυτές τις ύπουλες παγίδες οδυνηρού θανάτου!

    @Lupa:
    Omerta είχαμε πει Lupa, omerta. Τι απέγινε η omerta;
    Δεν μου αφήνεις επιλογή λοιπόν. Θα πω για τον ρόλο σου στη σκηνοθετημένη κατάκτηση της Σελήνης από τα «φιλαράκια» σου στη NASA.
    Θα πονέσει. Αλλά ας πρόσεχες! 😉

  30. Εμένα μου έρχονται τελευταίως για την Έλλη Λαμπέτη (από το σήριαλ, αντίστοιχη περίπτωση με τη Μαρία). Αλλά το τοπ 3 μου είναι:
    γαμήσια!!!
    τραβεστι
    οφθαλμαπάτες

  31. @Synas:
    Αστόχησες λίγο στο ποστ, αλλά δεν πειράζει! 🙂 Φαίνεται ότι τα «γαμήσια» με «τραβεστί» μοιάζουν με «οφθαλμαπάτες», ε; χαχαχα
    Καλώς ήλθες!

  32. Ωχ, σόρρυ! Αντιγράφω στο σωστό….

Σχολιάστε

