• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Φεβρουαρίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Το απόλυτο ποστ υψηλής αναγνωσιμότητας

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσος κόσμος μπαίνει εδώ μέσα ψάχνοντας την Μαρία την άσχημη. Δείτε μόνο από προχθές:

Search Views
ΜΑΡΙΑ Η ΑΣΧΗΜΗ 9
Μαρία η άσχημη 8
πολιτική ορθότης 3
Μαρια η ασχημη 3
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΖΑΜΠΕΤΑ 2
γαμησια 2

Έλεος δλδ! Σταθερά και αμετάκλητα, μια σαχλαμαρίτσα που έγραψα για την Μαρία και για τη φραπελιά μου ανεβάζει την αναγνωσιμότητα. Τα σώψυχα της ζωής μου, οι ζουζουνιές του γιου μου και οι προσπάθειες να κάνω κάτι-σαν-αφηγήματα εδώ μέσα, όση ενέργεια και αν δώσω, δεν πιάνουν μία μπροστά σε ένα πιασάρικο θέμα της τηλεόρασης.

Μπήκα σε πειρασμό να κατεβάσω το ποστ. Για σπάσιμο στους άσχετους. Από την άλλη, δικό μου είναι το μαγαζί, κανείς δεν θα με αναγκάσει ή «αναγκάσει» να ανεβοκατεβάζω ποστ. Παλιότερα έμπαιναν συνέχεια ψάχνοντας για «γαμήσια», ήταν όμως λιγότεροι από τους αναζητητές της Μαρίας της άσχημης (δεν είναι και τόσο παράξενο αυτό, γιατί αν ψάχνεις την άσχημη δεν την ψάχνεις για γαμήσια, σωστά???)

Τέλος πάντων, το πήγα κι εγώ ανάποδα: θα ανεβάσω αυτό το ποστ με στόχο την υψηλή αναγνωσιμότητα και μόνο. Καμία ουσία. Και θα σας ζητήσω και την συμβολή σας. Αν ο καθένας μας συνεισφέρει με τις λέξεις που οδηγούν συχνότερα σε αναζήτηση στο blog του, θα δημιουργήσουμε το απόλυτο ποστ υψηλής αναγνωσιμότητας, που θα πιάνει όλα. Μετά θα το ανεβάσουμε όλοι και θα ανέβει η αναγνωσιμότητα του συνόλου της ελληνικής blog-όσφαιρας. Στο τέλος, φεύγουμε γκαζώνοντας τον Στρατηγό Λη προς το ηλιοβασίλεμα, ενώ ο Σερίφης Ρόσκο βρίζει με την χαρακτηριστική προφορά του Νότου και το κοινό γελά ευχαριστημένο με τον εαυτό του!

Πάμε λοιπόν:

Μαρία η άσχημη

γαμήσια

γαμήσια στα σχολεία

γαμήσια έξω από τα σχολεία

δωρεάν βίντεο

free mp3

πρωτοποριακός γιαπωνέζικος κινηματογράφος

απαντήσεις διαγωνισμού ΑΣΕΠ

Σειρά σας!

35 Σχόλια

  1. Για τη φραπελιά μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ γιατί συμβαίνει και στο δικό μου. Επίσης με το «αχός βαρύς ακούγεται».

    Προτείνω το ακόλουθο:

    Δωρεάν Βίντεο από τη Μαρία η Ασχημη να πίνει φραπελιά ενώ δίνει τις λύσεις στα διαγωνίσματα του ΑΣΕΠ γυμνή έξω από σχολείο.

    Ι.

  2. γιατι δεν μπορω να σχολιάσω;

  3. Μπαμπάκη φίλε μου, οι σημερινοί και όχι μόνο Γκουγκλοδιαβάτες μου είναι πλέον και δικοί σου:

    Έτοιμη η «αρτοπλάσια» φώναξε ο φούρναρης διακόπτοντας τον «Ταμτάκο» την ώρα που μου εξηγούσε την «ετοιμολογία του Ταγκο». Τον άκουγα καθώς περιεργαζόμουν κάτι διακοσμητικά «αφρικανικά αντικείμενα». Το έκτακτο δελτίο ειδήσεων απέσπασε την προσοχή και των τριών μας. Ο «Κατσάμπα πέθανε» είπαν μετά από «χύσιμο στο στόμα» με δηλητηριώδες «σπέρμα». Κάποια γειτόνισσα μάλιστα πρόλαβε να δει τον δολοφόνο καθώς έφευγε με ένα «παπί μηχανάκι». Στις αρχές δήλωσε ότι δεν κατάφερε να διακρίνει αν το παπί ήταν glx ή στρογγυλοφάναρο γιατί εκείνη την ώρα έκανε «έρωτα με strap on». «Ελληνικό strap on» μάλιστα.
    Ο Ταμτάκος είπε ότι ήξερε τον δολοφόνο και ότι όλα είχαν σχέση με το «σεντούκι με τις πέντε κλειδαριές» που φυλούσε η «Βίνα Ασίκη γυμνή». Αυτή η Βίνα Ασικη ήταν «πουτανάκι» και δούλευε στο «Ηράκλειο της Κρήτης» μαζί με την «Κέλυ Κελεκίδου» και την «Ελένη Φιλίνη» και έδιναν «κώλο» αβέρτα. Μέχρι που λόγο ενός δερματικού προβλήματος στην «κωλοτρυπίδα» έχασε όλη της την πελατεία. Έτσι έψαξε να βρει κάποια «θεραπεία κρεατοελιάς». Έπεσε όμως πάνω σε ένα απατεώνα που της συνέστησε να τρώει κάθε μέρα 3 κιλά «κόρα» ψωμιού. Δυστυχώς το μόνο που κατάφερε ήταν να αποκτήσει «σάπια δόντια». Έτσι αποφάσισε να εκδικηθεί βγάζοντας από το σεντούκι το δηλητηριώδες σπέρμα που της είχε δώσει μια φορά σαν θεραπεία για το κακό «μάτι η χήρα γειτόνισσα»…

    (οκ τα κατάφερα)

  4. Εγώ θα κάνω μία παρατήρηση. Γιατί έχετε ενεργοποιημένη την επιλογή η οποία επιτρέπει την αναζήτηση περιεχομένου στο μπλογκ μέσω μηχανών αναζήτησης;

    Πάντως για να σε βοηθήσω στο στόχο σου Μπαμπάκη μου θα προσθέσω:

    Αντισύλληψη στην τρίτη ηλικία

  5. Mpampaki έτσι όπως πάει στο τέλος θα το κλείσουμε το «κομμωτήριο».
    Αυτοί δεν είναι πελάτες μας…

  6. @ikd69:
    Το «αχός βαρύς ακούγεται»; Μωρέ μπράβο!

    @Λεξ:
    Τα κράτησε το σύστημα ως πιθανά σπαμ λόγω του λινκ (χαζομάρα του). Θες να τα ανεβάσω κι αυτά;
    Καλός ο συνδυασμός πάντως!

    @Κυβικός:
    Δεν με ενοχλεί να με βρίσκουν από τον γούγλη, μου την δίνει να καταλήγουν εδώ για άσχετους λόγους. Όπως γράφει και ο Δημήτρης.

    @Δημήτρης-Ρ:
    Πολύ σωστά.
    Το παρόν είναι αυτο-σαρκαστικό ποστ, πριν και πάνω από όλα. Μια πλάκα για την πλάκα. Ωραίο είναι να με διαβάζουν, αλλά όχι κατά λάθος, όταν άλλο έψαχναν και αλλού καταλήξαν!

  7. @Μπαμπάκη
    Κανένας λόγος δεν είναι άσχετος, αφού κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων τι θα βρει. Οπότε θα πρέπει να ζήσεις με αυτό!
    και…. πελάτης είναι αυτός που ψωνίζει και όχι αυτός που απλά κοιτάει!

  8. Τι λες βρε Μπαμπάκη… δηλαδή εγώ που ψάχνω ας πούμε τη δείνα μικροσκοπική εταιρεία στο γκουγκλ και πέφτω σε κάτι διαμάντια αυτοσαρκαστικού χιούμορ τα οποία διαβάζω βουλιμικά, τους χαλάω τη ζαχαρένια όταν δουν ότι μπήκα ψάχνοντας το Smith & Co στο Pendlebury;

    😛

  9. «δεν πιστευω τιποτα, δεν ελπιζω τιποτα», «γυμνο στο θεατρο 2007″, » εκδρομη με την καρδουλα μου», » τι σου κάνω το Σαββατο βράδυ, μάνα μου». Τα σημερινά αθώα. Έχουν υπάρξει και πιο άσχημα 😉 Χε χε χε!

  10. @cubic:
    Έχεις δίκιο, ωστόσο μπορώ να θεωρήσω πιο πετυχημένα τα searches που σε οδηγούν περίπου σε αυτό που ψάχνεις. Δεν πρόκειται να το παίξω ανώτερος στην αναγνωσιμότητα, άλλωστε είσαι η εξαίρεση (ο μοναδικός blogger που ξέρω που πραγματικά δεν τον ενδιαφέρει πόσοι τον διαβάζουν) αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θέλω ό,τι νά ‘ναι κι όπως νά ‘ναι. Ξέρεις πολύ καλά ότι έχω αρνηθεί προτάσεις που ενδεχομένως να φέρναν κάποιους επιπλέον έκτακτους επισκέπτες.
    Αυτό που λέω είναι ότι έχεις δίκιο. Κι ακριβώς επειδή έχεις δίκιο, αυτό εδώ το ποστ είναι το βγάλσιμο της γλώσσας στον εαυτό μου. Και στους κατά λάθος αναγνώστες. Είμαστε (όλοι μαζί) offside!

    @Ιdάκι:
    Τα διαμάντια αυτοσαρκαστικού χιούμορ τα μοιραζόμαστε με τους υπόλοιπους, ‘ντάξει; 🙂

    @Ρενάτα:
    Μια χαρά τα βρίσκω, μπράβο, μπράβο, χεχεχε (μόνο το Σάββατο της το κάνει?)

  11. και τι θες δλδ, να ψάχνει όλη η οικουμένη το Μπαμπάκη; τι ψωνάρα θεέ μου!

  12. Tελικα ειμαστε απιστευτοι!!!

  13. ΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧα!
    Βρε, τι τραβάτε κι εσείς οι μπλόγκερ!

    Την καλημέρα μου 🙂

  14. «λαμπερό μακιγιάζ»
    «πρόταση γάμου»
    «νέες τάσεις της μόδας»
    «κάνετε αυτό το τεστ για να μάθετε αν ταιριάζετε»
    «δίαιτα αστραπή»

    οκ συνέβαλα κι εγώ στο υπερποστ 😉

  15. @Κροτ:
    Ε όχι κι όλη η οικουμένη! Μερικοί θα ψάχνουν και για την Krotkaya!

    @Πρέζα-TV:
    Έως και αδιανόητοι θα έλεγα!

    @Μαεστρία:
    Γελάς με τον πόνο μου, βρε;;;;
    Καλημέρα κι από μένα! 🙂

    @deadend_mind:
    Έτσι μπράβο, αυτές τις φράσεις δεν θα σκεφτόμουνα να τις βάλω μόνος μου! 😉

  16. Οκ…κοίτα τι έψαχναν σε μένα

    1. 18χρονα πουτανάκια
    2. τεστοστερόνη
    3. διάσειση
    4. γυναίκα για πούτσα ( ω ναι )
    5. θεριζοαλωνιστική μηχανή
    6. οβάλ κρεββάτια
    7. ξενοδοχείο σεξ

    Αληθινές γκουκλοαναζητήσεις που μαζί με την Μαρία την μαύρα χάλια εκτίναξαν τη δημοτικότητα μου στα ύψη…..

  17. @crucilla:
    Το «ω ναι» το ψάχνανε με την παρένθεση ή άνευ; χαχαχαχα
    (το κορυφαίο πάντως είναι το #5)

  18. εμένα με ψάχνουν ως 3Α……….

    στην έδωσα κι’ αυτήν την ικανοποίηση!!!

  19. Ελένη μου, το 3Α είναι από google reader 😉 Άρα εσένα ψάχνουν 😉 Π.χ, Εγώ από κει σε διαβάζω

  20. λεσβιακό σεξ
    βέρα λάμπρου γυμνή

    :):)

  21. Να προσθέσω κι εγώ τον οβολό μου

    βιασμός
    Eleusis
    μοντεσσορι
    αυτά που θέλω να σου πω

    Το δε τελευταίο συνεχίζει να με εκπλήσει, ότι υπάρχουν τόσοι που βάζουν αυτή τη φράση στο ψαχτήρι

  22. @allmylife:
    Καλλιεργείτε φακές;
    ;^ppppp

    @Ρενάτα:
    Α, ώστε δεν καλλιεργεί φακές!

    @11:
    Σσσσσσςςςς….μην λες ονόματα! 😉

    @Αλκιμήδη:
    Οι αναζητήσεις με φράσεις είναι κάτι που κι εγώ το βρίσκω εντελώς παράδοξο. Και σε αρκετές περιπτώσεις είναι τόσο συγκεκριμένες που ειλικρινά απορώ με το πώς σκέφτεται ο κόσμος.

    Σας ευχαριστώ όλους για την… συμμετοχή σας, μια χαρά τα πήγαμε πιστεύω! 🙂

  23. δεν είναι και τόσο κακό με το »γαμήσια» να σε βρίσκουν……χαχα πάρτο σαν φιλοφρόνηση…..εγώ είδα προχτές κάποιον να κάνει serch το »απορυπαντικά και πορνόγεροι» και σκίαχτηκα …πωπω τι αρρώστια υπάρχει 🙂

  24. Εμένα μου έρχονται τελευταίως για την Έλλη Λαμπέτη (από το σήριαλ, αντίστοιχη περίπτωση με τη Μαρία). Αλλά το τοπ 3 μου είναι:
    γαμήσια!!!
    τραβεστι
    οφθαλμαπάτες

  25. @specialK:
    Απορρυπαντικά και πορνόγεροι;;;;;
    Θέλω να πιστεύω ότι βαρέθηκε να κάνει δύο αναζητήσεις!

    @Synas:
    ΟΚ, δεν πείραζε που ήταν και στο άλλο ποστ.
    Θες να το σβήσω από εκεί;

  26. Χεχ ωραίο ποστ.

    σεξουαλικά βοηθήματα [συνέχεια όμως]
    βυζάρες
    κάβλα [έτσι σκέτο]
    Φανή σέξ πίπες [ποια Φανή έψαχνε ήθελα να ήξερα]

  27. @gsus:
    Αν την βρουν πάντως, να μας πουν κι εμάς που είναι, γιατί από τα υπόλοιπα keywords δείχνει ενδιαφέρον χαρακτήρας! χαχαχαχα 😉

  28. Άγγελοι
    Αρχάγγελοι
    Κλειτορίδα
    ———————
    Εντάξει … Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που το έγραψες …. Εγώ , τώρα το είδα … Δεν πειράζει , το ποστ σου είναι all time classic

  29. Συγγνώμη , ξέχασα και την πιο spesial λέξη :
    FERRARI

  30. @silia:
    Εντάξει, την κλειτορίδα την καταλαβαίνω (για την ακρίβεια, την αναζήτηση της κλειτορίδας καταλαβαίνω, για την ίδια φοβάμαι ότι θα έχω ενθουσιώδεις απορίες μέχρι και να φύγω από τον μάταιο τούτο κόσμο). Άντε, και την ferrari. Τους αγγέλους και τους αρχαγγέλους, ποιοι κάθονται και τους ψάχνουν στο διαδίκτυο; 🙂

  31. Έλα μου , ντε …
    Ακαταλαβίστικα πράγματα ….
    Οι … Φανς μου , χωρίζονται (οι περισσότεροι) , σε δυο μεγάλες κατηγορίες : τους … Αρχαγγελικούς και τους … Κλειτοριδικούς … Σαν γυναικείος οργασμός ένα πράμμα ….
    Δεν θα το πιστέψεις …. Οι Αρχαγγελικοί , είναι περισσότεροι από τους Κλειτοριδικούς .
    Άγνωστοι αι βουλαί των …. ψαχνόντων ….

  32. Η σημερινή εσοδεία:
    ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΣΕΣ 2
    λεσβιακά γαμήσια 2
    makis παροιμίες 2
    παιδικό θέατρο 2
    mpampakis 2
    plakitsa 2
    παιδικο θεατρο 1
    Μαρια ασχημη 1
    ΤΕΙ Οινολογίας 1
    Αγριογουρουνο Στιφαδμ/td>

    Ανεξάντλητη η φαντασία των χρηστών του Internet. 🙂

  33. Σας βρήκα τυχαία και είπα αν συμβάλω:

    Λοιπόν εγώ επειδή έχω δύο video από youtube
    Δείτε http://www.parisk.gr/tags/γκόμενα
    η άσχετη φράση που μου φέρνει κόσμο στο blog μου είναι

    «πως να ριξεις μια γκομενα»

    και όλα τα συναφή….

    Αφού είμαι έτοιμος να γράψω στο Header: «Όποιος θέλει να ρίξει γκόμενα να κλείσει το pc του και να πάει για κανα καφέ…»

  34. @assoscoupa:
    Είναι να μην σου βγει το όνομα λέμε. Ή το tag…. 🙂

Σχολιάστε

