• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαρτίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Ο Μπαμπάκης φιλοξενείται στο blog του 11

Και το θέμα μας είναι: 11 ταινίες αυτοβιογραφίας.

Για να δείτε ποιες είναι και οι 11 και από πού κι ως πού τις χαρακτήρισα αυτοβιογραφικές, περάστε εδώ.

Προσωπικά, απλώς να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου στον οικοδεσπότη για την ευκαιρία να συμμετέχω στην υπέροχη συλλογή του από ενδεκάδες! 🙂

10 Σχόλια

  1. Οι 5,6,7 και 10 μεγάλες αγάπες! Πολύ κλάμαααα στο σινεμά! Το «Ψάχνοντας το Νέμο» μου το σύστησαν τ’ ανίψια, μ’ αφορμή πυ παραπονιέμαι πως ξεχνώ, λέγοντάς με «η θεία Ντόρυ». Και ναι! εκεί που ξαναβρίσκονται έκλαψα! Οι συνειρμοί βλέπεις 😉 Καλό μήνα 🙂

  2. Φίλε θυμάσαι την ταινία που σου έλεγα (η πρώτη που είδα);
    Check this out… «The day after» http://imdb.com/title/tt0085404/

  3. @θεία Ντόρυ:
    Συμφωνώ στα 5, 6, 7. Το 10 (Πολίτικη κουζίνα) το βρίσκω μάλλον υπερτιμημένο, αρκετά άρτιο σε τεχνικό επίπεδο αλλά αδύναμο σεναριακά. Όχι ότι είναι και δυσάρεστο, απλά ότι τελικά δεν με ενθουσιάζει.
    Στο Νέμο κάθε φορά συγκινούμαι εκεί που διαδίδεται σε όλο τον ωκεανό η τιτάνια προσπάθεια του Μάρβιν και συζητάνε οι γλάροι μεταξύ τους «Ο τύπος δεν θα σταματήσει μπροστά σε τίποτα. Αυτός είναι πατέρας!» Είμαι σοβαρά γιατρέ μου; 😉

    @Κυβικός:
    Λοιπόν αδελφέ, θα την βρούμε και θα κάτσουμε να την δούμε παρέα. Είσαι;

  4. Όχι, είσαι μια χαρά! 😉 Ά’ στο καλό, συγκινήθηκα πάλι στο τελευταίο μέρος του σχολίου σου. Καλή σου μέρα 😉

  5. @Μπαμπάκης
    Το ρωτάς;

  6. Ρενάτα, ΕΓΩ είμαι η Ντόρυ.

    (φυσική μπλέ!!!)

    Μπαμπάκη δεν το είδα ακόμη – αυτό με τις ταινίες αλλά δεν είσαι σοβαρά – είσαι μπαμπάκης!!!

    και τώρα πες μου αμέσως :
    πως βγήκαν από τις σακκούλες στο τέλος;;;
    φούσκωσε ο Φούσκας και τρύπησε μια με τα αγκάθια της πλάτης του και μετά ελευθέρωσε τους άλλους;
    ε;
    ε;
    ε;

  7. @Ρενάτα:
    Μου είσαι κι ευσυγκίνητο βρε! 🙂 Καλημέρα!

    @Κυβικός:
    It’s a date!

    @Φυσική Μπλε:
    «Και τώρα;»
    Από τις καλύτερες στιγμές της ταινίας!
    Εγώ πιστεύω ότι ο Γκιλ θα προκάλεσε τους γλάρους να έρθουν να πέσουν απάνω τους και έτσι θα τρύπησαν αυτοί τις σακούλες και τα ψάρια θα πρόλαβαν να ξεφύγουν.
    Εντελώς Τζακ Μπάουερ ο Γκιλ όμως, έτσι;

  8. ετσι – ετσι!!!!!!!

    τι ωραία ιδέα!

    αν απαντάτε σ αυτές τις απορίες , ΕΓΩ baby sitter.

  9. Και ότι έγραφα για το σύνδρομο του High Fidelity…

    Καταπληκτικό ασορτιμάν, μυρωδάτο!
    Πως να ξεχάσεις άλλωστε…
    – τη βαριά μυρωδιά από τη μωβ μοκέτα Κυριακή πρωί στο υπόγειο του ΣΙΝΕΑΚ, στην πρώτη προβολή του Ρevenge of the Pink Panther (’78) ,
    – τη θαλασσινή αύρα , λαθραίοι λόγω ηλικίας στό θερινό της Ραφήνας το με το Μαρτσέλο και τη Ρόμι (Fantasma d’amore ’81),
    – «Μυρτώ», η Ράνια και Nuovo cinema Paradiso (ακόμα ψάχνω το βινύλιο, ζηλιες!!)
    Όπως επίσης, και για διαφορετικούς λόγους το καθένα: Back to the Future (παντού υπάρχει μια ξεφτίλα), Dead Poets Society (πολλά χρόνια μετά την α’ προβολή – κόντρα στο ρεύμα), High fidelity (προ-φα-νως), Citizen Kane, Forrest Gump (είμαι αμερικανάκι , τι να κάνουμε), Schindler’s List και κάμποσα ακόμα που θα έγραφα αν είχα δικό μου blog …

  10. Αυτό το Back to the future ήταν ένα χτύπημα της μοίρας που δεν το περίμενα – αλλά τι να κάνουμε, όλοι έχουμε εφηβικά απωθημένα τελικά, χεχεχε.
    Το «αν είχα δικό μου μπλογκ» θα το ξανασκεφτείς σε λίγο καιρό μου φαίνεται. Κάτσε να καλομάθεις στα σχόλια και θα δεις ότι θα θέλεις και δικό σου…μετερίζι. 🙂
    Φιλιά!

Σχολιάστε

