Ολική έκλειψη

Ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο: δείπνο με την καλή μου, ζωολογικός κήπος με τον πιτσιρικά (απολαυστικός στη χαρά του που χάϊδεψε κατσικάκια και την αγελάδα), παιδικό πάρτυ (γιόρταζε το «αίσθημα» βλέπετε!!!), σινεμά (Babel, εκπληκτική ταινία για την έλλειψη επικοινωνίας και την αγωνία του ανθρώπου να ξεφύγει από μια πολυεπίπεδη έρημο. Σκληρή σαφώς, αλλά με σκηνοθεσία για σεμινάριο και πανέμορφη μουσική και φωτογραφία), ακόμα και νίκη στο Καραϊσκάκη (οέο!)

Αλλά το βασικότερο ήταν κρασί και μεζέδες, με άξιο οικοδεσπότη και καλή παρέα, απέναντι σε μια εξαφανιζόμενη σελήνη. Εκεί που οι νυκτερινές συζητήσεις και οι έναστρες εικόνες μπλέκουν με τις πρώτες μουσικές που πραγματικά αγάπησες.

 

Eclipse (Waters)

All that you touch
All that you see
All that you taste
All you feel.

All that you love
All that you hate
All you distrust
All you save.

All that you give
All that you deal
All that you buy,
beg, borrow or steal.

All you create
All you destroy
All that you do
All that you say.
All that you eat
And everyone you meet
All that you slight
And everyone you fight.

All that is now
All that is gone
All that’s to come
and everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon.

«There is no dark side of the moon really. Matter of fact it’s all dark.»

21 Σχόλια

  1. μια χαρα τα περασατε!!!
    αλλα εχω μια απορια…
    εγω γιατι δεν ηπια καφε ακομηηηηηηηη;;;;;;;
    🙂

  2. Μια χαρά τα περάσαμε πράγματι!
    Όσο για τον καφέ, δεν πάει άλλο, πρέπει να πίνεις πριν φύγεις από το σπίτι!
    On second thought, ίσως δεν πρέπει να φεύγεις από το σπίτι καν! 😉

  3. Οι ευτυχία είναι στιγμές συνάδελφε και αυτά που έζησες είναι άλλη μια απόδειξη του ρητού.
    Να είστε καλά και να ceize the day μια ζωή! 🙂

  4. Το λένε και οι προφητείες «για να κερδίσει ο Βάζελος τον Γάβρο πρέπει να έχει προηγηθεί έκλειψη σελήνης».

    New car, caviar,
    Four-star daydream
    Think I’ll buy me a football team

  5. Μια ερώτηση μόνο: Καλό το αίσθημα; 😉

  6. Ωραία πράγματα και το δείπνο, το πάρτυ, η βόλτα στο ζωολογικό κήπο. Αυτά, αν και μοναδικά, μπορούν να επαναληφθούν. ΟΜΩΣ, την επόμενη φορά που θα ξαναπάρει ο Σκορτσέζε Όσκαρ και θα γίνει και έκλειψη ηλίου, τότε θα ξανακερδίσετε στο Καραϊσκάκη 😉

  7. Xα, χα, χα, χάλια περάσατε κι εσείς βλέπω!
    ;-D

  8. @Lupa:
    Να είσαι καλά, ό,τι μπορούμε για να χτίσουμε αναμνήσεις το κάνουμε!

    @Αντώνης_Χ:
    Πάντως φέτος τους νικήσαμε δις και δεν νομίζω η σελήνη να κρυβόταν ολόκληρο εξάμηνο! 😉
    Σαχλαμάρες, σε καίει γιατί μείνατε τρίτοι, χαχαχα
    Ωραία η προσθήκη των στίχων!

    @Αλεπού:
    Καλά, σου μιλάω για ένα μωρό, μα τι μωρό! Έγινε τριών την περασμένη Πέμπτη! χαχαχαχα!

    @ikd69:
    Γιατί, θα αλλάξετε γήπεδο; χαχαχαχα 😉

    @Σοφία:
    Αφού από κάποιο σημείο και πέρα είχαμε γράψει την σελήνη εκεί που όλοι φανταζόμαστε αλλά η αγωγή μας δεν μας επιτρέπει να κατονομάσουμε και πέσαμε με τα μούτρα στις homemade αλμυρές τάρτες και στην συζήτηση (κοινώς πίτσι-πίτσι).
    Σούπερ οι φωτο σου, εγώ ως κλασσικός τεμπέλης δεν πήρα την φωτογραφική μαζί.

  9. έτσι έτσι… όλα όμορφα αυτο το Σκ!! 🙂

  10. Πως ξεθωριάζει τις ομορφιές η Δευτέρα όμως 🙂

  11. Tο «Βαβέλ», υποθέτω, το είδες μια φορά (εκπληκτική ταινία, όντως).
    Το… γκολ του Παπαδόπουλου πόσες;
    🙂

  12. πέρα από τα λοιπά, δλδ την τραγουδάρα, τα γκομενιλίκια και δε συμμαζεύεται,

    μία είναι η ουσία

    τον γαμήσαμε το γάβρο!

    (εγώ βάζελος δεν είμαι. είναι όμως ο μπαμπάς μου, και χτες γελάγαν και τα μουστάκια του!!! χαχαχαχα!)

  13. Όμορφο Σαββατοκύριακο ήταν γιά τους περισσότερους. ;)Ένα πράγμα μας το χάλασε, αλλά δε βαριέσαι μια φορά στο τόοσο ας χαιρόσαστε κι εσείς! :ΡΡΡ

  14. @Trilian:
    Για αυτό τα φτιάξαν τα ΣΚ στο κάτω-κάτω!

    @Οίστρος:
    Άσε, άμα σου πω τι γίνεται στο γραφείο και τι θα γίνεται για τις επόμενες δύο εβδομάδες….

    @Χρήστος:
    Ακόμα δεν το έχω χορτάσει πάντως, χαχαχα!
    (επειδή ντρεπόμουνα λίγο να σου απαντήσω, να διευκρινήσω ότι τα τηλεφωνήματα που χρωστώ δεν τα ξεχνάω, αλλά το πρόγραμμα του ΣΚ βγαίνει ως προσπάθεια να συγκεραστούν πολλοί παράγοντες….πάντως δεν θα μου ξεφύγεις, και είναι αποκλειστικά ευθύνη μου να το πετύχω αυτό!)

    @Κροτ:
    Χαχαχαχα – το ανέβασες το επίπεδο! 😉

    @Ρενάτα:
    Και που να πιάσουμε το μπάσκετ καλή μου, πού να πιάσουμε το μπάσκετ!

  15. XAXAXAXA!! Εσείς αλμυρές τάρτες, εμείς homemade παστουρμαδόπιτα (με homemade παστουρμά), καταλαβαίνεις, το φεγγάρι σκιάχτηκε από τη ζήλια του!
    ;-D

  16. Άντε,καλά εσύ….από την κροτ όμως,δεν το περίμενα!!!

    (και για να ζηλεύεις,εγώ το άσμα το άκουσα και live δια στόματος Roger!Αμέ! 😉 )

  17. Eβελίνι, χεχε! (και ΔΕΝ ζηλεύω).

    Μπαμπάκη, έχω επίπεδο και φαίνεται, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς…

  18. Ποια νίκη καλέ; Χάσαμε, κλαψ.

    Άχου το καλέ το μικρό μου, έχει και αίσθημα, τι καλά!!
    :))

  19. @Σοφία:
    Που να αντέξει το έρμο, πήγε και κρύφτηκε στις σκιές να μην φαίνεται, χαχαχα!!!

    @Εβελίνα:
    Γκρρρρρρρ….. (ήχος ζήλειας)

    @Κροτ:
    Αντί να γεμίζεις σχόλια τα μπλογκ του κοσμάκη, δεν ξεκολάς από το καινούργιο σου μπλιμπλίκι να γράψεις κανά ποστ; Άντε μπράβο!

    @Στέφυ:
    Γαύρος κι εσύ;
    Δεν πειράζει. Θα μεγαλώσεις και θα μάθεις.
    (ε, γυρεύοντας πήγαινες!)

  20. λοιπον εγω πολυυυυ καλα νεααααα!
    πινω καφε και μπλογκοσουλατσαρω!!!!
    η καλυτερη μου σημερα….
    φτου μου, μην με ματιαξω!!!!!
    🙂

  21. @Βασιλική:
    φτου φτου φτου να μην σε ματιάξω ούτε εγώ! (και είμαι και Σαββατογεννημένος – μπουχαχαχαχα)

Σχολιάστε

