The dark side of the Blog

Το αυτοκίνητο ακολουθούσε τις καμπύλες του δρόμου, υπάκουο στους χειρισμούς μου. Ο ήλιος παιχνίδιζε ανέμελα με τα κύματα και το cd player έντυνε την σκηνή με την ανεμελιά του Mancini (Pink Panther ost). Ήξερα ότι κατάφερα να εξασφαλίσω τζάμπα καφέ και προχωρούσα περήφανος για την καπατσοσύνη μου όταν χτύπησε το κινητό. Ήταν εκείνη και κατάλαβα ότι τίποτα σε αυτή την ζωή δεν είναι τζάμπα.

-Πρόντο!
-Να σου πω, κάνεις μια παλληκαριά καθώς θα έρχεσαι;
-Κοκακόλα δεν παίρνω, ξέχνα το!
-Όχι πουλάκι μου, σταμάτα σε ένα περίπτερο και πάρε ένα Old Holborn κίτρινο μεγάλο. Εντάξει;

Έκλεισα το τηλέφωνο αναλογιζόμενος πόσο τυχερός ήμουν που την είχα γλυτώσει τόσο φτηνά από την Αρχόντισσα του Σκότους. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο το δεύτερο blog που διατηρεί. Το θεληματικό πηγούνι μου και οι γκρίζοι μου κρόταφοι ρίγησαν. Σκέφτηκα ωστόσο πως είτε είναι τόσο αγεωγράφητη που δεν είχε συνειδητοποιήσει πόση ώρα θα έκανα να φτάσω, είτε είναι τόσο τεμπελόσκυλο που δεν περπατάει στους δρόμους του νησιού ούτε για τον καπνό της. Κατέληξα ότι απλώς είναι μια αδίστακτη περσόνα που εκμεταλεύεται πρόσωπα και καταστάσεις. Ανακουφίστηκα με την παραπάνω σκέψη γιατί δεν αντέχω να έχω φίλες αγεωγράφητες.

Όταν έφτασα με έβαλε κάτω κι άρχισε. Μου είπε γιατί είναι στο νησί Παρασκευιάτικα (χωρίς να ρωτήσω), προσπάθησε να με ξεπετάξει με φραπέ και γλυκό του κουταλιού και μου είπε την γνώμη της για όοοοοοοολα τα μέλη της μπλογκόσφαιρας (επίσης χωρίς να προκάνω να ρωτήσω). Οι γκρίζοι μου κρόταφοι άρχισαν να γίνονται λευκοί.

Κατόπιν κουβεντιάσαμε για rankings, όπου είχα την χαρά να επιβεβαιώσω ότι το παρόν blog ανήκει στην σκοτεινή πλευρά της σελήνης: παρότι του έχω τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις με τα «Οινομαγειρέματα«, δεν εμφανίζεται στις λίστες ποτέ. Σοβαρά τώρα. Δεν ξέρω τι φταίει, δεν έχω εμφανιστεί ποτέ ενώ ακόμα και το κρασο-μπλογκ μου κάνει τον guest star αραιά και που. Τέλος πάντων, δεν έχουμε χάσει και τον ύπνο μας ακριβώς για το θέμα, περισσότερο απορία μου δημιουργεί. Τα νούμερα αναγνωστών που ισχυρίστηκα μπροστά της είναι παντελώς ψευδή φυσικά, αλλά ήθελα να επιβεβαιώσω πόσο ταιριάζει το πράσινο χρώμα της ζήλειας με το αναμφισβήτητα αρχοντικό προφίλ της.

Στο τέλος κι ενώ συνέχιζε εντελώς αναίτια να μου κουτσομπολεύει κόσμο και κοσμάκη (εγώ αντιθέτως κρατήθηκα στο επίπεδό μου και απλώς κουνούσα το κεφάλι στωικά περιμένοντας να βρω ευκαιριά για να την κάνω για την πόρτα) μου εκμυστηρεύθηκε τα σατανικά της σχέδια για το Πάσχα: έχει διαλέξει να σουβλίσει κάποιον ή κάποιαν από εμάς. Δεν είναι και σχετική με την μαγειρική, οπότε το σούβλισμα θα είναι ακόμα πιο επώδυνο! Οι γκρίζοι μου κρόταφοι απέκτησαν το λευκό του κοβαλτίου (κατάλογος Bebelux, χρώμα No 48). Δεν κατάφερα να καταλάβω την ταυτότητα του θύματος γιατί μου είπε ΙΡ αντί για νίκνεϊμ, αλλά σας προειδοποιώ:

Τα αυγά δεν θα γίνουν κόκκινα από την μπογιά φέτος!

Μπρρρρρρρ…..

25 Σχόλια

  1. ευχαριστούμε μπαμπάκη μας.
    και ειδικώς ο Μπίλλ μου (το σκέφτεσαι;;;;)

    χαμηλόφωνα:
    1 είμαι αγεωγράφητη – με θέλεις ακόμη για φίλη σου;
    2 τι είναι τα rankings;

  2. 1. είμαι γεωγραφημένος, αλλά σιγά μη σου κάτσω τώρα στα γεράματα!
    2. τι είναι τα rankings;

  3. 1. Δεν κατάλαβα Χριστό απ’ ότι γράφεις.
    2. Από πότε άρχισες να ενδιαφέρεσαι για τα rankings;

  4. Ήμουν σίγουρη πως θα εκμεταλλευόσουν το ότι δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτυο από χθες για να γράψεις τα αισχρά σου ψεύδη.

    Ιδού, κυρίες και κύριοι, πως έχουν τα πραγματικά γεγονότα.

    Ενώ απολαμβάνω την ηρεμία μου στην εξοχή, χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο Μπαμπάκης, ο οποίος μόλις κατάλαβε πως είμαι στο Νησί αυτοπροσκλήθηκε για καφέ, παρόλο που του εξήγησα πως ήμουν έτοιμη να βγω. Αφού σιχτίρισα την ώρα και τη στιγμή που απάντησα στο τηλέφωνο, τον περίμενα αναγκαστικά. Όταν ήρθε, έκανα την ανάγκη φιλοτιμία και του έφτιαξα καφέ με τα χεράκια μου και του προσέφερα γλυκό του κουταλιού αλλά αρνήθηκε. Καθόλου δεν αρνήθηκε όμως το γεύμα επτά πιάτων που μου απάιτησε να του μαγειρέψω «γιατί είχε μια λιγούρα από τις στροφές».

    Στη συνέχεια άρχισε να με ενημερώνει για τα κουτσομπολιά της μπλογκόσφαιρας, μιλώντας μου, ενίοτε, για μπλόγγερς των οποίων την ύπαρξη αγνοούσα. Το χειρότερο όμως ήταν όταν κάθησε στο πισί. Φόρτωσε τη σελίδα του ελληνικού wordpress και ξέσπασε σε λυγμούς.

    «Ορίστε, φώναζε, ορίστε! Ο κάθε μαλάκας μπορεί να μπει εδώ και να φτάσει νούμερο ένα! Η κάθε κατσαρίδα, η κάθε τυχάρπαστη ψιλικατζού, ο κάθε τυχαίος Σκωτσέζος, ακόμα κι εσύ! ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!»

    Για να μη σας τα πολυλογώ, χρειάστηκε η επέμβαση ενός γιατρού από το Κέντρο Υγείας, ο οποίος του έκανε μια ηρεμιστική ένεση. Στη συνέχεια του σκούπισα τους αφρούς από το στόμα και τον έστειλα σπίτι του.

    Είχα μια πολύ δύσκολη μέρα!!!

  5. σας είπα πως θα κάνω Πάσχα στη Βενετία; πώς το καλοκαίρι θα πάω Κούβα και τα Χριστούγεννα Σιγκαπούρη;

    Μπαμπάκη μου, το δεινόσαυρο θα σας τον στείλω με κούριερ, γιατί δε σκοπεύω να σας δβ μέσα στην επόμενη δεκαετία. Ελπίζω ο μικρός να τα παέι καλά στις πανελλήνιες!!!!

    @Ντολυ: «γεύμα επτά πιάτων»? άσε ρε Ντολ, δεν πειθεις ούτε τον πιο καλοπροαίρετο πλέον!
    (ο κάθε τυχαίος Σκωτσέζος!!! ΛΟΛΛΛΛΛΛ!! α, ρε Μακ!)

  6. Mon dieu, ποιον να πιστέψουμε απ΄τους δυο? Έχω δίλημμα :ΡΡΡΡΡ

  7. Σας πιστεύω και τους δυο.
    Τι ‘ν’ τα rankings;

  8. Tώρα εγώ γιατί πιστεύω τη Ντόλλυ? Από γυναικεία αλλυλεγγύη ή επειδή ξέρω τι κουμάσι είναι ο Μπαμπάκιος?
    Φιλιά .. δεν παλεύεστε 🙂

  9. Περί rankings:
    Το WP έχει μια σελίδα που κατατάσσει τα blogs του βάσει επισκέψεων που μετράει, την botd.wordpress.com. Η σχετική κατάταξη γίνεται ανά γλώσσα, οπότε υποτίθεται ότι βλέπεις την απήχηση των διαφόρων ιστολογίων της πλατφόρμας. Δεν έχει κι ιδιαίτερη σημασία σαν αποτελέσματα, άλλωστε η κατάταξη γίνεται βάσει views και όχι βάσει visitors. Μετά τις πρόσφατες μεταγραφές στο WP (Ντόλυ, Κροτ, allmylife, Μαργαρίτα, λίγο νωρίτερα ο Πασκάλ και συγνώμμη αν ξεχνάω κάποιον) διαπιστώσαμε από κοινού ότι είναι ελαφρώς παράδοξο είναι ότι δεν έχω εμφανιστεί ποτέ σε αυτές τις λίστες. Αυτό είναι όλο.

  10. @allmylife:
    Εσένα ακόμα και αγεωμέτρητη σε θέλω!

    @Ημίαιμος:
    Κι όμως, ο άνθρωπος πρέπει να τα δοκιμάζει όλα στη ζωή του! χαχαχα

    @Αντώνης:
    Το ποστ ήταν ένα πείραγμα για τη Ντόλυ, που με κέρασε καφέ χθες. Οι κατατάξεις περισσότερο μου εξάπτουν την περιέργεια (γιατί δεν εμφανίζομαι δλδ) παρά με ενδιαφέρουν. Έτσι κι αλλιώς, ασχολούμαι με τούτο το ρημάδι όσο ασχολούμαι. Ούτε παραπάνω πάει, ούτε για παρακάτω είμαι έτοιμος.

    @Ντόλυ:
    Θα έμπαινα στην διαδικασία διαψεύσεων, αλλά αυτό για τα επτά πιάτα μιλάει από μόνο του. Να διευκρινήσω απλώς ότι έκλαψα μπροστά στο πισί γιατί συνειδητοποίησα ότι παρακολουθείς όοοοοολη την μπλογκόσφαιρα από dial-up. Ήμαρτον δηλαδή!!! 😉

    @Κροτ:
    Πολύ φρόνιμες επιλογές. Άσε που θα κάνουν και καλό υλικό για ποστ! χαχαχα

    @Ρενάτα:
    Ε όχι και δίλημμα! Υπάρχει πιο αξιόπιστος ψεύτης, ουπς, εννοώ αφηγητής, από εμένα;
    Πάντως ο τηλεφωνικός διάλογος είναι λέξη προς λέξη!

    @Δημήτρης:
    Διπλωματικό σε βρίσκω! 😉

    @Οίστρος:
    Από γυναικεία αλληλεγγύη προφανώς. Είστε όλες σας τέτοια κουμάσια που αλληλοϋποστηριζόσαστε!
    Φιλιά ομοίως!

    Καλό βράδυ σε όλους!!!

  11. Είναι να μην είσαι διπλωματικός την σήμερον ημέρα, όταν η Ντόλυ ετοιμάζει σούβλα;

  12. Είχε κάτι ωραιότατες σούβλες στο Praktiker…
    Εμένα πάντως μου είχε μαγειρέψει το καλοκαίρι!

  13. @Δημήτρης:
    Πολύ σωστή παρατήρηση! Είναι και τα επετειακά με τον Αθανάσιο Διάκο στη μέση, καλό είναι να λαμβάνουμε τα μέτρα μας!

    @Αλεπού:
    «Εμένα πάντως μου είχε μαγειρέψει το καλοκαίρι!»
    Γιαυτό έχουμε να σε δούμε από τότε;
    χαχαχαχαχα 😉

  14. Λάθος διατύπωση: με είχε μαγειρέψει ήθελα να πω 😉

  15. @Αλεπού:
    ΟΚ, τώρα βγάζει νόημα! χεχεχε
    «Θα πάρετε μεζέ από αυτό το μπουτάκι; Το πάτησα με το αυτοκίνητο, ερχόμενη στην Επίδαυρο» (όπου οι καλεσμένοι αρχίζουν να θυμούνται την καταγωγή τους από το Σούλι και φουντάρουν από το μπαλκόνι…)

  16. Ήπιες καφέ από τα ΧΕΡΑΚΙΑ της Ντόλυ;;;;;;
    …και ζειςςςςςς;;;;

    Ήρως παιδί μου, ήρως!!!!

    ΥΓ Που το έκρυψες το Λούγκερ διότι βλέπω τη Ντόλυ να με πλησιάζει με απειλιτικές διαθέσεις! 😉

  17. καφέ έχω πιει κι εγώ από τα χεράκια της… επίσης έχω φάει υπέροχα τσιπς με κοκακόλα -μάρτυς μου η Αλεπού!!!

  18. χαχαχαχαχ τρέμε χίτσκοκ, εδώ θα γίενι σφαγή!

  19. @Σεντούκι:
    Εμ βέβαια, αφού είναι γνωστό ότι είμαι ο μπαμπάκης ο σωστός, ο βαρύς, ο πρόστυχος. Ακόμα και καφέ από τη Ντόλυ αντέχω! (τι αντοχές, μον ντιέ!)
    Με γεια το μπλογκ γοργονίτσα, δεν το είχα πάρει χαμπάρι!

    @Κροτ:
    Γιαυτό κι εγώ ξεκαθάρισα ότι δεν σταματούσε για το αμαρτωλό αναψυκτικό των πολυεθνικών….χεχεχε

    @Γιωρίκας:
    Φαντάσου το όλο αυτό με μουσική σε στυλ Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και τη Ντόλυ να κρατά το πακετάκι του Old Holborn και να λέει «My precioussssss….» και θα πάρεις μια γεύση από το τι πέρασα! χαχαχαχαχα

  20. Άσε τις αηδίες μπαμπάκη.
    Πες στον κόσμο ότι rankings είναι αυτό το πράγμα στο οποίο εγώ είμαι πρώτος.
    ΝΤΑΞΕΙ;

  21. @pascal:
    «Πες στον κόσμο ότι rankings είναι αυτό το πράγμα στο οποίο εγώ είμαι πρώτος.»
    Ε, αυτό από μόνο του δεν δείχνει ότι υπολογίζονται με λάθος τρόπο;
    Μπουχαχαχαχαχαχα!!! 😉

  22. Αποκωδικοποίηση….: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,…..
    URL : http://www.siopi.gr
    Γεια…..

  23. Στους όρους χρήσης γράφω:

    «Ο ιδιοκτήτης του ιστοχώρου διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων σε περίπτωση που κρίνει ότι είναι κακόβουλα απέναντι σε άλλους επισκέπτες και σχολιαστές αυτού του ιστολογίου ή έχουν γίνει μόνο και μόνο για διαφημιστικούς (εμπορικούς) σκοπούς.»

    Προβληματίστηκα για το παραπάνω σχόλιο, κατά πόσον εντάσσεται σε κάτι με διαφημιστικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Από το λινκ δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, παρά την αρχική μου ανησυχία. Καθώς όμως βρίσκω το σχόλιο ασύνδετο θεματικά με το blog μου ή με το συγκεκριμένο post, διατηρώ το δικαίωμά μου να το σβήσω στο μέλλον αν θεωρήσω ότι τελικά πράγματι έχει εμπορικούς σκοπούς.

    Απλά για να είμαι ξεκάθαρος.

  24. Μπαμπάκη, έλαβα ένα ίδιο. Πρόκειται για την κλασική τακτική μερικών καινούριων να αφήνουν διαφημιστικά σχόλια. Προσωπικά δεν κάνω κλικ γιατί με εκνευρίζει αυτό που κάνουν. Μπορείς κάλλιστα να μπεις στον κόπο να διαβάσεις το κείμενό μου και να σχολιασεις κι έτσι θα σε γνωρίσω.
    Αυτό που κάνουν είναι όσο σπαστικές είναι και οι διαφημίσεις στην τηλεοπτική προβολή ταινιών.

  25. Κροτίδι μου, συμφωνώ αλλά με ενοχλεί πραγματικά μόνο όταν βλέπω εμπορικούς λόγους από πίσω. Αν κάποιος πιστεύει ότι με αυτό τον τρόπο διαφημίζει το μπλογκ του, το βρίσκω περιττό και μη λειτουργικό – αλλά δεν το κόβω. Ο προβληματισμός μου δλδ ήταν μήπως το έσβηνα το σχόλιο. Αυτά.

Σχολιάστε

