• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαρτίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Η επιστροφή του Περίανδρου Κουρουπέα

Οι παλαιότεροι και πιστότεροι από τους αναγνώστες του παρόντος ιστολογίου (και οι πέντε σας) θα θυμούνται πριν από καιρό μια χαρακτηριστική επιστολή που είχαμε δημοσιεύσει. Την υπέγραφε ο απόστρατος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας Περίανδρος Κουρουπέας και ο οποίος θεώρησε σωστό να μας στείλει και δεύτερη επιστολή, για να επιβεβαιωθεί η γνωστή προφητεία παροιμία «Δώσε θάρρος στο χωριάτη…». Επίμονοι και αυτοκαταστροφικοί ως συνήθως, την παραθέτουμε αυτούσια. Καλά κουράγια!!!

Εν Αθήναις, 26 Μαρτίου 2007 μΧ

Προς τον εκδότη του ιστολογίου «Μπαμπάκης»

Αγαπητέ εκδότα,

Ενθαρρυμένος από την προγενέστερη δημοσίευση επιστολής μου στο ιστολόγιό σας, καίτοι κατά τι αναστατωμένος από τον αμφιλεγόμενο σχολιασμό που η εν λόγω επιστολή απήλαυσε, αποφάσισα να σας αποστείλω εκ νέου επιστολή, η οποία ενέχει και την θέση πρόσκλησης στην έκθεση τέχνης που πρόκειται να εγκαινιασθεί αμέσως μετά τον εορτασμό του Ελληνορθόδοξου Πάσχα με έργα της Φρόσως (της κυράς μου).

Η αφήγηση εξ ανάγκης θα αρχίσει με την επίσκεψή μου σε γνωστό κινηματογράφο κατηγορίας μούλτιπλεξ για την προβολή της ενδόξου και εθνεγερτικής ταινίας «300» με θέμα την ηρωική ζωή και τον ηρωικότερο θάνατο του ηρωικότατου Λεωνίδα. Εξασφάλισα μετά κόπων και βασάνων και μετά από θετική παρέμβαση βουλευτού της ιδιαιτέρας πατρίδος μου, όστις τυγχάνει οικογενειακός βουλευτής πάππου προς πάππου, εισιτήριον δια την πρεμιέρα της εν λόγω κινηματογραφικής ταινίας.

Περιχαρής και αποφασισμένος να απολαύσω την κινηματογραφική εμπειρία στο μέγιστο βαθμό, αποφάσισα να προσέλθω φέρων χλαμύδα και ηρωική περικεφαλαία, τις οποίες ενοικίασα από ένα μαγαζί με είδη μεταμφιέσεως στο Μοναστηράκι μετά από ολίγες ώρες ανταλλαγής απόψεων επί της δέουσας τιμής με τον ιδιοκτήτη. Η ανταλλαγή ευτυχώς δεν χρειάστηκε να εκφυλισθεί εις βιαιοπραγίες, όπως την τελευταία φορά που ανθοπωλείον ετόλμησε να μου ζητήσει χρήματα για την αγορά γλάστρας την οποία προτίθημην απλώς να ενοικιάσω. Σκόπευα να την πάω στη θεία μου την Μαγδάλω και να την έπαιρνα φεύγοντας ανωδύνως, καθόσον η θεία Μαγδάλω υποφέρει από αλτσχάϊμερ, οπότε θα την επέστρεφα την άλλη ημέρα στο ανθοπωλείον. Εν πάσει περιπτώσει, σημειώστε το όνομα της θείας Μαγδάλως, θα αναφερθώ εκ νέου εις αυτήν.

Ας μην μακρυγορώ και ας επανέλθω στα του κινηματογράφου. Τα προβλήματα άρχισαν από την είσοδο του κινηματογράφου, οπότε και διαπίστωσα πονηρά βλέμματα και ειρωνικούς γέλωτες προς το μέρος μου. Η εικόνα τρυφηλών νεαρών και των απαίδευτων συνοδών τους να με σαρκάζουν και μάλιστα στην προβολή μιας τέτοιας ταινίας ήτο απογοητευτική. Είχα εκνευριστεί και ομολογώ ότι ήθελα να ξεσπάσω στο πρώτο άτομο που θα μου απέτεινε τον λόγο. Εισερχόμενος στην αίθουσα η επί της κοπής των εισιτηρίων απαίτησε όπως βγάλω την περικεφαλαίαν μου για να βλέπουν άνετα οι καθήμενοι όπισθέν μου. Της είπα ότι την ενοικίασα, την χρυσοπλήρωσα και σκοπεύω να την φορέσω. Επέμεινε ότι ο κόσμος δεν φορά περικεφαλαίες εντός του κινηματογράφου, επιχείρημα που ομολογώ ότι έχει μια κάποια βάση, και ότι πρέπει να την βγάλω αλλιώς θα λάβει μέτρα. Απήντησα εμφατικώς «Μολών λαβέ» και φώναξα «Διζ ιζ Σπάρτα», εκείνη δε προχώρησε στην κλήση της ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης του χώρου. Κατά την διάρκεια της ηρωικής μου αντίστασης, έρριψον ως δισκοβόλος την αρχαιοελληνικής συσκευασίας κοκακόλα μου κατά ενός εκ των σεκιουριτάδων. Δυστυχώς αστόχησα οικτρώς και πέτυχα πελάτη του κινηματογράφου, ο οποίος θεώρησε αρμόζουσα απάντηση να με περιλούσει με βαρύτατους χαρακτηρισμούς καθώς και με τα νάτσος με έξτρα τυρί που είχε διαθέσιμα ανά χείρας, μαζί με την παρέα του δε συμμετείχαν ενεργώς όσο και ενθουσιωδώς στο ξυλοφόρτωμα και στην απομάκρυνσή μου. Επέστρεψα εις την οικεία μου έχων θλιβερά την όψη και με την σιγουριά ότι η περικεφαλαία μου δεν επέπρωτο να είναι ποτέ εις οίαν κατάστασιν παρελήφθη.

Αποφάσισα να μην επιστρέψω την λερωμένη περικεφαλαία και να την αποθηκεύσω στην οικία μου. Ολίγες ημέρες αργότερα όμως και έχων εξασφαλίσει εισιτήριο για τον εθνικό αγώνα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου κατά των Οθωμανών κατακτητών, ενεθυμήθην την περικεφαλαία και αποφάσισε ότι άρμοζε ορθότερα στο περιβάλλον γηπέδου παρά εις αυτό του κινηματογράφου. Λαβών δε αυτήν, καίτοι οσμαίνουσα βαρέως από την περίχυση με λειωμένο τυρί τύπου τσένταρ, πλουσίου σε λιπαρά και βρώμα, εξέδραμον προς το γήπεδο που ουδόλως τυχαίως φέρει το όνομα του ηρωικού και ακραιφνώς Έλληνα αγωνιστού της επανάστασης του ‘21.

Εκεί, όπως πιθανότατα γνωρίζετε, η εξέλιξις του αγώνος δεν ήτο η αναμενόμενη. Κατηφής και έξαλλος διαπίστωνα την προδοτική συμπεριφορά των παικτών, και ιδιαίτερα των εχόντων μεικτή αλβανική καταγωγή, πράγμα που επιβεβαιώνει ότι θα έπρεπε να τους κρατήσουμε εκτός ομάδος. Αναμφισβήτητα, έτσι θα έπρατταν και οι ηρωικοί αγωνισταί του ’21 που φυσικά δεν είχαν καμία σχέση με αρβανίτες όπως ισχυρίζονται κάποιοι προσκυνημένοι αριστερής ιδεολογίας «προοδευτικοί». Ένωσα την φωνή μου με όσους εντός του πλήθους γιουχάραν τους παίκτες «μας» και νιώθω ιδιαιτέρως υπερήφανος για αυτό, αν και είμαι βέβαιος ότι κανείς μας δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο σε μια εκ του σύνεγγυς συνάντηση ένας προς έναν με γυμνασμένους επαγγελματίες αθλητές.

Παρατήρησα εν τω μεταξύ ότι ο διπλανός μου στας εξέδρας δεν γιουχάριζε και δεν έφερε περικεφαλαίαν και σύντομα θα διαπίστωνα γιατί. Αφού είχε περάσει το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου ημιχρόνου δυσφορών για την οσμή που ανέδιδε η εθνεγερτική περικεφαλαία μου, διάλεξε την φορτισμένη συγκινησιακά ατμόσφαιρα μετά την επίτευξη του τέταρτου τέρματος των Τούρκων για να μου αποκαλύψει ότι, κατά την γνώμη του, όσοι καταλαβαίνουν δυο πράγματα από ποδόσφαιρο έβλεπαν την ήττα να έρχεται εδώ και καιρό. Καθώς πιστεύω ακραδάντως ότι τέτοιες προσεγγίσεις είναι προπαγάνδα εβραίων συνωμοτών, με το συμπάθιο που τους αναφέρω, του απήντησα αναλόγως. Με ρώτησε αν πάω καλά και γενίκευσα ολίγον τι την συζήτηση αναφερόμενος στους αλήτες τους φοιτητές που κάψανε το μνημείο του αγνώστου στρατιώτου για πρώτη φορά. Με απεκάλεσε ορθά – κοφτά ψεύτη ή άσχετο καθώς οι μεν εμπρηστές – κουκουλοφόροι δεν έχουν λέει σχέση με το φοιτητικό κίνημα, το δε μνημείο έχει ξανακαεί στο παρελθόν χωρίς η πράξη να λάβει τέτοια προβολή από τα «κατευθυνόμενα ΜΜΕ που επιθυμούν μόνο να μας πουλήσουν συμβόλαια ασφάλειας και τίποτε άλλο». Αντιλαμβανόμενος ότι έχω απέναντί μου πράκτορα του σιωνισμού εξεργέθην δικαίως και λαβών την πρωτοβουλία των κινήσεων, του έριξα έναν φούσκο αλησμόνητο από πάσης απόψεως!

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παρεκτραπούν ελαφρώς τα πράγματα, κάποιος πέταξε μια φωτοβολίδα, άλλος διατύπωσε αναλυτική άποψη για το πώς περνά τις νύχτες της η μητέρα του τερματοφύλακα, άλλος είχε ανάλογη άποψη για την μητέρα του προπονητού, γενικά οι μητέρες της ομάδας πρέπει να ήταν συνάδελφοι σε συγκεκριμένο ου μην και αρχαίο επάγγελμα. Κατά την σύγχυση έλαβον απαντητικό φούσκο, έδωσα νέον, έπεσαν και άλλες φωτοβολίδες, κάποιος με σούταρε σε διπλανή κερκίδα και γενικώς γνωρίστηκα με πολλούς ανθρώπους που ούτε αυτοί ούτε εγώ φανήκαμε χαρούμενοι με την γνωριμία. Επέστρεψα στο σπίτι μου κυριολεκτικώς διαλυμένος, με την μεν περικεφαλαία να ομοιάζει ως να συμμετείχε πράγματι εις τη μάχη των Θερμοπυλών, εγώ δε φέρων μόλωπας και μικρο-πληγάς και στάζων αίμα, δάκρυα κι ιδρώτα,  με αποτέλεσμα να λεκιάσω το χαλί της εισόδου.

Δέον να καταχρασθώ της υπομονής των αναγνωστών σας και να σας ενημερώσω για την βαρύνουσα σημασία που έχει αυτό το χαλί. Ήταν δώρο της γιαγιάς της Φρόσως (της κυράς μου) προς την Φρόσω (την κυρά μου όπως προείπα) κατά την ημέρα της τέλεσης των γάμων μας. Είναι εκ Περσίας, χρώματος ερυθρού, με σχέδια και λερώνει ιδιαιτέρως εύκολα για κακή μου τύχη. Η Φρόσω (η κυρά μου) αντιληφθήσα την κατάσταση του χαλιού προτίμησε αντί να με περιθάλψει στην στοργική αγκαλιά της μετά τα θλιβερά γηπεδικά γεγονότα, να λάβει ανά χείρας τον πλάστη της κουζίνας και να με καταδιώξει εντός της οικίας μας. Η καταδίωξη έλαβε συντόμως δραματικά τροπή καθώς η σύζυγός μου και κολώνα του σπιτιού μου έκραζε «Άτιμε γουρουνό-μπατσε, πήγες και πλακώθηκες πάλι κι ήρθες να μου κάνεις το σπίτι χοιροστάσιο, άχρηστε βρωμύλε!» στο οποίο απαντούσα «Καλή μου, τους γείτονες, σκέψου τους γείτονες» και οι γείτονες είχαν βγει από την φασαρία στο μπαλκόνι τους και φώναζαν εν χορώ «Ναι κυρία Φρόσω, σκεφτείτε τους γείτονες!». Απογοητευμένη επιτέλους η Φρόσω (η κυρά μου) εξακόντισε εναντίον μου τον πλάστη ο οποίος εξοστρακίστηκε στη ράχη μου για να καταλήξει να καρφωθεί στον πίνακα που μας είχε χαρίσει η προαναφερθείσα θεία Μαγδάλω: «Ο γέρος με το τσιμπούκι».

Ήτο μία στιγμή αποκαλύψεως. Ο «γέρος με το τσιμπούκι» είχε μεταμορφωθεί σε ένα νέο, τρισδιάστατο πίνακα, τον «γέρο με τον πλάστη», με τον πλάστη να είναι καρφωμένος ακριβώς πάνω στο τσιμπούκι του πίνακα. Μάλιστα, για έμφαση η Φρόσω (η κυρά μου) μου πέταξε και μία παντόφλα, η οποία επίσης εξοστρακίστηκε και αναβάθμισε τον πίνακα στον «γέρο με την παντόφλα». Το αποτέλεσμα ήταν να εμπνευσθεί η σύζυγος και να αγοράσουμε περί τους είκοσι πίνακες «γέρος με το τσιμπούκι» οι οποίοι μεταμορφώθηκαν μέσα σε ένα πρωινό. Κατέχουμε πλέον γέρο με βάζο, γέρο με φορτιστή κινητού τηλεφώνου, γέρο με πιγκάλ, γέρο με δοχείο νυκτός, γέρο με γυάλα με χρυσόψαρο, γέρο με τενεκέ λαδιού, κοκ. Ιδιαιτέρως υπερήφανη είναι η Φρόσω (η κυρά μου) για το κομμάτι της «Γέρος με χωρίς τσιμπούκι», στο οποίο έσβησε το τσιμπούκι με διορθωτικό υγρό μπλάνκο.

Και καταλήγω εδώ για να ζητήσω την βοήθεια των αναγνωστών σας. Αναζητούμε επειγόντως ένα χώρο τέχνης, μία γκαλερί κατά τα κοινώς λεγόμενα, προκειμένου να εκτεθούν τα έργα της Φρόσως (της κυράς μου), τα οποία είναι άνω των είκοσι και θεωρούμε ότι αποτελούν μια ρηξικέλευθο τομή στην σύγχρονη αισθητική. Ένας εκτιμητής τέχνης που φέραμε ναι μεν γέλασε και μας έδωσε την εντύπωση ότι μας κάνει πλάκα, αλλά μας μίλησε πολύ όμορφα. Είπε ότι οι συγκεκριμένες αναπαραστάσεις οδεύουν προς μια σύγκρουση του φυσικού με το μεταμοντέρνο και δεν αναπλάθουν απλώς εικόνες. Ήταν τόσο ακατανόητος που πρέπει να ήταν σοβαρός!

Έτσι λοιπόν, χρειαζόμαστε λίγη βοήθεια για να ξεκινήσουμε, και για μετά υπάρχουν άφθονες ιδέες για να αντικαταστήσουμε το τσιμπούκι. Αναμφίβολα, βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας νέας αισθητικής πρότασης. Το ζεύγος Κουρουπέα κατακτά την τέχνη και σας προσκαλεί στο ταξίδι του!

Μετά τιμής,
Περίανδρος Αρχ. Κουρουπέας
Αστυνομικός Διευθυντής ε.α.

49 Σχόλια

  1. ντροπή σου Μπαμπάκη να ειρωνεύεσαι και να χλευάζεις τοιουτοτρόπως τα ιερά και τα όσια!

    αίσχος. δεν ξαναμπαίνω εδώ μέσα.

  2. εγω γιατι δεν καταλαβα, γρι;;;;;
    τι φταιει;;;
    μα τι μπορει να φταιει;;;
    🙂

  3. Ψηφίζω Κουρουπέα για Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων!
    Και Μπαμπάκη για Πρόεδρο του Παναιγιάλειου! (της πλάκας, δηλαδή -με την …καλή έννοια) 🙂

  4. Ερώτηση προς αξιότιμον κ. Κουρουπέα: Είστε μυστακοφόρος;
    Αν ναι, και με δεδομένη την άρτια χρήσης της γλώσσας, έχετε πολλές πιθανότητες να καθιερωθείτε στο χώρο της τέχνης.
    Προτείνω επίσης τη χρήση της ενδόξου υμών περικεφαλαίας σε κάποιο από τα εκθέματα. Τιμής ένεκεν.
    Τα σέβη μου στην κυρία Φρόσω…

    May the Force b with u…
    papet

  5. Λοιπόν, εσύ στάνταρ διαβάζεις Μικρό Νικόλα!
    ;-D

  6. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

    Εξαιρετικό φίλτατε. Εξαιρετικό!

  7. @Krot:
    Δεν ξαναμπαίνεις; Το υπόσχεσαι;
    Γιέεεεςςςςςςςςςς!!!!!!

    @Βασιλική:
    Έχεις ένα ζήτημα με την αποτυχημένη εφαρμογή της καθαρεύουσας φαίνεται! χαχαχαχα

    @Ημίαιμος:
    Μπα; Μιλήσαμε με τη Ντόλυ βλέπω. Βουλωμένο γράμμμα αυτό το κορίτσι! ;^p

    @papet:
    Εξ όσων γνωρίζω ο κος Κουρουπέας είναι παραδοσιακός μυστακοφόρος, αλλά και αυτός να μην ήταν δεν υπάρχει πρόβλημα: η Φρόσω φέρνει πολύ προς τον Γεώργιο Διοβουνιώτη (χωρίς το φέσι).
    Η ιδέα της έκθεσης της τυρο-περικεφαλαίας κρίνεται πετυχημένη και θα εφαρμοστεί.

    @Σοφία:
    Έλα καημένη, τόσο προφανής είμαι;;; 🙂

    @Πασκάλ:
    Μερσί, μερσί, μερσί (τρεις φορές για τον τρισμέγιστο, χεχεχε)

  8. Βρε άτιμε Μπαμπάκη, μ’ έπνιξες και κάηκα. Έπινα καφέ την ώρα που το διάβαζα και απ΄τα γέλια πνίγηκα. Ήταν και καυτός ο καφές! Παρ’ όλα αυτά συνεχίζω να γελάω! :))))))))))))) Έγραψεεεεεεες!

  9. @Ρενάτα:
    Ευχαριστώ κοπέλλα, πολύ χάρηκα που σου άρεσε! 🙂

  10. ναι, σιγά που θα σταματήσω να σου σπάω τα νεύρα. Για αυτές τις μικρες απολάυσεις της καθημερινότητας αξίζει η ζωή μας άλλωστε!

  11. Ο Κουρουπέας μανιάτης είναι ε; (απ’ την κατάληξη κρίνοντας…)

  12. @Κροτ:
    Έχω γίνει κάτι σαν τον καφέ και το τσιγάρο, ε; 😉

    @Αλεπού:
    Εντελώς μανιάτης όμως. Σε προσεχές γράμμα θα πούμε και για τον Βασιλιά. χεχεχε
    (κι εγώ είμαι μανιάτης btw, κατά 25%)

  13. ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΑΝΙΑΤΗΣ????

    κάτι έσπασε μέσα μου ξαφνικα….

  14. Μπαμπάκη, ανυπομονώ για την επόμενη επιστολή. Χωρίς καμία… αναστολή!
    🙂

  15. εγώ λυπήθηκα την κυρία Φρόσω…

  16. εσύ, allmylife, σταμάτα να λυπάσαι όλο τον κόσμο! Σε λίγο θα λυπηθείς και το Βατόμουρο, επειδή το πρήζω! (κοντεύει να γίνει σαν καρπούζι με σπυριά από το πρήξιμο!).

  17. @Κροτ:
    Βεβαίως και είμαι. Κατά 25%. Πού το πρόβλημα;
    (περίμενε να σου διηγηθώ από κοντά και οικογενειακούς θρύλους για τις προηγούμενες γενιές, θα σου σηκωθούν οι τρίχες όρθιες!)

    @Χρήστος:
    Χαίρομαι για το σχόλιό σου, χωρίς καμία…συστολή! 😉

    @allmylife:
    Μου θυμίζεις το διάλογο του ντε Νίρο με τον Μπίλυ Κρίσταλ στο «Ανάλυσέ το». Εκεί που του εξηγεί ότι πάσχει από οιδιπόδειο, δλδ ότι ενδόμυχα ποθεί να κάνει έρωτα με την μητέρα του κι ο ντε Νίρο του απαντά: «Είσαι τρελός; Την έχεις δει τη μάνα μου;;;»
    Κάπως έτσι: Την έχεις δει την κυρία Φρόσω;;;
    χαχαχαχα

    @Κροτ (ατζαίν):
    Από πού αγοράζεις εσύ καρπούζια; Γιατί στην πατρίδα μου (τη Μάνη) τα μόνα φρούτα που έχουν σπυριά είναι τα ΦΡΑΓΚΟΣΥΚΑ!!!

  18. Αγαπητέ μπαμπάκα μου

    Διατελώ εν συγχύσει. Μου λείπει η πατρική παρουσία σου. Έλα γρήγορα να με πάρεις από το νοσοκομείο. Μου την έπεσαν κάτι νταβρατισμένοι θεατές όταν πήγα σε πορνοσίνεμα της πλατείας Ομονοίας. Ναι, τους 300 έπαιζαν.

    ο υιός σου

    Τζάστανδρος Γκοοουνοφέας

  19. κι αυτές οι αηδίες που έχουν πάνω τους τα βατόμουρα, πώς είναι;

    ωχ, θα βγάλεις και κάνα εξάσφαιρο, ως γνήσιος μανιάτης;;;; χοχοχο!

  20. 1) Ο κύριος Κουρουπέας αν γινόταν Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, όπως προτείνει ο Ημίαιμος, θα άφηνε ιστορία! Θα έντυνε τους συνδικαλιστές με αυτήν την καταπληκτική -και ιδιαίτερης σημειολογίας- στολή και έτσι θα οδηγούμασταν στην πρωτόγνωρη εμπειρία των αντιεξουσιαστικών ειρηνικών κινημάτων πάσης φύσεως, καθώς χιλιάδες άτομα θα πορεύονταν μόνο και μόνο για να απολαύσουν ένα καλό γέλιο με τέτοιους αστυνομικούς να τους περιφρουρούν.

    2) Ααααααχ, η ιστορία επαναλαμβάνεται… Άλλη μια κυρά-Φροσύνη μετά τα μαρτύριά της, έτσι και τους κάτσει το σχέδιο με την έκθεση, θα καταφέρει να γραφτεί το όνομά της με χρυσά γράμματα στην ιστορία!

  21. Den eixate noikiasei koiliakoys kirie koyroypea moy. Ellhnas xoris koiliakoys peftei ston kiada….

  22. πολύ καλά σου θυμίζω «ανάλυσέ το»
    κι’ εγώ μου το θυμίζω :)))

  23. μωρε εγω εχω ενα «ζητημα» γενικα, αλλα ας μην το κανουμε και θεμα!
    καφεδακι;
    κουλουρακι;
    τι να σας προσφερουμε;;;;
    🙂

    -κοινως αλλα λεει η γιαγια μου αλλα ακουν τα αυτια μου!-

  24. @mpampakis
    Σχετικό με το post και ..300
    Κάτι με ..πολύ γέλιο επί «Εθνικόφρωνα» πολιτικού χώρου!
    Τη – ας την πούμε – συζήτηση παρεμβαίνουν και άνθρωποι που απλά θλεουν να κάνουν…πλάκα. Κάποια απτα σχόλια είναι στημένα,κάποια άλλα αρκετά χυδαία.
    Η σφαγή πάντως γίνεται ΚΑΙ μεταξύ «εθνικοφρώνων» . Και ο ένας βγάζει τα «άπλυτα» του άλλου..

    Πέρα απτην πλάκα, υπάρχουν και ντοκουμέντα. (Σχέσεις της Άκρα Δεξιάς με Υπηρεσίες + το βιβλίο του Κουσουμβρή + την ιστορία του «ιδιόρυθμου» Καλέντζη)
    Πάντως το γέλιο πέφτει άφθονο!
    ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ-ΠΛΕΥΡΗΣ-ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοιτάξτε ποιοι θα μας μάθουν να συμπεριφερόμαστε ως ..έλληνες
    Θαυμάστε επίπεδο!

    Καλή διασκέδαση

  25. Τι ξεκατίνιασμα… για όνομα των θεών με τα αυνάνια νεοναζάκια.

  26. Κρατήστε μου τον «Γέρο μεπιγκάλ» σας παρακλώ! Φτιάχνω το μπάνιο μου αυτές τις μέρες 😉

  27. @Τζάστανδρος Γκοοουνοφέας:
    Σε πορνομάγαζο της Ομόνοιας; Δλδ έπαιζε δύο έργα; Από 150 το καθένα;
    Έχουμε ξεφύγει τελείως, πού να την δούμε κι όλας την ταινία, χαχαχα!

    @Κροτ:
    Τα μανιάτικα βατόμουρα πάντως είναι γνωστό τοις πάσι ότι είναι τα νοστιμότερα καθώς και τα πιο αντρίκεια να’ουμ’!

    @industrial daisies:
    χαχαχα, η ιδέα της βελτιωμένης στολής που περιλαμβάνει τυρο-περικεφαλαία πολύ καλή!!! 🙂 Καλώς ήλθες!

    @Παράφωνος:
    Παρακαλώ περάστε από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας για υπόθεση ενδιαφέροντός σας…

    @Μικρός Νικόλας:
    Ωραίο νικ!

    @allmylife:
    Fuckin’ pilllow! χεχεχε 😉
    (αυτό έπρεπε να είχαμε γράψει στη Ντόλυ για το μαξιλάρι της, φτου, άργησα να το σκεφτώ!)

    @Βασιλική:
    Τώρα είτε εσύ με αποκάλεσες γιαγιά σου είτε έχω κι εγώ ζήτημα! μπουχαχαχαχαχα

    @Άσπρος Λύκος:
    Α-πι-στευ-το!!! Καταπληκτικό το θρεντ!
    Δεν είχα φυσικά την υπομονή να το διαβάσω ολόκληρο, αλλά αφού πάρεις χαμπάρι τι γίνεται είναι δύσκολο να σταματήσεις (α) να διαβάζεις και (β) να γελάς!
    Η τρέλα, λένε, δεν πάει στα βουνά. Βρήκαμε που είναι τελικώς!

    @JAGO:
    Βρε μήπως δεν είναι αυνάνια νεοναζάκια και είναι νεοαυνάνια ναζάκια;
    (τρέχα γύρευε απάντηση ήταν αυτή…)

    @Σεντούκι:
    Για μια καλή προσφορά, σας δίνουμε μαζί και τον Γέρο με σπάτουλα και στόκο, για να βοηθήσει με τα πλακάκια!

  28. το σχολιο μου για σας ειναι το εκτος -….-

    αυτα που γραφω μεταξυ των -….- ειναι αυτο που σκεφτομαι εκεινη την στιγμη, σαρκαζοντας εμενα!

    -τωρα κοιτα να δεις που θα μου πει οτι εγω εχω τελικα το «ζητημα»!!!!-
    😆

  29. Φυστίκιααα Ποπ Κορννννν Μαλλί της Γριάςςςς
    Σάμαλιιι

    Απόψε προβάλεται η ταινία
    «Ανορθόδοξοι Έρωτες και ανομολόγητα πάθη στη Χρυσή Αυγή»
    Απ όλα έχει ο μπαξές των παρεξηγημένων Νεοχαζί
    Από ευαισθησιες μέχρι ..ΣαδοΜαζό

    Για περάστε. Για περάστε !!
    «Οι 120 μέρες στα Σόδομα» ωχριούν μπροστά στο «λεξιλόγιο»
    «φρασεολόγιο» των Υπερήφανων(κατά το μάγκας και αλεπού) Εθνικών Ελληναράδων.

    Πατήστε απλά το λινκ του ποιο πάνω σχολίου

    ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ-ΠΛΕΥΡΗΣ-ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

    Δώρο μια περικεφαλαία από την ταινία «300»
    Για περάστε. Για περάστε !!

  30. @Βασιλική:
    Πάρε μια απόφαση τέλος πάντων, και κυρίως ΠΙΕΣ ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΟ-ΚΑΦΕ!!!
    😉

    @Άσπρος Λύκος:
    Μα τι επιμονή είναι αυτή που έχεις βρε παιδάκι μου! Περνάμε, περνάμε! χαχα

  31. Κάνουμε Promotion Αγαπητέ!
    Χρόνια δαρκεί αυτότο thread !!

    Oι Νεοχαζί μοιράζουν άφθονο ..γέλιο!
    Αναλυτικά μπορεί να σου πει και ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα !

    Κρουασάννν Σάμαλιιι ΤΣΙΠςςςςς

  32. -να παρω αποφαση; τι αποφαση; γιατι να το κανω εγω καλε κυριεεεε;;;;-

    αγαπητε μπαμπακη,
    αποφαση παρθηκε! δεν εισαι η γιαγια μου, το «ζητημα» το εχω εγω και το σπουδαιοτερο! Πινω καφεεεεεεε!
    😆

  33. ΡΑΔΙΟΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ UNISEF

    ΣΗΜΕΡΑ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007

    ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ

    ΝΕΤ 105,8

    ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ!!!!

    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ!!!

  34. @Άσπρος Λύκος:
    χεχεχεχε
    Και πού ‘σαι; Όπως θά ‘ρχεσαι, πιάσε και μία νάτσος με έξτρα τυρί. Για τον Περίανδρο είναι! 😉

    @Βασιλική:
    Όχι μόνο είμαι η γιαγιά σου, αλλά και η σιδερώστρα που μου πήρες από το ΙΚΕΑ δεν χωράει στο ψυγείο μου
    (είπα να συμβάλω στον σουρρεαλισμό της συζήτησης, εκτροχιάζοντάς την – την συζήτηση, όχι την γιαγιά)

    @Νανά Τσούμα:
    Thanks, θα συντονιστούμε.

  35. Κύριος ντεν έxομε νάτσος

    Φυστίκιααα
    Ποπ Κορννννν
    Μαλλί της Γριάςςςς
    Κρουασάννν
    Σάμαλιιι
    ΤΣΙΠςςςςς

    Όλα φρέσκα! Διαλιέχτε!!

  36. Αυτο το ποστ όλο και καλυτερεύει και με λύπη μου βλέπω πως κινδυνεύεις να σου πάρει το κύπελλο ο Άσπρος Λύκος! 😛 Ημίαμε, πού είσαι? 🙂

  37. renata βάζεις .. φωτιές. o Μπαμπάκης έχει άπαικτο χιούμορ!

    Αρκετά με αυτά.

    Γκυρια τέλεις γκανένα Σάμαλι .Εγκο και λεμονάντες

  38. Σιγά που είναι καλύτερος ο Άσπρος Λύκος με τη σάμαλι και τα τσιπς του! Πφφφφφ….

    Που να δεις το δικό μου γκουρμέ καροτσάκι με φίνγκερ φουντ που θα περάσει σε λίγο! Από φαλάφελ και πουγκιά με καπνιστό σολωμό μέχρι πράσα τηγανισμένα σε κουρκούτι με τζίντζερ θα έχουμε!

    Πείνασα τώρα, τι λες να φταίει; 😉

  39. μα δεν στην πηρα για το ψυγειο!
    για τον φουρνο στην πηρα!
    😆

  40. Γκύριος μπαμπάκης σολομός δεν τρώγεται. Είναι ποιητής

    Αν ντεν σαρέσει σάμαλι, έγκο και κρουασάν!

  41. Λοιπόν θ ‘απονείμω το κύπελο σ’ αυτόν που θα μαγειρέψει καλύτερα. Μπαμπάκη, από σένα περιμένω αστακομακαρονάδα και άνω! 😉

  42. @Βασιλική:
    Σιδερώστρα για το φούρνο;
    Τι άλλο θα σκεφτεί αυτή η νέα γενιά…

    @Άσπρος Λύκος:
    Γεμιστό;
    Με τι; Σολωμό μήπως;

    @Ρενάτα:
    Είπαμε: «φαλάφελ και πουγκιά με καπνιστό σολωμό μέχρι πράσα τηγανισμένα σε κουρκούτι με τζίντζερ»
    Έχω εξαντληθεί στα σχόλια και ξέπεσα στις επαναλήψεις όπως καταλαβαίνεις! χαχαχαχα

  43. Οκι γκυριος.
    Σολωμός Ποιητής. Ντεν τρώγεται.
    Ντεν τρωει αντρώπους.
    Έκω και με ζαμπον τυρι και με γκέμιση σοκολάτα
    Πάρε πάρε πάρε. Εντώ το φρέσκο

  44. Εντάξει, Μπαμπάκη, είσαι μακράν ο κάτοχος του κυπέλου! 😉 Όχι, τίποτε άλλο, αλλά δεν έχω δοκιμάσει κάτι τόσο εξωτικό ! 😛

  45. @Άσπρος Λύκος:
    Πρώτη φορά βλέπω λύκο να μην θέλει να φάει άνθρωπο.
    Και να προτιμάει και την σοκολάτα από πάνω!
    χαχαχαχα

    @Ρενάτα:
    Έτσι μπράβο, να μπαίνουμε σε μια τάξη! χεχεχε

  46. Καλό Πάσχα προς όλους

    Μπαμπάκη το ρίξαμε στα κρουασάν ζαμπόν τυρί
    γιατί έρχομαι από επίσκεψεις .. οδοντίατρου

  47. Να είχαμε τώρα ένα κρουασανάκι….

  48. […] Κουρουπέας δεν θα επανέλθει μετά από την πρώτη και την δεύτερη επιστολή του, ειδικά μετά από την αποτυχία της έκθεσης […]

Σχολιάστε

