• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαΐου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ.   Ιον. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Ο Μάϊος ξεκινά με πάρτυ!

Όσοι δεν έχετε ήδη πληροφορηθεί τις λεπτομέρειες, τραβάτε α-μέ-σως να δείτε την σχετική σελίδα εδώ.

Ευκαιρία να γνωριστούν άνθρωποι κι από κοντά και τα παιδιά έχουν κλείσει όμορφο μέρος και λογικές τιμές, απ’ ό,τι διαβάζω. Βέβαια, για μουσική δεν έχω διαβάσει ακόμα τίποτα και για το συγκεκριμένο θέμα δεν ξέρω αν πρέπει να τον εμπιστευόμαστε κάποιον που αυτο-αποκαλείται Παράφωνος, αλλά τέλος πάντων όλο και κάποια λύση θα βρεθεί, χεχεχε

Τα δύσκολα είναι άλλα: Wi-Fi για να ανεβάζουμε ποστ επί τόπου θα υπάρχει;;; 😉

38 Σχόλια

  1. Χα χα χα! Καλόό! Ακόμα μια απορία: Για όσους δεν έχουν λαπ ή παλμ (δεν είμαστε όλοι μες στην υψηλή τεχνολογία δυστυχώς) θα αφήνουν οι έχοντες να ποστάρουν; 😛

    Καλό μήνα, Μπαμπάκη! 😀 Πολύ καλύτερο απ΄τον προηγούμενο! 😉

  2. αντε βρε πουλάκι μου και εξαφανίστηκες προς ώρας και ανησυχήσαμε!

    μπορείτε να μη μας πρήζετε με το σιχαμένο το πάρτυ σας, εμάς που για αντικειμενικού λόγους δεν μπορούμε να παραστούμε; άει σιχτίρ πια!!!

  3. Μπα, δεν προβλέπεται άλλο ταξίδι για το επόμενο εικοαήμερο τουλάχιστον.
    Πρέπει να κάτσουμε και λίγο τον κώλo μας κάτω!
    Καλά να τα περάσετε!

  4. Είπαμε αγαπητέ ότι μόνο με τα της κυρίας σας θα σας επιτραπεί η είσοδος χεχε
    Τους λόγους δεν τους αναλύω εδώ για να μην εκτέθώ….

    Καλή σας ημέρα

  5. Καλημέρα σε όλους, και καλό μας μήνα!

    @Ρενάτα:
    Προλαβαίνεις να ψωνίσεις πουλάκι μου. Πόσα ξόδεψες στο καινούργιο αυτοκλινητο τέλος πάντων; χαχαχα
    Πολύ καλό μήνα και σε σένα!

    @Κροτ:
    Έπαιζα κρυφτούλι με το template μου.
    Μην φωνάζεις καλέ, κάτσε να καταφέρουμε να πάμε! Μπααααα….

    @Δημήτρης:
    Απλώς προσπαθείς να ξεσουρώσεις από τα βινσάντο που κατανάλωσες. Είχε και καλή φεγγαράδα τις τελευταίες μέρες, τολμώ να φανταστώ πόσο ταλαιπωρία ήταν το ταξίδι στη Σαντορίνη. Χαχαχα! 😉

    @Παράφωνος:
    Απαιτώ κόκκινο χαλί, πλήθος φωτογράφων και προσωπικότητες του Χόλυγουντ στην ουρά που θα προσπερνάω καθώς θα μπαίνω στο χώρο μου. Έχω και κάποια στάνταρντς! χαχαχα

  6. κοκκινο χαλι;;;
    τςτςτςτςτςς….

    -λες;;;; εγω και με ενα απλο πατακι θα ημουνα καλα!!!! αλλα για να το λεει ο κυριος Μπαμπακης κατι θα ξερει!!!!-

    🙂

  7. ο ειδημων και ο προπονητης της εξεδρας θα ειναι εκει! Κοριτσια θα καθομαστε στο μπαρ. Ειμαστε και οι δυο ξανθοι ψηλοι με γλαζοπρασινα ματια. Μη φοβηθητε να ερθετε να μας μιλησετε! Σας περιμενουμε με αγωνια!

  8. το εννοείτε;;;;
    Κύριε Μπαμπάκη εννοώ…

  9. Βάλτε μια webcam για real time αναμετάδοση του event!!
    ;-D

  10. Αγαπητοί μας τηλεθεατές, παρακολουθείτε σε απευθείας αναμετάδοση την άφιξη των υψηλών καλεσμένων στο 2ο μπλογκοπάρτυ 2007.
    Οι θαυμαστές τους έχουν στηθει εδώ από τις 6 το πρωί για να χειροκροτήσουν τα ινδάλματά τους!
    Το κόκκινο χαλί είναι προσφορά του Παράφωνου αν και φημολογείται πως ήταν ένα παλιό δικό του που ανέβασε από την αποθήκη και το εμφάνισε για αντίκα και καλά.
    Αλλά να, φίλοι και φίλες, ο κ. και η κα Μπαμπάκη που καταφτάνουν στο πάρτυ! Η συγκίνηση κορυφωνεται! Τα πλήθη επευφημούν καθώς θαυμάζουν το υπέροχο vintage, σε χρώμα σάπιο βερύκοκο, φόρεμα της κας Μπαμπάκη, δημιουργία YSL! Ο δε κος Μπαμπάκης φορά ενα κλασικό μαύρο σμόκιν με κόκκινο παπιγιόν, και κραδαίνει μια ασημένια κουτάλα, δώρο του ΑΘήναιου! Αλλά δεν ξέρουμε τίνος δημιουργία είναι το σμόκιν. Μάλλον το γαμπριάτικό του ξαναφόρεσε ο γύφτος!».

  11. @Βασιλική:
    Ζητάμε πολλά για να μας δώσουν έστω και…πατάκι. Παλιό κόλπο των διαπραγματεύσεων!

    @idimo:
    Μα όοοοοοολοι οι μπλόγκερς είμαστε ξανθοί, ψηλοί, με γαλαζοπρασινα ματια; Τόσες συμπτώσεις πια;

    @allmylife:
    Ποιο από όλα καλή μου;

    @Σοφία:
    Καλή ιδέα!

    @Κροτ:
    Να μην κάνω λίγη απόσβεση; Τόσα χρήματα σε ρούχο δεν έχω ξαναδώσει, και μου λες να μην το ξαναφορέσω; Νομίζεις δλδ η κα Μπαμπάκη έχει αξιωθεί να ξαναβάλει το φόρεμα του γάμου από εκείνο το βράδυ; Από μένα εξαρτάται να κάνουμε απόσβεση της επένδυσης!
    Εναλλακτικά, αντί για κουστούμι, θα έρθω με μάσκα και βατραχοπέδιλα. Θα κάνω σίγουρα μεγάλη εντύπωση.

  12. δλδ από όσα έγραψα, ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ βρήκες να σχολιάσεις;

  13. πόσο ψωνάρα είσαι πλέον?

  14. ο κύριος Μπαμπάκης αποθεώνεται απ’ το πλήθος καθώς ακούγεται απ’ τα μεγάφωνα ότι του απονέμεται το βραβείο του best commentator ever. Η κυρία Μπαμπάκη σκύβει ελαφρώς και τον φιλάει στο μάγουλο, εμφανώς συγκινημένη. Ο κύριος Μπαμπάκης σηκώνεται και αγγίζει στο πέρασμα του χέρια που οι θαυμαστές και κυρίως οι θαυμάστριες του τείνουν λατρευτικά προς το μέρος του. Εκφωνεί τον μακρύτερο λόγο που εκφωνήθηκε ποτέ σε απονομή και κλείνει ευχαριστώντας την blogger Krotkaya χωρίς τη βοήθεια της οποίας δεν θα ήταν τώρα έδώ που είναι… 😉

  15. «και κλείνει ευχαριστώντας την blogger Krotkaya χωρίς τη βοήθεια της οποίας δεν θα ήταν τώρα έδώ που είναι… »

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!

    Δεν παίζεσαι λέμε!!!! 🙂

    (όσο για σένα Φραγκοσυκάκι, η σιωπή μου προς απάντησή σου)

  16. LOLLL!!!

    Α, ρε Αλεπούδιους, έπρεπε να πάμε μαζί στο πάρτυ και να αναλάβουμε την αναμετάδοση! Τετοιο σχολιασμό, στο NBC και στο Euronews θα μας παίζανε, όχι αστεία!

    Όσο για σένα Βατόμουρο, αλλώς πως διατυπωμένο : έβαλα τα χέρια μου και έβγαλα τα μάτια μου!!

  17. Αυτό με το σμόκιν ήταν πολύ πετυχημένο!!!!Λοοοοοοοοοολ Κροτ-άκι έβαλες υποψηφιότητα για best commentator …του Μπαμπάκη! :Ρ

    Μπαμπάκη, άστα ακόμα περιμένω το ομόλογο που θα με ξελασπώσει! 😛 Δωράκια όμως δέχομαι 😉

  18. re mpampakh…..den mporousate na to kanete meta tis 25??? exoume kai ksenhtemenous edw pera

  19. το ότι θα παραβρεθείτε.

    (για να είμαι εκεί με φωτό σας από ουκρανική γιάφκα…..μήπως και μου την υπογράψετε….αν με διακρίνετε μέσα στο πλήθος των θαυμαστών…)

  20. Καλά να περάσουτε! Και μετά να μας πείτε κουτσομπολιά για τους διάφορους που δεν είχαν e-μάτια να ειδωθούν στο ίντερνετ αλλά έπεσαν ο ένας πάνω στον άλλο.

  21. Μπαμπάκη με πήραν τηλέφωνο από το CNN θέλουν αποκλειστική συνέντευξη την επόμενη μέρα του πάρτι για να τους πεις την εμπειρία σου.
    Τι να απαντήσω;
    χεχε Εγώ λέω να δώσεις μόνο στο STAR και να τους γράψεις τους Αμερικανούς !!!

  22. @Krot:
    Αχ, και σου είπα να το κρατήσεις μυστικό, αλλά δεν με άκουσες.
    Τέλος πάντων, έχω καιρό που κάνω πρόβα τον λόγο (η Αλεπού τον έχει ακούσει) και πιστεύω ότι θα σου αρέσει. χοχοχο

    @Ρενάτα:
    Όλοι για ένα ομόλογο ζούμε τελικά…

    @Zappa:
    Δεν το κανόνισα εγώ, ρε συ! Αναμετάδοση κάνω!
    (άσε που κι εμένα δεν με βολεύει εξαιρετικά το συγκεκριμένο Σάββατο)

    @allmylife:
    Μου είχες υποσχεθεί ότι καταστράφηκαν όλες οι φωτογραφίες από την ουκρανική γιάφκα. Unfair!
    Τέλος πάντων, και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να είμαι στο πάρτυ. Με την προσθήκη κόκκινου χαλιού, συνεντεύξεων κλπ, θα το σκεφτώ φυσικά (χεχε), αλλά είμαστε λίγο δυσκίνητοι αυτό το Σάββατο και μέχρι τελευταία στιγμή δεν θα ξέρω σίγουρα. Παρόλα αυτά, ειδικά για όποιους είναι πιο «φρέσκοι» στο χόμπυ, το πάρτυ είναι μια καλή ευκαιρία και είπα να συμμετέχω κι εγώ στην δημοσιοποίησή του.

    @Σκύλος της Β.Κ.:
    Εγώ πάντως θα πάω για να κουτσομπολέψω εσένα. χαχαχα!

    @Παράφωνος:
    Τι προμήθεια προσφέρουν; Μην απορρίπτουμε συμφωνίες μόνο και μόνο για ιδεολογικούς λόγους! 😉

  23. Καλό μήνα!!!

    Ο Βοράς ζηλεύει,λέμε…. 😉

  24. Να διευκρινήσω κάτι: όταν μιλάω για «πιο φρέσκους στο χόμπυ» δεν εννοώ ότι είμαι κανένας πάλιουρας (σιγά τα ωά!). Απλώς κάποιοι είχαμε ήδη ευκαιρίες να γνωρίσουμε αρκετό κόσμο από κοντα και ενδεχομένως να έχουμε καταλήξει και σε συγκεκριμένες παρέες και σχέσεις. Αυτό είναι μια ευκαιρία για πολλούς να το κάνουν το Σάββατο, και πρόκειται για μια πρωτοβουλία που είτε είχε έρθει με αυτό τον τρόπο είτε με άλλον θα ερχόταν κάποια στιγμή.

    Εντωμεταξύ, η Μίλαν έχωσε και τρίτο, πράγμα που επιβεβαιώνει την αρχαία περσική παροιμία: «Για να το σηκώσεις πρέπει να είσαι η Μίλαν ή να αποκλείσεις τη Μίλαν».

    Περσική είπα;;;

  25. Καλό μήνα Εβελίνα, ό,τι καλύτερο σε σένα και σίγουρα πιο ανέφελο μήνα από τον προηγούμενο σου εύχομαι.

  26. Μπαμπάκη, η μόνιμη σύμμαχός σου -η Ρενάτα- απειλεί ότι θα σου φαω τη θέση!
    eat my dust, λέμε!!!

  27. Δεν κατάλαβα…. ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ????

  28. Δεν θα πάμε Νίνα μου, δεν θα πάμε…
    Δίνει πανελλήνιες ο Βασίλης και το Σ/Κ έχει 4 ιδιαίτερα συν την γκρίνια το άγχος και την αγωνία…

    Επίσης αν θυμάμαι καλά πριν από ΛΙΓΕΣ ημέρες έκανες μια μικροεπεμβασούλα!!!!!!

    Συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου Μπαμπάκη μου
    αλλά η κυρία Ντολλ είναι αδιόρθωτη…

    Όσοι πάτε στο πάρτυ να περάσετε καλά!

  29. θα περιμένω λεπτομερή ανταπόκριση για τα πάντα!!!! Να περάσετε καλά και ελπίζω την επόμενη φορά να είμαι Αθήνα για να μπορέσω να έρθω και εγώ….

  30. @Κροτ:
    Θα κάτσω λοιπόν να φάω την σκόνη σου, διότι αν περίμενα να μου μαγειρέψεις τίποτα άλλο θα πέθαινα της πείνας!

    @Ντόλυ:
    Μην μου συγχίζεσαι και είσαι και εγχειρησμένη!
    Θα πάμε μόνο και μόνο για να πούμε σε όοοοοοολους όσους γνωρίσουμε πόσο απεριόριστα γαμάτη είσαι. Αποδεκτός ο συμβιβασμός;

    @allmylife:
    Σιγά την κατάχρηση, εδώ το Φραγκόσυκο μου κάνει στα τρία σχόλια το ένα δώρο! χαχαχα
    Καλή επίτυχια στον Βασίλη!

    @Fevis:
    Εγώ πάλι θα έλπιζα να είμαι σε κάποιο κυκλαδονήσι τώρα, καθώς ο Μάϊος είναι η καλύτερη εποχή: πριν έρθουν οι τουρίστες, πριν πιάσουν οι μεγάλες ζέστες αλλά με όλα τα μαγαζιά ανοιχτά και φρεσκοβαμένους τους ασβέστες. Σούπερ! 🙂

  31. να κι άλλο δώρο, για να μάθεις να γκρινιάζεις!
    πες την αλήθεια, αφού σου έλειψα!

  32. Μπαμπάκη και Κροτ, δεν το πιάσατε το υπονοούμενο! Λοιπόν:

    @ Κροτ-άκι μου, είπα πως είσαι υποψήφια για καλύτερη σχολιαστή όχι όλων βρε, μόνο του Μπαμπάκη! 😉 😛

    @Μπαμπάκη, περίμενα να το αντιληφθείς και να συνεχίσεις! Κρίμα! Επίσης να σου θυμίσω πως η υποστήριξη θέλει κι αντίκρυσμα, μην τα ξαναλέω! Ακόμα περιμένω … 😉
    Αλλιώς με μερικά σοκολατάκια εκ Βελγίου (Κροτ, διαβάζεις?) μπορεί να καμφθώ υπέρ της άλλης πλευράς! 😛 Looooool

  33. Καλύτερη σχολιάστρια του Μπαμπάκη, ήμουν ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!

    Και που λες, Ρενάτα μου, έχω δει κάτι τέλειες σοκολάτες καινούριας κολλεξιόν…. μούρλια! ίσως βέβαια καλοκαιριάτικα να μη θες να φας πραλίνες, αλλά εγώ θα στις φέρω βέβαια!!

  34. Κροτ-άκι μου, δεν κάνω εγώ διακρίσεις σ΄εποχές 😉 Φέρ’τις εσύ και μια χαρά θα τις φάω! 😀

  35. Ενημερώνω και τις δυό σας ότι το chat εδώ μέσα είναι συνδρομητικό.

  36. ναι, αλλά εγώ έχω πληρώσει -και για τις δύο!

  37. @Κροτ:
    Κράτησες την απόδειξη;

Σχολιάστε

