Τι θα κάνω όταν κερδίσω το Λόττο

Είχαμε πρόσφατα μια συζήτηση με την φίλη μου την Κροτ για τις τύψεις. Της υπενθύμισα το κλασσικό παλαιο-κομμουνιστικό τσιτάτο, ότι οι τύψεις είναι οι δικαιολογίες των μικροαστών για να νομίζουν ότι είναι καλοί άνθρωποι. Όσο κι αν είναι παλαιό, άλλο τόσο παραμένει και σωστό. Μάλιστα, το θεωρώ πολύ καλύτερο από το άλλο για το όπιο των λαών διότι ποιος από μας έχει δοκιμάσει όπιο για να ξέρει πώς είναι τέλος πάντων; (κι αν κάποιος προτίθεται να απαντήσει «ναι», ας μου στείλει λεπτομέρειες στο mail και δείγμα όπου τον βολεύει, χαχαχα)

Στο ίδιο στυλ μικροαστικής ηθικής είναι και η κλασσική ατάκα «Αν κάποτε κερδίσω το Λόττο/Λαχείο/Deal θα δώσω το 10% σε φιλανθρωπίες». Τι τρελή απάτη! Υπάρχει συγκεκριμένη λογική από πίσω ξέρετε: «Ε ναι, δεν αξίζω να κερδίσω τυχερά λεφτά περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον και δεν τα έχω ανάγκη και κόψιμο για να τα φέρω βόλτα στη ζωή μου. Ωστόσο, ο Πανάγαθος θα πρέπει να με προτιμήσει γιατί, κοιτάξτε, είμαι καλός άνθρωπος! Είμαι αγαθός και φιλεύσπλαχνος και θα δώσω έως και 10% σε φιλανθρωπίες. Θα μπορούσα να δώσω 100% αλλά τότε θα περιφρονούσα τον Θεό που τα εμπιστεύτηκε σ’ εμένα και ποιος είμαι εγώ που θα τολμήσω να περιφρονήσω κατζαμάν Θεό; χαχαχα» Και καθώς γελάει, το μάτι λάμπει στο χρώμα του χρήματος.

Τέρμα η μικροαστική ηθική, καιρός για απενεχοποίηση! Για εμάς, τους αληθινούς επαναστάτες (μην γελάτε ρεμάλια!) μόνο η αισθητική του πώς ξοδεύεις τα λεφτά σου έχει σημασία και όχι η καλή καγαθή χρήση τους. Σε αυτό το επίπεδο μπορώ να σας διαλύσω ως ανταγωνιστής για την εύνοια της Θεάς Τύχης, γιατί έχω σκεφτεί ακριβώς τι θα κάνω όταν κερδίσω αρκετές εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώπουλα.

Οι προφανείς ιδέες για το τι μπορείς να τα κάνεις είναι και οι πιο συντηρητικές: να κάνω τον γύρο του κόσμου, να στήσω την τέλεια κάβα, να αγοράσω εξοχικό στις Κυκλάδες και – φυσικά – να βάλω ένα μεγάλο ποσό σε προνομιακές καταθέσεις για να μην χρειαστεί να ξαναδουλέψω. Πφφφφφφ, αυτά μπορεί να τα σκεφτεί ο καθένας και μπορεί να γίνουν και με σχετικά μικρά κέρδη! Το θέμα είναι να γίνεις εξοντωτικά, αβυσσαλέα, ιλιγγιωδώς πλούσιος. Κάτι σαν τους Βαρδινογιάννηδες ή τους Λάτσηδες ή (καλύτερα) τους Βαρδινογιάννηδες και τους Λάτσηδες μαζί, και μετά να τα ξοδέψεις όλα σε κουλ πράγματα. Να, όπως κάνουν οι σατανικοί εχθροί του Μποντ, Τζέιμς Μποντ.

Σπίτι για παράδειγμα. Δεν θα πάω να πάρω εξοχικό. Θα στήσω ένα σπίτι μέσα σε ένα ενεργό ηφαίστειο, ένα πελώριο καταφύγιο κυκλωμένο από την λάβα την οποία θα κρατά μακρυά με κάποιο δυναμικό πεδίο ή κάτι τέτοιο. Θα έχει την δική του βάση εκτόξευσης πυραύλων και εσωτερικό τραινάκι για τις μετακινήσεις. Τους υπηρέτες μου θα τους ντύσω σαν το πλήρωμα του Έντερπραϊζ και θα τους δώσω κωδικούς για ονόματα, εκτός φυσικά από τις γυναίκες υπηρέτριες, οι οποίες θα είναι όλες πρόσφατες μις Τσεχία ή μις Κολομβία (γίνονται δεκτές και άλλες εθνικότητες, μετά από κατάλληλα interviews) και θα τις ντύσω με στολές για καμαριέρες δύο νούμερα μικρότερες απ’ ό,τι θα χρειαζόντουσαν (γιαμ, γιαμ!). Φυσικά θα γεμίσω την ηφαιστειακή μου κατοικία με χιλιάδες γκατζετάκια τελευταίας τεχνολογίας, όλα ενεργοποιούμενα με την φωνή μου, ενώ θα έχω και τον δικό μου δορυφόρο για να παρακολουθώ τι γίνεται στον κόσμο. Θα έφτιαχνα μια υπόγεια πισίνα με διαφανή οροφή για να χαζεύω την καυτή λάβα την ώρα που κάνω μπάνιο. Και βέβαια θα είχα όχι απλώς ένα χρυσό όπλο, αλλά θα απαιτούσα οτιδήποτε μεταλλικό να είναι από χρυσάφι: μαχαιροπήρουνα, κλειδιά, χερούλια από ντουλάπες, πόμολα, ακόμα κι εκείνο το μικρό μέταλλο που «δένει» τα δύο μισά  από το μανταλάκι, ε, κι αυτό από χρυσάφι θα το κάνουμε. Τέλος, και επιμένω ιδιαίτερα σε αυτό, τα κατοικίδιά μου θα ήταν κι αυτά σαν των εχθρών του Μποντ, Τζέιμς Μποντ: λέω αυστηρό όχι σε σκυλάκια, γατάκια , καναρινάκια και τέτοιες αηδίες. Εμένα φέρτε μου καρχαρίες, κοπάδια από πιράνχας, γύπες, μια πολική αρκούδα και ένα τσιτάχ εκπαιδευμένο να μου φέρνει την εφημερίδα μου κάθε πρωί, αφού καταβροχθίσει τον κούρριερ που την παρέδωσε. Και φυσικά θα έστηνα μια καταχθόνια συνωμοσία με σκοπό να ελέγχω τις ισχυρότερες παγκόσμιες κυβερνήσεις και να κρατάω φυλακισμένο στα βάθη της Κίνας τον μόνο άνθρωπο που πραγματικά θα φοβόμουνα, τον Τζακ Μπάουερ.

Αααααααχχχχ, αυτό θα ήταν ζωή!

Δυστυχώς όμως τα Λόττα, Πρόττα και δεν σημαδεύεται δεν με έχουν προτιμήσει ακόμα και έτσι ο Κόσμος είναι ασφαλής. Κανείς δεν φαντάζεται ότι πίσω από τον στοργικό μπαμπάκη κρύβεται ένας σατανικός υπερ-εγκέφαλος με εκπαιδευμένο τσιτάχ για θανατηφόρο πετ. Συνεχίστε να κοιμάστε ανέμελα, ανόητες μάζες, η μέρα της κυριαρχίας μου δεν θα αργήσει. Μπουχαχαχαχαχαχα!!!!!

Ναι, τα παραπάνω δεν συνάδουν με την περσόνα του ευαίσθητου επαναστάτη που προσπαθώ τόσους μήνες να χτίσω εδώ μέσα. Αλλά εδώ μιλάμε για καταφύγιο μέσα σε ηφαίστειο ρε παιδιά! Πόσο πιο τέλειο μπορεί να γίνει;

ΥΓ: Σας έχω πει ότι δεν παίζω τυχερά παιχνίδια ποτέ; Ποτέ όμως. Ναι, παραδέχομαι ότι αυτό μειώνει ελαφρά τις πιθανότητές μου να κερδίσω το Λόττο, αλλά, όπως λένε και οι υπερατλαντικοί σύμμαχοι, if it’s meant to be, it’s meant to be! Άντε, καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

38 Σχόλια

  1. Την κεντρική ιδέα για το παραπάνω κείμενο την πήρα από ένα κλιπάκι του Graig Ferguson, σκωτσέζο stand-up comedian. Βρείτε τον στο youtube, ο τύπος αξίζει.

    Και πάλι καλό ΣΚ!!! 🙂

  2. Ξέχασες τις μετακινήσεις? Πώς θα πηγαίνεις από το ένα μέρος στο άλλο? Μα φυσικά με μια aston martin που θα γίνεται υποβρύχιο (α λα James Bond) και αεροπλάνο (σαν και τη σιτροέν του Φαντομά στις κλασσικές ταινίες του Λουί Ντε Φινές). Θα το οδηγείς εσύ ή ο Κίμι Ραϊκόνεν?

    Και μόλις την αγοράσεις την Άστον, πέρασε και από δω να μας πάρεις να φύγουμε μαζί 🙂

    Ι.

  3. Α καλάααααα!
    Καλό Σ-Κ μπαμπάκη μου! Τον Τζάκ τον έχω εγώ!

  4. Επαναστάτης, επαναστάτης, αλλά το υπηρετικό προσωπικό απαραίτητο!

    🙂

  5. Επίσης και ‘γω δεν παίζω τυχερά παιχνίδια. Όμως η υπόσχεση που έχω δώσει σε συναδέλφους είναι: πως αν με δείτε να έρχομαι στο γραφείο τσίτσιδος, να είστε σίγουροι πως κέρδισα το Λόττο.

    :))))

  6. Γενική παρατήρηση: είναι σαφές από το κείμενό σου ότι υπήρξες επιρροή γνωστόν και μη εξαιρετέων αριστεριστών στα νιάτα σου, και πως, καθώς μεγαλώνεις -oh, yes!- συντηριτικοποιείσαι αργά αλλά σταθερά. Βάζω στοίχημα (και το κερδίζω) πως ψηφίζεις Συνασπισμό.

    Ειδικές παρατηρήσεις (σιγά μην γλίτωνες!):
    1. η θρησκεία είναι το όπιο των λαών -και έχω δοκιμάσει κάτι παρεμφερές, αλλά δεν μου βρίσκεται τώρα πρόχειρο να σου στείλω, άσε που είναι και ακριβούτσικο.
    2. από την δεύτερη παράγραφο του κειμένου σου καθίσταται σαφές ότι έχεις δοκιμάσει διάφορα ναρκωτικά, και μάλιστα ληγμένα, και μάλιστα πως τελούσες υπό την επίρροιά τους όταν το έγραφες. Ποιον πας να δουλέψεις ρε?
    3. βλέπεις πάρα πολλές ταινίες επιστημονικής φαντάσιας. Μήπως να άλλαζες λίγο ρεπερτόριο;
    4. αν υπάρχει θεός, είναι σοφός που δεν σε αφήνει να κερδίσεις τόσα πολλά λεφτά, για να μην τα σπαταλήσεις σε τέτοιες αηδίες. Ας μου τα φέρει εμένα να δει πόσο καλά θα τα αξιοποιήσω! Έχω κυαλάρει κάτι συνολάκια Hermès και Channel πρώτο πράμα.
    5. μετά παραξενεύεσαι που ο γιος σου ζητάει κροκόδειλους και δεινόσαυρους! Με τέτοιο πατρικό πρότυπο, πάλι καλά που δεν ζήτησε να σε κατασπαράξει κιόλας ο κροκόδειλος (κρίμα δλδ που δνε το ζήτησε…).

    Να’σαι καλά ρε συ Μπαμπάκη, που μου έδωσες την ευκαιρία να αρχίσω αυτό το πσκ με τέτοια σχόλια!!! :Ρ

  7. Εγώ πάντως,μόλις έπαιξα στοίχημα για τη Eurovision…(το φυσάω και δεν κρυώνει το «μωβάκι» που θα έπαιρνα πέρυσι με τους Lordi!) 😉

    Καλό ΣΚ!!

  8. Ειναι γνωστο σε ολους ποσο καλα χειριζομαι το χρυσο στα πομολα και στα μανταλακια. Επισης φτιανω νυχοκοπτες και περφορατερ απο ελεφαντοδοντο. Οποτε κερδισεις θα αναλαβω την εργολαβια. Μην εισαι χαζος, πρωτο πραμα και σε φιλικες τιμες.

  9. 😛
    Καλό ΣΚ 🙂

  10. Εγώ πάντως ένα 10% των κερδών θα το κρατούσα για να παίζω τυχερά παιχνίδια… Am I pushing my luck?

  11. Φιλόδοξο και κιτσαλέο σας βρίσκω, Μπαμπάκη!

  12. Λοιπόν πρέπει να ΄χες φοβερά κέφια όταν το ΄γραφες ή να βγήκες από μεγάλη πίεση! Πάντως εμένα μου το ΄φτιαξες το κέφι! 😉
    Αυτό με τις μις Τσεχία-Κολομβία σοβινιστικό κι αναμενόμενο! 😛

    Επίσης θέλω να βροντοφωνάξω πως η Κροτ έκανε και γαμώ τα σχόλια! 😀

  13. egw pali 8a die8eta to 10% se alkool, narkwtika kai kataxrhseis

    8a agoraza thn diskografikh pou paizoun oi anwrimoi

    8a agoraza epishs, ta dikaiwmata gia oles tis tainies tou markou leze, tou sougklakou kai tou gkouzgkounh

  14. Ρενάτα, μόλις κέρδισες ενα κουτί σοκολάτες!!!

  15. Εκτός του ότι με κατατρόμαξες τις προάλλες που ήθελα να σου αφήσω σχόλιο και μου ζητούσε κωδικό (αχ, αυτή η ελίτ του wordpress :ppp) έχω να πω ότι αν αυτοί που ισχυρίζονται δεκαετίες ολόκληρες πως αν κέρδιζαν το λόττο θα έδιναν το 10% σε φιλανθρωπία τόσα χρόνια έδιναν το 10% του ταπεινού εισοδήματός τους τότε θα είχαμε σωθεί κι εμείς και ένα μεγάλο μέρος των καταφρονεμένων! Το ψέμα όμως πολλοί εμίσησαν, τον ψεύτη ουδείς… Καλό Σαββατοκύριακο Μπαμπάκη!!!!

  16. Κύριε Μπαμπάκη,

    μάλλον ξεφεύγω από αυτά που λέτε. Ο μπαμπάς μου μού λέει να σας πω «Βυσ’νιά θύελλα, ‘π’ τ’άλογο π’γάζ'».
    Τί εννοεί;

  17. XA! Πρώτον, εγώ θα _αγόραζα_ το Star Trek και μαζί και το Serenity για να έχω να παίζω, και από το ηφαίστειο (κάποιος έχει δει πολλάκις το Incredibles?? Χεχεχε??) θα προτιμούσα κάτι σε τροχιά όπου, βρε παιδί μου, μπορείς να εναλλάσσεις και τη θέα σου άμα λάχει να’ούμε με λίγα bursts των μηχανών, και μπορείς να παίζεις και με την βαρύτητα και την έλλειψή της! (ΧΑΧΑ, μας διακρίνει έλλειψη βαρύτητας στις επιλογές μας, no??)
    ;-D

  18. είναι η πίεση στην εταιρεία ε;
    ή
    είναι κάτι άλλο;

    τι έπαθες Μπαμπάκη μας;;;

    :)))

  19. Τα σχέδια του Μπαμπάκη είναι λίγο πασέ.Ακου τσιτάχ… Ζουν ακόμα τέτοια;

    Εγώ τη Σοφία θα προσλάβω για σύμβουλο. Το μέλλον είναι στο Διάστημα…

  20. @ikd69:
    Πολύ σωστό αυτό για τις μετακινήσεις! Ένα ειδικό all-terrain όχημα, που μπορεί να αντέξει κάτω από το νερό αλλά και στο ύψος της στρατόσφαιρας, και ταυτόχρονα έχει και θήκη για τον φραπέ και ταμπελάκι «μπαμπάκη μην τρέχεις», πόσο λες να κοστίζει;

    @anlu:
    Και πού τον κρατάς δεμένο;

    @Νεφελόεσσα:
    Τους δίνω την ευκαιρία να βιώσουν κι αυτοί την εσωτερική ανάγκη για επανάσταση. 😉

    @kaltsovrako:
    Αγαπημένη γελοιογραφία: γραφείο Διευθυντή. Τύπος ανεβασμένος όρθιος πάνω στο γραφείο, έχει κατεβάσει τα παντελόνια και κατουράει τον Δντη. Ο τελευταίος λέει «Ακούγεται πως κέρδισες το λαχείο Παπαδόπουλε…» χεχεχε

    @Кроткая:
    Αηδίες στοιχήματα βάζεις. ‘Ασε που κλέβεις.
    Επίσης:
    – Γιατί φαίνεται μόνο από την δεύτερη παράγραφο ότι παίρνω ληγμένα; Ήθελα να φαίνεται από όλο το κείμενο!
    – Στην πραγματικότητα δεν βλέπω όσες sci-fi θα ήθελα.
    – «συνολάκια Hermès και Channel»; Αυτά θα έχουν τουλάχιστον ακτίνες λέϊζερ απάνω τους ή όχι;
    – Δεν παραξενεύομαι για τον κροκόδειλο. Οι αναγνώστες και οι φανατικές μου θαυμάστριες παραξενεύονται.
    Να είσαι καλά κι εσύ, και σιγά το σχόλιο μην μου πάθεις τίποτα! χαχαχα (πού είσαι βρε Ημίαιμεεεεεε!!!!!)

    @Εβελίνα:
    Αν κερδίσεις φέτος λοιπόν ξέρεις τι θα κάνεις τα λεφτά.
    Θα μου τα δώσεις.

    @fight back:
    Αυτό με τους νυχοκόπτες που έγραψες με συγκίνησε. Αμετάκλητα. Αβασάνιστα. Ασφαλτόστρωτα. Άστα-να-πάνε δλδ!

    @confused:
    Πολύ καλό και σε σένα (έστω και κάπως αργά…)

    @exitmusician:
    «Am I pushing my luck?»
    Τι να σου πω, το αποτέλεσμα θα δείξει…

    @Σκύλος της Βάλια Κάλντα:
    «Φιλόδοξο και κιτσαλέο σας βρίσκω, Μπαμπάκη!»
    Κιτσαλέο; Με κολακεύετε αγαπητέ!

    @Ρενάτα:
    Όταν έχω ευκαιρίες να εκδηλώνω σωβινισμό, αμέσως μου ανεβαίνει το κέφι, μυστήριο πράγμα ρε παιδί μου! χαχαχα

    @Zappa:
    Καλή ιδέα αυτό με τις δισκογραφικές και τα δικαιώματα ταινιών!
    Δεν μου λες, μιας και έχεις «καβατζώσει» και τέτοιο σούπερ ψευδώνυμο, δεν ανοίγεις κανά μπλογκ; Άντε μπράβο!

    @Κροτ 2:
    Εγώ δεν θα φιμωθώ για κουτάκια σοκολάτες! Ρενάτα, μην ξεχνάς ότι μέσα θα έχει πέντε (5) μετρημένα σοκολατάκια. Μην σπας! Μην λυγίζεις! Σκέψου τις γενιές του μέλλοντος και τι θα λένε για σένα!

    @industrial daisies:
    Άψογο σχόλιο! Πραγματικά, αν σκοπεύουν να κάνουν τέτοιες κινήσεις γιατί να μην τις κάνουν από τώρα;

    @κόρη_x:
    Ο σοφός λαός λέει «Με ξένα κόλλυβα δεν γίνονται κηδείες». 😉

    @Σοφία:
    Μου αρέσεις γιατί βλέπεις τις σωστές ταινίες!
    Λοιπόν, το διαστημικό σπίτι θα το έχουμε για καταφύγιο σε περίπτωση που ξεφύγει ο Τζακ Μπάουερ από την An-Lu και έρθει να μας καταδιώξει στο ηφαίστειο. Σωστά;

    @allmylife:
    Έλα μωρέ, αφού είχε πλάκα! 🙂

    @passer by:
    Και τι πετ θα έχεις εσύ δηλαδίς; Βαρετά χρυσόψαρα; χοχοχο

  21. Κανείς απ’ όλους αυτούς τους συμβουλάτορες που έχετε δε σας έχει μιλήσει για τα ζωάκια που κυκλοφορούν στα εργαστήρια και στις ανεξερεύνητες ζουγκλες του διαστηματος;
    Αμα έχω να πληρώσω πετ νέας γενιάς, σιγά μην πάρω κροκόδειλο.

    Και μην υποτιμάτε τα χρυσόψαρα… 😉

  22. Θα στήσω ένα σπίτι μέσα σε ένα ενεργό ηφαίστειο, ένα πελώριο καταφύγιο κυκλωμένο από την λάβα την οποία θα κρατά μακρυά με κάποιο δυναμικό πεδίο ή κάτι τέτοιο. Θα έχει την δική του βάση εκτόξευσης πυραύλων και εσωτερικό τραινάκι για τις μετακινήσεις.
    Μα αυτό μου θυμίζει εκείνη την παιδική σειρά ΕΦ με τα κουκλάκια που προβαλόταν στις αρχές του ’70. Είσαι γέρος Μπαμπάκη, κι ας το παίζεις τζόβενο!

  23. Χαχαχα! Δε μας λείπουν τα σχόλια του Ημίαιμου, όταν υπάρχει το Ποντίκι να κάνει τέτοια σχόλια σαν το από πάνω!!

    Εχε χάρη που είσαι λυπημένος από χτες, οπότε δεν θα είμαι σκληρή μαζί σου.

    Το στοίχημα το κερδίζω χαλαρά, Μπαμπάκη!

  24. πάντα πίστευα ότι οι φιλανθρωπία είναι είτε ένα προσωπείο «σωστού ανθρώπου» ακόμα κι αν κερδίζει κανείς λεφτά από λαθρεμπόριο και τα πλασσάρει, είτε μία εξάρτηση ανθρώπων που έχουν τύψεις που χάρηκαν τα λεφτά τους ή έζησαν ασσύδοτα.Υπάρχει και η άποψη του Γιόχαν Στάμπερ ότι οι τύψεις είναι μια αχνιστή πατάτα:υπάρχει πάντα μία στο πιάτο σου.

  25. «..να κρατάω φυλακισμένο στα βάθη της Κίνας τον μόνο άνθρωπο που πραγματικά θα φοβόμουνα, τον Τζακ Μπάουερ.»
    ΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧαΧα! Έγραψες!

    Πήγαινε στο http://www.jackbauerisgod.com για περισσότερα αστείλα/γελοία/υπερβολές για τον Jack Bauer (πάντα μαζί τα δύο ονόματα!).

    Καλή μας εβδομάδα σινιόρ Μπαμπάκη 🙂

  26. Στη CTU φυσικά!

  27. Δεν βαριέσαι…. Άμα είναι να κερδίσεις θα κερδίσεις ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως κάποια στιγμή που θα περπατάς αμέριμνος θα προσγειωθεί στα πόδια σου ένα ιπτάμενο δελτίο…. 🙂

  28. Εμένα η φαντασίωση μου είναι – αν το κερδίσω το το λόττο/τζόκερ/λαχείο – να μπω σε δισκοπωλείο/βιβλιοπωλείο/καλλυντικάδικο/κολωνακιώτικο posh μαγαζί ρούχων με καροτσάκι του σούπερ μάρκετ. Μικροαστή και πεζή;
    *Επίσης θα διαθέσω ένα μεγάλο ποσό για την παγκόσμια ειρήνη*

  29. Άμα βρεις τσιτάχ να σου φέρνει την εφημερίδα, μου βρίσκεις και μένα μια λεοπάρδαλη να ρεμβάζει στο μπαλκόνι μου;
    Πάντα μου άρεσαν οι αίλουροι…

  30. @passer by:
    Αν εννοείς εκείνα τα ειδικά μεταλλαγμένα χρυσόψαρα με τις εκτοξευόμενες λεπίδες και τις δηλητηριώδεις ακτίνες, τότε πάσο! Είναι εξίσου κουλ!

    @Χαρτοπόντικας:
    Θα σου απαντούσα αλλά σέβομαι τα λευκά σου μαλλιά. Όσα έχουν απομείνει δλδ.
    χαχαχαχα

    @Κροτ:
    Είμαι όμως χαρούμενος από την Κυριακή, ειδικά σαν παλαιός μπασκετόφιλος. Οπότε;

    @mourningthedeparted:
    Υπάρχουμε πάντως κι εμείς που δεν μας αρέσουν οι αχνιστές πατάτες. 😉
    Σωστά;

    @maestria:
    Καλή εβδομάδα Μαεστρία μου, χαίρομαι που έχω αναγνώστες που πιάνουν τι εννοώ με τις παλαβομάρες που αραδιάζω εδώ μέσα, χεχεχε

    @An-Lu:
    Στη CTU; Δεν είσαι καλά! Δεν φτάνει που δεν τρώνε, δεν κατουράνε, δεν πλένονται, αυτοί ούτε καν κοιμούνται εκεί μέσα! Απαπα, δεν πάω. Καλύτερα στο ηφαίστειο.

    @fevis:
    Πολύ σωστά. Γιαυτό μάλλον και δεν «κινδυνεύω» να κερδίσω.

    @Crucilla:
    Τώρα αυτό με την παγκόσμια ειρήνη κάτι μου κάνει σε δηλώσεις καλλιστείων. Ρε συ, ήσουνα υπόψήφια την Πέμπτη;

    @Αλεπού:
    «Πάντα μου άρεσαν οι αίλουροι…»
    Την γυρνάμε σιγά-σιγά στο σεξουαλικό την συζήτηση βλέπω, μπράβο μπράβο, χαχαχαχα 😉

  31. Υπηρέτες ημίγυμνοι κατά προτίμηση από Ισπανία, Ιταλία, γενικώς μεσογειακοί -άντε και Νότια Αμερική, πρώην αθλητές που δεν άντεξαν τον ανταγωνισμό και παρέδωσαν πνεύμα, σε ένα σπίτι πάνω στη θάλασσα, με κυλιόμενες σκάλες, ένα υπνοδωμάτιο, ένα δωμάτιο χορού, ένα για ζωγραφική και ένα που θα μεταμορφώνεται σε spa.

    Ε, κάτι ανάλογο(πιο γυναικείο βεβαίως) σαν αυτό που ονειρεύεσαι κι εσύ.

    Ούτε εγώ παίζω τυχερά παιχνίδια.
    Καλημέρες! 🙂

  32. Τί χάσιμο όμως, όχι ο τζόγος, αλλά κάποια συγκεκριμένα παίγνια τού ΟΠΑΠ… Άντε μωρέ…

  33. …οπότε, μπορούμε να ευχαριστηθούμε όλοι μαζί τα καίρια σχόλια του Χαρτοπόντικα!

    πστ, να μου φιλήσεις το τσιτάχ! θα με θυμάται, είμαι εκείνη που συνήθως το ζουλάει από αγάπη!

  34. Bebe, ν’ αγιάσει το στόμα σου κούκλα μου! 😉

  35. Όπως έλεγε και ο παππούς μου αν είναι να κερδίσεις το λαχείο -προπό (εκείνη την εποχή αυτά υπήρχαν)θα πέσει από την τσέπη του μπροστινού σου, μπροστά στα πόδια σου. Αυτό είναι πραγματική τύχη.

    Επίσης, μην ξεχάσεις όταν θα γίνεις ζάπλουτος σατανικός (πιο κακός δεν γίνεται) σφετεριστής του σύμπαντος να αποκτήσεις μια αποκρουστιή ουλή-αναπηρία-αλωπεκίαση-ψωρίαση κάτι τελως πάντων που θα σε κάνει ανεπανάληπτα μοχθηρό και θα τονίζει το σεξ απήλ σου στις Κολομβιανές – Τσέχες υπηρέτριες του διαβόλου που θα έχεις!
    Μέχρι τότε, καλημέρα!

  36. @BeBe:
    Μια χαρά σε βρίσκω, στο σωστό πνεύμα και προβλέπω ότι το ονειρικό σπίτι σου θα έχει πολύ καλόγουστο…ντεκόρ. 😉

    @Βαγγέλακας:
    Κουβάς;

    @Κροτ:
    Ζουλάς το τσιτάχ. Μάλιστα.
    Τι ακριβώς νομίζεις ότι είναι ένα τσιτάχ;

    @Ρενάτα:
    Εγώ είμαι ο σωβινιστής αλλά εκδηλώνεστε κι εσείς σιγά – σιγά, χαχαχα

    @lupa:
    Καλή ιδέα! Θα αποκτήσω κάποια ιδιόρρυθμη εκκεντρικότητα. Ας πούμε θα λέω στο τέλος της κάθε φράσης «κατά τας γραφάς». Αυτό ίσως με κάνει έναν κακό ανάλογο του Πιγκουίνου στο Μπάτμαν, δλδ ένας κακός που είναι εκεί απλά για να δείχνει πιο όμορφος ο ήρωας, κατά τας γραφάς.

  37. μπά… όχι κουβάς… απλώς αυτές, οι φρούδες ελπίδες…

  38. Ε, γιαυτό κι εγώ τα αποφεύγω. Κατά βάση, τέτοια παιχνίδια είναι σχεδιασμένα ώστε η μπάνκα να έχει πάντα το πλεονέκτημα των πιθανοτήτων.

Σχολιάστε

