• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαΐου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ.   Ιον. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Αντικείμενα πόθου

Μέρος Α: Γυναίκες

– Εμένα μ’ αρέσει πολύ ο Σόμερ. Εντάξει, δεν σου λέω ότι παίζει καλά, άθλια παίζει. Αλλά είναι κούκλος.
– Καλά, και ο ρόλος όπως τον έχουν γράψει είναι άθλιος.
– Ναι, και κυκλοφορούν και συνέχεια με αυτά τα μαύρα πουκάμισα.
– Πάντως, σου βγάζει αυτό το αλήτικο του άνδρα του σωστού, που θα σε βάλει κάτω και θα σου δώσει να καταλάβεις. Πολύ μ’ αρέσει.
– Ναι, εσύ τον θες πασά κι εφέντη σου, χαχαχα
– Μην κοροϊδεύετε εμένα ρε, ετούτη δεν είχε πει ότι προτιμά τον Ορλάντο Μπλουμ από τον Μπραντ Πιτ;
– Εντάξει, ο Μπραντ Πίτ είναι κούκλος. Αντικειμενικά όμορφος άνδρας.
– Μμμμμμ…
– Κούκλος, κούκλος.
– Ξέρεις, δείχνει και παιδί και άνδρας ταυτόχρονα. Έχει το αλήτικο, το πρόστυχο.
– Πολύ ωραίος.
– Ενώ αντίθετα, ο ντι Κάπριο μόλις φτάσει 40 θα γίνει χάλια, να μου το θυμηθείτε.
– 40; Γιατί, πόσο είναι τώρα;
– Καμιά τριανταριά.
– Μόνο;
– Κοίτα, ήταν 21 στον Τιτανικό που ήταν πριν 10 χρόνια, είχε και υποψηφιότητα για Όσκαρ στα 16 του, οπότε, βάλτα κάτω.
– Φαντάσου να σου άρεσε πόσα θα ήξερες για αυτόν! Χαχαχα
– Για τον Ρουβά τι λέτε;

Μέρος Β: Άνδρες

– Εμένα με τρελαίνουν οι Άστον Μάρτιν. Να έχεις μια τέτοια ασημί και δεξιοτίμονη, ίδιος ο Τζέιμς Μποντ θα είσαι!
– Καλά, έχεις ξεφύγει.
– Τι να κοιτάω ρε συ, τα Καγιέν που έχει γεμίσει ο τόπος; Πιο εύκολα βρίσκεις Καγιέν στην Αθήνα παρά ταξί!
– Εντάξει, υπάρχουν κι άλλα αμάξια. Για την GT2 τι λες;
– Προτιμώ την Ζ8.
– ΒMW; Σιγά μην πάρω BMW!
– Τι οδηγείς τώρα ρε θηρίο; Χιουντάϊ οδηγείς!
– Άντε ρε μαλάκα, επειδή οδηγώ Χιουντάϊ σημαίνει ότι δεν ξέρω τι θα οδηγούσα αν είχα τα γκαφρά;
– Ε, τι θα οδηγούσες λοιπόν;
– CL600. Μερσεντάρα. Χλιδή, μέσα κι έξω. Και αμάξι που είναι και για οδήγηση, όχι μόνο μουνοπαγίδα. Δεν θέλω και πισοκίνητα, σε αυτές τις ταχύτητες είναι σκοτώστρες.
– Ρε σεις, σας είπα που είδα μια Ferrari έξω από τη Μεγάλη Βρετανία την προηγούμενη εβδομάδα;
– Για τις Lamborghini τι λέτε;

Ηθικό δίδαγμα: Το αληθινό αντικείμενο πόθου είναι κάτι που δεν θα καταφέρεις να πιάσεις ποτέ στα χέρια σου και που θα είναι είδηση αν καταφέρεις απλώς να το δεις από κοντά.

38 Σχόλια

  1. Δεν έχεις και άδικο! Συμφωνώ απολύτως με το επιμύθιόν σου!

    ΥΓ Κράτα μια Λαμποργκίνι για μένα πληζ! Είμαστε παλιοί γνώριμοι!

  2. φιλούρες φίλε… im back (hopefully)

  3. Ερώτησις: τα γκαφρά είναι πιο κακή λέξη απ’ το μαλάκα; 😉

  4. Ωραία. Με αυτή σου την τελευταία επισήμανση και σε συνδυασμό με το τελευταίο post που επροσκλήθην να γράψω τις φαντασιώσεις μου, μου σκότωσες τα όνειρα.
    Βέβαια, είχες απόλυτο δίκιο ότι θα είναι θαύμα να τα δούμε έστω κι από κοντά.
    Άλλο το ένα, άλλο το άλλο…
    Καλησπέρες

  5. Με μια διαφορά αγαπητέ: Το πραγματικό αντικείμενο πόθου μιας γυναίκας (σύμφωνα με τη Marilyn Monroe παντα-μην ακούτε εσείς οι φεμινίστριες τώρα) είναι τα διαμάντια Diamonds, you know? Τα οποία (επίσης σύμφωνα με την ίδια) είναι και ο καλύτερος φίλος μιας κοπέλας. Τα οποία είναι και πιο εύκολο να τα δεις από κοντά (σε σχέση με το Brad) και μπορείς να τα αποκτήσεις κάνοντας κάποιες χμ.. θυσίες – ενώ το Brad με τη θυσία που έχω στο μυαλό μάλλον δεν τον αποκτάς αμέσως-Αν το παραπάνω έβγαλε νόημα, συγχαρητήρια, καλό απόγευμα

  6. Σίγουρα το πραγματικό αντικείμενο πόθου των αντρών είναι οι γυναίκες. Ομως σκεφτόμαστε πιο πρακτικά. Αν αποκτήσεις ένα τέτοιο «εργαλείο» η γυναίκα είναι ζήτημα (ελάχιστου) χρόνου. Κοιτάξτε γύρω σας τέτοια τα αμάξια και παρατηρήστε τις θεές που κάθονται στη θέση του συνοδηγού. Ούτε με τον βασικό εξοπλισμό να τις έδιναν (αν και με τέτοιες τιμές, θα έπρεπε).

  7. Με συγχωρείς, Μπαμπάκη, αλλά ο Σόμερ, ο Ντι Κάπριο κι ο Ορλάντο Μπλουμ είναι ξενέρωτοι γκόμενοι! 😛 Να μου ΄λεγες για Τζ. Ντεπ, Αντι Γκαρσία , Β. Μόρτενσεν να σου απαντούσα καταλλήλως! 😉
    Ωστόσο στο θέμα του κειμένου έχεις δίκιο!

    @Λούπα, ας είχα εγώ το Τζόνι και στα χαρίζω όλα τα διαμάντια του κόσμου! 😀

  8. συμφωνώ απολύτως με τη Λούπα.

    τι είναι Σόμερ;

  9. Μέρος Γ΄ Αδελφές

    -Αχ μωρή κοίτα αυτό το μκρό με το παπί
    -Ποιό μωρή αυτό με τα σπυράκια, αχ θαύμα είναι, κάπως έτσι
    ήταν και ο Σάκης όταν τον πρωτογνώρισα, εγώ τον έκανα όπως είναι.
    -Και εμένα μωρή με το παπί μου θύμισε τον Αλέξη. Με παπί κυκλοφορούσε,
    του δωσα μερικούς ρόλους στην Τηλεόραση και τώρα που κυκλοφορεί με
    μηχανάρα δεν τον μπορώ.
    -Εγώ είδα τον Κώστα χτες.Τελειωσαν τα γυρίσματα και θέλει βοήθεια
    για το επόμενο βήμα στην καριέρα του.
    -Δεν τον βαρέθηκες ακόμα;
    -Τον σιχάθηκα. Και κυκλοφορούνα και τόσα τεκνά τριγύρω. Πάμε γιά νέο αίμα;
    -Βουρ, πάμε να πάρουμε τα αυτοκίνητα να τσιμπήσουν τα τεκνά.
    -Αχ ναι και ο παρκαδόρος μούρλια είναι.Γκαραζότεκνο (Αντα Φτυς έκφραση)

    -Καλημέρα σας κύριε Χ Ψ Ω να σας ανεβάσω την spider;(Ferrari ρε όχι Alfa Romeo)
    -Με προσοχή αγόρι μου, θα ρθω και γω να βοηθήσω.

    -Το δικό σας αυτοκίνητο ποιό είναι κύριε;
    -Δεν με ξέρεις παιδί μου ε; Η υπουργική Mercedes η θωρακισμένη, πάμε μαζί
    να στην δείξω αγόρι μου.

    Ανήθικο Δίδαγμα : Οι κραγμένες και οι κρυφές
    έχουν τις τύχες τις καλές.

    Μπαμπάκη διαμαρτυρόμαστε έντονα γιατί μας άφησες έξω απο τις αναφορές
    σου. Εμας που είμαστε τώρα 3η δύναμη αλλά σε λίγο θα επικρατήσουμε.

  10. Το δεύτερον και βέβαιον ηθικόν δίδαγμα είναι δε ότι, έτσι και πέσουν στα χέρια τους, τέτοιοι άνδρες και τέτοια αυτοκίνητα τους αλλάζουν τα φώτα!!!
    :-))

  11. Καλημέρα και καλως σας βρήκα. Δεν θα διαφωνήσω με τα ‘φωτογραφικά σας στιγμιότυπα’ αν και έχω την εντύπωση πως σαν λαός έχουμε αρχίσει να ξεπερνάμε αυτό το στάδιο. Κι αν για τις γυναίκες δεν μπορώ να έχω προσωπική άποψη, για τους άνδρες τουλάχιστον η επιθυμία-φετίχ περιορίζεται στις νεαρές ηλικίες. Δεν θέλω να πιστεύω πως αυτό είναι το αντιπροσωπευτικό δείγμα που μας χαρακτηρίζει 😦

  12. Πάλι αρχίσαμε τους ρεαλισμούς. 😛

  13. Καλημέρα σε όλους,

    Να πω ότι και οι δύο κουβέντες είναι στηριγμένες σε συζητήσεις που έτυχε να συμβαίνουν δίπλα μου στο μετρό, άρα και αρκετά ρεαλιστικές. Το γούστο είναι στη σύγκριση κατά την γνώμη μου.

    Από τα αγαπημένα μου ανέκδοτα (σχετικό με το ποστ): Τι κοινό έχουν το National Geographic και το Playboy; Είναι δύο διεθνή περιοδικά, σε καλή εκτύπωση, με πανέμορφες φωτογραφίες από μέρη που δεν πρόκειται ποτέ να δεις από κοντά!

    Και πιο συγκεκριμένα:

    @An-Lu:
    Λύσε μου μια απορία: όταν λες «παλιοί γνώριμοι» τι ακριβώς εννοείς;

    @Je εις τον κύβον:
    Καιρός ήτανε! Φιλούρες ομοίως αδελφέ! 🙂

    @keimgreek:
    🙂

    @Αλεπού:
    Κακή λέξη; Εξαρτάται. Αν τα έχεις ή όχι. 😉

    @BeBe:
    «μου σκότωσες τα όνειρα»
    Επιτέλους, το μπλόγκιν αρχίζει να αποδίδει! χαχαχα!!!

    @Lupa:
    Έβγαλε νόημα (να ανησυχώ?)
    Εντάξει, θα μπορούσαν οι δύο συζητήσεις να είναι και αντίστροφα: να συζητάνε οι άνδρες για το αν ήταν πιο καυτή γκόμενα η Ορνέλα Μούτι ή η Μπριζίτ Μπαρντό και οι γυναίκες για τσάντες από οίκους του Μιλάνου. Το ύφος του ειδήμονα είναι που έχει την πλάκα.

    @Αστεροειδής:
    Δεν έχεις άδικο. Θα πρέπει να μπορείς να διαλέξεις: ταπετσαρία ή ξανθιά;

    @Ρενάτα:
    Να αφήσεις το Τζόνι Ντεπ ήσυχο και να μου πεις την γνώμη σου για τη νέα SLK! χαχαχαχα!!!

    @Κροτ:
    Σόμερ ιζ νέος φέρελπις ηθοποιός, φέρων χαίτη, υγρά χείλη και βλέμμα μυωπικού κουταβιού. Για άγνωστους λόγους θεωρείται ωραίος άνδρας. Για προφανείς λόγους δεν θεωρείται καλός ηθοποιός. Αυτά….

    @Μπομπ Φουαγκρά Kiss:
    LOL! Γεγονός είναι ότι θα μπορούσαν αντίστοιχα να γίνουν μεικτές στιχομυθίες.
    Διακρίνω κάτι επαναλαμβανόμενο στα πρόσφατα ποστ μου: προκύπτει ανάγκη διαδήλωσης ενάντια σε κάτι που ξεχάστηκε. Να θεωρήσω ότι αυτό είναι τρέντι;

    @Αστεροειδής:
    Μπα, εγώ πιστεύω ότι στην απίθανη περίπτωση που θα πέσουν στα χέρια τους, θα λιποθυμήσουν από την ιερή συγκίνηση και δεν θα προλάβουν ούτε να χουφτώσουν! 🙂
    («Την χούφτωσες; Χούφτωστην, χούφτωστην μου έλεγε. Καλός γιατρός»)

    @LikeToBite:
    Φοβάμαι ότι είσαι αισιόδοξος. Απλώς ανά ηλικία/κοινωνική ομάδα/επαγγελματικό χώρο αλλάζουν τα αντικείμενα πόθου. Έχω πέσει σε συζήτηση μεταξύ χρηματιστών (τις εποχές που το χρηματιστήριο πήγαινε με χίλια) για το ποια duty free παγκοσμίως έχουν τις πληρέστερες και φθηνότερες συλλογές Rolex.
    Όσο κάνουμε επιλογές με στόχο να χαρακτηριστούμε από τους άλλους για αυτές, τόσο θα έχουμε τέτοια αντικείμενα πόθου. Για τις μόνες επιλογές που θα είναι όμως αληθινός ο πόθος μας είναι αυτές που θα κάναμε ακόμα και αν δεν τις μάθαινε κανείς.
    Καλώς ήλθες!

  14. @Κολοκύθι:
    Και ρεαλισμούς σερβίρουμε, και σουρεαλισμούς σερβίρουμε. Τι άλλο να κάνω πια; Κυβισμό στο μπλόγκιν; χαχαχαχα

  15. Τσάντες από οίκους Μιλάνου?
    Αααααααααααααχ, έπρεπε να το πεις αυτό τώρα?
    Λιποθυμωωωω.

    Μιας και άρχισες τα ανέκδοτα άκου κι αυτό: Ο καλύτερος φίλος της γυναίκας είναι τα διαμάντια. Ο καλύτερος φίλος του άντρα… ο σκύλος. Ποιό είναι το εξυπνότερο φύλο?

    (έσκισα πάλι, το αρπακτικό….)

  16. Το πιο ωραίο αντικείμενο πόθου είναι ο συνδυασμός και των δύο. Plus μυαλό.

  17. Μπαμπάκη! Είσαι η απελπισία του εργένη! Το ηθικό σου δίδαγμα έπρεπε να διαμορφωθεί ως εξής: Παράλληλες ευθείες οι οποίες προεκτεινόμενες επ άπειρον εκατέρωθεν δεν τέμνονται.
    Και πού να ελπίσω άπονε μετά τα γραφόμενά σου; Στην επόμενη καταστροφή του Νώε, με στέλνεις καρφί! Για να ξαναπνιγώ στον …οίνο?

  18. Καλέ για τον Ντι Κάπριο να πάθω το τζιρτζιβίτζουλο?!Ασε καλέ.Να το πάθω για τον Φιγκο και για τον Μοντερσεν!Αυτά είναι αντικείμενα του πόθου.Και ναι το ξέρει ο αντρας μου!))
    Η SLK είναι καλή αλλά υπάρχουν και καλύτερα!!

  19. που λες Λούπα μου, προχτές που είχα πάει Μιλάνο, είδα την νέα καλοκαιρινή κολλεξιόν της Ντονατέλλα. Τι να σου πω, απογοητεύτηκα! Εχει χάσει εντελώς την έμπνευσή της! Ενώ τα καινούρια του Υβ είναι συγκλονιστικά σου λέω!

    Λουίς Βουιτόν είδες καθόλου;

    :ΡΡΡΡΡ

  20. @ Μπαμπάκη, η SLK είναι αμάξι, ε? Να σου πω, εμένα δώσε μου Φερράρι και πάρε μου την ψυχή! (Οκ, το πέρασα το τεστ? 😛 )
    Απ΄την άλλη το θέμα «παπούτσια, τσάντες» μ΄αφήνει ασυγκίνητη. Να μου ΄λεγες ταξίδια, μάλιστα!
    @Τασσούλα, τον Φίγκο στον χαρίζω, τον Τζώνυ όχι! 😆

  21. Ουπς! Τον Βίγκο ήθελα να πω! 😀

  22. Ωραία Ρενάτα να είμαστε όλες ευχαριστημένες!)))))

  23. Τασσούλα, μεγαλόψυχή μου, εσύ! 😀 Εδώ το καλό chat! 😆

  24. Είδες?Είμαι μεγάλη ψυχή.Αμα θές σου αφήνω και τον Ντέπ για τον Μπαντέρας!!!!!
    Φέυγω γιατί θα φρίξει ο Μπαμπάκης!!

  25. Τασούλα, δε θα τα χαλάσουμε για τον Αντόνιο, μωρέ ! 😀 Εξάλλου έχεις δει τον Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ? Πολύ καλύτερος! 😉

  26. Ηθικό δίδαγμα:
    Για τις γυναίκες αντικείμενο του πόθου είναι ό,τι επιθυμούν να κατακτήσουν άμεσα
    Για τους άντρες αντικείμενο του πόθου είναι το μέσον που θα τους οδηγήσει στην κατάκτησή τους 😉

  27. Ρενάτα είπα να κρατηθώ και να μην απαντήσω αλλά αυτό ήταν ύπουλο χτύπημα.Πολλά φιλιά!))

  28. Εμένα μου άρεσε περισσότερο το ηθικό δίδαγμα της Νεφελόεσσας, Μπαμπάκη-sorry!… 😉
    Καλό βράδυ.

  29. Άσε τους ηθοποιούς και τα αυτοκίνητα και έλα για ένα διάχυτο στο μπαλκόνι!

  30. Φουά-Γκρα πώς-σε-λένε, ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΡΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΑΡΑΖΟΤΕΚΝΑ, μη χυθεί αίμα!

  31. ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ KROT

    (Πσστ! Πουλάω το αμάξι όπου να ναι για μια Birkin του HERMES σε πορτοκαλί. Καλά δεν κάνω?)

    Μπαμπάκη το ξέρω πως σου έχουμε κάνει τα comments ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ του ΟΤΕ και λυπάμαι βαθύτατα…. αλλά έχει πλάκα…

  32. Λούπα, και βέβαια!! Αλλά νομίζω πως αν το πουλήσεις, σου φτάνουν να πάρεις και ένα ζευγράκι Πράντα. Έχω τον κατάλογο, θέλεις;

  33. Καλέ μούντζες εγώ προτιμώ
    ένα ζευγάρι γόβες στιλέτο του
    Manolo Blanhik

    Και να σου πω Αντα Φτυς(τονκορφοσου)
    εγώ προτιμώ τον Μπομπ τον Σφουαγκράκη
    που είναι και κρητίκαρος.

  34. Εσείς ονειρεύεστε ‘Αστον Μάτιν, εμείς Αστον Κάτσερ( της Ντέμι)

    Βρε δεν ανοίγουμε μια Άστι Μαρτίνι?????

  35. Για να δούμε τι θα μπορέσω να βγάλω από τα παραπάνω…

    @Lupa:
    Η διαφορά είναι ότι τα δικά μου ανέκδοτα είναι…πετυχημένα. χαχαχαχαχα

    @Χλωροφύλλη:
    Πλεονέκτρα! 😉

    @Λιαστή ντομάτα:
    Σε παραπέμπω σε ένα πολύ καλό ποστ που διάβασα σχετικά, σε ένα από τα αγαπημένα μου μπλογκ, το δικό μου (χεχε), και συγκεκριμένα εδώ:
    https://mpampakis.wordpress.com/2007/04/25/

    @Τασσούλα, Ρενάτα, Κροτ, Λούπα:
    Να μην σας κρατάμε άλλο κορίτσια, θα έχετε να ξυπνήσετε και νωρίς το πρωί, είμαι βέβαιος…

    @Νεφελόεσσα:
    Σωστή!!!! 🙂

    @natassaki:
    Κάνε δουλειά σου, δεν πειράζει. Έϊ, έχεις φωτό! Καλή φάση!

    @Ντόλυ:
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Βρε, μήπως σε έχει καταραστεί κανείς και δεν πρόκειται να σταματήσει η βροχή μέχρι να γυρίσεις από τις Επιδαύριες Νήσους;

    @Άντα Φτυς, Φουαγκρά και Γκαραζότεκνα:
    Άλλο τσατ μας βρήκε από δω. Και μετά, μιλάω στη Ντόλυ για κατάρες…
    Πάω να κάνω ευχέλαιο!

    @Τσαπερδόνα:
    Moscato d’Asti, από το Piedmont! Τι λες; 😉
    (καλώς ήλθες)

  36. Δεν έχεις το Θεό σου! 🙂

  37. @Λιαστή Ντομάτα:
    Αυτό το θεωρώ κοπλιμέντο. Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

Σχολιάστε

