• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουλίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Μίζερα μυαλά

Ώρα για λίγο γκρίνια.

Το ξέρετε σίγουρα κι εσείς αυτό το σκηνικό: κάθε ρημαδο-μήνα τα μετράμε από δω, τα μετράμε από κει. Δεν φτάνουν. Προσπαθούμε λίγο πιο σφιχτά, άντε να βγει κι αυτός ο μήνας και *μπαμ* έρχεται 20 του μηνός και ήδη έχουν στερέψει όλα. Εντάξει, έχεις γεμάτο το σπίτι και τακτοποιημένους τους λογαριασμούς, αλλά βλέπεις ότι έχουν στερέψει τα μετρητά. Κι αν υπάρχει κάτι που μου την δίνει σε τέτοιες φάσεις είναι οι μικρές κλοπές που μας γίνονται καθημερινά.

Θέλετε παραδείγματα;

  • Έχω πομποδέκτη για την Αττική Οδό, αυτό το μηχάνημα που κάνει μπιπ και περνάς. Το μηχάνημα λειτουργεί σαν κουμπαράς μετρητών, ουσιαστικά προπληρώνεις ένα ποσό (όσο θες) και για κάθε διέλευση χρεώνεσαι 2,35 αντί του κανονικού 2,70. Όταν πρέπει να ξαναγεμίσω το μηχάνημα στέκομαι στις κανονικές ουρές. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν χρεώνομαι 2,35 αλλά 2,70. Κανονικότατα και χωρίς κανείς να μου έχει εξηγήσει τον λόγο. Δηλαδή, κάθε γέμισμα του κουμπαρά μου στοιχίζει 35 λεπτά.
  • Οι εναλλακτικοί πάροχοι τηλεφωνίας (τρομάρα τους!) στέλνουν τους λογαριασμούς τους στο σπίτι και βλέπεις «έξοδα αποστολής». Τα έξοδα είναι μισό ή ακόμα και ένα ευρώ, προ ΦΠΑ, για να έρθει ένα χαρτί με το απλό ταχυδρομείο. Αν το στέλνανε με αυθ’ ημερόν κούριερ, πόσο θα κόστιζε δηλαδή;
  • Το καλύτερο: χθες τακτοποιούσα λίγο τους λογαριασμούς μου και διαπίστωσα ότι ο ΟΤΕ πλέον δεν στέλνει τον λογαριασμό κάθε δύο μήνες, αλλά κάθε οκτώ εβδομάδες. Σιγά τα ωά θα πείτε. Ναι, αλλά το πάγιο το πληρώνω με το μήνα. Άρα, για κάθε 28 ημέρες χρεώνομαι πάγιο 30 ημερών και κατά μέσο όρο ο ΟΤΕ μου κλέβει 2 ημέρες πάγιο κάθε μήνα. Κι αν το κάνω σε ετήσια βάση είναι 2 Χ 12 = 24. Δηλαδή, ο ΟΤΕ με χρεώνει σχεδόν έναν ακόμα μήνα τον χρόνο – πληρώνω 13 μήνες για να «απολαμβάνω» 12.

Κι αυτό που μου την δίνει δεν είναι τα ποσά, γιατί δεν σώζομαι ούτε με ένα ούτε με δύο πάγια. Αυτό που μου την δίνει είναι ότι κάποιοι έκατσαν και το σκέφτηκαν αυτό. Ότι μπόρεσαν και μπήκαν σε τόσο μίζερη λογική αφαίμαξης για να βγάλουν λίγα λεφτουδάκια παραπάνω. Κι ότι αφού το σκέφτηκαν το πρότειναν. Και τότε, κάποιοι άλλοι το άκουσαν και το ενέκριναν και το εφάρμοσαν. Και συμπεριφέρονται σαν πλανόδιοι πωλητές του 19ου αιώνα, που αντιμετωπίζουν τον πελάτη σαν εχθρό και πρέπει να τον κλέψουν στο ζύγι για να γίνει σωστά η δουλειά.

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν μίζερα μυαλά κυρίες και κύριοι. Και όπως σκέφτονται στην δουλειά τους, έτσι μίζερα και μικρόψυχα, σκέφτονται και συμπεριφέρονται σε ολόκληρη την ζωή τους: στις σχέσεις τους, στις επιλογές τους, στους τρόπους τους. Και δυστυχώς αποτελούν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση.

Και τίποτα δεν κάνω. Απλά αγανακτώ. Και φυσικά, επειδή είμαι λαρτζ τύπος κι όχι μίζερος σαν δαύτους, δεν αξιώνομαι να προχωρήσω σε καταγγελία σε τίποτα Ενώσεις Καταναλωτών. Και έτσι η κατάσταση διαιωνίζεται.

Συμπέρασμα; Τα θέλει κι εμένα ο κώλος μου!

Άντε, καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

33 Σχόλια

  1. Τώρα δλδ εσύ περιμένεις σχόλια;;;; Σοβαρά σχόλια;;;;;

    Μπουαχαχαχαχχαχαχαχαχα!!!!!!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο! (λέμε τώρα 🙂 )

  2. Να τα κλείσω λες τα ρημάδια; χεχεχε 😉

    Φιλιά, θα λάβεις και μέϊλ!

  3. έλα ρέ παίχτη! Σωστές σκέψεις… Ειδικά αυτό μέ τό πάγιο, μπορεί γιά σένα νά είναι τόσο, σκέψου όμως τί παντελονιάζουν οι κουφ*λες…

    Όσο γιά τό άλλο μέ τά σχόλια, κλείσ’τα ρέ παίχτουρα!

  4. δεν θέλω να γίνω κακιά.
    όχι θέλω!

    έχετε δεί τον εκπρόσωπο της ένωσης καταναλωτών;;;;;;

  5. συμπάσχω …και κατανοώ…πλην δε μπορώ και να μη θαυμάσω τη μαθηματική σου σκέψη….όντας εντελώς το αντίθετο 🙂

  6. Σωστά όλα αυτά αλλά έχεις σκεφτεί+την άλλη μεγάλη κλεψιά που κάνουν σε όλες τις τιμές σε προϊόντα+υπηρεσίες;

    Δηλαδή, ότι είχε 500δρχ τώρα έχει 5€, ότι είχε 100δρχ τώρα έχει 1€, ότι είχε 300δρχ τώρα έχει 3€, μικρό παράδειγμα: το μικρό μπουκαλάκι νερό από το περίπτερο το αγοράζαμε 50δρχ, ναι; τώρα γιατί έχει 0,50€; είναι ίδια η τιμή; όχι! 0,50€ είναι 170,375δρχ, πότε ρε γαμώτο πληρώσαμε 170δρχ για μισό λίτρο νερό από το περίπτερο;
    έχουν στρογγυλοποιήσει τα πάντα προς τα πάνω έχοντας κρατήσει ίδιους μισθούς!

    Με τις δραχμές είχες ένα 5χίλιαρο+πήγαινες+για ποτό+έτρωγες μετά (έστω, μπορεί σουβλάκι αλλά έτρωγες) +σου περίσσευαν+χρήματα για τσιγάρα, τώρα με 15 ευρώ τι να πρωτοκάνεις; να πιεις; να φας; ή να μη βγεις από το σπίτι;

    Μετά διερωτάσαι γιατί δε σου φτάνουν τα λεφτά μέχρι τις 20 του μήνα;+πάλι καλά που σου φτάνουν μέχρι τις 20 δε λες καλύτερα;

  7. Bρε mpampaki μην ξύνεις πληγές! Σαν ελεύθερος επαγγελματίας, κόβω π.χ. ένα τιμολόγιο στο καλό μας κράτος το οποίο ίσαμε να αξιωθεί να με πληρώσει διαβαίνουν χρόνοι και καιροί. Έρχεται το τρίμηνο που εγώ πρέπει να πληρώσω ΦΠA, είμαι ανεξόφλητη απο το κράτος, αλλά το ίδιο το κράτος θέλει το 19% απο το τιμολόγιο που το ίδιο δεν μου έχει ξοφλήσει. Aν δεν του τον καταθέσω μου ρίχνει 1,5% πρόστιμο για κάθε μήνα καθυστέρησης, κι εμένα δε μου δίνει το αντίστοιχο δικαίωμα.
    Πώς στ’ ανάθεμα διατηρούμε τα λογικά μας μέσα σε τόσο παραλογισμό, παραξενεύομαι… (βέβαια θα μου πείς: ποιός τρελός το παραδέχεται?) 😀

  8. Συμπέρασμα: Τραβάτε με κι ας κλαίω! :mrgreen: Καλό Σ-Κ!

  9. Έχεις απόλυτο δίκιο…αλλά εγώ,ως φοιτήτρια,στέκομαι πολύ στα πόσα…και λέω πως,δεν είναι δυνατόν να πληρώνω τ’άντερά μου στον ΟΤΕ,όταν έχω φοιτητική adsl και οι κλήσεις μου είναι από δέκα και κάτω!!!

  10. …α,καλό ΣΚ να έχετε! 😉

  11. δεν είναι λίγα τα λεφτουδάκια, είναι πολλά.
    και στην τελική, αυτά τα μίζερα μυαλά ποτέ δεν φτάνουν στις 20 κανενός μηνός χωρίς μετρητά. ή μάλλον είναι πάντα χωρίς μετρητά, πληρώνουν με επιταγές, κάρτα κλπ.

    και στην τελική, εσύ είσαι τελικά ο ΄βλάκας της παρέας: εμ, τα πληρώνεις, εμ, δεν κάνεις τίποτα για να αλλάξει η κατάσταση, εμ, γκρινιάζεις.

    δεν είναι πιο μίζερο αυτό?

    εντάξει? σου τη γάμησα την ψυχολογία?

    Καλό ΠΣΚ λοιπόν!!!!
    😛

    (μα πώς μπορούσα τόσα χρόνια και ζούσα χωρίς να έχω το Μπαμπάκη να του σπάω τα νεύρα?)

  12. Παιδιά, τρέξτε να δείτε κάποιον που έχει μετρητά μέχρι τις εικοσι του μηνα! :Ρ

    Παντως, τα λεφτα φευγουν στους λογαριασμους του σπιτιου κι οχι λογω καταναλωσης αλλα λογο παγιου. Μερικες φορες το παγιο της ΔΕΗ ειναι περισσοτερο απο το ρευμα.

  13. Σωστά είναι όλα αυτά αλλά γιατί κανείς (ΜΜΕ, αντιπολίτευση κλπ) δεν μίλησε για την κανονική ληστεία στα φετινά εκκαθαριστικά που ονομάστηκε «προκαταβολή φόρου». Πλήρωσα 1.800 ευρώ φόρο και τα 400 ήταν προκαταβολή! Τι είναι τούτο; Πολύ απλά σου λέει ο Αλογοσκούφης, θα πληρώσεις φόρο και του χρόνου, έτσι δεν είναι; Ε, φέρε από τώρα τα 400 γιατί έχω κάτι ανάγκες (έρχονται και εκλογές και δεν είναι σωστό να με βρουν με άδεια ταμεία). Εννοείται ότι του χρόνου δεν θα πληρώσουμε λιγότερο, αλλά θα πληρώσουμε προκαταβολή για του παραχρόνου. Φίλος μου που απασχολεί αλλοδαπό είπε ότι πλήρωσε (ο αλλοδαπός, όχι ο φίλος) 90 ευρώ φόρο και τα 40 ήταν προκαταβολή: αναλογικά αυτό είναι τερατώδης κλοπή. Φανταστείτε να έρθει ο σπιτονοικοκύρης σας να πάρει το νοίκι του Αυγούστου και να σας πει: «Δώσ’ μου και 100 ευρώ από το νοίκι του Σεπτεμβρίου». Δεν θα φωνάζατε να τον κλείσουν μέσα;
    Το εξοργιστικό είναι ότι τα κανάλια δεν τους έκραξαν, έκαναν την πάπια.

  14. Χρειάζεσαι επειγόντως διάχυτο. Του Ιουλίου το έχασες, φρόντισε να είσαι εδώ για το Αυγουστιάτικο…

  15. Δεν είναι το ευρώ το πρόβλημα…οι μισθοί και τα έξοδα είναι….

  16. Σωστός ο Αταίριαστος! Βέβαια ξεφεύγουμε από το post σου… ειλικρινά συγνώμη. Αλλά αυτό είναι ληστεία με την προκαταβολή φόρου.

  17. Λοιπόν, αυτό με τους λογαριασμούς του ΟΤΕ δεν το είχα πάρει χαμπάρι… Χάνω λίγο τις μέρες όταν έχω πολύ δουλειά στο γραφείο οπότε κάθε φορά που έρχεται λογαριασμός τον πληρώνω και μου φαίνεται και φυσιολογικό :-Ρ Όσο για τους μισθούς που εξανεμίζονται σε χρόνο DT τι να σας πω… έχω πολύ καιρό να βιώσω αυτό που λέμε «σταθερό εισόδημα» ως ελεύθερος επαγγελματίας τώρα πια. Δουλεύω και δεν μπορώ να στηριχτώ στα χρήματα που ΘΑ πάρω. Παράδειγμα #1: πέρσυ το καλοκαίρι είχα κάνει μια μεγάλη δουλειά για έναν Δήμο εκτός Αττικής. Έβλεπα το τιμολόγιο που τους είχα κόψει και χαμογελούσα… τρομάρα μου… Περιττό να σας πω ότι τώρα βλέπω αυτό το τιμολόγιο και θέλω να βάλω τα κλάματα γιατί χρήμα στην τσέπη ακόμα να δω, 14 μήνες μετά… Φέτος τους έκανα ακόμα μια δουλειά… φταίω εγώ τώρα που τους έκοψα ένα αστρονομικό τιμολόγιο αφού έτσι κι αλλιώς πάλι του χρόνου θα το πληρωθώ; Παράδειγμα #2: Διευθυντής μεγάλης αεροπορικής εταιρίας με εξόφλησε μετά από 8 μήνες με τη δικαιολογία «μου έχουν τελειώσει οι επιταγές» Μπουχαχαχαχα…. τον πίστεψα … :-Ρ Συμπέρασμα: έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε «και Δόξα τω Θεώ» αν περισσέψει και κανένα ευρούλι στην τσέπη… Εγώ προσωπικά κάθε φορά που πληρώνομαι από κάποιον καθυστερημένο πελάτη μου, βγάζω έξω τους φίλους μου για κέρασμα… Για τέτοια χαρά σας μιλάω δηλαδή!

    Καλημέρες και συγγνώμη για το μεγάλο ποστ μου…

  18. Όπως είχε γράψει στο blog της πριν κάποιες μέρες και η composition doll, «γιατί περισεύει τόσος χρόνος στο τέλος των χρημάτων?» Να είμαστε καλά… Αυτό μόνο.. Και όλα τα άλλα βρίσκονται…

  19. αστα, κι εμάς μας ήρθε ο πρώτος λογαριασμός ΟΝ και τα έχουμε πάρει εντελώς- ένα μήνα χωρίς Ίντερνετ, άπειρες ώρες στο τηλέφωνο με την ΟΝ μέχρι να μας το συνδέσουν και υποσχέσεις ότι θα μας χρεώσουν λιγότερο- και τελικά χρέωση κανονικά και όλα. μας περνούν για μαλάκες, κανονικά.

  20. Γιωρίκα, αυτό να μην το αφήσετε ετσι. Να μην πληρώσετε και να απαιτήσετε να σας κόψουν άλλο λογαριασμό.
    Πάντως, αυτά συμβαίνουν και στο Βέλγιο, αν σε παρηγορεί… Άσε που σου τάζουν προνομιακές τιμές αν επιλέξεις να πληρώνονται με αυτόματη ανάληψη από το λογαριασμό σου και μετά χρεώνουν ό,τι γουστάρουν. Αν το πάρεις πρέφα και κάνεις φασαρια, μπορεί να στα αφαιρέσουν από τον επόμενο λογαριασμό, αλλά εν τω μεταξύ τα λεφτουδάκια σου τα έχουν αυτοί.

  21. Αγαπητέ μπαμπάκη, στην Αττική οδό μήπως αφήνεις το η-παςς να αδειάσει τελείως? Όταν το γεμίζεις με λεφτά στα γκισέ, αν έχει ακόμα λεφτά μέσα σε χρεώνει κανονικά τα 2.35, και μετά σου προσθέτει αυτά που έβαλες. Αν σου αδειάζει τελείως μπορείς πάντα να το αναγομώσεις στα σημεία εξυπηρέτησης πελατών όπου δε σε χρεώνουν τίποτα. (Θα μου πεις πρέπει να μπεις πρώτα στην Α.Οδό για να το κάνεις αυτό…) Τέλως πάντων, με λίγο προγραμματισμό τα γλυτώνεις τα 0.35.

  22. Αχ βρε μπαμπάκο….τι να σου πω…πάλι καλά που δεν είμαστε «υπερ»-χρεωμένοι που λένε και οδύρονται στα κανάλια!

  23. Τς τς τς…

    Βρε Μπαμπάκη δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται.

    1. Η Αττική οδός το κάνει επίτηδες το «κόλπο» για να σε βάλει να πληρώνεις με πάγια εντολή σε πιστωτική (όπως το έκανα εγώ) και έτσι να σιγουρεύει τα λεφτά της. Βέβαια, σε χρεώνει 30άρια μόλις πέσει λίγο ο λογαριασμός κάτω από 30… αλλά η διέλευση είναι πάντα 2,35.

    2. Τα έξοδα αποστολής είναι υπέρογκα γιατί τους … κλέβουν τα ταχυδρομεία! Εκεί να ζητήσεις το δίκιο σου!!!

    3. Ο ΟΤΕ απλά φροντίζει να σου στέλνει έγκαιρα το λογαριασμό, γιαυτό και τον στέλνει δυο μέρες νωρίτερα κάθε φορά, κι εσύ παραπονιέσαι; Φτού σου! Δεν αναγνωρίζεις την προσπάθεια να είναι συνεπής απέναντί σου!

    Προς τα πού μουτζώνουμε είπαμε;

  24. Καλή εβδομάδα:)))

  25. Κόφτε τον τον OTE.
    Κόφτε και το ίντερνετ. Τζάμπα ίντερνετ στη δουλειά ολέ!

  26. @Βαγγέλακας:
    Για το πάγιο είναι χαρακτηριστικό ρε παιδί μου: από ένα λεπτό να κλέψει από τον καθένα, έχει δεν ξέρω γω πόσα εκατομμύρια συνδρομητές. Βγαίνει πολύ χρήμα (περίπου ο μισθός όποιου το σκέφτηκε).
    Τα σχόλια τα αφήνω ανοιχτά μόνο και μόνο για να σου την σπάω! χεχεχε

    @en vain encre:
    Σιγά τα αίματα καλέ, που έγινες και κακιά με μία μόνο ερώτηση και μάλιστα με τέτοια διατύπωση! 😉
    Σωστή κακία θα έβγαζες αν έλεγες: έχετε αναρωτηθεί γιατί είναι σε τέτοια κατάσταση ο εκπρόσωπος της ένωσης καταναλωτών;

    @cook:
    Μηχανικός σπούδασα ο έρμος. Σκέφτομαι πιο μαθηματικά κι από τους μαθηματικούς!

    @Grimdal:
    Έχεις δίκιο για την στρογγυλοποίηση, αν και πρέπει να θυμόμαστε ότι δεν θα έμεναν ίδιες οι τιμές ακόμα και σε δραχμές σε βάθος 5 (?) ετών.
    Στρογγυλοποιήσεις πάντως συνεχίζουν να γίνονται, στα βήματα των αυξήσεων. Ήδη στα νησιά το σουβλάκι – πίττα κοστίζει δύο (2) ευρώ. Ήμαρτον δηλαδή!

    @Λιαστή Ντομάτα:
    Από τους χειρότερους κακο-πληρωτές το δημόσιο. Ναι μεν «δεν χάνεις τα λεφτά σου» αλλά τα παίρνεις μετά από άγνωστο όσο και απεριόριστο χρονικό διάστημα.
    Και να μην μιλήσω καθόλου για το λογικό βήμα σε τέτοιες περιπτώσεις. Τον τόκο. Αχ αχ αχ…

  27. @Ρενάτα:
    Πολύ e-παρέα με την Κροτ κάνεις εσύ κι αρχίζεις να εμπίπτεις στην κατηγορία «ουστ». Οπότε: Ουστ!

    @Εβελίνα:
    Μα κι εγώ μάτια μου μόνο το ρημάδι το πάγιο του πληρώνω. Κι αυτό θα το κόψω, όταν βεβαιωθώ ότι η…διάδοχος κατάσταση δεν θα με έχει στο περίμενε ολόκληρο μήνα (ή και παραπάνω) χωρίς ίντερνετ. Γιατί χωρίς τηλέφωνο παλεύεται (υπάρχουν και τα κινητά άλλωστε), χωρίς DSL πώς αντέχει ο μπλόγκερ;
    Φιλιά και καλό ΠΣΚ και σε σένα!

    @Κροτ:
    Την απορία της παρένθεσης την έχω κι εγώ. Ρε συ, να τσοντάρουμε όλοι να βρεις κανά ψυχολόγο εκεί στας Βρυξέλλας, να φάει και κανένας άλλος τις καρπαζιές πλην εμού;
    α πα πα πα πα σου λέω!!!! ;^p

    @passerby:
    Ε, όταν λέμε 20, ας μην το πάρουμε και τοις μετρητοίς! 😉

    @Αταίριαστος:
    Εμένα δεν μου έχει έρθει ακόμα, αλλά αυτό που γράφεις είναι αδιανόητο! Και σαν ποσοστό επί του συνολικού φόρου και σαν νοοτροπία. Από πού διάολο προκύπτει ότι μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο;;;
    Φαντάζομαι φυσικά (χεχε) ότι ως κάθε νόμιμη (χεχεχεχε) προκαταβολή, παρακρατείται έντοκα (ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)
    Τι να πεις δλδ…. :^/

  28. Εγώ ουστ!??? Απ ΄τους πιο σταθερούς σχολιαστές σου ; (Συ είπας! Scripta manent! Χα! 😛 )
    Κι αν, όπως λες εμπίπτω στη κατηγορία της Κροτ, εσύ φταις που δε γράφεις συχνά! Από πού να πάρω το καλό παράδειγμα? Εεεε? :mrgreen:

  29. @Ντόλυ:
    Ενισχυμένη δόση λέμε!!! 🙂

    @Μάνος Σ:
    Τι να τα κάνεις τα λεφτά άμα δεν έχεις χρήματα…

    @arammos:
    Μην ζητάς συγνώμη, έκανε πολύ καλά και το ανέφερε. Είναι σχετικότατο και χειρότερο από αυτά που αναφέρω εγώ.

    @Μαρία:
    Θα απαντούσα στο σχόλιό σου, αλλά, συγνώμη, μου τελείωσαν οι επιταγές… 😉
    (μα τι είπε το άτομο!)

    @Fevis:
    Α καλά, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν το συζητώ. Έχω ήδη περάσει αρκετά στη ζωή μου για να μην σκάω ποτέ για οικονομικά. Να το θέσω αλλιώς: μακάρι τα χειρότερα προβλήματά μου να είναι τα οικονομικά! Έχει πολύ πράγμα σε πολύ χειρότερες λεωφόρους αν περιπλανηθούμε!

  30. @Γιωρίκας:
    Άστα να πάνε φίλε. Προσωπικά είμαι πρόθυμος να κάνω την «μετακόμιση» εδώ και μήνες, αλλά ακούω τέτοιες ιστορίες ανεπάρκειας από φίλους που έχουν περάσει στην άνευ παγίου ΟΤΕ εποχή που συγκρατούμαι. Και για την ΟΝ, να σου πω την αμαρτία μου, εταιρεία που δεν έχω ξανακούσει δεν την εμπιστεύομαι για τέτοιες δουλειές…

    @Κροτ(#20):
    Και είπαμε: πάντα αυτές οι κάθε είδους «προκαταβολές» θα έπρεπε να είχαν και έντοκο τμήμα…

    @tachyonio:
    Κι όμως δεν γίνεται έτσι. Κι εγώ αυτό νόμιζα, αλλά στο χτυπάνε χρεώνοντάς σου 2,70. Ρώτα τους (αν δεν βιάζεσαι).
    (Κι έπειτα, ακόμα κι αν ισχύει μόνο για όταν έχει αδειάσει, γιατί πρέπει να με χρεώσουν πρώτα το πέρασμα και μετά να γεμίσουν το μηχανάκι?)
    Είναι minor βέβαια, κατά την γνώμη μου η σοβαρή κλοπή που περιγράφω είναι του ΟΤΕ. Και σοβαρότερη αυτή που αναφέρει ο Αταίριαστος.

    @Γοργόνα:
    Λες να βγούμε Πάνια; 😉

    @Άγγελος:
    Η μούτζα πάει ολούθε (που έλεγε κι ο Γκιωνάκης) αλλά πρωτίστως σε αυτο-προσωπείες!!!
    Καλή η εξήγηση για την Αττική Οδό.

  31. @Τασσούλα:
    Καλή βδομάδα και σε σας!

    @Τανίλα:
    Ριζικές λύσεις, γουστάρω! Σε έβλεπα να προτείνεις «κόφτε και την δουλειά», αλλά συγκρατήθηκες τελευταία στιγμή… 😉

    @Ρενάτα:
    Κάτσε να σου δώσω μερικά υποδείγματα σχολίων:
    «Πω πω, πόσο δίκιο έχεις.»
    «Μα πώς τα λες έτσι βρε παιδί μου;»
    «Μπαμπάκη, όταν μεγαλώσω θέλω να γράφω όπως έσυ.»
    «Μπαμπάκη, όταν μεγαλώσω θέλω μια Ρενάτα και μια Κροτ να μου κάνουν μπάχαλο τα σχόλια, όπως τα δικά σου.»

    ΟΚ, ίσως τα παραδείγματα ξέφυγαν λίγο, αλλά καταλαβαίνεις την κεντρική ιδέα, έτσι;
    Τώρα ΟΥΣΤ!!!

  32. o.k. Μου το επικοινώνησες το μήνυμα, αλλά να δω πρώτα μην έχει χαλάσει ο δέκτης και δυσκολεύεται να το επεξεργαστεί! 😛

    Τώρα το ‘κανα αλά Κροτ και φεύγω! 😆

  33. @Ρενάτα:
    Τι φεύγεις, urban legend είναι αυτά, αφού έχεις κάτσει στο από πάνω και δεν κουνιέσαι, LOL! 🙂

Σχολιάστε

