• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουλίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Πώς άντεξα το Κιάτο

Παραδοσιακός λαϊκός διάλογος που επιδεικνύει σε όσους βλάσφημους αμφιβάλανε την διαχρονικότητα της λαϊκής σοφίας:

– Από πού είσαι γιόκα μ’;
– Από κει που ‘ναι η γυναίκα μ’!

Έτσι κι εγώ πέρασα το ΣΚ στο εξωτικό γυναικοχώρι, το οποίο βρίσκεται στην εξωτική Αχαΐα. Πλάκα – πλάκα, η Αχαΐα είναι ωραίος τόπος, ακόμα και αν έχεις να δεις σόγια. Το μόνο πραγματικό πρόβλημα είναι τα so called βοτσαλάκια στις παραλίες, τα οποία είναι τόσο μικρά που μπορεί να τα περάσεις και για αυτόνομα κράτη. Καλά περάσαμε, κάναμε και τα μπάνια μας χθες με τον καύσωνα, είδαμε και τον Πληροφοριοδότη και μας άρεσε (ρεπόρτο σε άλλο ποστ). Καλά ήταν στας εξοχάς.

Τα ΣΚ έτσι κι αλλιώς η Αθήνα πια αδειάζει και γεμίζει η εθνική οδός, εκτός από τις ώρες που αποφασίζουμε εμείς, εντελώς πρωτότυπα, να πάμε για μπάνιο οπότε πέφτει σύρμα και γεμίζουν και οι παραλίες. Τολμηρός και καπάτσος λοιπόν και με στόχο να αποφύγω την κίνηση της Κυριακάτικης επιστροφής αποφάσισα να έρθω κατ’ ευθείαν Δευτέρα πρωί στο γραφείο. Άνετος και χαλαρός, ξύπνησα περίπου μια ώρα νωρίτερα από συνήθως, ήπια καφέ, ξυρίστηκα, φίλησα την κοιμισμένη οικογένεια και κίνησα στον πηγαιμό για το γραφείο, περιμένοντας να είμαι εκεί σε λιγότερο από δύο ώρες.

Αμ δε! Σήμερα το πρωί, στην εθνική στο ύψος του Κιάτου είχε διπλώσει μια νταλίκα (πώς τα κατάφερε ο άσχετος; η καλή μου υποθέτει ότι τον πήρε ο ύπνος). Το αποτέλεσμα ήταν να έχουν κλείσει και τα δύο ρεύματα της εθνικής οδού και η κίνηση (εμείς) να εκτρέπεται μέσα από το Κιάτο, στην παλιά εθνική μέχρι και την Κόρινθο. Μαγεία σκέτη. Για μια απόσταση που κάνω 5-6 λεπτά χρειάστηκα 1 ώρα και 50 λεπτά. Ακόμα κι αν κάτι είναι ευχάριστο αμφιβάλω αν θέλω να το κάνω επί 1 ώρα και 50 λεπτά, πόσο μάλλον να αλλάζω ταχύτητες πρώτη – δευτέρα για να δω από κοντά τα χωριά της παραθαλάσσιας Κορινθίας!

Έφτασα στο γραφείο με ιστορικό ρεκόρ καθυστέρησης, καταιδρωμένος (γουρούνι) και με το αυτοκίνητό μου το τελευταίο ον στο σύμπαν που να με καταλαβαίνει (αυτοκινητάκι μου εσύ!). Και παρόλη την κατάσταση διαπίστωσα με έκπληξη ότι τα νεύρα μου δεν κλατάρανε. Το φυσιολογικό θα ήταν να βγάζω ατμούς από τα αυτιά, σαν καρτούν, αλλά άντεξα. Επειδή είχα εικόνες να με βαστάνε.

Είχα στο μυαλό μου την εβδομάδα μας στο νησί «μας». Την χαλαρότητα των ρυθμών, την ομορφιά του τόπου και των γεύσεων, τα χαμόγελα των ανθρώπων που μας ξαναβλέπανε μετά από καιρό. Το γέλιο της μπέμπας ενός ζευγαριού φίλων που έκανε νούμερα ο δικός μας. Ήχο θάλασσας και μυρωδιές από θυμάρι μέσα σε ένα κάδρο με πανσέληνο σε μοναστήρι. Μετά, το σημαντικότατο τηλεφώνημα. Ώρες να παίζω ρακέτες με το τρίχρονο στην παραλία (όταν λέμε ρακέτες το χρησιμοποιούμε ελαφρώς καταχρηστικά, καθώς ρεκόρ μας ήταν τα τρία χτυπήματα!). Όμορφος κόσμος, όμορφος τρόπος να περνάς τον καιρό σου. Ζωοδότρα τεμπελιά. Αλλά και γκρίνια από τον ζουζούνο μας που ήθελε να γυρίσει Αθήνα. Μας πήρε καιρό να καταλάβουμε γιατί, αλλά προφανώς ο μικρός ένιωσε απειλημένος από το νησί και κάπου βαθιά μέσα του φοβήθηκε ότι μετακομίσαμε ξανά και κάποιος από τους γονείς θα άρχιζε να εξαφανίζεται. Έφτασε να μας δηλώσει το περίφημο «Αλλά εγώ δεν θέλω να περνάω άλλο καλά, θέλω να πάω σπίτι μου!».

Μετά, ακολούθησαν δυο βδομάδες εντατικότατης δουλειάς. Πέρασαν σχεδόν λες και δεν έζησα όσο διαρκούσαν. Και μετά, το Σαββατοκύριακο που μόλις τέλειωσε. Με τον μικρούλη μας να κάνει τον μάγο και να μας μεταμορφώνει σε «βάτ’αχους» κουνώντας τα χεράκια του σαν αδέξιος μαέστρος και λέγοντας «κάτα – κατάμπρα!». Να ενθουσιάζεται που παίζει μπάλα με τα γειτονόπουλα, να κρύβει το κεφαλάκι του όταν του πετούσα το φρίσμπι και να φορά ένα εκπληκτικό χαμόγελο καθώς νιώθει άνετος με την θάλασσα και κολυμπάει ενθουσιασμένος, χωρίς να τον κρατάμε εμείς. Όταν έρχεται κοντά μου, με πιτσιλάει στο πρόσωπο και γελάει γάργαρα.

Είναι στιγμιαία απόλαυση ο πιτσιρικάς: απλώς προσθέτουμε νερό. 🙂

Όσο για τον οικογενειακό μας σουρεαλισμό, καλά κρατεί. Σε διαδρομές στο αυτοκίνητο ας πούμε τραγουδάμε όλοι μαζί το «όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι» βάζοντας ό,τι ζώο θέλουμε: δεινόσαυροι, ζέβρες και ιπποπόταμοι παραδίνονται στην κυρά του στίχου ανάκατα με γατάκια, παπάκια και το κοκοράκι που κάνει κί-κιρι-κι-κιιιιιι……Τα δε παραμύθια, τα έχουμε ξαναγράψει από την αρχή, με το γέλιο του πιτσιρικά να μου δροσίζει το μυαλό και τα σχόλιά του «αυτό είχε πολύ πλάκα» να με παροτρύνουν για περισσότερους αυτοσχεδιασμούς.

Τι να μου κάνει το Κιάτο και το Ζευγωλατιό μετά από τέτοια σκηνικά, πώς να με εκνευρίσει το Λέχαιο και τα άλλα χωριουδάκια που είδα αναλυτικότατα σήμερα το πρωί; Άντε, λίγο μια αδημονία επειδή δεν ξέρεις πόσο θα κρατήσει η ταλαιπωρία, αλλά ως εκεί. Είμαστε σε καλοκαιρινό mood όσο και mode κι αυτό δεν το αλλάζει τίποτα! Άλλωστε τις μετράω και βγαίνουν έντεκα και σήμερα για την άδεια. Πφφφφ, σιγά τα ωά! Εδώ άντεξα τις μεταμορφώσεις σε βάτραχο, από έντεκα μερούλες θα μασήσω;

Άντε, καλημέρες σε όλους!

75 Σχόλια

  1. Καλημέρα 🙂

    (αυτή τη «μεταμόρφωση» θα ‘θελα να τη δω!εμάς μας μεταμόρφωνε σε δεινόσαυρους!)

    Άντε, λίγες μείνανε.

  2. Λέγε εσύ για «κάτα-κατάμπρα» κι άντε να συγκρατηθώ όταν -κάποιαααα στιγμή στο απώτεροοοο μέλλον- τον γνωρίσω! :mrgreen:
    Ευχάριστο που είσαι σε καλοκαιρινό mode βρε! 🙂 Θα περάσουν γρήγορα! Άντε, γιατί η απουσία σου είναι αισθητή! 😉

    Υ.Γ. Ώστε η καλή σου είναι κατάγεται από κάτω απ΄το΄αυλάκι, ε; Όλο και πιο πολύ τη συμπαθώ! 😀

  3. @Νατασσάκι:
    Εγώ πάλι, ως βάτραχος, θα προτιμούσα να μην δω πολλούς – πολλούς δεινόσαυρους.
    Καλημέρα, με νύχια και με δόντια οι επόμενες μέρες λέμε!

    @Ρενάτα:
    Κι εγώ κατάγομαι κάτω από το αυλάκι, αλλά το κρύβω έντεχνα, σχεδόν δώδεχνα (που λέει κι ο Αρκάς). χεχεχε – να είσαι καλά, καλημέρα.

  4. 1. Το Κιάτο στο νομό Κορινθίας δεν είναι;
    2. Το Ζευγολατιό δεν γράφεται με ο? (έχω κάτι λογαριασμούς -κλεισμένους πλέον- με το Ζευγολατιό και το ξέρω!)
    3. ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ? και δεν μου το είχες πει ως τώρα? Από πού? (δεν το πιστεύω πια με αυτές τις ομοιότητες, ΕΛΕΟΣ!). Το κρύβεις πολύ καλά πάντως αυτό είναι αλήθεια και μπράβο!

  5. Εγώ το ήξερα – και υποψιάζομαι και από που…και γιατί το κρύβει…χιχιχι
    (κι εγώ επίσης, η μισή καταγωγή, της μαμάς, αλλά δεν το λέω συχνά! 😉 )

  6. Μπράβο Μπαμπάκο! Την παραθαλάσσια διαδρομή πήρατε;
    Φιλούνια σ όλους σας και μαγουλοτσιμήματα στο ζούζουνο!

  7. πήξαμε στην Πελοπόννησο εδώ μέσα… ου να χαθείτε!

    (κι εγώ εχω μια μικρή σκούφια από κει, αλλά είναι σαν να μην το είπα, έτσι? γιατί έχω κι άλλες δυο σκούφιες από άλλα μέρη πιο ωραία και εξωτικά και κυρίως με πιο καλούς ανθρώπους!).

    Που λες, Γλυκοπατάτ, εμενα δεν μου το έλεγε γιατί ξέρει τι σχέση έχω με το καταυλάκι. Και θα τον έστελνα στο πυρ το εξώτερον!

  8. Μα κι εμένα δεν μου το είπε!!!!
    Αλλά διαβάζω προσεκτικά…χιχιχι! 😉

    (και το δικό μου το ξέχασες, ε;;; Εδώ το είχα ξεχάσει εγώ!)

  9. ποιο δικό σου;

    (είμαι γνωστή αφηρημένη, παιδιά…)

  10. δεν εφτασε μεχρι το Κιάτο ο Προαστιακος;

    κακως δεν τον χρησιμοποιησες

    ντροπη σου

    καλα να παθεις

  11. την καταγωγή ντε!!!! Δεν το ξανα-αναφέρουμε ποτέ, οκ?

    (είναι μόνο το 1/4, εξ’ άλλου…) 😉

  12. @Κροτ & Νατασάκι, αντί να ΄στε περήφανες, το κρύβετε; Εκτός κι αν είστε από δυο συγκεκριμένους νομούς, οπότε συμπονώ. Και πάλι όμως υπάρχουν κι εξαιρέσεις! 😀

    @Κι εσύ καταυλακιώτης; Πολύ ενδιαφέρον. 🙂 Εγώ πάλι δεν το κρύβω, απ΄την Αρκαδία κατάγομαι (με συμφέρει γι αυτό το λέω! :mrgreen: )

  13. Αεκαδία και Μεσσηνία -και καθόλου περήφανη. Μπλιαχ!

    Μπαμπάκη, λέγε ντε, από πού??????

  14. ρενάτα μου, γρουμφ!
    Κι εγώ αν ήμουν από την Αρκαδία, θα το έλεγα! 😛

  15. προαστειακός δεν υπήρχε μεσιέ? Τόσα εγκαίνια έκαναν? τόσα ρεπορτάζ έδειξε η TV ξανά και ξανά…

    Την επόμενη φορά σας περιμένουμε στην κοσμοπολίτικη (sic) πάτρα, για ανταλλαγή πληροφοριών και στοιχείων.

    Ι.

  16. Το φεγγάρι είναι μισό. Οσονούπω και διάχυτο. Πού θα είσαι; Ε;

  17. Βρε, σας γράφω ζουζουνιές του ούμπερ-ζούζουνο κι εσείς ασχολείστε με νομούς καταγωγής; Τι να πω πλέον…

    Κροτ, τη Νατάσσα την χρησιμοποιώ σαν τον back-up & restore server μου. Αν κρασάρει το wp (επιστημονική φαντασία) θα είναι σε θέση να ανασυνθέσει ό,τι έχω γράψει και να το ξαναστήσουμε το μαγαζί. χεχεχε

    Έχει δίκιο πάντως, η πληροφορία υπάρχει κρυμμένη στο παρελθόν. Κυρίως Ηλεία, με λίγο από Μάνη.

    Μπαίνω σε meeting, τα υπόλοιπα μετά.

  18. Μπαμπάκη, κι εγώ την ίδια έμπνευση είχα με σένα! Κι εγώ νταλικόπληκτη πρωινιάτικα… Και να φανταστείς ότι πίστευα ότι θα τους έπιανα όλους σοτν ύπνο και θα ταξίδευα κιουρία! Όσο για τον νταλικιέρη, ίσως να μην φταίει απόλυτα κι αυτός. Εκείνο το σημείο του δρόμου είναι λίγο ανάποδο κι αν δεν προσέχεις και πηγαίνεις με ταχύτητα, σε πετάει έξω. Εξάλλου, είναι γνωστό σημείο ατυχημάτων! (οδηγοί προσέχετε, εκεί κάνουν και μπλόκα συνήθως). Πάντως, σκέψου οτι έκανες και την εκδρομούλα σου πρωί πρωί. Λίγο το έχεις; Άντε, καλή εβδομάδα να έχουμε. 🙂

  19. α, ναι, κάτι θυμάμαι αμυδρά τώρα… όντως, όντως… εδώ που τα λέμε φέρνεις και στο τούτο σου σε Πυργιώτη, μπουαχαχαχα!!

  20. Κι εσένα το τούτο σου φέρνει σε Βέλγα αλλά δεν το κάνουμε θέμα!

    Ε μα πια!!!

    @Νατασσάκι: Τι γελάς κι εσύ, αφού σου λέω την ενθαρρύνεις!!!

  21. δεν ήθελα να σχολιάσω…τη μνήμη της….και την ταχύτητα που λειτουργεί!!

    Της χρωστάω χαμόγελα, σήμερα – ξέρει αυτή… 🙂

  22. Τα παιδιά μας!!! Πόσο ευλογημένοι και τυχεροί είμαστε που τα έχουμε και φωτίζουν την ζωή μας… Να είναι πάντα καλά… Γερά, τυχερά και ευτυχισμένα… Και ο ζουζούνος σου, και ο δικός μου και τα παιδιά όλου του κόσμου….

  23. Ηλεία???? Σαν πολλοί δεν είσαστε από κάτω από το αυλάκι και μαζευτήκατε προς τα πάνω???? (ΧΑΧΑ, μιλάω κι εγώ η Καβαλιώτισσα με καταγωγή από βόρειο Έβρο και νότια Μεσσηνία και διαμονή τελευταία στην Ηλεία!!!).
    Μπαμπάκη, αν φέρεις το ούμπερ-ζούζουνο προς τον εξωτικό νότο, να πετάξουμε όλα τα ζουζούνια σε μια παραλία με ταβέρνες και να την αράξουμε πλησίον του κύματος!
    ;-D

  24. Γλυκοπατάτα, ωραία, ξέρω τωρα πώς θα σε παίρνω με το μέρος μου! χεχεχε!!

    με το μέρος μου είπα, τι είναι αυτό το πρώτο μέρος στο σχόλιο 22?????

  25. Ροδακινάκι μου, 🙂

    (πάλι τσατ το κάναμε, τς τς τς!!!! 😉 )

  26. Πολύ το φχαριστιέμαι που και το γλυκό Νατασάκι συμμετέχει στο μπάχαλο! Όχι, τίποτ’ άλλο στο προηγούμενο, αφού μας τα΄σουρε Κροτ, μου είπε ουστ!!!!!!

  27. renata μου, εμάς θα διώξει;;;;

    Οχι δλδ, αν μπορεί….

    (να ‘ξερες πόσο καλό μου ‘κανε αυτό το «μπάχαλο», σήμερα!!!)

  28. Αααααχ, 350 ημέρες το χρόνο ονειρεύομαι τις δεκαπέντε του καλοκαιριού… Και τελευταία, ένα πράγμα, έχω αρχίσει να μετράω αντίστροφα τα πάντα… Πέντε γεύματα ακόμη, τρεις έξοδοι, ένα σούπερ μάρκετ, πέντε πρωινά… Και με τη ζέστη το φαινόμενο επιδεινώνεται… 120 ώρες… Φιλιά!

  29. where is kiato;;;;;;
    πιχαχαχαχχαχα…
    😆

    -και ναι πινω καφεεεεεεε!!!!-

  30. εμεις δηλαδη τι να πουμε που εκτος του οτι καταγομαστε κατω απο το αυλακι διαμενουμε και μονιμως εκει; γεωγραφικα δεν λεω εξαιρετικα.. βουνα θαλασσες φεγγαρια κτλ κτλ.. αλλα η καθημερινοτητα ειναι ανηποφορη.. νομιζω τελικα πως η μιζερια ειναι χαρακτηριστικο των καταυλακιωτων (sic) και δη του νομου Αχαϊας.. τις καλημερες μου μπαμπακη..

  31. Κερασακι, το Κιάτο είναι ένα χωριό στο δρόμο από Κόρινθο προς Πάτρα!
    Μη ρωτήσεις πού είναι η Πάτρα!

    Ρενατα και Πατατα, εμείς θα κάνουμε τσατ και να σκάσει το Βατόμουρο, να κάνει μπουμ!!

  32. οχι καλε την Πατρα την ξερω…
    αλλα η Κορινθος που ειναι;;;;;;
    😛

    αραγε πως ειναι ενα βατομουρο μετα το μπαμμμμμμ;;;;;
    😆

  33. αχα! μμμμμμ! ενδιαφερον!
    βατομουρο;;;
    για κανε ενα μπααααμμμμμμ!
    😆

  34. Μαρμελάδα δλδ! 😆

  35. μαρμελαδα βατομουρο;;;;;
    σπιτσλεςςςςς!
    παω και εγω για spam;;;;
    😆

  36. Είμαστε για εξορκισμό , το βλέπω. Ευτυχώς η τόση ζέστη είναι πειστική δικαιολογία! 8)

  37. Εμ….Εμένα με χρειάζεστε κάτι ή να πηγαίνω σιγά-σιγά, γιατί έχω και το φαί στο φούρνο;

    (ακούς εκεί μαρμελάδα…)

  38. Λες να μας πιστέψει;;;
    Εγώ, καλού κακού, θα έχω πρόχειρες και κανα-δυο άλλες, πάντως! 🙂

  39. τι φαγακι;;;;
    γιατι με επιασε μια πεινααααα!
    🙂

  40. για…φρουτοσαλάτα το βλέπω σήμερα, κερασάκι! 😆
    (μη μας πολτοποιήσει κιόλας, δεν ξέρω!!!! )

  41. εγω ειμαι σκληρο κερασι!!!!
    😎

  42. καλημέρα, είδες όμως τί ωραία που άφησες τη σκέψη σου να «φύγει» και να έχεις στα μάτια σου την μοναδική εικόνα του μικρούλη σου να σε συντροφεύει. Είναι μοναδικό αυτο το συναίσθημα.Και μετά πιάνεις τον εαυτό σου με το αυτό το μοναδικο «ηλίθιο» χαμόγελο που έχει διαγραφεί στο πρόσωπό σου και το καταλαβαίνεις μετά από ώρα…… Τελικά τα ζουζουνάκια μας είναι αυτά που μας συμπληρώνουν. Εγώ όταν είμαι μόνη στο σπίτι χωρίς αυτά νομίζω ότι το σπίτι είναι άδειο… Βέβαια υπάρχουν και οι άλλες στιγμές, αυτές που είσαι μέσα στα νεύρα επειδή δεν κάνουν αυτό που τους λές και σε κοιτούν σα να σε κοροϊδεύουν γκρ…..αλλά όταν περάσει η φουρτούνα νιώθεις τύψεις που τα στενοχώρησες! Αντε ας μη με πάρουν τα ζουμιά…(μετά το χθεσινό καυγαδάκι με τον δικό μου)
    Πάντως τί να πώ? Η παρέα σας είναι μοναδική…ειδικά όταν τα κάνετε μπάχαλο…άντε καλή δουλειά σε όλους

  43. Η παρέα σας είναι μοναδική…ειδικά όταν τα κάνετε μπάχαλο…

    …όχι, τώρα αν μπορείς, πες κουβέντα!!!!!! 😆

  44. Απόσπασμα από εκπομπή Βέφας:

    Φίλες μου αγαπημένες, σήμερα το φαγάκι που θα φτιάξουμε συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Θα μαγειρέψουμε μπλόγκερς στο φούρνο με πατάτες.

    Παίρνετε 3-4 bloggerούδες (αν θέλετε και συγκεκριμένα ΙΡ για καλύτερα αποτελέσματα, έχω διαθέσιμα). Προτιμήστε τις γλωσσοκοπανιστές, δεν είναι πιο νόστιμες αλλά τουλάχιστον μετά το μαγείρεμα έχετε την ησυχία σας. Τις μαρινάρετε για τρία με τέσσερα ποστ σε μείγμα από τσατ-ρουμ, θυμάρι και ολόκληρους κόκκους μπαχάρι. Αν ακόμη δεν το βουλώνουν, αρχίζετε να κάνετε απειλητικά σχόλια ότι θα μπαστακωθείτε στα δικά τους μπλογκ και θα τρομάζετε τον κόσμο. Μετά, τις αφαιρείτε από την μαρινάδα και τις στέλνετε διακοπές στο Βέλγιο. Εντωμεταξύ, ετοιμάζετε το ταψί με τις πατάτες. Όταν γυρίσουν από το Βέλγιο τις καλείτε σπίτι για δείπνο. Κρεμάτε στον τοίχο μια φωτογραφία του Χάνιμπαλ Λέκτορ και τους προτείνετε να κάτσουν στον φουτουριστικό καναπέ σας σε σχήμα ταψιού. Ψήνετε σε μέτριο φούρνο για τρία τέρμινα. Συνοδεύετε με πικρό καφέ και ασπιρίνες.

    Καλή επιτυχία!

  45. ουπςςςςς!
    τι εννοει ο ποιητηςςςς;;;;
    😎

  46. Λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

    Και πάλι τυχερός! Στου Λέοντος να δεις τι του κάναμε! 😀

  47. 1. θα το πάρει ο Λέων το τελευταίο σχόλιο και θα το κάνει κοπυπεηστ!

    2. σε βρίσκω από «ψύχραιμο» έως αδιάφορο ως πατέρα…

    3. πιτσιρικάς=στιγμιαία απόλαυση, Κορυφαίο!!!

    4. μπορεί με ένα κάτα-κατάμπρα να με κάνει Σίντυ παρακαλώ;

  48. …το ροζ πιπέρι λείπει από τη συνταγή, πάντως!!!!!! 😆

  49. @An-Lu:
    Αχ, δυστυχώς στο συγκεκριμένο τμήμα ο δρόμος αφήνει την θάλασσα και μπαίνει ηπειρωτικά μέχρι τον Ισθμό. Άσε, ούτε αυτό δεν μου έκατσε!!!

    @Λεξ Λούθορ:
    Και πώς θα φόρτωνα στον προαστιακό τα παιχνίδια που κουβαλούσαμε για τον μήνα διακοπών του πιτσιρικά στα πατρογονικά εδάφη, μου λες;

    @ikd:
    Πάτρα μετά τις 6 του μήνα, που θα είμαι κάτω για πιο μόνιμα και όχι μόνο για ΣΚ. Πώς σου ακούγεται;

    @Ντόλυ:
    Θα τηλεφωνηθούμε για διάχυτες λεπτομέρειες.

    @Μαρία:
    Μπλόγκερς ενωμένοι, ποτέ νικημένοι! χαχαχα Πρέπει να κράτησε και πολύ ώρα η ιστορία, εγώ έπεσα στο στόμα του λύκου στις 8:00, εσύ;

    @fevis:
    Αχ, αυτή είναι πραγματική ευχή! 🙂

    @Σοφία:
    Καλή η πρόταση, αν και ο πεινάλας ο δικός μου πρώτα θα ασχοληθεί με την ταβέρνα και μετά με το παιχνίδι, χαχαχαχα!!! 🙂

    @industrial daisies:
    τικ τοκ τικ τοκ
    The clock is ticking. 🙂
    Άντε, φτου ξελεφτερία!!!

    @xfilegirl:
    Εδώ ανοίγεις μεγάλη συζήτηση αγαπητή. Δυστυχώς, είναι αλήθεια ότι ο μικρός τόπος περιορίζει τον άνθρωπο, ειδικά σε κάποιες ηλικίες στη νεότητά του. Στη φάση ζωής που είμαι εγώ, δλδ οικογένεια – παιδί κλπ, που ψάχνω ησυχία και ποιότητα ζωής, τον μικρό τόπο θα τον προτιμούσα. Εφόσον μπορούσα να διαλέξω. Αν και (πιθανότατα) όχι στην Πελοπόννησο, να την πω την αμαρτία μου, όχι για μόνιμα.
    Παρόλα αυτά, ο τόπος είναι όμορφος έως και πανέμορφος. Και ένα ΣΚ στην Αθήνα το μήνα, με δραστηριότητες που δεν προσφέρει η «γειτονιά» διαμονής, δεν είναι ακατόρθωτο. Αρκεί να υπάρχει η παρέα.
    Την καλημέρα μου ομοίως.

    @clemens:
    Έχω συγκεκριμένη εικόνα της ευτυχίας για τα δύσκολα, και είναι μια στιγμή φυλαγμένη μέσα σε κρύσταλλο πολύτιμο, για τις πραγματικά δύσκολες ώρες. Και (φυσικά) έχει τον πιτσιρικά μέσα. Άλλο πράγμα τα χαμόγελα που μας χαρίζουν τα παιδιά μας.

    @λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις:
    Να ανακατεύετε και την μαρινάδα, μην κάθεστε σαν τεμπέλες.

  50. @Βασιλική:
    Μην ανησυχείς, αν σου μυρίσει τσίκνα όμως κράτα τις επιφυλάξεις σου! 😉

    @Ρενάτα:
    Βρε δεν ντρέπεστε, ποιητή άνθρωπο να τον ταλαιπωρείτε έτσι…

    @en vain encre:
    «πιτσιρικάς=στιγμιαία απόλαυση, Κορυφαίο!!!»
    Επιτέλους κάποιος το έπιασε!!! 🙂
    Για την ευχή σας περί Σίντυ, θα του το προτείνω την επόμενη φορά που θα βρεθούμε. Αν όμως προκύψει κάτι σε πειρατή – δεινόσαυρο δεν θα παραξενευτούμε, σωστά; 😉

    @Νατασσάκι:
    Και ροζ πιπέρι, προαιρετικά.

  51. εγω;;;;
    σε μενα καμια απαντηση;;;;;
    ετσι με προσπερνας;;;;
    τςτςτςτςςτς…
    😆

  52. καλα!
    βιαστηκα…
    ειμαι αμπιλιβαμπολ!!!!
    🙂

  53. Σε έχω κι εσένα για το γκριλ, μην ανησυχείς (πήρες προαγωγή)

  54. γκριλλλλλ;;;
    τι ν’ τουτο;;;;
    κοριτσα;;;;;;
    helppppppp!!!!
    🙂

    -προαγωγη;;; δηλαδη;;;; τι μισθο θα παιρνω ειπαμεεεεε;;;;-
    😆

  55. Το ΄δα το σχόλιο στο κάτω ποστ! 😆

  56. Εγώ τι να πω;;;που με έκανε back-up & restore server;;;; 😆
    και τώρα μας βάζει και σε γκριλ!!!!!!!! 😛

  57. δηλαδη τουτο το γκριλλλ δεν ειναι καλο;;;;;
    ω μον ντιεεεεε!
    😆

  58. αδελφέ ,
    έλα λίγο στο μπλογκ μου.

  59. ελπίζω να εκτιμήσεις το γεγονός ότι δεν συμμετείχα στο παραπάνω όργιο και να με διαχωρίσεις από τα υπόλοιπα φρουτα. Έχουμε και ένα παρελθόν εμείς, Μπαμπάκη, μην το τσαλαπατάς σαν πατημένο βατόμουρο…

    (Κάτι τέτοιες στιγμές χαίρομαι πολύ που η Γλυκοπατάτα έχει database μες το κεφάλι της!)

  60. οργιο;
    γκριλ;
    Κορινθος;;;

    ολο αγνωστες λεξεις;;;
    τςτςττςτςςςς…
    😛

  61. Ροδακινάκι, merci!
    (ΚΑΙ τα σχόλια, και προσφάτως ΚΑΙ τα οινομαγειρέματα!!!!! 😆 )

  62. Κροτούλα

    «βάλε την ουρά σου μέσα» αμέσως!

    είσαι η πρώτη διδάξασα!!!

  63. Χρυσόψαρο, δεν το περίμενα αυτό από σένα…

  64. Όταν άρχισα να διαβάζω το κείμενο, είχα νεύρα κρόσσια, και με το τέλος του ένιωθα εξαιρετικά ήρεμη.

    Είσαι στιγμιαίο ηρεμιστικό: Απλώς προσθέστε ίντερνετ 😉

  65. @Βασιλική
    @Ρενάτα
    @Νατασσάκι
    Κορίτσια, να ρίξω και λεμονάκι ή είναι καλύτερα έτσι; ;^p

    @Κροτ:
    Είσαι ηθικός αυτουργός κάθε μπλογκο-φασαρίας, και ως τέτοια σε κρίνουμε και σε κατακρίνουμε. Και σε καταδικάζουμε σε ζωή στη βροχερή Βρυξέλλα, μπουχαχαχαχαχα (σατανικό γέλιο)

    @Λέων:
    Είμαστε και αριθμητικά υποδεέστεροι ρε φίλε…

    @Psychia:
    Τρελή φιλοφρόνηση αυτή, σ΄ ευχαριστώ. 🙂

  66. (ψιτ! να σου πω: τα θες κι εσύ όμως, ε!!!!) 😛

    Καλημέρα 🙂 🙂 🙂

  67. εγω πινω καφε!
    νταξ;;;;
    και χωρις τον αφεντικος πανω απο το κεφαλι μου;;;;
    τρεμετε!!!!
    😎

  68. πατατουλι μου καλημερουδια!!!
    🙂

    α! κυρ μπαμπακο; το μικρουλι ροδακινουλι μην το πειραζεις και πολυ πολυ!
    νταξ;;;;

  69. Καλημέρα κερασάκι!!!! 🙂 🙂

  70. Ε ναι, κι εγώ τραβάτε με κι ας κλαίω είμαι πράγματι… 🙂

    Πάντως την αντιστοιχία των οπωροκηπευτικών με νικ-νέϊμς δεν την κατέχω ακόμη.

    Βασιλική, who is this «κυρ μπαμπάκος» you refer to? Εδώ είναι του Μπαμπάκη, θυμάσαι;

    Άντε καλημέρες!

  71. ειναι απλα ορθογραφικο λαθοςςςς!
    νταξ;;

    και εγω ειμαι το κερασι…
    νονος και νονα ο Λεων και η en vain…
    καλα;;;;;
    😆

  72. Να τους ζητήσεις και παπούτσια και λαμπάδα. Μπορεί να πέρασε το Πάσχα, αλλά και το Δεκαπενταύγουστο δεν θεωρείται μεγάλη γιορτή και «Δεύτερο Πάσχα»; Ιδίως κάτω από το αυλάκι!

  73. κατα απο το αυλακι;;;;
    τι ν’ παλι τουτοοοοοο;;;
    καλα επιτηδες το κανετε;;;
    ολο αγνωστες λεξειςςςς!
    😳

Σχολιάστε

