• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Το ποστ των μιουζικαλ
  • a

  • Ιουλίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Παιχνίδι με τις φράσεις

Το παιχνίδι του Ανήσυχου το πετύχατε ή λιάζεστε στις παραλίες, κάτω από τις καυτές ακτίνες του φθόνου μας ηλίου;

Σχολιάζεις φράσεις (μεγάλων) προσωπικοτήτων, ανάκατες με φράσεις (μικρομεσαίων) μπλόγκερς. Παίρνεις πάσα δύο φράσεις και δίνεις κι εσύ δύο άλλες προς σχολιασμό στους επόμενους. Κάθε ζεύγος φράσεων αποτελείται από μία φράση διασημότητας και μία φράση μπλόγκερ.

Με αυτά και με αυτά, όπως καθυστέρησα να απαντήσω στην πρώτη πρόσκληση από τον ίδιο τον Ανήσυχο, πήρα τρεις πάσες και άρα έξι φράσεις. Θα ζητήσω επίδομα βαρέων και ανθυγιεινών. Για πάμε πριν προλάβει να μου πασάρει και κανένας άλλος!

Από Ανήσυχο:

«Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το πετύχεις».(Κοελο).

Να εξομολογηθώ εξ αρχής για να μην έχουμε αμφιβολίες: ο Κοέλο όσο πάει μου την δίνει και περισσότερο. Όχι, δεν ισχύει αυτό. Το σύμπαν είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος. Φανταστείτε το πιο μεγάλο μέρος που μπορείτε να φανταστείτε, και πάλι δεν έχετε ούτε μια μικρή εικόνα του πόσο μεγάλο είναι το σύμπαν. Όοοοοοολο αυτό λοιπόν θα συνωμοτήσει για λογαριασμό κάποιου εφήμερου όντος, πιο ασήμαντου κι από έναν κόκκο άμμου; Δεν το νομίζω. Έχει και καλύτερα πράγματα να κάνει το σύμπαν. Όταν θέλω κάτι πάρα πολύ, σκίζομαι να βρω τρόπο να το ζήσω γιατί το Σύμπαν (και πολύ περισσότερο ο Θεός) δεν μου χρωστάει απολύτως τίποτα.

Φράση του Ανήσυχου:
«Δεν πρέπει να ενθουσιάζεσαι όταν τυχαίνουν στιγμές ευτυχίας. Γιατί είναι παροδικές. Κράτα πάντα στάση άμυνας. Ακόμα και αυτό που σου δίνει πρόσκαιρη χαρά μπορεί να μην είναι αληθινό, να μην έχει διάρκεια, να μην επαληθευτεί

Φιλοσοφημένο και ζεν, αλλά πολύ συγκρατημένο ρε φίλε. Στην ουσία δεν διαφωνώ με το παροδικό, αλλά με την στάση άμυνας. Αντίθετα, πιστεύω ότι πρέπει να αφεθείς στην απόλαυση της στιγμής, με επίγνωση της παροδικότητας και να ρουφήξεις τις ευκαιρίες που σου δίνονται. Το μεγάλο λάθος που κάνουμε (για μένα) δεν είναι να ενθουσιαζόμαστε με στιγμές ευτυχίας, αλλά να προσηλωνόμαστε σε αυτές λες και μπορούμε να ξανανιώσουμε ευτυχία μόνο με τον ίδιο τρόπο. Η ζωή μας δίνει τακτικά ευκαιρίες, απλώς πρέπει να είμαστε ανοιχτοί σε αυτές.

Από Λάθος Πάθος:

«Ένας βλάκας που περπατάει είναι σίγουρα πολύ πιο χρήσιμος από δέκα διανοούμενους που κάθονται» (Ζακ Οντιμπερτύ – Γάλλος ποιητής).

Συμφωνώ. Η πράξη έχει πολύ μεγαλύτερη ουσία  από τα λόγια και μάλιστα η άμεση, μέτρια λύση σε κάποιο πρόβλημα είναι πιο ουσιαστική κίνηση από την καθυστερημένη, μακροπρόθεσμη. Ειδικά για τους «καθιστούς διανοούμενους», δεν μπορώ να μην σκεφτώ ότι η διανόηση είναι μερικές φορές η εύκολη λύση για να κρυφτεί ο δειλός ή ο τεμπέλης. Άλλωστε, πολλοί διανοούμενοι του τύπου στον οποίο αναφέρεται ο ποιητής δρουν διαρκώς σαν τιμητές, σαν κριτικοί. Και οι κριτικοί είναι σαν τους ευνούχους: ξέρουν πώς γίνεται και έχουν άποψη για το πώς θα έπρεπε να γίνεται, αλλά δεν μπορούν να το κάνουν! 😉

Φράση από το Λάθος – Πάθος:
“…Κάθε που ο νους μου αλητεύει πίσω από χνάρια τρελού
Με στοιχειά και φεγγάρια φερμένα απ’ αλλού
Ξορκίζω κάθε πεθυμιά μου που κρατώ στο χέρι
Με ονείρατα, με λέξεις, με μαχαίρι…”

Το διαβάζω ξανά και ξανά. Με τρομάζει λίγο η χρήση της λέξης μαχαίρι, δεν είμαι σίγουρος πού το πήγαινες όταν το έγραφες. Πάντως, δεν είναι ασύνδετο με την φράση του Οντιμπερτύ που έχεις χρησιμοποιήσει. Καθόλου ασύνδετο θα έλεγα.

Και από Κρότκαγια, την ταξιδιάρα αδυναμία μου, που μου έχει λείψει:

«Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις»

Γεγονός. Θα ήταν πολύ καλύτερα αν όσοι έχουν τις καλύτερες προθέσεις για άλλους, όσο αγαπημένοι κι αν είναι αυτοί οι άλλοι, στεκόντουσαν μια στιγμή και δίναν απλώς χώρο και χρόνο χωρίς προϋποθέσεις στην χρήση τους.

Σε κάλυψα; Κάτσε να δεις και το παρακάτω. Σκοπεύω να σε ταρακουνήσω λίγο για να συνέλθεις από τα πρόσφατα.

Φράση από την Κρότ:
«Δεν υπάρχει πάτος»

Ούτε και κορυφή όμως, θα συμπληρώσω. Οπότε μην μασάς. Όλα είναι σχετικά: το ύψος που βρίσκεσαι με το ύψος που θα ήθελες να είσαι.

Από την άλλη, θέλω να πω ότι τα προβλήματά μας μοιάζουν με σκοτεινά πηγάδια. Το κάθε πηγάδι έχει το δικό του θέμα, και όσο χειρότερο το πρόβλημα τόσο πιο βαθιά πας. Π.χ. ένα πηγάδι είναι τα εργασιακά, ένα άλλο οι δυσκολίες της γειτονιάς που ζούμε, κοκ. Καλή η αναλογία; Λοιπόν σας έχω εκνευριστικά νέα: υπάρχουν μόνο δύο πηγάδια με αληθινά προβλήματα μέσα τους, τα υπόλοιπα τα έχουμε σχεδόν για να περνάμε την ώρα μας. Το ένα πηγάδι αφορά την υγεία αγαπημένων προσώπων, και το άλλο την προσφυγιά. Δεν υπάρχει πάτος μάτια μου, αλήθεια είναι αυτό, αλλά μην μπλέκεις τα διακοσμητικά πηγάδια με αυτά που πραγματικά χάσκουν.

Και τώρα σειρά μου. Οι δύο φράσεις που ακολουθούν είναι και οι πάσες μου στους επόμενους.

Φράση διασημότητας:
«Ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει όσο είσαι απασχολημένος να κάνεις σχέδια
(Τζων Λέννον)

Ούτως ή άλλως λατρεύω τους Beatles, ούτως ή άλλως λατρεύω τον Λέννον, με αυτή την φρασούλα όμως πιάνει όλη την ουσία του τρόπου με τον οποίο πρέπει να ρουφάμε κάθε στιγμή της ζωής μας και να την απολαμβάνουμε, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό. Καθώς μάλιστα το μέλλον είναι εντελώς άδηλο, δεν έχουμε καμία σιγουριά για το πώς και ποια από τα σχέδιά μας θα πραγματοποιηθούν, πρέπει να φροντίζουμε για το εδώ και το τώρα, χωρίς να αναβάλουμε για κάποιο μακρινό αύριο τις στιγμές που προσδοκούμε.

Φράση μελλοντικής διασημότητας (δική μου βρε άσχετοι!):
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει στον άνθρωπο είναι να παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Τόσο σοβαρά μάλιστα που να καταντά να πιστεύει ότι όλα όσα έγιναν ή ειπώθηκαν στον κόσμο τούτο αφορούν με κάποιο μαγικό τρόπο αυτόν και μόνον αυτόν συγκεκριμένα.»

Ίσως είναι πολύ αναλυτική, γιατί στην ουσία δεν έχω να σχολιάσω τίποτα παραπάνω.

Και τώρα πασάρω (αδίστακτος) σε όσους δεν έχουν δραπετεύσει για εξωτικές παραλίες:

Καπετάνισσα

Λιαστή Ντομάτα

Μικρό Ανάλογο

Τασσούλα

Παιδίατρος

Καλή συνέχεια!

104 Σχόλια

  1. Μελλοντική διασημότητα η φράση σου και η φράση του Τζον είναι όλα τα λεφτά!Και ΝΑΙ είσαι αδίστακτος!)))
    Καλημερες!!

  2. Πάλι καλά που δεν μου έστειλες κι εμένα πάσα! Ακόμα παλέυω την πάσα της ρενάτας!

  3. Μπαμπάκη, με σκοτώνιειιιιις (προφορά αλά Αμαλία στο «Παρά 5»). Δεκτή όμως με μεγάλη μου χαρά η πάσα σου. 🙂 Θα προωθήσω το θέμα το συντομότερο. Ετοιμάσου για πάσα βέβαια μετά γιατί δεν πιστεύω να θεωρείς το γραφείο σου «εξωτική παραλία»! χιχι :-Ρ

    Καλημέρες!

  4. @Tassoula:
    χεχεχε – καλημέρες και σε σένα. Μερσί.

    @An-Lu:
    Εσείς καλέ δεν είσαστε εκτός αυτές τις μέρες; (κλικ στο λινκ) Και συγκεκριμένα στην Κύπρο; Γιαυτό σου την χάρισα. Αν θες όμως προσθέτω έκτη πάσα, εκτός κανονισμών.

    @Μαρία:
    Μπορεί εγώ να είμαι άτομο…παραλία, το γραφείο μου όμως καθόλου.
    (χάλια ήταν η απάντηση, χτυπήσαμε επίπεδο Σεφερλή – διακοπές ΤΩΡΑ!!!!) 🙂

  5. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, και δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες, η δική μου φράση έχει επιβεβαιωθεί ξανά και ξανά από διάφορα γεγονότα της μπλογκόσφαιρας… :^/

  6. αυτοτιτλοφορούμενος μελλοντική διασημότης συγκρούεσθε με το ρηθέν σας…

    (ΕΙΜΑΙ bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    🙂

  7. XAXAXAXAXA!!!! – όχι καλή μου, είπα ότι θα είμαι μελλοντική διασημότητα, αλλά δεν θα περιστρέφονται και όοοοοοολα γύρω μου.

    Ας πούμε, δεν θα έχω καμία επίπτωση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κρίκετ.

    (το internet έχει γεμίσει bitchy συμπεριφορές, τσκ τσκ τσκ…)

  8. *προσοχή σεντόνι!*

    *δεν σκοπεύω να κάνω φασαρία. σκοπεύω να γράψω σχόλιο-ποστ*

    Αγαπητέ μου Γκουρού / Οινομάγειρα,

    διάβασα το πολύ διδακτικό σου ανησυχοπόστ πολύ προσεκτικά. Έχω να σχολιάσω τα κάτωθι:

    1. Πολύ μου άρεσε η ατάκα «το σύμπαν είναι πολύ μεγάλο μέρος» -Σαν την Πελοπόννησο δλδ?

    2. Homework #1: Να γραψω 100 φορές την φράση «Το μεγάλο λάθος που κάνουμε δεν είναι να ενθουσιαζόμαστε με στιγμές ευτυχίας, αλλά να προσηλωνόμαστε σε αυτές, λες και μπορούμε να ξανανιώσουμε ευτυχία μόνο με τον ίδιο τρόπο. Η ζωή μας δίνει τακτικά ευκαιρίες, απλώς πρέπει να είμαστε ανοιχτοί σε αυτές.» – ΟΧΙ COPY PASTE! με το χεράκι!

    3. Η πρώτη φράση του Λάθους-Πάθους μου θύμισε το κλασικό ανεκδοτάκι: «Τι ‘ωρα θα γίνει η επανάσταση?» «Στις 12 το μεσημέρι, όταν ξυπνάνε οι διανοούμενοι και έχουν παύση για κολατσιό οι εργάτες»!

    4.»χώρο και χρόνο» : κι εγώ αυτά προσπαθώ να πάρω όποτε έρχομαι στο μπλογκ σου, αλλά εσύ με καταστέλλεις!!!

    5. Αυτό με τον πάτο και την κορυφή μου θύμησε το στριπάκι της Μαφάλντας, όπου η Ελευθερία κρεμαει τον Παγκόσμιο Χάρτη ανάποδα και όταν της το επισημαίνει η Μαφάλντα, εκείνη απάντα: «Ανάποδα σε σχέση με τι? Στο σύμπνα δεν υπάρχει πάνω και κάτω! Απλά αυτοί που τοποθετούν τον εαυτό τους από πάνω θέλουν να μας πείσουν ότι εμείς είμαστε από κάτω!». Είναι επαναστατικός όσο και απλώς ο συλλογισμός! Αν είσαι στο γραφείο, ρίξε μια ματιά στο γραφείο του Διευθυντή σου και θα καταλάβεις!!!

    6. Κοίτα τώρα τι μου κάνεις! Είπα να παρακάμψω το σχόλιο με τα πηγάδια, γιατί δεν με συμφέρει και να κάνω πως δεν το είδα, αλλά είσαι μεγάλος απατεώνας! Πας και βάζεις στο καπάκι, τη φράση του Λέννον. Με την γνωστή αδυναμία μου στον Λέννον, αποκλείεται να το προσπεράσω -κοιτάω και την φράση και βλέπω πως μου την έχεις στημένη!
    Εντάξει, λοιπόν, κύριε Πρόεδρε, ομολογώ! Περνάω φάση, έχω τις μαύρες μου, τα’χω πάρει γενικώς και δεν είναι επειδή θέλω διακοπές. Και με έχει φάει η ενδοσκόπηση και ΟΥΦ ΠΙΑ!! Οκ, το πήρα το μήνυμα, θα σταματήσω να κάνω σχέδια και αναλύσεις και θα ασχοληθώ με την ΖΩΗ!
    Άλλωστε, όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει -και να πεις πως δεν το έχω βιώσει, ειδικά αυτό?????

    7. Φράση μελλοντικής διασημότητας: εντάξει, αυτό το’χω. Τον εαυτό μου δνε τον παίρνω ποτέ στα σοβαρά. Πολλά άλλα ναι, αλλά τον εαυτό μου όχι. Τι διάολο, κατέχω και τον τίτλο της Βέλγας πια! (α, όχι, τον μοιράζομαι με την Αλεπού πλέον!).

    Λοιπόν, μελλοντική διασημότητα, εμένα με συγκίνησες! Θύμησέ μου να σου κάνω ένα tribute στα γεννέθλιά σου , που πλησιάζουν κιόλας, 16άρη (+20, μουαχαχαχα!!!)!
    🙂 🙂 !)

    σνακ, σμακ, σμακ

  9. Τώωωωωωωρα η Κύπρος;;;;;;; Κοντεύει να ενοποιηθεί από τότε που επιστρέψαμε.
    Δεν θέλω άλλη πάσα λέμε!
    😉

  10. «Το μεγαλύτερο πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει στον άνθρωπο είναι να παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Τόσο σοβαρά μάλιστα που να καταντά να πιστεύει ότι όλα όσα έγιναν ή ειπώθηκαν στον κόσμο τούτο αφορούν με κάποιο μαγικό τρόπο αυτόν και μόνον αυτόν συγκεκριμένα.»

    Βασικά υπάρχει κι η κατάλληλη θεραπεία για το παλληκάρι! Να ξέρεις δηλαδή…

    Οπότε μπας και να έβρησκες άλλη φράση;

    Το Κροτάκι γιατί το έχεις στη πρέσσα ρε father;

  11. -‘ντάξ!
    θα το προωθήσω στον εγκέφαλό μου!

  12. @Krot:
    Αγχώνομαι λίγο όταν με λες γκουρού…Μου την δίνει να βγάζω διδακτισμό, δεν το θέλω. Αλλά τελικά την πατάω φοβάμαι, γιατί αν η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από απόψεις, είναι αδύνατον να μην διατυπώσω κάτι που να βγάζει σε δίδαγμα…
    Ένι-γουεϊ.
    1. Ε, εντάξει, δεν είναι και σαν την Πελοπόννησο! Η ατάκα πάντως (“το σύμπαν είναι πολύ μεγάλο μέρος, κλπ”) είναι του Douglas Adams από το «Γυρίστε το Γαλαξία με ωτοστόπ». Θέλω να πιστεύω ότι το έχεις διαβάσει κι απλώς το ξέχασες.
    2. Με μπλε στυλό, όχι κόκκινο.
    3. χεχεχε, καλό
    4. Μα για αυτό δεν πήγατε όλες στου Λέοντος, που είχε τόση άπλα για σχόλια;
    5. Εσύ μίλησες για πάτο. Εγώ απλώς πρόσθεσα την κορφή. Και προχθές, εσύ μίλησες για σκηνές του παρελθόντος. Εγώ απλώς πρόσθεσα σκηνές του μέλλοντος. Αν νομίζεις ότι δεν θα σου αναποδογυρίσω την κωλο-διάθεση, είσαι γελασμένη αγαπητή μου! χοχοχοχοχο (σατανικό γέλιο)
    6. Χαίρομαι ιδιαιτέρως. Άντε, λίγο ακόμα και θα το έκανα μέϊλ αντί για ποστ.
    7. Αυτό ισχύει, και δεν το έγραφα φυσικά για σένα. Αλλά έχω βαρεθεί με ορισμένα φαινόμενα εντελώς (εντελώς όμως) ενσωματωμένα στην καθημερινότητα της μπλογκόσφαιρας. Εκεί παραπέμπω. Και όχι μόνο.

    σμακ σμακ σμακ και σε σένα βρε φάτσα, κοίτα να ανέβεις λίγο, ‘ντάξει;

    Οι υπόλοιποι σε λίγο, κουράστηκα να πληκτρολογώ λέμε!

  13. @An-Lu:
    Καλά ντε, φαντάσου να σου *είχα* δώσει πάσα πόσο θα γκρίνιαζες!

    @Δημοσθένης:
    Κι εσύ δεν υποτίθεται ότι ήσουνα στην Ολλανδία;
    Για πες, για πες: ποια είναι η θεραπεία;
    (όσο για το Κροτάκι, άσε να κάνω την δουλειά μου, ξέρει αυτή…)

    @Λιαστή Ντομάτα:
    Εγώ πάντως σε σένα την έδωσα την πάσα, τώρα αν σκοπεύεις να κάνεις outsourcing στο blogging δεν πολυ-λέει… 😉

  14. Ω, τιμές!
    Είχα κι άλλα χτυπήματα στην πόρτα του φτωχικού μου κι απάντησα αυθορμήτως στα λημέρια του «κεραστή».
    Το ίδιο λοιπόν και για σένα Μπαμπακούλη:

    1-«Ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει όσο είσαι απασχολημένος να κάνεις σχέδια.»
    (Τζων Λέννον)

    Σοφόν. Καβαντζάραμε το βουνό των δεύτερων -άντα για να το πάρουμε πρέφα και επανεκτιμώντας τη ζωή μας, είδαμε όλα τα ωραία της σ’ ένα βράχο που ανοίγει αγκαλιά στα κύματα, σ’ ένα λιόγερμα που μας βρίσκει με το βλέμμα ταξιδεμένο, σ’ ένα φιλί που μαρτυρά αγάπες στέρες.
    Τίποτα. Μα τίποτα λέμε.
    Ούτε προγραμματισμός για τα τρέχοντα, αν γινόταν.
    Λίγο να συλλάβει κανείς το εφήμερο της ζωής θα φτύσει και ματαιοδοξίες και μακροπρόθεσμα πλάνα και ανόητα επενδυτικά προγράμματα. Και μόνο να κάνεις σχέδια, γεμίζεις ρυτίδες.
    Η ζωή είναι εδώ. Και είναι τώρα. Ενεστώτας. Δίχως χρωστούμενα, χωρίς παχιές προσδοκίες.

    2-«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει στον άνθρωπο είναι να παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Τόσο σοβαρά μάλιστα που να καταντά να πιστεύει ότι όλα όσα έγιναν ή ειπώθηκαν στον κόσμο τούτο αφορούν με κάποιο μαγικό τρόπο αυτόν και μόνον αυτόν συγκεκριμένα.»
    (Μπαμπάκης)

    Υποτίθεται ότι τα περί εγωκεντρισμού τα τακτοποιούμε άντε, με το τέλος της εφηβείας, κλείνοντας τον κύκλο του ναρκισσισμού, ψιλοκαθορίζοντας αυτό το έρμο «ποιός είμαι» και συνειδητοποιώντας το τι σημαίνει ανθρωπότητα.
    Σέρνουν μερικοί εφηβείες, ανασφάλειες, υπαρξιακά ερωτηματικά κι όλα ετούτα με βαρύγδουπο ντύμα.
    Μπλιαχ. Τέλος πάντων, όπως μπορεί ο καθείς.
    Επίκεντρο του σύμπαντος εγώ; Κύριος αποδέκτης μηνυμάτων, συμβολισμών και άλλων τινών;
    Οκ, η μεγαλομανία απαντάται σε κάποιες μορφές σχιζοφρένειας, πάσο.

    Αυτά! Δεν πασάρω πουθενά ούτε ανιχνεύω φράσεις μεγάλων και μικρών, μια και το μυαλό μου κάπως ράθυμο φαντάζει…

  15. Αγαπητέ Γκουρού,

    μην αγχώνεσαι, είσαι και πέντε χρόνια μεγαλύτερος, λογικό δεν είναι να σε σέβομαι και να βάλω στην θέση του ταγού; 🙂

    1.Δεν την ήξερα την ατάκα του Adams και ως καλώς γνωρίζεις δεν διαβάζω τέτοια. Δεν είμαι Πολυτεχνίτισσα εγώ, σου θυμίζω, απλώς έκανα μια μικρή θητεία στο ΕΜΠ, ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ!

    2. Μαύρο στυλο δνε κάνει που πάει και στο κλίμα;

    3. Πήγαμε και στου Λεοντος, αλλά εδώ είναι πιο cosy τελικά. Νια νια νια!

    Σοβαρά:
    Ι. «Αν νομίζεις ότι δεν θα σου αναποδογυρίσω την κωλο-διάθεση, είσαι γελασμένη αγαπητή μου! χοχοχοχοχο (σατανικό γέλιο)»

    κάνα χαροτμαντηλάκι έχει κανείς; τα δικά μου,μου τέλειωσαν πια -τα μούλιασα.

    ΙΙ. Αυτές οι ανοιχτές επιστολές μου αρέσουν. Στέλνω κι εγώ στηυ Χρύσα, ξέρεις! 🙂 Να στέλνω και σε σένα; Άμα θα γίνεις διασημότητα, η επιστολογραφία σου θα μοσχοπουληθεί στο Sothby’s ξέρεις!

    ΙΙΙ. Για το 7, συμφωνώ απολύτως. Σκέτη αηδία πλέον.

    Κανόνισε να μη λείπεις από το αυγουστιάτικο διάχυτο. Κι αν είσαι στο γυναικοχώρι, θα κουβαληθώ εγώ, με τα σπαμ μου!

    @Γκλιν γκλον, άστον, καλά κανει και με βάζει στην πίεση. Δίκιο έχει. (άλλωστε, πόσο να πιέσει ο κακόμοιρος ο Μπαμπάκης, αφού είναι από βούτυρο!) 🙂

  16. την φραση της μελλοντικης διασημοτητας την βρισκω ακρως μελλοντικη…
    πιστευεις οτι θα παψει ποτε ενας ανθρωπος να παιρνει «προσωπικα» ο,τι συμβαινει;
    πιστευεις οτι θα παψει ποτε να πιστευει οτι ειναι το κεντρο του κοσμου;
    δεν το νομιζω… οσο κι αν το πολεμας καποια στιγμη γυριζει…
    σαν το λαστιχο… οσο κι αν το τεντωνεις καποια στιγμη ή επανερχεται στην αρχικη του θεση ή σπαει…

    ευστοχη σκεψη παντως…
    και την πιστευω και εγω…

  17. Αγόρι μου είπαμε long weekend! Όχι για μόνιμη εγκατάσταση…

  18. Πάντως αν μπορώ να πω και κάτι λίγο (μόνο λίγο) πιο σοβαρά, το topic υγεία, τί περιλαμβάνει; Γιατί αν εντάξεις το ψυχιατρικό κομμάτι, καλέ μου Μπαμπάκη, σε πληροφορώ ότι τα πηγάδια είναι και πολλά και άπατα και μαυρισμένα από την άβυσσο…
    Κάτι σαν μαύρες τρύπες…

  19. ο κύριος από το σχόλιο 19 το κάνει επίτηδες τώρα αυτό, έτσι??

  20. 18 εννοούσα,σόρυ, δεν έχω πιει καφέ ακόμα.
    (τι $#@^%^@!$#^@& με αναγκάζουν να έρχομαι αυγουστιάτικα στη δουλειά κι έχει και ήλιο έξω?! πάω για καφέ!)

  21. @Κροτ: Ναι ξέρω κι εγώ εφημερεύω, τη τύχη μου μέσα!..

  22. @μπαμπάκης: εμείς τα λέμε,εσύ κάνε δουλειά σου. to know us better!..

  23. εγώ δεν εφημερεύω μεν, αλλά επειδή δεν έπρεπε να αδειάσει εντελώς το μαγαζί πήραμε άδεια με βάρδιες. Κι έτσι εγώ φυλάω ντουβάρια το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου. Και να σκεφτείς πως μέχρι χτες ακόμα, είχε δουλειά…

    γκρρρ!

  24. Ε για σκέψου να είχε και σήμερα!..

    Μη μιλάς καθόλου…
    :)))

  25. Δηλαδή μετά τις 10 του μηνός την κάνεις κι εσύ;

    😦

  26. ε, ναι… Ε ΠΙ ΤΕ ΛΟΥΣ!!!

  27. την επόμενη φορά να σχολιαστεί η πασίγνωστη φράση

    Η ΦΑΦΟΥΤΑ ΤΡΩΕΙ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑΡΜΑΣ

  28. άψογο@tsaperdona
    άλλο: Άλλα λέει η γιαγιά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου. Αυτό παίζει πολύ τον τελευταίο καιρό και όχι μόνο στους χώρους εργασίας… χε χε
    Καλό καλοκαίρι μπαμπάκη, την κάνω για Creta Farm όχι για διακοπές αλλά για να παντρευτώ 🙂

  29. Μπαμπάκη αν θες μπορείς να μιλήσεις πάντως… feel free, που λένε και στην αλλοδαπή
    😀

  30. ναι, Μπαμπάκη, εμείς σε αφήνουμε να σχολιάσεις στο μπλογκ σου, δεν μας πειράζει, κι ας μας διακόπτεις το τσατ!

  31. @Κροτ: Που είσαι εσύ; Εεεεεεεεεε;

  32. εδώώώώώώώώώώώ!!!!
    μόλις επέστρεψα!

  33. είδα, είδα ντε, αλλά υπεμονή, έχουμε και δουλίστες!!!

    Μπαμπάκη, παιδί μου, ζεις?

  34. Ο μπαμπάκης θα τσακίζει καμία μερίδα κεφτέδες μου φαίνεται, τώρα και θα την ξαπλάρει για σιέστα κανα δυωράκι, μου φαίνεται… Όχι σαν εμάς από τα ξένα που ιδρώνουμε σ’ ένα γραφείο…

    (η μαλακία πάει σύνεφο…:) )

  35. εεε…. καλά, οκ, ας μην υπερβαλλουμε κιόλας, ντροπή.
    από μένα τουλάχιστον, ο Μπμαπάκης δουλεύει παραπάνω (προς το παρόν, μουαχαχαχα!!)

  36. Ειδικά σήμερα όλοι δουλεύουν περισσότερο από σένα…

    χαχαχαχαχα!..

  37. Ρε father τί δουλειά κάνεις που μέχρι και το Κροτάκι ισχυρίζεται ότι λιώνεις;

  38. Κάνετε φασαρία.

    Πηγαίνετε στου Λέοντα να συνεχίσετε.

    Άϊντε!!! 😉

  39. Ωχ, σε ξυπνήσαμε; Συγνώμη… :*/

  40. Η αλήθεια είναι ότι το κάναμε καφενείο, αλλά το μαγαζί σου είναι τραβηχτικό

    Με το συμπάθειο, ποιός είναι ο Λέοντας;

  41. @Δημοσθένης:
    Προσωπικά το διασκεδάζω, απλά είναι άλλη μια @#$%^%$#^ μέρα πνιξίματος και δεν έχω προλάβει καν να απαντήσω.
    Ο Λέων είναι στα λινκ μου, είχαν πάει τα κορίτσια κάποια στιγμή την προηγούμενη εβδομάδα και του κάναν το μπλογκ αίθουσα αναμονής σε κομμωτήριο.
    Τώρα προσπαθώ να τελειώσω κάτι, οπότε ουστ.
    (στην Κροτ το είπα αυτό, χεχεχε)

  42. @Κροτ: Καλέ κοπέλα που χάθηκες εσύ;

  43. :μπαμπακη: οπως βλέπεις δεν μπορείς να ανεβάσεις σοβαρό ποστ με εμάς εδω γύρω…

  44. glin glon στο Μπαμπάκη.

    πάω για τσιγαρο και μετά glin glon και στου γιατρού!

    άντε γιατί έχω πολλούς πελάτες σήμερα!

    😛

  45. Eπίσης, Βατομουράκι μου, αν θες να δεις πραγματικά πού το κάνουμε μπουρδέλο και τι ακριβώς σημαίνει μπουρδέλο, σε παραπέμπω εδώ:
    http://laspistasteria.wordpress.com/
    δες τα τρία πρώτα ποστς!

  46. @κροτ: Ναι είδα… Που’ σαι; Να περάσετε από το σπίτι, καμιά μέρα ειδικά όταν θα έχω φωνάξει τον διευθυντή μου για τραπέζωμα… To have fun, που λενε…

  47. @Κροτ: Δεν πας να δεις κανένα μέηλ λέω γω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Γκλιν γκλον…

    😀

  48. glin glon παιδί μου, απάντησα λέμε!!!!

  49. Πολύ δυνατές οι φράσεις, μου άρεσαν και θα τις χρησιμοποιώ, εάν μου επιτρέπεται. Ξέρετε Μπαμπάκη σκόπευα να σας προσκαλέσω κι εγώ στο σχετικό παιχνίδι αλλά με πρόλαβε ο Ιντεφίξ… απόδειξη: chez moi στις 23/7!
    Καλησπέρα 🙂

  50. Ρόδι, παιδι μου, μη μιλάς στον πληθυντικό στο Μπαμπάκη, δεν είναι πια και τόόόόσο γέρος,λέμε!!!!!

  51. Krot: η ευγένεια επιβάλλεται όταν πρωτοεμφανίζομαι σε κάποιου το σπίτι… μετά ξέρεις… φεύγει… χιιχι 😛

  52. εσύ δνε είχες να ετοιμάσεις ένα δείπνο καλέ?
    θα σου καεί το μοσχαράκι, πρόσεχε λέμε!

  53. @Κροτ: Χριστιανή μου άντε δες το μέηλ, μία ώρα…
    😀

  54. Ξέχασα

    γκλιν γκλον

  55. glin glon 2 u too.

    bye, going hooooooome!!!

  56. Καλό μήνα, μελλοντική διασημότητα! 🙂

  57. Καλημέρα σε όλους,

    @Καπετάνισσα:
    Α, δεν το ήξερα ότι σε είχαν ήδη βάλει στο παιχνίδι. Πάντως, με τόσο εύστοχο σχολιασμό που έκανες στις εδώ φράσεις, δεν είναι δύσκολο να καταλάβω γιατί! 🙂
    Μου άρεσε πολύ που τις έδεσες με την ωριμότητα και τις εμπειρίες που κουβαλά κάποιος. Και ειδικά για τις εφηβικές συμπεριφορές προσυπογράφω και με τα δύο χέρια!
    Το ράθυμο μυαλό έχει το δίκιο του. Μπήκε Αύγουστος. Πόσο πια να το στίβουμε; Θέλει αγρανάπαυση και ο νους για να καρπίζει!
    Να είσαι καλά!

    @Κροτ (#15):
    Τον Άνταμς να πας να τον αγοράσεις ΤΩΡΑ. Είναι φιλοσοφία σε αμπαλάζ τρελού γέλιου. Είναι η μόνη τριλογία που έχει βγει σε πέντε βιβλία. Περιέχει δε την Απάντηση στο Ύστατο Ερώτημα για την Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα. Χάνεις.
    «πόσο να πιέσει ο κακόμοιρος ο Μπαμπάκης, αφού είναι από βούτυρο»
    Ε!!! Είχες υποσχεθεί ότι δεν θα το πεις πουθενά! Δεν παίζω!
    Άτιμο θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα…
    Φιλιά στη Χρύσα!

    @Βασιλική:
    Είναι λογικό να είμαστε οι πρωταγωνιστές της ζωής μας. Στην πραγματικότητα, είναι απαραίτητο. Από την άλλη, μια επίγνωση της σχετικότητας των μεγεθών πρέπει να παίζει στο βάθος του μυαλού μας. Επειδή εγώ ασχολούμαι με εμένα, δεν χρωστάει τίποτα το σύμπαν να πρέπει να ασχολείται και αυτό με εμένα. Σωστό;
    Σχολιάζουμε και ώρες χωρίς καφέ τώρα; 😉

    @Δημοσθένης (#18):
    Και η ψυχική υγεία, υγεία είναι. Οπότε, παίζει κι αυτό.
    Το ενιαίο πηγάδι το χρησιμοποίησα εννοιολογικά. Δλδ, τα οικονομικά προβλήματα δεν έχουν καμία σχέση στη φύση τους με τα προβλήματα π.χ. ενός τραυματισμού.

    @Βαβούρα από σχόλιο 19 και κάτω:
    ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑ!!!! ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ ΣΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!!

  58. @Τσαπερδόνα:
    Κι εσύ νόμιζα ότι λείπεις διακοπές. Μα τι στο καλό, μόνο σε μέρη με νετ καφέ πάτε όλοι;
    (κι εγώ σε τέτοια πάω, χοχοχο)
    Σούπερ η φράση btw! 😉

    @Cyberella:
    «την κάνω για Creta Farm όχι για διακοπές αλλά για να παντρευτώ»
    Με το καλό! Σιδεροκέφαλη και όλα κατ’ ευχήν! 🙂
    (και για να μην αφήσουμε την ευκαιρία για πλάκα να πάει χαμένη)
    Στην Creta Farm έχουν γουρούνια, έτσι δεν είναι; Μα να βρίζεις τον άνδρα σου πριν καν περάσεις την κουλούρα, ε, αυτό είναι θράσος! LOL!
    Και πάλι πολλές – πολλές ευχές!

    @Ρόδι:
    Ελεύθερες για χρήση! Καλώς ήλθες! 🙂
    Θα επανέλθω δριμύτερος, μην την ακούς την Κροτίδα.

    @Νατασσάκι:
    Καλό μήνα και σε σένα κορίτσι μου, να περνάς υπέροχα.

  59. Λαστ μπατ νοτ λιστ:
    WTF is glin-glon?

  60. @μπαμπάκης: για το γκλιν γκλον ρώτα την κολλητή σου το Κροτάκι…

    ΓΚΛΙΝ ΓΚΛΟΝ!!!!

  61. glin glon, αγαπητό Βατόμουρο από Βούτυρο, είναι ο ήχος που κάνει το outlook όταν φτάνει καινούριο mail. εκτός αν εσύ το έχεις ρυθμίσει να κάνει ήχο διαστημοπλοίου που απογειώνεται, οπότε στην περίπτωσή σου θα είναι κάτι σε ββββββζζζζζζζζζζφφφφφφφσσσσσσσσσσσσσσσττττττττ!

    εντάξει για τον Adams, κάνω μια υποχώρηση και θα του ρίξω μια ματιά, λοιπόν!

  62. επίσης, παρατηρώ ότι το ρολόι σου πάει πίσω. ειχες πει πως το ρύθμισες σε WET για χάρη μου, ΑΛΛΑ εδώ τώρα είναι ήδη 10.30, και το δικό σου δείχνει 9.30. 10.30 είναι στην Αγγλία πουλί μου!

  63. @κροτ: δεν γίνεται να ειναι 0930 σε σένα και 1030 στην Αγγλία…

    Ξυπνήσαμε;

  64. σορυ 9.30είναι στην Αγγλία και 10.30 εδώ. Δλδ τώρα είναι 11.10 πλέον.

    ε, ξυπνήσαμε περίπου…

  65. Κροτκαρ-μπαμπακης: σημειωσατε Χ…
    Ωραια τα λες μαπαμπακη και χαιρομαι που σε γνωριζω- τοσο καιρο βλεπω μπαμπακης εδω, μπαμπακης εκει…ε, σημερα ΠΑΤΗΣΑ το μπαμπακη
    και τσουυυυυυυυυπ, μαζι με την Κροτκαρ μου φτιαξατε τη μερα!!!
    Σημ.: ετσι λεω και εγω τον μπαμπα μου και ας ειμαι κοτζαμ γαιδουρα.:)

    Ο ΚΟΕΛΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ-ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΑΛΧΗΜΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ.

    «Ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει όσο είσαι απασχολημένος να κάνεις σχέδια.»
    και αυτο με αγγιξε πολυ…

  66. κρεμμυδοφάβα, εννοείτε πως είμαστε το entertainment σας? κάτι σαν κλόουν?!

    προσβλήθηκα τώρα.

    (ψιτ, εγώ από τον ΑΛχημιστή άντεξα μόνο για 40 σελίδες! εσύ είσαι πολύ πεισματάρα ρε παιδί! άκου το μισό!)

  67. Τι διαστροφή! είμαι το νούμερο 69! (και νούμερο σκέτο επίσης!)

  68. @Κροτ: Κροτααααααααααααααακι; Να σου πω κάτι; Έχεις κάτι μικρά τοσοδούλικα μηνυματάκια στο δικό σου το μαγαζάκι, μήπως θα είχες την ευγενή καλοσύνη και χωρίς να καταπιέσω τις δικές σου επιθυμίες για ελεύθερη πρόσβαση στο ‘ιντερνετ και ελευθερία σκέψης και έκφρασης ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ;

  69. Το μισο? Ουτε θυμαμαι…ποσο, ημουν μονο 21 τοτε..που να θυμαμαι τη σελιδα?
    Και επειδη προσβληθηκες…( το ξερω οτι με δουλευεις, αλλα εγω θα το αναλυσω)…εννoουσα οτι οταν σας διαβασα ενιωσα συναισθηματα ταυτισης και αυτο παντα με κανει να νιωθω ωραια…Αυτα!:)

  70. Κρεμμυδοφάβα ετοιμαζόμουν να σου πω ότι είσαι ψάρι,αλλά δνε είσαι!!

    Γιατρέ, ΓΚΡΡΡΡ#$%$%&#$^!~%&(%#! :EVIL:

  71. Κροτ, μας έχεις ταράξει στη γκριμάτσα βρε κορίτσι μου…

    Ρα μπαμπάκη που είσαι να βάλεις μια τάξη, επιτέλους;;;;;;;;; Εγώ πρέπει να φωνάζω εδω μέσα δλδ;

    🙂

  72. Έχω παρατηρήσει ότι τα μεσημεράκια γίνεται μερική υποστολή σημαίας, μπαμπακη… Ιδέα μου είναι;;;;;;;;;;;

  73. Ξέρω ότι είμαι λίγο άκαιρη (καθυστερημένη) αλλά το Outlook δεν κάνει γκλιν γκλον αλλά TOO-ROO!

  74. @Ρόδι: Τώρα παέι πέταξε το πουλάκι, δλδ κατοχυρώθηκε στο μουρλαμάρ Κροτ

  75. Α, καλά δεν πειράζει, πληροφοριακά το ανέφερα 😉

  76. Ρόδι, έχεις βάλει λάθος ήχο. Το σωστό outlook κάνει glin glon!!!

  77. Περί υποστολής σημαίας: Αύριο είναι η τελευταία μέρα πριν την άδεια. Στο γραφείο γίνεται της εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα από εκκρεμότητες που πρέπει να κλείσουν πριν φύγω. Στο σπίτι τις έχω σχεδόν όλες κλείσει – σχεδόν όμως! Οπότε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας το περνάω (όλως παραδόξως) δουλεύοντας και όχι σχολιάζοντας…

    Σε αντίθεση (γκουχ γκουχ) με μερικές – μερικές και μερικούς – μερικούς…

    ΙΡ δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε. Αλλά στις απαντήσεις που ακολουθούν εμπλέκονται και αυτές οι περιπτώσεις…

    @Κροτ:
    Το έβαλα όταν ξεκίνησα σε ώρα Βρετανίας και το έχω αφήσει έτσι. Αν το αλλάξω, λες να καταφέρω να κόψω Βέλγους και Σουηδούς από τον σχολιασμό; 😉

    @Onionfava:
    (τι γαμάτο νικ!)
    Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο, χαίρομαι που διασκέδασες με τα σχόλια, χαίρομαι που σιχαίνεσαι τον Κοέλο, μα πιο πολύ, ως ψωνάρα, χαίρομαι που άκουγες μπαμπάκης από δω, μπαμπάκης από κει! 😉
    Καλώς ήλθες!

    @Δημοσθένης (#76):
    Νόμιζα ότι γιαυτό σε πληρώνω, για να φωνάζεις. Τι παραπονιέσαι;

    @Ρόδι:
    Μην μασάς, εγώ το έχω στο σιωπηλό και περνάω μια χαρά. Επίσης, το webmail δεν το λαμβάνω στο Outlook.

  78. για τους Σουηδούς δεν ξέρω.
    Αλλά οι Βέλγοι δεν πτοούνται ούτε από moderation ουτε από comments off. θα στοιχειώσουν το κινητό σου, το σταθερό σου, όλη σου τη ζωή!

    It’s a curse, dear!

    ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ!!!

    είναι πολύ αργά πια…

  79. Αφου εισαι φιρμα βρε…;) Εισαι ηδη στα λινκ μου-μαζι με την Κροτκαρ σας εβαλα, μαζι σας ανακαλυψα… Φιλια

  80. «μαζι σας ανακαλυψα…»

    μπορώ να χαμογελάσω σαρδόνια και με ύφος οκανοποίησης? ΜΠΟΡΩ?

  81. Όταν λες πληρώνω, πώς το αντιλαμβάνεσαι, παρακαλώ, γιατί εγώ έχω μια πολύ συγκεκριμένη και σαφή αντίληψη της έννοιας…
    @Κροτακι: σε 1-2 χρονάκια που θ απάρουμε το σουηδικό διαβατήριο, τότε θα μπορώ να μιλάω και ως σουηδός, για την ώρα είμαι μετανάστης που πήζει αντί πλένοντας πιάτα, γράφοντας συνταγές…

  82. Μαζί τα χαμόγελα, Ροδάκινο!!!! 😀
    Από μένα σας ανακάλυψε, χιχιχι!!!! 😆

    (μπαμπάκη, είσαι «ψώνιο», τελικά, και ξανά «δεν παίζεσαι, λέμε!!!» 😀
    Φιλιά στο μικρό 🙂 )

  83. εμένα να ρωτάς ΓΛΠΤ, που είμαι η ατζέντισσα / διαφημίστρια! τρελή ψωνάρα παιδί μου σου λέω, δεν φαντάζεσαι πόσο! και νάρκισσος!!! άσε άσε!

  84. Το είχα καταλάβει, αλλά δεν μίλαγα τόσο καιρό!!!!
    Τώρα,όμως… 😆

  85. @Κροτ: Για στειλτον μου από μένα για ένα session…

  86. Βουτυρόμουρο, μην ακούς! ξέρεις δα πως εγώ για σένα κακή κουβέντα ποτές!!! 🙂

  87. @Κροτ: έτερον εκάτερον…

  88. @Krotοκατάρα:
    Γιατί; Γιατί; Γιατί εμένα;
    μπουχουχουχουχου
    (πάω για Όσκαρ!)

    @onionfava:
    Μερσί, μερσί. Πρώτο όνομα στη μαρκίζα – κι άσε την Κρότκαγια να γκρινιάζει.

    @Δημοσθένης:
    Με επιταγές στο όνομα του κου Κοσκωτά φυσικά, πώς αλλιώς;

    @Νατασσάκι:
    Γεια σου ρε φάτσα και θενκς, φιλιά και σε σας και ρίχτε και δυο βουτιές για λογαριασμό μας. Τώρα, στη θάλασσα θα είναι, στο λάδι της χωριάτικης θα είναι, στα μοχίτο θα είναι, το αφήνω πάνω σου. Βουτιές πάντως να είναι!

    @Δημοσθένης:
    Για να έρθω, θα μου κάνει τα εισιτήρια ποιος;

    @Κροτ:
    Το ξέρω καλή μου, το ξέρω. Αντίθετα, με έχεις διαφημίσει ουκ ολίγο. Μερσί. Θα σου κόψω κι εσένα μια επιταγή κοσκωτά.

    @Νατασσάκι:
    Όταν λέμε ναρκισιστής, πρέπει να λάβεις υπ’ όψη ότι είμαι ε-ντε-λώς δικαιολογημένος όμως! μπουχαχαχαχα

    Άντε καληνύχτες, πάω να δω λίγο και τον κόσμο έξω από το γραφείο (κλείσαμε 12ωρο πάλι…)

  89. @μπαμπάκης: Ο κοσκωτας…

  90. Μπαμπάκη μου, βουτιές στη λίμνη της Καστοριάς δεν επιτρέπουν, αλλά κάναμε μια βαρκάδα!!!! Τώρα πάω για το μοχίτο που λες, θα πιώ ένα και για σένα! 🙂
    Οι βουτιές στη θάλασσα, αργότερα! 😉

    Υ.Γ.1: Είμαι σίγουρη ότι είσαι ε-ντε-λώς δικαιολογημένος όμως!!!
    Σμούτς, βρε! Και καλό κουράγιο, μ’ εμάς που έμπλεξες! 😆

    Υ.Γ.2: Το ξέρεις, φυσικά, ότι πειράζουμε μόνο αυτούς που αγαπάμε… 🙂

  91. «Σχολιάζεις φράσεις (μεγάλων) προσωπικοτήτων, ανάκατες με φράσεις (μικρομεσαίων) μπλόγκερς». Πως τους την λες έτσι;!;

  92. @Δημοσθένης:
    Ναι, ο Κοσκωτάς. Τι;

    @Νατασσάκι:
    Σμουτς και σε σένα βρε, τα θέλω και τα τραβάω, μην ανησυχείς! 🙂

    @Παν:
    Στις προσωπικότητες λες ε; Ναι, δεν έπρεπε να είχα βάλει την παρένθεση, είναι υποβιβαστικό… 😉

  93. @μπαμπάκης: Το εισητήριο βρε! Για να έρθεις! Ο Κοσκωτάς…

  94. …ααααααααααααααα….

    χμ.

    Λοιπόν, δεν θα το πιστέψεις, αλλά οι επιταγές του Κοσκωτά μου βγαίνουν ακάλυπτες και πολύ φοβάμαι ότι ούτε το εισιτήριο θα το πληρώσει τελικά.

    Αδιανόητο, ε;

  95. Ε άμα θες θα βρεις εσύ τον τρόπο…

  96. που πηγαν ολοι???

  97. μεραααααααα………

  98. @Δημοσθένης:
    Όπως είπες, άμα θέλω! LOL! 🙂

    @onionfava:
    Καλημέρα και σε σένα! Κλείνουν (φαντάζομαι) εκκρεμότητες για να εξαφανιστούν. Τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω.

Σχολιάστε

