• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Οκτώβριος 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Million dollar baby

milliondollarbabypic.jpg

Δόξα στον Κύριο, τον Θεό μου, τον Μεγαλοδύναμο,
Όλα εν Σοφία εποίησε
Μου χαρίζει ευκαιρίες για γνώση και φώτιση,
Μου χαρίζει ευκαιρίες να αμφισβητώ αυτά που ανοήτως νόμιζα ότι γνωρίζω

Τις εστί φίλος και τις εχθρός
Ποιες είναι οι βεβαιότητές μου και ποιες οι αλήθειες μου
Όλα όσα ζούμε εκ Θεού έρχονται και συμβάλουν στον δικό Του Τελικό Σκοπό
Άρρητο για το νου του ανθρώπου

Κι ενώ κουρασμένος πλανιέμαι ακόμη,
πλάνητας στον πλανήτη όπου Εσύ χάρισες ζωή
Συντηρούμαι σε έναν βίο λατρεμένο, επίπονο και ανέλπιδο,
Με την βαναυσότητα που μόνο η σύγχρονη ιατρική μπορεί να προσφέρει

«Ενδημονούντες εν τω σώματι εκδημούμεν από του Κυρίου»
Όλα εν Σοφία ποιείς Κύριε, όλα

Σε αντίθεση με όσα θα παραδεχτεί ποτέ το Βατικανό
Ίσως τώρα κατανοήσω τον Άγιο Πατέρα διάλεξε την ασιτία για το πέρας του βίου του
,
Σε αντίθεση με όσα θα δηλώναμε δημοσίως
Ίσως τώρα κατανοήσω τι θεωρείς Εσύ ορθό για την ευθανασία
«Μην κρίνεις ίνα μη κριθείς»
και τώρα αρχίζω να βλέπω τι μας Είπες

Δεν είμαι απλώς η Κεφαλή της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας Σου πλέον,
έγινα το million dollar baby της
«Τι αιρήσομαι ου γνωρίζω»
Για άλλη μια φορά, Σε ευχαριστώ Κύριε για την Γνώση που μου χαρίζεις εν τη γενναιοδωρία Σου

a129f08e-7004-4264-81c2-b03564fcfe1b1.jpg

19 Σχόλια

  1. Και ο Θεός μονολογεί:

    «δεν πρέπει να δημιουργώ όταν έχω πιει»

  2. Σίγουρα φταίει που είμαι μακριά, και ανέγγιχτη από τα ελληνικά μίντια, αλλά η πρώτη μου αντίδραση στην είδηση δια στόματος της μητέρας μου ήταν «ε και τι θα κάνει, ας παραδώσει το πνεύμα, τόσα έζησε… το μωράκι του συναδέλφου μου είναι έξι μηνών κι έχει υπομείνει δύο bypass με μηδαμινή προοπτική μεταμόσχευσης, ακόμη κι αν βρεθεί ιστοσυμβατή καρδιά, αφού είναι τόσο αδύναμο που δεν θα αντέξει την εγχείρηση…»

    Ένα μήνα μετά η άσχημη πρόβλεψη είναι αλήθεια, το μωρό αργοπεθαίνει και οι γονείς παλεύουν να το συνειδητοποιήσουν… αλλά ο εν λόγω ιεράρχης ακόμη γατζώνεται στη ζωή. Αντί να διαλέξει έναν αξιοπρεπή, δίχως δημοσιότητα, θάνατο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Όσο άνθρωπο κι αν τον κάνει. Οφείλει περισσότερα.

  3. Ττςτςτςτςτςτς… αυτό το όνομά μου επιτέλους, όλο επί ματαίω χρησιμοποιείται!!!!
    ;-D

  4. Αμάν πια κι αυτός! 👿
    Εδώ άλλοι δεν προλαβάινουν να ζήσουν ή να μεγαλώσουν καν ή να χαρούν την οικογένειά τους … Γκρρρ!

  5. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. μπαμπάκη!!!!!!!! Θα σε αφορίσει!!!!

  7. για σκέψου

    ακόμη κι εκείνος που τα χει καλά με τον μεγάλο δεν θα τα καταφέρει….

  8. …ΜπαμπαΚακιούλες!

    (ήθελα να ανεβάσω κι εγώ, ως Πίτυλος, κάτι ανάλογο αλλά θα μούσκευαν τα πάντα…)

  9. αγαπημένε μου μπαμπάκη
    τώρα είναι ένας ακόμη ασθενής..

  10. Ηλάσθητί μοι ,τω αμαρτωλώ…………………..Ούτε εφορία πληρώνω, ούτε έχω ορίσει διάδοχο στα πετραχείλια, άσε που κανείς το τελευταίο εξάμηνο δεν θα μου χαλάει χατήρια, το λένε και οι γιατροί σε άλλους 100.000 ογκολογικούς ασθενείς.

  11. »Whatever you taught me, I didn’t believe it
    Father, you fought me, ’cause I didn’t care
    And I still don’t understand… It’s a sin»

    (Mpampakis, νομίζω είμαστε λίγο συνομήλικοι οπότε μπορεί να θυμάσαι κι εσύ κάτι από Pet Shop Boys)

    Δεν θα έβρισκα καλύτερο τίτλο από το Million Dollar Baby(!) γι’ αυτή την περίπτωση και τις @@@ περί ισότητας απέναντι στο θάνατο. Τουλάχιστον το δρομολόγιο είναι ΑΠΕΙΡΩΣ διαφορετικό.

    Και κάτι άλλο: εντάξει, ασθενεί, φοβάται, κλαίει δημοσίως (όπως και τότε που μας καλούσε να πάρουμε πίσω τη Βασιλεύουσα 😛 ), αλλά όλο αυτό μου θυμίζει τον Πάριο που έπαιρνε σβάρνα τις εκπομπές και έκλαιγε για τη Σοφία. Αμάρτησα τώρα με τη σύγκριση; Sixtir πια 👿

  12. η γιαγιά μου έλεγε ότι από κανενός τα ‘ψωμιά‘ δεν πρόκειται να φάμε…

    …μπροστά σε τέτοιες καταστάσεις είμαστε όλοι αδύναμοι και το μόνο που χρειάζεται είναι μεγαλοψυχία και κατανόηση…
    …αυτό μας κάνει να σηκωνόμαστε ένα βήμα πιο πάνω από τη γη και να διαφοροποιούμαστε από τα υπόλοιπα πλάσματα του πλανήτη…

    Καλό θα ήταν – αν γίνεται βέβαια – να βλέπουμε αυτές τις καταστάσεις με λίγο περισσότερη συμπάθεια και ανοχή…

  13. όλοι ίσοι απέναντι στο αμετάκλητο. Μερικοί πιο ίσοι απ’ τους άλλους για το διάστημα που μεσολαβεί…

  14. Αθρεόφοβε Μπαμπάκη,
    ούτε τα παπούτσια σου δεν σκέφτεσαι που δεν θα …λειώνουν άμα σε αφορίσει συγκλαδοκορμόριζο.

  15. @Krot:
    Τι λες κορίτσι μου, αν κρίνουμε από διάφορα της επικαιρότητας, ο Μεγάλος πρέπει να έπεσε στη μαρμίτα με τα τσίπουρα όταν ήταν μικρός! 😉

    @Idάκι:
    Δυστυχώς υπάρχουν σταυροί και σταυροί για κουβάλημα. Αυτή η ιστορία με το μωρό των φίλων σου είναι απλά συγκλονιστική. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος πόνος, δεν μπορώ να φανταστώ κάτι μεγαλύτερο.
    Δεν με απασχολούν οι «αδικίες» της ζωής στο θέμα των ασθενειών. Με απασχολούν οι χαμένες ευκαιρίες. Μια φορά μονάχα ζούμε – αν δεν αρπάξουμε κάθε ευκαιρία που μας δίνεται, την βάψαμε. Και άνθρωποι τόσο σίγουροι για το αλάθητο των πεποιθήσεών τους είναι τελικά τυφλοί απέναντι στις ευκαιρίες τους.

    @Σοφία:
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ – Είσαι το κάτι άλλο λέμε!!! 🙂

    @Ρενάτα:
    Δεν διαλέγουμε ούτε το πότε ούτε το πώς. Αυτό πρέπει να θυμόμαστε όλοι.

    @An-Lu:
    Εύγλωττο σχόλιο! 😉

  16. @Νατασσάκι:
    Λες;
    Να πω και τη γνώμη μου για τους κάθε λογής μεσάζοντες και να το αποπερατώσουμε το πάρτυ;
    (Παρόλα αυτά, οι αιχμές δεν είναι τόσο προσωπικές όσο προς την οργανωμένη Εκκλησία ως οργανισμό)

    @Τσαπερδόνα:
    Αν είσαι και αρτσι-μπίσοπ, με την αράδα σου κλπ κλπ.

    @Πίτυλος:
    Εδώ με το σχόλιο και νότισε η ατμόσφαιρα! 😉
    Πώς πάει το δόντι;

    @Ελένη:
    Τώρα ειδικά έχει ξεπεράσει και αυτό το σημείο…

    @DIONYSOS:
    Λες όμως να καταφέρει να ξανασκεφτεί την ζωή του; Έστω και τώρα;

  17. @aaduck:
    Τον αδικείς.
    Τον Πάριο εννοώ.

    @Τζων Μπόης:
    Αυτό φίλε μου ισχύει – αλλά όχι για τους επίδοξους διαδόχους στον επισκοπικό θρόνο…

    @Αλεπού:
    Πολύ οργουελικό αυτό.

    @Δημήτρης-Ρ:
    Μα ακριβώς για τα παπούτσια μου το κάνω! χε χε χε
    Όμως, what on Earth is «συγκλαδοκορμόριζο»;

  18. μα και οι δικές μου αντιρρήσεις προς την οργανωμένη Εκκλησία ως οργανισμό είναι,δεν είναι προσωπικές (κι άλλους τους αφόρισαν ή προσπάθησαν, για τους ίδιους λόγους…..)

    Καλημέρα μπαμπάκη! 🙂

  19. Καλημέρα Νατασσάκι – δεν το είπα ως διαφωνία, αλλά μάλλον ως επεξήγηση του ποστ (κι όχι τόσο προς εσένα, όσο προς όποιον άλλον καθήσει να διαβάσει τα σχόλια).

Σχολιάστε

