• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Οκτώβριος 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Πεντάδες

Μετά από δύο προσκλήσεις σε (παρόμοιο) blogo-παίχνιδο, ήρθε η ώρα να σας δείξω αυτό που όλοι περιμένατε. Χάσατε τον ύπνο σας, την όρεξή σας, την αυτοσυγκέντρωσή σας περιμένοντας αυτό το ποστ – άνθρωποι είσαστε, σας καταλαβαίνω. Ιδού λοιπόν δύο πεντάδες αγαπημένων αντικειμένων του Μπαμπάκη.

Με χρονολογική σειρά των προσκλήσεων, πρώτα τα πέντε αγαπημένα προσωπικά αντικείμενα που μου ζήτησε η Φάβα με Κρεμμύδι:

dsc00900.jpg

Στην φωτογραφία βλέπετε κατά σειρά:

  1. Γυαλιά μυωπίας: το alter ego μου, που το έχω συνηθίσει τόσο ώστε το βλέπω σχεδόν σαν επέκταση του εαυτού μου.

  2. Κούπα καφέ: απαραίτητη για την έναρξη της ημέρας, ήταν δώρο της καλής μου πριν από χρόνια και ζαμάνια στη Βρετανία όσο έκανα το μεταπτυχιακό μου. Από τότε έχουμε πιει παρέα πολλούς – πολλούς καφέδες και συνεχίζω να την προτιμώ φανατικά. Ναι, είναι με τον Αλλαντίν, να λείπουν τα σχόλια!

  3. Θήκη για δισκάκια CD/DVD. Αξεσουάρ μετακινήσεων, το οποίο έχει αποδειχτεί τρομερά βολικό. Η εναλλακτική λύση εδώ ήταν να βάλω το flash disk μου, από τα πιο χρήσιμα αντικείμενα που έχω αγοράσει στη ζωή μου – αλλά δεν έχω μόνο ένα πια, οπότε δεν εμπίπτει στην κατηγορία «αγαπημένα».

  4. Πορτοφολάκι για κέρματα. Είναι δερμάτινο και με ηλικία μεγαλύτερη της δικής μου. Ήταν του παππού μου και νιώθω ότι έχω ένα μικρό κομμάτι του διαρκώς μαζί μου. Υπάρχουν κι άλλα αντικείμενα από αγαπημένα πρόσωπα, αλλά αυτό είναι από τα λίγα που βρίσκεις δικαιολογία να το έχεις πάντα κοντά σου.

  5. Τιρμπουσόν. Απαραίτητο σε καθημερινή βάση σχεδόν. Κλασσικό κομμάτι, χωρίς υπερβολές και παράξενα σχέδιο, είναι ίδιο με αυτά που χρησιμοποιούν οι σερβιτόροι. Παίρνω πλέον ένα μαζί μου και στα ταξίδια μου, όταν δλδ η μέρα περνάει με κρασο-κατάνυξη.

Bonus: η βέρα μου. Δεν βγαίνει από το δάχτυλο ούτε καν για την φωτογράφηση! 😉

Ακολουθεί η πεντάδα των μαγειρο-κουζινικών αντικειμένων, από πάσα του Αθήναιου:

dsc00899.jpg

Η δεύτερη (χρονικά) πεντάδα αποτελείται από τα εξής:

  1. Μύλος πιπεριού. Χωρίς φρεσκοτριμμένο πιπέρι απλά δεν μπορώ να φάω. Ο συγκεκριμένος το τρίβει σχετικά χοντροκομμένο, οπότε το αποτέλεσμα είναι άψογα καυτερό και αρωματικό.

  2. Μαχαίρι. WMF. Αγαπημένο, ωραίο και αποδοτικό, αλλά όχι σχήματος «μαχαίρι σεφ». Όταν μου εξομολογηθεί ο Αθήναιος πού μπορώ να βρω Henckels στην Αθήνα, θα το πλαισιώσω με εξίσου κοφτερές ναυαρχίδες.

  3. Τηγάνι βαθύ. Βαρύ και αξιόπιστο. Ιδανικό για χυλωμένα ριζότα. Έχω κάτι αποξηραμένα άγρια μανιτάρια (τρομπέτες του θανάτου και τέτοια) που μου έφερε μια φίλη το καλοκαίρι και περιμένω πώς και πώς να κρυώσει λίγο ο καιρός για να είναι ταιριαστό με τις συνθήκες. Δέχομαι δωροδοκίες για θέση στο τραπέζι μου.

  4. Κουτάλα. Δεν είναι κάποια ιδιαίτερη, μάρκας ή οτιδήποτε, απλά είναι η σωστή. Βολικό σχήμα, βολικό βάρος, βολικό μήκος. Την αναζητώ συχνά – πυκνά γιατί την βαφτίζει τοτέμ ο γιος μου και κυνηγάει λύκους μέσα στο σπίτι με αυτήν – ευτυχώς πρόσφατα άρχισε να προτιμά τις ξύλινες κουτάλες του γουοκ!

  5. Τιρμπουσόν. Ναι, ξανά. Είναι και στις δύο πεντάδες – εξαρτημένος άνθρωπος είμαι και δεν μπορώ να σας κρυφτώ! Και σιγά μην φωτογράφιζα τα Riedel – αυτά θα εμφανιστούν μόνο στους πλειοδότες του τραπεζιού με το ριζότο! 😉

Bonus: το ντουλάπι με τα μπαχαρικά (επενδύσεις στην οδό Ευρυπίδου)  σαν έκτο «αντικείμενο» της λίστας.

Από την φωτογραφία της μαγειρικής λείπει πάντως ο sous chef μου – θα τον δείτε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ! 😉

Ευχαριστώ για την πρόσκληση – όσον αφορά την συνέχεια, όποιος δεν έχει παίξει ακόμα το συγκεκριμένο παιχνίδι (έχω χάσει ποιοι ανεβάσαν και ποιοι δεν ανεβάσαν ποστ) είναι ευπρόσδεκτος να παίξει!

17 Σχόλια

  1. Πώς φαίνεται ο οινολάτρης ;))

    Να δω πότε θα εισάγεις τον sous-chef στα μυστικά :PPP

  2. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσάς φίλτατε μπαμπάκη!
    😉

  3. Δωροδοκώ με 100 Ευρώ για το ριζότο μόνο (αν συνοδεύεται και από άλλα, η προσφορά θα αυξηθεί)!

  4. Να λαδώσουμε ευχαρίστως , αλλά με τι? 🙂
    Παρθένο ελαιόλαδο (αγουρέλαιο ) απ΄το χωράφι μου πιάνει? 😀
    ( εγγυημένο δλδ 😉 )

  5. Το τριμπουσόν είναι όλα τα λεφτά! original.

  6. xaxaxaxaxax! πολυ μου αρεσει το κοινο στοιχειοσ τις 2 εικόνες. αλαλ εντυπωσιάστηκα με το μυλο του πιπεριου!!! λατρεις των μπαχαρικων να υποθέσω γιατι εγω ετοπιμα τα παιρνω, επεξεργασμένα!! 🙂

  7. Μπαμπάκι μου μπράβοοοοοο 🙂 Αυτο με το τυρμπουσον, όλα τα λεφτα, χαχαχα!
    Το πορτοφολάκι με συγκινησε πολυ…
    Οσο για το μικρο σου γιο εχει φαντασια, μ’ αρεσει!!!

    Σε ευχαριστω πολύ που επαιξες
    φιλάκια 🙂

  8. Πάρα πολύ σημαντική ερώτηση: Τι του έφταιξαν του μικρού οι κακόμοιροι οι λύκοι και τους κυνηγάει με την κουτάλα;
    Ψυχή δεν έχουν και αυτοί;

    Εγώ, τώρα, που μου αρέσουν κολασμένα τα μανιτάρια, αλλά δεν νομίζω να έχω κάτι τόσο ενδιαφέρον ώστε να σε δωροδοκήσω, τι να κάνω;

  9. ΧΑΧΑ, Άμα σου λέω πρέπει να γνωρίσουμε τον ανιψιό μου με τον γιο σου… Ο δικός μας «μαγειρεύει» εξ απ’ ανέκαθεν!
    Διάλογος θείας ανιψιού ηλικίας 1.5 plus ετών:
    Α.: Θεία, εγώ θου μαγει’έυω τώ’α.
    Θ. : Και τι έχει μέσα η κατσαρόλα σου?
    Α.: Έχει λεμόνια. Και κοτόπουλο. Και κ’εμμύδια.
    Θ.: Και τι φαγητό φτιάχνεις?
    Α.: Μανιτα’ όθουπα.
    Η ξύλινη κουτάλα και εκείνη η τσιμπίδα για τα μακαρόνια ήταν φετίχ για κάποιο διάστημα!! By the way, η κουτάλα σου μου θυμίζει Cookshop!
    ;-D

  10. @Idάκι:
    χε χε χε, στην ώρα του θα τα μάθει όλα. Δεν βιάζομαι, γιατί θα μου τα πίνει. 😉
    Πάντως, το καλοκαίρι που έμεινε για λίγες μέρες σε ξενοδοχείο με μαμά + γιαγιά κάθε φορά που περνούσε μπροστά από την κάβα της κουζίνας ρώταγε «Να πάρω ένα κ’ασί για τον μπαμπά μου;»
    Είναι σε καλό δρόμο.

    @An-Lu:
    Μάλλον αρχίζεις να με ξέρεις πολύ καλά λοιπόν! 😉

    @Γιαγιά Ντακ:
    Τα Riedel που αναφέρω στο τέλος είναι ειδικά ποτήρια κρασιού κι έχω την σειρά για ερυθρές Βουργουνδίες – ό,τι πιο ταιριαστό για ριζότο μανιταριών. Οπότε, η προσφορά σου είναι σε καλή κατεύθυνση.

    @Ρενάτα:
    Βεβαίως, δεχόμαστε και είδος!
    Ελευσίνιο έλαιο;

    @arammos:
    Πριν λίγα χρόνια έτυχε μια περίοδος από σερί επαγγελματικά ταξίδια. Από τότε έχω έτοιμο ένα τσαντάκι με όλα τα απαραίτητα προσωπικά είδη για ταξίδι για να μην τα ψάχνω: ξυριστικά, οδοντόβουρτσα κλπ.Το ίδιο τσαντάκι παίρνω και στις διακοπές. Ε, αυτό το τσαντάκι περιέχει και ένα ίδιο τιρμπουσόν. 😉

  11. @lifewhispers:
    Ε όχι, δεν έχει την ίδια γεύση και (κυρίως) το ίδιο άρωμα. Υπάρχουν πια και με έτοιμους μύλους, μίας χρήσης κατά κάποιο τρόπο πάρε και θα με θυμηθείς.
    Με τα μπαχαρικά και τα βότανα έχω μεγάλο πάθος και η καλύτερή μου είναι να κατεβαίνω στην Ευρυπίδου και να ψωνίζω τέτοια. Για να σου δώσω το μέγεθος του βλαψίματος, σκοπεύω να αγοράσω και ειδικό μύλο για το μοσχοκάρυδο και να αγοράζω ολόκληρα (ναι, θέλει ειδικό μύλο). 🙂

    @Φάβα & Κρεμμύδι:
    Να είσαι καλά, σ’ ευχαριστώ για την πρόσκληση. Ήταν ωραία ιδέα η πεντάδα αντικειμένων. Όσο για την φαντασία του μικρού, κανένας δεν μας έχει κατηγορήσει (οικογενειακώς) για έλλειψη φαντασίας…

    @Παν:
    Φέρε μας λύκους να δούμε αν θα τους κυνηγάει και στο live. 😉
    Πάντως, για να σου δώσω στίγμα, ο κακός λύκος στα τρία γουρουνάκια που διηγούμαστε εμείς δεν πεθαίνει. Φεύγει «πέρα – πέρα μακρυά κι ούτε που ξανακούσανε γιαυτόν. Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα. » 🙂

    @Σοφία:
    Ανηψιός rulez, μόνο αυτό έχω να πω. 🙂
    Η κουτάλα νομίζω ότι *είναι* από το Cookshop. Πρέπει να σταματήσεις να με παρακολουθείς, το ξέρεις;

  12. Μια θεσούλα στο τραπέζι σας καλέ κύριε; 😉

  13. Ουχί! Νέας εσοδείας ( εντός του μηνός) από Αρκαδία! Ημιορεινό, πλούσιο σε πυκνότητα, 0οξύτητα, μαζεμένο από χέρια κι από ελαιοτριβείο ελεγμένο! 😉

    (Τι κάνω για ένα ριζότο! 😀 )

  14. Δελεαστικός και γευστικά προκλητικός!
    Κρασί εξαιρετικό, από χωριό κρητικό -καλλιεργητής μερακλής, άρχων της οινοκατάνυξης-, γιορτή αθάνατων που λες, γουλιά και θεία μέθεξη…
    Τούτο προσφέρω για μια θέση στο τραπέζι σας και μερικές κλεφτές ματιές στην κουζίνα σας.

    Αναμένω…

  15. ε,λοιπόν κυρ μπαμπάκη μου κάνεις πολύ σοφιστικέ τυπος

    υ και γω το σοφιστικέ το σέβομαι!

  16. Εμείς που έχουμε φάει από τα χεράκια σας κι από εκείνο το ωράιο τηγανάκι που μοιάζει με καπέλο να το πούμε να ζηλέψουν όλοι;; Αμέ! Αμέ!

    Εννοείται πως δε θυμάμαι το όνομά του.

    Να σας ζήσει για μια άλλη μια φορά ο chef σας,
    :))

  17. @Αλεπού:
    Νομίζεις ότι δεν είναι ήδη κρατημένη; 🙂

    @Ρενάτα:
    Σε καλό δρόμο σε βρίσκω, και αν το λάδι είναι τόσο καλό όσο γράφεις (που δεν αμφιβάλλω δλδ) θα το σερβίρουμε και επί τόπου με λίγο ζυμωτό ψωμί. Η απλότητα δίνει τη μαγεία στη γεύση. 🙂

    @Καπετάνισσα:
    Με χτυπάς στο ευαίσθητο σημείο μου – και το ξέρεις! χε χε χε 🙂

    @Τσαπερδόνα:
    Συνδυάζω το σοφιστικέ με το μπρουτάλ αγαπητή (πώς λέμε το βουνό με τη θάλασσα?). Όσο μπορώ τουλάχιστον.
    Για παράδειγμα χθες πανηγύρισα δεόντως το τρίποντο του Διαμαντίδη ενάντια στον γαύρο στο τελευταίο δεκάλεπτο, ουρλιάζοντας «Είσαι Θεός και θέλω να φέρω στον κόσμο τα παιδιά σου!» με αποτέλεσμα η συμβία μου να με κοιτά αποδοκιμαστικά μεν, χωρίς ίχνος έκπληξης δε».
    Δεν ξέρω *αυτό* αν το σέβεσαι, χε χε χε χε 😉
    (Όλο το παραπάνω το έβαλα εννοώντας «Ευχαριστώ»)

    @Στέφυ:
    Καρφάρα! χε χε χε 😉
    Δεν είναι το τηγάνι της φωτογραφίας πάντως, το γουοκ είναι αυτό που περιγράφεις. Αμέ, αμέ, αμέ!
    Κα για άλλη μια φορά, πολλές- πολλές ευχαριστίες για τις ευχές. Φιλιά πολλά!!! 🙂

Σχολιάστε

