• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Νοέμβριος 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ.   Δεκ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Αν δεν ήμουν εγώ, ποιος/ποια θα ήμουν;

Πιθανότατα έχετε ήδη πετύχει το καινούργιο blogο-παίχνιδο, στο οποίο με προσκάλεσε (πολύ κολακευτικά) ο Χασοδίκης: ζητά να αναδείξουμε blogs από τρεις άνδρες κι από τρεις γυναίκες, που ξεχωρίζουμε τόσο ώστε να θέλαμε να ποστάρουμε έτσι (ή μάλλον, και έτσι). Ξεχωρίζεις έξι μπλογκ, γράφεις κάτι για αυτά και το ύφος τους, και οι έξι που παρουσιάστηκαν έχουν λάβει πάσα να κάνουν το ίδιο.

Δεν είναι ένας και δύο και τρεις οι ταλαντούχοι άνθρωποι στην μπλογκόσφαιρα και η επιλογή μου φάνταζε πονοκέφαλος. Αποφάσισα λοιπόν να εφαρμόσω έναν επιπλέον κανόνα, και να μην συμπεριλάβω κανέναν από τους μπλόγκερ που έχω γνωρίσει προσωπικά, είτε κάνουμε σχετικά τακτικά παρέα είτε έχουμε βρεθεί λίγες φορές και απλά περιμένουμε την επόμενη ευκαιρία μας. Μην αρχίσετε γκρίνιες, αν με έχετε δει από κοντά δεν μπορούσατε να μπείτε στη λίστα, εντάξει; Με αυτό το λογιστικό κόλπο, κοπήκαν αρκετοί από την στήλη στα δεξιά – και πάλι όμως, με μεγάλη δυσκολία κατέληξα στην τελική εξάδα κι έχω κόσμο που μου κακοφαίνεται που αφήνω έξω. Επιπλέον, θα είμαι ανερυθρίαστα κολακευτικός: μην νιώσετε άσχημα. Ο απώτερος κρυφός σκοπός του παιχνιδιού είναι να μου επιστρέψετε τις κολακείες με τόκο – χε χε χε 😉

Ξεκινάμε – πρώτα οι κυρίες φυσικά!

Η Industrial Daises έχει γραφή που ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Αυθεντικά γυναικεία ευαισθησία, φρεσκάδα και τόλμη στον τρόπο που τέμνει συναισθήματα, σκέψεις και προβληματισμούς. Πολύ πραγματική, πολύ «μέσα στα πράγματα», καμωμένη από σάρκα και οστά. Καταφέρνει συνέχεια κάτι που εγώ προσπαθώ αλλά πετυχαίνω σπάνια: βουτάει στα βαθειά του εαυτού της και ανεβαίνει βγάζοντας μαργαριτάρια. Την βρίσκω απολαυστική, έστω κι αν δεν σχολιάζω πολύ συχνά τα κείμενά της.

Αν η I.D. διακρίνεται για τον απολαυστικό ρεαλισμό της, εξίσου απολαυστική είναι η ποιητικότητα βγάζει το blog της Καπετάνισσας. Αγκαλιά με την ζωή και με την ικανότητα να προσέχει κάθε στιγμή της σαν ανεπανάληπτη, ζωγραφίζει τα συναισθήματα με λέξεις και ήχους. Το blog της βγάζει ομορφιά, ο λόγος της αισθητική και οι επιλογές της άνθρωπο με ανοιχτά μυαλό και μάτια.

Την τριάδα μου συμπληρώνω με την Σοφία. Η Σοφία εκτός από τις όμορφες και συχνά πρωτότυπες φωτο-ιστορίες που στήνει στο blog, εκτός από τον αέρα ενός ανθρώπου που ζει και ρουφάει την ζωή καθώς το κάνει, έχει και ένα έξτρα ενδιαφέρον σαν σχολιάστρια. Τολμώ να παραδεχτώ μάλιστα ότι είναι από τους ελάχιστους που μπορούν να με ανταγωνιστούν ευθέως για τον τίτλο του Best Commentator Ever (κι όποιος γέλασε ή είπε δυνατά «ψωνάρα!», να του καεί το router ρε!)

Να περάσω τώρα στους κυρίους:

Από τα blog που διάβαζα πριν ξεκινήσω το δικό μου, από τα ελάχιστα που έχω κάνει βουτιές και στις «πίσω τους σελίδες», ο Old-boy εξακολουθεί να με εντυπωσιάζει. Είναι από τους λίγους που κρατάν μια τόσο υπέροχα «λοξή» ματιά απέναντι στην πραγματικότητα. Με μια ιδιαίτερη ικανότητα ανάλυσης και ανασύνθεσης των ερεθισμάτων, βλέπει κάτι και το δένει με κάτι άλλο έτσι ώστε φτιάχνει νέες εικόνες και σκέψεις. Επίσης, είναι από τους λίγους που αγαπά τις ανατροπές όσο και εγώ. Και επιπλέον είναι ξεδιάντροπα βάζελος!

Θα έλεγα ότι ο Old-boy έχει πιάσει ακριβώς τον παλμό του blog σαν διαφορετικό μέσο έκφρασης, αν δεν υπήρχε ο Greek Gay Lolita. Αυτό που κάνει στο blog του δεν το έχω δει από άλλον. Ο τρόπος και η ένταση των συναισθημάτων, η εκφορά λόγου και ο συνδυασμός του τόσο με την μουσική όσο και με τις προσεκτικά επιλεγμένες και επεξεργασμένες εικόνες σε στέλνουν αλλού, χορτάτο από το διαφορετικό και το πανέμορφο. Δεν θα μπορούσα να τα κάνω αυτά τα ποστ, και πραγματικά με αφήνουν με ένα μίγμα δέους και θαυμασμού για τον άνθρωπο.

Για άλλους λόγους νιώθω έτσι και για τον Κωστή Γκροτζή. Ο Κωστής, είτε ως Πίτυλος είτε ως Ημίαιμος, γράφει απολαυστικά. Ο Κωστής έχει προσωπική ιστορία με πράξεις που δεν ξέρω πόσοι από την δική μου καλομαθημένη γενιά θα μπορούσαν να επαναλάβουν – αναζητήστε την σειρά των ποστ για το Βέλος και θα καταλάβετε. Από την άλλη, είναι πολύ εύκολος στην προσέγγιση και διακρίνεται από χιούμορ και αυτοσαρκασμό. Ο Κωστής διαλέγει τα θέματά του και μιλά ανοιχτά με βάση έναν κώδικα προσωπικής ηθικής που δεν υποτάσσεται στις επιλογές του συρμού. Τον τελευταίο καιρό δεν γράφει πολύ συχνά και νιώθω ότι αυτό κάνει την καθημερινότητα της μπλογκόσφαιρας φτωχότερη.

(είναι λίγο παράξενο, αλλά σκεφτόμουνα ότι το κριτήριό μου είναι απλό τελικά: με όλους τους παραπάνω θα ήθελα να πιω παρέα!)

Πολύ δύσκολα πάντως περιορίστηκα σε τρεις και τρεις, δεν περίμενα τέτοιο πονοκέφαλο. Παρά το κόψιμο όλων όσων έχω συναντήσει, θα ήταν εύκολο να φτάσω στους 10 ή και παραπάνω. Θα το δείτε όταν προσπαθήσετε να στήσετε τις λίστες σας – γρήγορα πάσα λοιπόν στους επόμενους! 😉

Την καλημέρα μου – ετοιμάζεται απάντηση και σε άλλο παιχνίδι άμεσα!

33 Σχόλια

  1. Θα μελετήσω τα λινκ (δεν τα ξέρω τα παιδιά εκτός τις μαργαρίτες) και θα σου πω… 🙂

  2. Μου κάηκε το ρουτερ…

  3. Πρώτα πρώτα σαν σχόλιο στο παραπάνω ποστ , θέλω να πω , πως … ζηλεύω όλους αυτούς που ανέφερες . (είναι όντως υπέροχοι… αξίζει τον κόπο να θέλεις να είσαι … «αυτοί») .
    ————————————
    Όσο για το δικό μου παλιό ποστ :
    http://www.silia.wordpress.com/2007/05/15/Η-ΚΑΣΤΡΩ-ΤΟ-ΣΑΠΟΥΝΙ-ΚΑΙ-Η ΜΕΛΙΣΣΑ/

  4. παραδέξου το τώρα. κανέναν από όλους αυτούς δεν ήθελες να αναφέρεις. αφού κατά βάσιν σαν εμένα θες να γράφεις.

    και θα σου καεί το ρούτερ αν με πεις ψωνάρα!

  5. Πάει το ρούτερ……

  6. Εμένα δε μου κάηκε το ρούτερ μιας και σου το ΄χω πει πολλάκις πως είσαι για «best blogger ever»! 😉

    Εξαιρετικές οι επιλογές σου! 😀

  7. Βρε συ Μπαμπάκη, μπας και παίρνεις ποσοστά από το ΠΛΑΙΣΙΟ βρε άτιμε (και καις τα ρούτερ του κοσμάκη);;;

    [Πώς μου βγήκε έτσι το σχόλιο, έμμετρο, ομοιοκατάληκτο και με παρηχήσεις… απαπαπα…]

  8. Δεν ξέρω τι να πω, παρά μόνο ότι τα συναισθήματα είναι αμοιβαία και ότι στη θέση σου δεν θα ήθελα να έχω μπλογκ σαν κανενός άλλου (καλά, πλην ίσως του Greek Gay Lolita) 🙂

  9. Ωσπου να μη μεινει τιποτε .
    (με συγκινησες παλιοπαιδο;-)

  10. Θα μελετήσω τα λίνκ,και θα εκφέρω γνώμη,αν και είμαι σχεδόν σίγουρη οτι αξίζουν 🙂

  11. Εγώ τώρα που δεν το κατάλαβα αυτό το παιχνιζάκι πόσο χαζή είμαι?

  12. Εμενα κανεις δε με καλει στα μπλογκοπαιχνιδα
    κλαψ κλαψ 😦

  13. Εγώ απλά σε ευχαριστώ. Πολύ όμως. (Φεύγω γρήγορα μην πάει και καεί και το δικό μου και είμαι και ταπί) 🙂

  14. Καλημέρα κόσμε!

    @Μάνος Σ:
    Εγγύηση, σε διαβεβαιώ! 🙂

    @Crucilla:
    Αμ, εγώ σε προειδοποίησα, δεν σε προειδοποίησα;

    @silia:
    Κι εγώ τους ζηλεύω, με την καλή έννοια, για τον τρόπο που κινούνται ως blogger.

    @Κροτ:
    Δεν παραδέχομαι τίποτα. Θα ακολουθήσω την πρακτική των αμερικανών πεζοναυτών στο Βιετνάμ: όσο κι αν με βασανίσεις θα σου λέω μόνο όνομα, βαθμό και μονάδα υπηρεσίας.

    @Τασσούλα:
    Α, βλέπω μαζεύεστε να κάνετε κόμμα, οι ρουτεροκαμμένες…

  15. @Ρενάτα:
    Σ΄ευχαριστώ πολύ βρε – κόλακα, ε κόλακα!!! 🙂

    @Χασοδίκης:
    Έχουμε και ωραίες προσφορές σε mp3 players, ενδιαφέρεσαι;

    @old boy:
    Στην πραγματικότητα φίλε μου, δεν θα μπορούσα να έχω άλλο μπλογκ εκτός από το δικό μου… 🙂

    @greekGAYLOLITA:
    «(με συγκινησες παλιοπαιδο;-)»
    Σε μένα μιλάς τώρα ή στον Old boy; χα χα χα χα
    Ευχαριστώ για το τραγούδι – κι εσύ μας έχεις συγκινήσει περισσότερες από μία φορές!

    @Βιργινία:
    Γκαραντί σου λέω, γκαραντί!

  16. @garbofanoula:
    Είδες; Για κάτι τέτοια σχόλια δεν θα σε καλέσει κανείς σε μπλογκο-παιχνίδι! 😉

    @Ανήσυχος:
    Μην ανησυχείς, έχω και επόμενο παιχνίδι να ανεβάσω!

    @industrial daisies:
    Υπάρχει κάποιο υπονοούμενο στο φόβο για το ρούτερ σου ή μου φαίνεται; χα χα χα χα χα 😉

  17. Ε όχι και κόλακας! Αν θυμάσαι, στο λέω από πέρσι! Όλα κι όλααα!

    (Με κείνο το ριζότο τι θα γίνει ? 😉 )

  18. mpampaki……… einai kalo twra auto????
    an zen me paizei kaneis sa nai kalo????

  19. «Στην πραγματικότητα φίλε μου, δεν θα μπορούσα να έχω άλλο μπλογκ εκτός από το δικό μου»
    Και πολύ καλά κάνεις 🙂

  20. @Ρενάτα:
    Εντάξει, κόλακας με όραμα (γαστρονομικό βεβαίως) χε χε χε χε

    @garbofanoula:
    Μη νομίζεις, έχεις την ησυχία σου! 😉

    @Old-Boy:
    Είναι και τεχνικό το θέμα – αν μπορούσα να γράφω σαν κάποιος άλλος, θα ήμουνα κάποιος άλλος (πολύ υπαρξιακό μου βγαίνει το σχόλιο)

  21. xaaxaaxxaxa
    kala gia na to les esy kati kseris
    ti kanei to pitsiriki sou?

  22. Mpouaaaaaaaa… βρε, κάτι τέτοια κάνεις, με συγκινείς, και ούτε υαλοκαθαριστήρες έχω στα γυαλιά, άσε που υπάρχει και κίνδυνος πλημμυρών εδώ πέρα, καθόλου δεν σκέφτεσαι τον άμοιρο κοσμάκη?!? Επειδή τώρα είμαι σε festival mode (ξέρεις, στην ουσία για εσάς δουλεύουμε, άντε, φιλοδοξούμε να δούμε και τον μπαμπακογιό στο φιλοθέαμον κοινό του Φεστιβάλ, για να μην μιλήσω για το να έχουμε κάποτε την ευκαιρία να τον δούμε να διαγωνίζεται μέσα από τον κινηματογραφικό φακό! Και επειδή σου μοιάζει, είμαι σίγουρη πως θα σαρώσει τα βραβεία!)
    ;-D

  23. Όχι ρε να πάρει
    Θα έπρεπε να είχα κανονίσει ήδη να γνωρίσεις τον old boy από κοντά.
    Ορίστε τώρα, ζηλεύω…

  24. @garbofanoula:
    Καλά είναι, μας έλιωσε στα πάρτυ το ΣΚ!

    @Σοφία:
    Κόλακα, ε κόλακα!
    Να σε δω να παίζεις το παιχνίδι βρε, ακούς!

    @Πασκάλ:
    Αργείς χαρακτηριστικά και ασυγχώρητα! χο χο χο

  25. Σ-κόλακα παρακαλώ!! (από το escola, scuola, school, σκολείο, escola) γιατί αυτές τις μέρες είμαστε σχολείο – φεστιβάλ – σχολείο, και το φεστιβάλ είναι ένα μεγάλο σχολείο ως επί το γενικότερο!!!!
    ;-D

  26. @Σοφία:
    Σαν το γιο μου κι εσύ, που μας λέει ότι το αγαπημένο του ζώο είναι ο σπάνθηρας. LOL!

  27. Xoxo, και για να σου πει και κάποια μέρα πως λατρεύει τον σκινηματογράφο, σε ενημερώνω πως οι προβολές που γίνονται αυτήν την εβδομάδα εδώ, θα μετακομίσουν στην Αθήνα στο Σινέ Φιλίπ την επόμενη ή μεθεπόμενη βδομάδα (έχω το πρόγραμμα στο αυτοκίνητο..). Να πάτε!!! Μικροί και λιγότερο μικροί!
    ;-D

  28. Είναι Σινέ Φιλίπ ή Σφιλίπ;

    Γράψε κάτι και για το πρόγραμμα ρε συ…

  29. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.olympiafestival.gr/04_CinePhilip/grAbout.htm , καλύτερα πάρε τηλέφωνο να ρωτήσεις ακριβώς πότε θα είναι οι προβολές των καινούριων φετινών ταινιών (γιατί εγώ έχω ένα Αλτζχάιμερ με τον χρόνο, και μπορεί να σου πω καμιά βλακεία), θα σου πω λεπτομέρειες για την κάθε μία από αυτές, μιας και τις βλέπω όλες!!! Και αν δείξει και το αφιέρωμα στο πολωνέζικο κινούμενο σχέδιο που βλέπουμε εδώ καθημερινά 5-6, τρέχα, Μπαμπάκη, τρέχα!!! Bolka i Lolka σε κινηματογραφική οθόνη!!!! ΛΑΛΑΛΑΛΛΑΑΑΑΑ!!!!!
    ;-D

  30. «Bolka i Lolka σε κινηματογραφική οθόνη!!!! »

    Η υπόθεση σηκώνει ποτό!!!

  31. Λοιπόν, Μπαμπάκη, μετά από ενημέρωση από τον ίδιο τον Δημήτρη Σπύρου (τον καλλιτεχνικό Δ/ντη του Φεστιβάλ) θα έχει οπωσδήποτε προβολές το σαββατοκύριακο 15-18 Δεκέμβρη στο Σινέ Φιλίπ, αλλά τις λεπτομέρειες θα τις ρυθμίσει αύριο. Οπότε, stay tuned και πάρε τους τηλέφωνο να μάθεις περισσότερα τις προσεχείς ημέρες.
    ;-D!

  32. Τιμή πραγματική.
    Θα σ’ αφήσω χάδι αμήχανο και θα τρέξω να κρυφτώ.
    Πως να χειριστώ τόσα ωραία…

    Ευχαριστώ!
    Φωνή απ’ τη καρδιά μου.

  33. @Σοφία:
    Χα, έχω τους ανθρώπους μου παντού σε πληροφορώ, και μια φίλη μου έστειλε το πλήρες πρόγραμμα! 😉

    @Καπετάνισσα:
    Εγώ σ’ ευχαριστώ, για όσα μας έχεις χαρίσει τόσον καιρό. Για τις πολλές φωνές απ’ την καρδιά σου.
    Να είσαι καλά!

Σχολιάστε

