• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Νοέμβριος 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ.   Δεκ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Έ-έ-έρχονται!!!

αφιερωμένο εξαιρετικά – το γιατι το ξέρεις εσύ! 😉

Συμπέρασματα από το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε:

  • ο χειμώνας έχει επιτέλους ξκινήσει όταν καταφέρεις να ανάψεις τζάκι και να μην νιώθεις γραφικός
  • επίσης, ο χειμώνας έχει επιτέλους ξεκινήσει όταν τα μπουφάν των άλλων στο μετρό έχουν πάψει να βρωμάνε ναφθαλίνη
  • το Internet έχει πραγματικά αλλάξει τον τρόπο που ζούμε όταν μια καταγγελία για ασυνείδητο οδηγό που έγινε κυρίως μέσω internet την Κυριακή δημιουργεί τέτοια αλυσιδωτή αντίδραση που να οδηγεί στην παράδοσή του στο αστυνομικό τμήμα την Τρίτη
  • σε λίγο καιρό θα πουλάμε τα νεφρά μας στο ebay για να μπορούμε να πληρώσουμε τις καφετέριες της Αττικής 
  • υπάρχουν πολλές Κατερίνες στην ζωή μου
  • είναι δύσκολο να βρεις το CD του «Άξιον εστί» στα μαγαζιά
  • η ανατροφή σε θέματα γκουρμεδιάς κρίνεται επιτυχής όταν το παιδί σου λέει πως η πάστα δεν είναι γλυκό, αλλά είναι κάτι που γίνεται από ελιές και όταν ο ιδιοκτήτης της ψαροταβέρνας ακούει τον περήφανο μπόμπιρα να δηλώνει πάνω από τον κατασπαραγμένο σαργό «εγώ τρώω και τα μάγουλα!»
  • αν υπάρχει παιδί τεσσάρων ετών στο σπίτι, και θελήσετε να κατεβάσετε από το πατάρι τα Χριστουγεννιάτικα για να δείτε τι έχετε και τι δεν έχετε και πώς θα φτιάξετε το σπίτι κλπ κλπ κλπ, να ξέρετε πως τελικά δεν θα μπορέσετε να ασχοληθείτε με τίποτα άλλο μέχρι να ολοκληρώσετε επιτυχώς το στήσιμο και στόλισμα του δέντρου.  

 

Φέτος θα φορεθεί το μοντέλο Χιουτζ (που λένε και οι σύμμαχοι) – έρχονται γιορτές λέμε!!! 😉

27 Σχόλια

  1. Γιορτινή διάθεση βλέπω !Άντε μπράβοο! : D Μακάρι να κρατήσει! 😉

    Επίσης πολλά φιλιά στα μάγουλα του γιόκα σου δώσε (κι από μένα δλδ!) 🙂

  2. «ο χειμώνας έχει επιτέλους ξεκινήσει όταν τα μπουφάν των άλλων στο μετρό έχουν πάψει να βρωμάνε ναφθαλίνη »

    xaxaxaxaxaxaa! αυτο δεν περιμενα να το δω γραμμενο σε μπλογκ, αλλα ειναι πολυ μα πολυ σωστο!!
    το δεντρο στη φωτο ειναι δικο σας και ειναι χιουτζ????

    χεχεχεχεχε!
    πολυ μου αρεσει ο χειμωνας. αρκει η θερμοκρασια να παραμεινει στους 15 και κατω!!

  3. Σήμερα ειδικά ο χειμώνας είναι εδώ… Μπρρρρρ…. Κρύο !!! Μας έλειψες…

  4. Αυτό το «δεν θα μπορέσετε να ασχοληθείτε με τίποτα άλλο» μας εκφράζει….δέντρο φτιάξαμε μια χαρά με τον μικρό μαζί (3,5) αλλά τα άλλα διάφορα από τις κούτες τα έχω ακόμα μέσα! Πρέπει να το πάρω απόφαση και να τα βγάλω! Καλησπέρες!

  5. Ερχονται λέμε έρχονται!!!!
    Το μόνο πρόβλημα είναι οτι όπως κατέβασα σήμερα το κουτί με τις μπάλες για να στολίσω (ήρθε τρέχοντας με μια λάμψη στο βλέμμα και φώναζε ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΛ) το ξανανέβασα!Περιμένω να μείνω μόνη!!!
    Φιλιά στον μικρό!

  6. Xaxa τελειοοοο!!! :)))))) Ειδικα αυτο με την ναφθαλινη ειναι τοσο αληθεια!!!
    Οσο για τον γιο σου, ειμαι περηφανη για την γκουρμε μορφωση του! Ευγε 😉

  7. Πίστεψέ με, ξέρω πολύ καλά τί σημαίνει να στολίζεις το σπίτι έχοντας τα μικρά καφράκια μες τα πόδια σου….:))

  8. εμείς έχουμε στολίσει εδώ και 2 βδομάδες!!!

    καλά, τώρα μπήκε σε σας ο χειμώνας?
    εδώ φοράμε παλτά εδώ και 2 μήνες σχεδόν!!!

  9. @Renata:
    Ναι, όπως καταλαβαίνεις, φέτος στολίσαμε νωρίτερα από οποιαδήποτε άλλη φορά.
    Απλώς πολλά; Άπειρα φιλιά θα του δώσω! 😉

    @lifewhispers:
    Κι εγώ θέλω πια χειμώνα, και μάλιστα βαρύ, να γουστάρουμε! Ναι, το δέντρο είναι το δικό μας.

    @fevis:
    Κι εμένα το ίδιο. 🙂

    @m00nchild:
    Τουλάχιστον με το δέντρο κατευνάζεται η πιτσιρικαρία και τα υπόλοιπα παίρνουν τον δρόμο τους…

    @Τασσούλα:
    LOL!!!! Δεν ξέρεις πόσο γέλασα με την σκηνή που περιγράφεις!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

  10. @Φάβα με κρεμμύδι:
    Ήμουν σίγουρος πως κάποια με τέτοιο νικ θα καταλάβαινε από φαγητό! 😉

    @Νιόβη:
    Αφού τους αρέσει μωρέ, τι να κάνουμε; (τραβάτε με κι ας κλαίω)

    @Κροτ:
    Καλά, εσείς είστε και Βέλγοι, δεν το συζητάμε!

  11. Super!
    Καλό μας χειμώνα βρε!!!!!
    ΥΓ Σου έχω μια σύσταση και μια ερώτηση στου μπλογκ μου!

  12. @An-Lu:
    Δεν με αφήνει, επειδή έχεις κόψει τους ανώνυμους και με θεωρεί ανώνυμο… 😦
    Η Σαμαρόπετρα πάντως είναι πολύ ευχάριστο κρασί, πολύ φινετσάτο. Κυρ-Γιάννης – εγγύηση! 😉

  13. Ξέχασες, την υποχρεωτική βόλτα στο Ζάππειο, στην Πλατεία Συντάγματος και το επακόλουθο άδειασμα της τσέπης για ό,τι προκύψει. Αξία: Ανεκτίμητη.

    Ι.

  14. Eδώ που τα λέμε έχει κάποιο δίκιο το παιδί για το δέντρο. Σας λέει ότι χωρίς τη ναυαρχίδα στημένη που πάτε με τα μικρότερα στολίδια;

  15. A, ωραίο δέντρο, για φέρτο προς τα εδώ γιατί τα δικά μας είναι κυρίως προς το μαδημένο καρβουνί, και τώρα τελευταία, επειδή προφανώς ήταν πολύ ψηλά για στόλισμα, τους κάνουν ένα ριζικό ξύρισμα και φτιάχνουν κορμοφράγματα… Μας βλέπω να στολίζουμε γρασίδι… Ενιγουέι, εγώ θα στολίσω δέντρο με τον ανιψιό (με λούτρινα και σοκολατάκια!!!)
    ;-D

  16. 😀

    Και μην ακούσω καμιά μπούρδα, του τύπου «δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης», γιατί θα γίνουμε μπίλιες…

    υ.γ. Η αφιέρωσή σου χτύπησε κέντρο -το γιατί, το ξέρεις…
    🙂

  17. Λοιπόν, λυπάμαι αν θα σας σοκάρω, αλλά αυτό με το Χριστουγενιάτικο δέντρο και τα στολίδια του σπιτιού, δεν συμβαίνει μόνο όταν έχεις παιδί 4 ετών στο σπίτι, αλλά και όταν τα παιδιά σου είναι 21 και 16 χρονών! Και όταν τελειώσει το στόλισμα, εκεί που μπαίνει η ανακάλυψη που λέγεται «οικολογικό χιόνι», εκεί αρχιζει το τρελοκομείο γιατί τα παιδιά μου που είναι πιο ψηλά από μένα, παίζουν χιονοπόλεμο μ’ αυτό και με περιλαμβάνουν στο παιχνίδι, κυρίως σαν στόχο! Δεν είναι υπέροχα τα Χριστούγεννα;;;
    ΥΓ: Το δέντρο σας είναι υπέροχο….σχεδόν σαν το δικό μας!

  18. και με 4 γατιά δεν είναι κ α θ ό λ ο υ εύκολο να στολίσεις δέντρο.

    σε διαβεβαιώ μπαμπακη μας :))

  19. εμένα πάλι υπάρχουν πολλοί ηλίθιοι στη ζωή μου….

    υγ ξέρω ξερώ
    υγ θα τους ξεφορτωθώ…

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

  20. ΕΙ..ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    άντε και του χρόνου 😛

  21. o xeimwnas einai i agpimeni mou epoxi!!!
    exw tis kalyteres anamniseis
    Virginia egw tha to stolisw aurio!!!ela na to stolisoume mazi!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. @ikd:
    Εγώ μπορεί να τις ξέχασα, αυτές όμως δεν πρόκειται να με ξεχάσουν… 😉

    @Γεράσιμος:
    Απόλυτο δίκιο έχει, απλά εμείς τρέχουμε για να του δώσουμε το δίκιο, χε χε χε

    @Σοφία:
    Τα δικά μας στολίδια φέτος είναι μικρά ξύλινα παιχνίδια (είναι σούπερ εδώ που τα λέμε)

    @artanis:
    Αν η Γοργόνα ήταν η αδελφή του Μεγαλέξανδρου, εσύ τον Άγιο Βασίλη τι τον έχεις; 😉

    @Λένα:
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ – εκπληκτική σκηνή, είμαι σίγουρος ότι απολαμβάνεις τον χιονοπόλεμο όπως κάθε καλός καγαθός γονιός.
    Α, και δεν θέλω εξυπνάδες: το δικό μας είναι καλύτερο και μάλιστα συνδυάζεται με ευρύτερο theme σε όλο το σπίτι! 😉

  23. @Ελένη:
    Έχω στολίσει *και* με γατιά, μπαρουτοκαπνισμένος σε πληροφορώ.
    Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες. Δεν ξέρεις πόσο. 🙂

    @Τσαπερδόνα:
    «εμένα πάλι υπάρχουν πολλοί ηλίθιοι στη ζωή μου….»
    Γιορτάζουν κι όλοι μαζί;
    Καλό μήνα επίσης!!!

    @Βιργινία:
    Δεν θα το πιστέψεις, αλλά ειμαι σίγουρος ότι θα γίνει μόδα. Να δεις, όλοι θα πιάσουν να στολίσουν δέντρο στις επόμενες εβδομάδες. Απίστευτο, ε; 😉

    @garbofanoula:
    Και μην ξεχάσετε τα φωτάκια!!!

  24. Κοίταξε τώρα…..δεν θέλω διαφωνίες Χριστουγεννιάτικα! Σύντομα θα κάνω ανάρτηση φωτογραφίας στο blog μου για να κρίνει ο κόσμος! Αλλά….υπάρχει καλύτερο δέντρο από του καθενός που κλείνει όλη την οικογενειακή του θαλπωρή και αγάπη; Να είσαι καλά Μπαμπάκη και να χαίρεσαι τον λεβέντη σου! Καλές γιορτές!

  25. Χαχαχαχα..ναι τώρα στόλισα και γωωωωωωωωω

  26. Μπαμπάκη αγάπη μου, τα φωτάκια τα βάζω πρώτα πρώτα! Άσε που έχω καμια 10αριά σειρές εδώ και 10 χρόνια, και κάαααθε χρόνο κοιτάζω να δω ποιες δουλεύουν και κααααθε φορά βαριέμαι να πετάξω τα χαλασμένα, και καταλήγουν ξανά στο κουτί με τα χριστουγεννιάτικά, με τη μάνα μου να μουρμουράει για την «τσαπατσουλιά» μου!
    Επίσης, όσα καλά περισσεύουν τα κρεμάω στο δωμάτιό μου έτσι ώστε να έχω τα Χριστούγεννα σε όλο το σπίτι!!! Και φυσικά εδώ σχολιάζει ο πατέρας μου: «Εσύ αγάπη μου με μια πρίζα κι ένα καλώδιο θα κοιμάσαι μια ζωή??? (γνωστή gadgetάκιας εγώ!!!)»

    Κυρία Λένα, διάβασα τα σκηνικά στο σπίτι σας και αφού τα έφερα στο νου μου γέλασα πολύ. Με λύπη σας ανακοινώνω ότι τέτοια σκηνικά στο σπίτι μας επιτρέπονταν μόνο έως τα 18 μου!!!
    Τώρα αν τολμήσω και κάνω έτσι θα φύγει η παντόφλα της μάνας μου με ταχύτητα 100 km/h και δεν έχω καμιά διάθεση να με βρει στο κεφάλι Χριστουγεννιάτικα!!!Κι όχι τίποτ’ άλλο φοβάμαι μην πάθω καμιά αμνησία και ξεχάσω τα κάλαντα!!!!!! χιχιχιχιχι Πολλά φιλάκια!!

    Βιργινία, ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!και του χρόνου κλπ κλπ (το είδα βέβαια στο blog σου … αλλά να χουμε να λέμε!!!)

  27. @Λένα:
    Πέρασα από το μπλογκ για να πουλήσω τον πατροπαράδοτο εορταστικό τσαμποκά – αλλά αν δεν υπήρχε το δικό μας δέντρο, το δικό σας θα ήταν το καλύτερο! 😉

    @Βιργινία:
    Είδες; Σου τά’ λεγα!

    @garbofanoula:
    Έτσι. Ο σωστός ο στολισμός αρχίζει με φωτάκια.
    (τσατ μου το κάνατε το μαγαζί, χο χο χο!)

Σχολιάστε

