• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Δεκέμβριος 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Νοέ.   Ιαν. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Τα χαϊκού της Σπονδής

Αίθουσα φίνα
γεμάτη Τρίτη βράδυ
σέρβις άψογο

Μικρά ψωμάκια
και τέλειο λαδάκι
νιώθω στα ύψη

Ζωγραφιές του σεφ
μπουκίτσες στο στόμα μου
ηδονή σκέτη

Κρασί διαυγές
αρώματα και όψεις
αφροί και υφές

Τούτο δω είναι
μοριακή μαγειρική
άγνωστες γεύσεις

Μα δεν χορταίνουν
οι μικρές μερίδες – αχ!
έρμο στομάχι!

Κι ήρθες για λεφτά
την κάρτα, λογαριασμέ,
μου γονάτισες

Φεύγοντας λέω
«Θα ξανάρθω άραγε;»
να σκεφτώ πρέπει

Διότι είναι
εμπειρία στ’ αλήθεια
αλλά κοστίζει

Και κάθε μέρα
δεν μπορώ να έρχομαι
Πορφυρό δάκρυ

19 Σχόλια

  1. Το «πορφυρό δάκρυ» είναι άσχετο, αλλά ήθελα να δώσω και λίγο λυρισμό στην σαχλαμάρα μου. 😉

  2. Ωραίο το χαϊκού σου αλλά πιο πολύ μου άρεσε το διαφωτιστικό σου σχόλιο! 🙂

  3. Mάλλον ‘τα’ χαϊκού γιατί όπως βλέπω σ’ ένα βιβλιαράκι που έχω με τέτοια κάθε τρίστιχο είναι ένα Χαϊκού.

  4. Ωραία ωραία και πανέξυπνα φίλε μου!!!

    Τελικά πού είναι η Σπονδή;

  5. …πάω να φάω τη φασολάδα μου!!!!!

    😛

  6. οποτε εν ολιγοις η σπονδη ειναι ακριβη, αλλα πεντανοστιμη. ωραια, εμεις οι φτωχοι σε ψιλικον οξυ δεν θα την προτιμήσομε!!
    🙂

  7. αχαχαχα!
    εγώ έχω ΗΔΗ φάει στη Σπονδή ΠΡΙΝ από σένα.

    ΧΑ!

    Και άσε την ποίηση για τον Στιχάκια, πουλάκι μου.
    Το πεζό σου πάει καλύτερα! 🙂

  8. δε μου λες, σας τα εξήγησε κι εσάς ο Σεφ εκείνος που κάνει μχμμμ με νόημα στο τέλος κάθε φράσης;
    εγώ νόμιζα πως μου την έπεφτε μέχρι που μου την είπα επειδή πήρα ψωμί ζυμωμένο με τυρί για να συνοδεύσω το φαγητό μου, άει σιχτίρ! αφού το προσφέρει, να μην το πάρω?
    το σκέτο το είχα ήδη δοκιμάσει!

  9. Αφού είναι χαϊκού και δεν είναι αχού, πάλι καλά….:-)

  10. @Gerasimos:
    Ε, έχουμε χτίσει και μια φήμη πάνω στα σχόλια! LOL! 😉
    Ναι, πληθυντικός είναι.

    @Idάκι:
    Μερσί! Στο Παγκράτι είναι. Σημειωτέον, δεν χρειάζεσαι να παρκάρεις: φτάνεις μπροστά και το αφήνεις στους παρκαδόρους.

    @Εύη:
    Θα έχεις και σαρδελίτσα δίπλα; 😉

    @lifewhispers:
    Κοίτα, είναι αρκετά παράξενα αυτά που καλείσαι να φας. Δεν απευθύνεται μόνο στη γεύση, αλλά σε όλες τις αισθήσεις. Δεν μιλάμε δλδ αυστηρά για νοστιμιά. Ε, και σίγουρα δεν είναι για συχνές επισκέψεις….

    @Κροτ:
    Σιγά μην ήταν η πρώτη μου φορά χθες, αναιδέστατη νεανίσκη! τσκ τσκ τσκ
    Έπρεπε να σε είχα από μια μεριά στην κουβέντα που έπιασα με τον sommelier, θα μας είχες κάνει ρεζίλι με τα γελάγια σου! 😉

    @fevis:
    χε χε χε, πάλι καλά indeed! 🙂

  11. xaxaxaxaaxaxxaaxxxaaxxaxa
    ypoklinomai sto talento sou filtate
    Maria

  12. LOL @ fevis

  13. Χαϊκού για τη Σπονδή? Πώς φαίνεται ο μπον βιβέρ! 😀

  14. Αν πουλήσω όμως ένα οικοπεδάκι
    θα μπορώ να έρχομαι κάθε βραδάκι
    ώς τα Χριστούγεννα.

    😀

  15. Πολλά Χαϊκού άραγε ή πολλά καϊ καϊ καϊ;
    Αγαπητέ, δεν πιστεύω να σε παρέσυρε ο Ευφρόσυνος στο νέο ανδρικό περιοδικό της Καθημερίνής;

    LOL@fevis …λέμε!

  16. @garbofanoula:
    Ευχαριστώ! 🙂

    @Αθήναιος:
    Σε σκέφτηκα πολλές φορές προχθές.

    @Ρενάτα:
    Προσπαθώ να το κρύψω, αλλά προδίδομαι.
    (ναι καλά…)

    @aaduck:
    χε χε χε, πολύ καλό αλλά:

    ρίμα αυστηρή
    μετρημα στις συλλαβές
    είναι το χαϊκού

    (δλδ 5-7-5) 😉

    @Δημήτρης-Ρ:
    Η αναφορά του στο «μενού της πρώτης φοράς» ήταν η αφορμή, αλλά (όπως έγραψα και στην Κροτ) μόνο πρώτη φορά δεν ήταν. Πάντως αμελέτητα από χέλι δεν είχανε… 🙂

  17. Ρισπεκτ
    στον
    έτερο
    Σπονδη
    λωτό
    βιζα
    κίλερ

    (Κάτι σε video art θα έχουμε σύντομα?)

  18. Έχω αναφερθεί στο θέμα στο
    χρυσό σκούφο μου

    Χρησιμοποίησα πιο παραδοσιακή τεχνοτροπία βέβαια -χάι χου λέγεται- αλλά νομίζω πως συμφωνούμε στην κεντρική ιδέα

  19. @Δήμος Τ:
    Σου έχω πει ότι δεν έχω μάθει να χρησιμοποιώ σωστά το Outlook; (εντελώς private joke αυτό!)

    @Στιχάκιας:
    Το θέμα δεν είναι τι γράψαμε αγαπητέ, το θέμα είναι τι φάγαμε! 😉

Σχολιάστε

