• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιανουαρίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Δεκ.   Φεβ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Η τηλεόραση του νεο-αστού

Από τις συσκευές του σπιτιού, εφόσον εξαιρέσουμε όποιες σχετίζονται με διατροφή (ψυγείο, καφετιέρες κλπ) η μόνη που πάντοτε μου φαινόταν απαραίτητη είναι το στερεοφωνικό. Δεύτερος τη τάξει (και με δυνατότητες πλέον να υποκαθιστά το στέρεο) είναι ο υπολογιστής. Αφού παρελάσουν τα διάφορα χρήσιμα ή λιγότερο χρήσιμα gadget έρχεται κι η τηλεόραση. Τελευταία και καταϊδρωμένη. Αν δεν υπήρχαν τα ματς (έχω φάει τα νιάτα μου βρίζοντας τον Τζίγγερ και τον…Βυντρανίνιο!) κι αν το home cinema ήταν στημένο με βιντεοπροβολέα, τότε αμφιβάλω αν θα περνούσα πάνω από μια ώρα την εβδομάδα μπροστά της. Είμαι αυτός ο μυστήριος τύπος που όταν λέει «δεν βλέπω τηλεόραση» το εννοεί!

Για να είμαι δίκαιος, βλέπω 5 – 10 λεπτά Λυριτζή και Οικονόμου το πρωί, πίνοντας την πρώτη κούπα καφέ της ημέρας, καθώς διαβάζουν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Τα ένα ή δύο καλά σήριαλ της σαιζόν πνίγονται στην δημοσιότητα που παίρνουν μετριότητες και δύσκολα μπορώ να είμαι μέσα κάθε βδομάδα την ίδια μέρα. Τα τηλεπαιχνίδια γνώσεων αντικαταστάθηκαν από πανηγυρτζίδικα μπουλούκια και soft core πλάνα με άφθονα μπούτια και βυζιά. Οι ειδήσεις με έχουν απογοητεύσει όχι μόνο ως ύφος αλλά και ως περιεχόμενο. Εκπομπές δημοσιογραφικής έρευνας (π.χ. Κούλογλου) μου αρέσουν, αλλά σπάνια έχω την υπομονή να τις δω ολόκληρες. Ο Μαμαλάκης έχει αρχίσει τις επαναλήψεις ή πηγαίνει σε εξωτικά μέρη που δεν νομίζω ότι θα δω σύντομα από κοντά. Ο Λαζόπουλος, παρότι συνεχίζει να είναι αστείος, μου θυμίζει τα blog που ανεβάζουν τις αναγνωσιμότητές τους με καβγάδες: τόσο ο ίδιος όσο και το κοινό του ασχολούνται περισσότερο με το πώς θα απαντήσει στους εν ενεργεία τιμητές του, παρά με την ουσιαστική σάτιρα της επικαιρότητας. Πέρυσι, που δεν τον έβλεπε κανείς, την έπεφτε σε υπουργούς, όπως τον Πολύδωρα και την Γιαννάκου, τώρα τέλειωσε τον Δεκέμβρη πέφτοντας την σε τηλε-περσόνες όπως ο Καρβέλας και η Δρούζα. Κάτι δείχνει αυτό. Απόψε πάντως, με έκτακτο αφιέρωμα στην Ζαχοπουλιάδα, θα τινάξει την μπάνκα της AGB στον άερα, είναι το μόνο βέβαιο.

Ζούμε μια ανατριχιαστικά επιτυχή επέλαση των μεσημεριανάδικων στη βραδινή ζώνη, κι αυτό έχει αποτελειώσει την τηλεόρασή μας. Συνοπτικά, ήταν πάντοτε κάτω του μετρίου και τώρα έχει γίνει ξεκάθαρα κακή. Και τις τελευταίες μέρες, με τον οχετό Μάκη – Θέμου, έχει γίνει άχρηστα κακή.

Για αυτό κι εγώ, αν είναι να δω κάτι, βλέπω ξένες σειρές σε DVD.

Δεν είναι τυχαία η επιτυχία των σειρών σε DVD. Μια καλοδουλεμένη σειρά, με στιβαρό σενάριο και αληθινούς χαρακτήρες δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Από την άλλη, ο χρόνος του σημερινού νέου αστού (νέου τόσο σε ηλικία όσο και σε συνήθειες) είναι πολύ περιορισμένος. Σκεφτείτε πότε ήταν η τελευταία φορά που μπορέσατε να δείτε ολόκληρη ταινία σε DVD. Είναι πολύ πιθανό να μην ήταν πρόσφατα. Ενώ, ένα επεισόδιο σειράς, όταν ακριβώς το θέλεις (κι όχι όταν το δείχνει π.χ. το συνδρομητικό ή μη κανάλι) μπορεί κάπως να χωρέσει σε ένα εικοσιτετράωρο φορτωμένο από εργασιακές υποχρεώσεις, κοινωνικά ενδιαφέροντα και μια απάνθρωπη από άποψη μετακινήσεων πόλη.

Τι έχω δει λοιπόν τα τελευταία χρόνια;

  • Κατ’ αρχήν, ολοκλήρωσα τις σαιζόν των Friends. Από τις πιο αγαπημένες μου σειρές. Αν ξεπεράσεις την χαρωπή αμερικανιά της πρώτης ανάγνωσης, η σειρά έχει πολύ περισσότερο βάθος. Έτυχε να είμαι συνομήλικος με τους ήρωες της σειράς να μεγαλώσουμε περίπου παράλληλα αντιμετωπίζοντας κάποια πολύ συγκρίσιμα προβλήματα και προκλήσεις. Αυτοσαρκαστικό χιούμορ και έξυπνες παραπομπές χαρακτήριζαν την σειρά. Αγαπημένος μου χαρακτήρας ο Τζόϊ: ο άνθρωπος που κάνει όλες τις γουρουνιές που θα έκανα αν δεν ντρεπόμουνα τόσο.
  • Μετά έκανα απολαυστικές επαναλήψεις στους Simpons, με το διαβρωτικό χιούμορ τους (η ταινία btw, είναι ακόμα πιο εικονοκλαστική από την τηλεοπτική σειρά!) αλλά και στο έξοχο Black Adder, με κάποια από τα πιο καλογραμμένα και καλοκουρδισμένα κωμικά κείμενα που έχουν βγει τις τελευταίες δεκαετίες.
  • Ύστερα πέσαμε στο 24. Από τότε που είχα διαβάσει το concept της σειράς με είχε ενθουσιάσει: 24 επεισόδια που παρουσιάζουν ένα εικοσιτετράωρο του βασικού πρωταγωνιστή, του πράκτορα Jack Bauer, σε real time. Ο Σάδερλαντ είναι απολαυστικός και οι ιδιαιτερότητες της σειράς την κάνουν πολύ εθιστική. Η 1η σαιζόν είναι πραγματικά αποκάλυψη, καθώς βλέπεις την εφαρμογή της ιδέας. Η 2η  επίσης πολύ καλή, με την 3η να κάνει κοιλιά (πολύ βασανιστήριο βρε παιδάκι μου!). Στην 4η ένιωθες πως οι σεναριογράφοι ανασκουμπώθηκαν και είπαν «ΟΚ, το έχουμε μάθει τώρα αυτό το παιχνίδι, για να τους δείξουμε πόσο καλά το ξέρουμε» – είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη. Η 5η αντίθετα ήταν μεγάλη απογοήτευση, τόσο που έχουμε σταματήσει εκεί. Πάντως, αξίζει να δείτε αυτό. Είναι η απάντηση σε αυτό. 😉
  • Και πιάσαμε μετά το Heroes. Για ένα παιδί όπως εγώ που δήλωνε ενθουσιασμένος με τους Χ-ΜΕΝ, την εποχή που όλοι οι ξενέρωτοι συμμαθητές μου στο Δημοτικό θαυμάζανε τον Σούπερμαν (μπλιαξ!), το Heroes είναι η τέλεια ιδέα: καθημερινοί άνθρωποι παρουσιάζουν στα καλά καθούμενα υπερδυνάμεις και πρέπει να μάθουν να τις χειρίζονται. Μια συνωμοσία, ένα παζλ από χαρακτήρες και γεγονότα και πληθώρα πρωτότυπων χαρακτήρων είναι συνταγή για επιτυχία. Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω είναι οι ρυθμοί της σειράς: η εξέλιξη των αποκαλύψεων είναι αρκετά αργή.
  • Το αντίθετο ισχύει για την επόμενη σειρά, αν και εκεί το μέγεθος των συνωμοσιών ξεπερνά ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ναι, τους τελευταίους μήνες έγινα κι εγώ προσήλυτος του Lost, το οποίο ξεκίνησα να βλέπω παράλληλα με το Heroes και κυριολεκτικά το προσπέρασε στις οικιακές μας προτεραιότητες. Εδώ έχουμε χιούμορ, έχουμε συγκίνηση, έχουμε ενδιαφέροντες χαρακτήρες, όλοι τους με σοβαρά θέματα με τους γονείς τους (χμμμ…) και επιπλέον αλλεπάλληλες στρώσεις μυστηρίου και τακτικές, μικρές αποκαλύψεις. Τελείωσαμε μόλις την 3η σαιζόν, οπότε δηλώνω εξπέρ και ανυπόμονος για τα νέα επεισόδια! Με ενοχλεί λίγο το μεταφυσικό στοιχείο που βάζει η σειρά στο παιχνίδι, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στην ερώτηση τι έχουν στο μυαλό τους για παραπέρα. Το σίγουρο είναι ότι ενώ κάθε επεισόδιο σου δίνει στοιχεία εξέλιξης του στόρυ, τα μυστήρια και οι πλεκτάνες θέλουν τιτάνιες προσπάθειες για να συμμαζευτούν σε μια ενιαία και αδιαίρετη αφήγηση. «Not Penny’s boat», ε; Χμμμ….

Υπομονή λοιπόν να δούμε τίνος είναι το νησί, δεν έχουμε άλλη επιλογή. Εκτός κι αν τους τινάξει τα πλάνα στον αέρα η απεργία των σεναριογράφων. Πίσω από την γωνία άλλωστε παραμονεύει και η εναλλακτική του Prison Break καθώς και η νέα βερσιόν του Galactica. Πλήθος οι επιλογές, μέχρι να ανοίξει ο καιρός έχουμε περισσότερα να δούμε απ’ όσα ίσως θα προλάβουμε. Και πάλι όμως, τα καθημερινά επεισόδια της «Μάχης των Αδιάφθορων» στα παράθυρα των δελτίων ειδήσεων (και όχι μόνο) δεν θα κάτσω να τα δω που να με πληρώνουνε!!!

33 Σχόλια

  1. […] Geeklog Japanese – UTF-8å¤è¨èªãªã&frac14… placed an interesting blog post on Î ÏηλεÏÏαÏη ÏÎ¿Ï Î½ÎµÎ¿-αÏÏοÏHere’s a brief overview […]

  2. Βλέπω σαν τρελός national geografic και discovery στη nova και έχω βρει την υγειά μου…
    Βέβαια ρίχνω και καμμιά ματιά στο εγκυρο δελτίο ειδήσεων του star για πλευρική ενημέρωση.
    Τις παραπάνω σειρές τις έχω εξαντλήσει… 😦
    Και το Lost περιμένω…αλλά έχω χαλαστεί γιατί τελείωσα τον 3ο κύκλο πριν 6 μήνες… 😦

  3. μαλλον ειμαιλιγο πισω, διοτι ουσιαστικα dvd βλεπω μονο το ΣΚ και προς το παρον εχω αφεθει στους κλασσικους monty python. για τις σειρες πραγματικα θα το σκεφτω πολυ, χωρις ομως να εχω κανενα επιχειρημα εναντιον τους..

  4. Friends, Simpsons & Black Adder ! Φοβεράά ! 😉

    Lost & 24 αν κι έχω παρακολουθήσει τον πρώτο τους κύκλο, δεν ξετρελάθηκα!

    Ειδήσεις πάλι -όπως λες- δε βλέπω ούτε με το ζόρι! Μπλιααχ…

  5. Καλά…δεν το συζητώ.Πλην του 24 (που δε σνομπάρω,απλά ξέρω ότι θα κολλήσω και προς το παρόν,μου φτάνουν οι Ήρωες και οι Χαμένοι!) συμφωνώ με τις επιλογές σου!

    Το τρέιλερ του 4ου κύκλου το είδες;
    (πρέπει ν’ανοίξουμε ένα φορουμίδιο σχολιασμού επί του φαινομένου,διότι η φαντασία μου οργιάζει και ψάχνει να εκτονωθεί!) 😛

  6. Επιδή ως γνωστόν είμαστε της ιδίας συνομωταξίας (δεν αντεξα να δω τον 5ο κυκλο του 24 και οι Heroes είναι το απόλυτο κόλλημά μου-μονο τους Friends βλέπω στην τιβί τα ΣΚ), σου συνιστώ θερμώς τους «4400» στο DVD!
    Θα τρελλαθείς.

  7. Χμ.. βλέπω εδώ μέσα, όλοι συχνάζουμε στα ίδια μαγαζιά!!! Κι εγώ την τηλεόραση την έχω για να βλέπω ταινίες, είτε σε DVD είτε τις ανοησίες που παίζουν τα εκάστοτε κανάλια, και ειδήσεις στα κρατικά. Θέμο, Μάκη, και όλα τα άλλα κατσαριδοειδή δεν τα έχω παρακολουθήσει ποτέ, μου είναι σχεδόν απόλυτα αδύνατον. Φακέλους και τα σχετικά, όταν είμαι σπίτι τα βλέπω, όταν δεν είμαι (συνέχεια δηλαδή) τα γράφω στο βίντεο, όπου, ελπίζω κάποτε να τα δω!! Χοχο!!! Και επειδή βλέπω πως είσαστε όλοι λαμπροί νέοι (mpampaki, το 4400 είναι άλλο ένα Χ-men/heroes), θα προσθέσω κι εγώ μερικά στα must σας: my name is earl, pushing daisies για να γελάσετε, bones και csi γιατί έχουν ενδιαφέρον.
    ;-D

  8. αν αρχίσεις να βλέπεις prison break, στο 3ο επεισόδιο δε θα ξέρεις καν γιατί το βλέπεις. Τόσο εθιστικό!
    Ευτυχώς που έφυγα από Ελλάδα γιατί ακόμη μπροστά από την τηλεόραση θα ήμουν!

    πάντως εγώ την έχω καταβρεί με το southpark (σιγά μη σας δώσω λινκ!) εδώ πάνω 🙂 μακάρι να ήταν άπειρα τα επεισόδια!!!

  9. Την Τζένα δεν την βλέπεις σε κανένα DVD? 🙂

    I

  10. δηλαδή σαν να λέμε,αν περιμέναμε από σας κανά νουμεράκι στις εκπομπές μας,την κάτσαμε

    υγ έτσι?
    υγ αφήστε.απαντάω μόνη μου: ετσι!

  11. Συμφωνώ με την αξιολόγηση που κάνεις στην τηλεόραση, αλλά σειρές δεν βλέπω -βαριέμαι.

    Αντιθέτως, η τελευταία φορά που είδα ολόκληρη ταινία στο δβδ ήταν: χτες. Και η προτελευταία την Παρασκευή.

    Και, πέρα από την απορία της ikd , η οποία είναι και δική μου, έχω άλλη μία: ποιος είναι ο βιντρανίνο???

    Όσο για το Black Adder, αγοράζουμε τις ίδιες κυριακάτικες ή μου φαίνεται/ (εμένα την αγοράζουν οι γονείς μου για την ακρίβεια και μου κρατάνε τα δβδ).
    Αλλά είδα μόνο τους δύο πρώτους κύκλους, μετά, όπως προείπα… βαρέθηκα!

  12. Ψάξε να βρεις το «Hustle». Βρετανική σειρά (BBC power) με μία συμμορία κομπιναδόρων. Αυτοτελή επεισόδια, καλογυρισμένα, μπόλικο χιούμορ, και οι «παίκτες» ένας κι ένας!

  13. Καλημέρες,

    Προσέξατε το νέο μου header image; Είναι δώρο φίλης. Και πάλι σ’ ευχαριστώ βρε ψυχή – σμουτς!!! 🙂

    @Μάνος Σ:
    Σπάσιμο αυτό με το Lost, εμείς είμαστε τυχεροί από την άποψη ότι το τελειώσαμε την προηγούμενη Πρασκευή. Nova δεν έχω βάλει, δεν βλέπω αρκετά για να αξίζει τον κόπο και συνήθως προτιμώ να κατεβάσω τίποτις από το internet.

    @lifewhispers:
    Τους Pythons δεν τους ανέφερα γιατί τους έχω ξετινάξει από την εποχή της βιντεοκασέτας ακόμη. Για να καταλάβεις, μιλάς με άτομο που στο φοιτητικό του δωμάτιο είχε αφίσα τον John Cleese ως Minister of Silly Walks. 😉

    @Ρενάτα:
    Για τις ειδήσεις: ευτυχώς έχεις εμάς να ενημερώνεσαι, σωστά; 😉

    @Εύη:
    Μόλις τελειώσαμε το τελευταίο επεισόδιο του 3ου κύκλου, τρέξαμε στο PC να δούμε το τρέιλερ του 4ου. Ίσως χρειάζεται κανένα μίνι – φόρουμ γιατί έχει σημασία να προσέξουμε τα spoilers που θα πετάγονται δεξιά – αριστερά.

    @An-Lu:
    Θα σε εμπιστευτώ απόλυτα. 🙂

  14. @Σοφία:
    Ναι, το CSI όποτε το πετύχω κολλάω, αλλά δεν έχω μπει στην διαδικασία να το γράφω για να το βλέπω (ούτε να το κατεβάζω).
    Και ο Μονκ είναι γαμάτος btw. 🙂

    @Μ13:
    Γμτ, South park στο Ελλαδιστάν δεν βρίσκω (μόνο την ταινία) και το να κατεβάζεις ολόκληρους κύκλους είναι χάσιμο. Άσε που το στυλ της ομιλίας είναι τέτοιο που εγώ τουλάχιστον χρειάζομαι υπότιτλους (σόρρυ).
    Αν βάλεις όμως το λινκ, θα σου κάνω σπέσιαλ αφιέρωμα αύξησης επισκεψιμότητας!!! 😉 (μα τι γλύφτης αυτός ο Μπαμπάκης…)

    @ΙΚΔ:
    Εγώ; Ποτέ! 😛
    Αν έχεις κανά best of όμως εύκαιρο, κάψε μια κόπια. 😉

    @Τσαπερδόνα:
    Περάστε στην ουρά για self service σχολιαστών παρακαλώ…

    @Κροτ:
    Βαρέθηκες το Black Adder, ε; Ναι, το πρόβλημα με εσάς τους διατηρούντες ιστολόγια αριστερής ιδεολογίας (χεχεχε) είναι ότι αν δεν είναι πένθιμο το θεωρείτε βαρετό.
    Ο Βύντρα είναι παίκτης του Παναθηναϊκού. Συγκλονιστικά ασόβαρος. Οι ικανότητές του στον χειρισμό της μπάλας είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτές του μέσου παίκτη της εθνικής Βραζιλίας – εξ ου και το Βυντρανίνιο.

  15. @Αντώνης_Χ:
    Κι εσένα θα σε εμπιστευτώ απόλυτα! Μην τυχόν το έχεις εύκαιρο, να μην ψάχνω τσάμπα; 🙂

  16. Να ξεκινήσεις Boston Legal επειγόντως… Κια θα με θυμηθείς.. Τις δύο πρώτες σειρές τις έχουν τα video club…

  17. Prison Break προτείνω χαλαρά, ειδικά ο 1ος κύκλος είναι καταπληκτικός. Ο δεύτερος κάνει λίγο κοιλιά (ειδικά στο τέλος) και τώρα βλέπω τον τρίτο, οπότε θα σ’ ενημερώσω.

    Προτείνω επίσης Boston Leagal (νομικίστικη σειρά, αλλά με πολύ χιούμορ), αλλά και το «Rome», καταπληκτική σειρά και με μόνο 2 σεζόν, μην κουραζόμαστε κιόλας.

  18. θα σας προτεινα να ξεκινησετε και το «CSI Crime Scene Investigations» (το original που διαδραματιζεται στο Las Vegas). Πιστευω πως θα σας αρεσει.. ηταν αυτο με το οποιο ασχοληθηκα οταν τελειωσα την 4η season του «24».
    την θερμοτατη καλησπερα μου..

  19. προτείνω ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ, τίγκα στο φίδι, στη σαύρα και στην άγρια φύση!

    Καλό το Boston Legal, εάν βέβαια δεν πάθεις overdose από τις γνωστές τους αμερικανιές, οι οποίες ενίοτε είναι πιο κρύες κι από τα παγόβουνα της Ανταρκτικής

  20. Επειδη μου αρεσαν οι τηλεοπτικες σου προτιμησεις, σου προτεινω και το «Weeds». Σατυρικο & κυνικο του κερατα. Καλή συνεχεια! 🙂

  21. Αποκάλυψη!!!
    Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είμασταν από τους ελάχιστους που δεν αντέχουν τα σοβαροφανή τσιφτετελομπαρόκ, τις εκ βαθέων αναλύσεις του κάθε πικραμένου και μη μοντέλου/τραγουδιστή/ηθοποιού και το γνωστό Montblanc. Πολύ χαίρομαι που βρίσκω ομοιοπαθείς (με την κατάντια της tv) με τα ίδια γούστα. Παραλίγο να κλάψω όταν είδα αναφορά και στους monty python!
    Θα ομολογήσω ότι εμείς είδαμε και την 6η σαιζόν του 24 (χάλια), αλλά θα δούμε και την 7η, …. Το Prison Break το προτείνω ανεπιφύλακτα (τριήμερο στο σπίτι χωρίς παιδιά, με εύκολη πρόσβαση στα φαγώσιμα/πόσιμα της κουζίνας = τετράγωνα μάτια και δύο κιλά συν), αν και θα πρέπει επίσης να συμφωνήσω ότι 2η σαιζόν έκανε κοιλιά. Τώρα λέμε να δοκιμάσουμε το six feet under ή το boston legal.
    Μπαμπάκη πολύ χάρηκα που σε βρήκα.

  22. Μην τυχόν το έχεις εύκαιρο, να μην ψάχνω τσάμπα;
    Κάτι θα κάνουμε 😉

  23. @fevis:
    Με αυτά και με αυτά, έχουν μαζευτεί πολύ καλές προτάσεις! Thanks!

    @maestria:
    Ωραία, αναμένουμε ανταπόκριση!

    @sadcharlotte:
    Καλησπέρα κι από μένα – ευχαριστώ για την συμβουλή γιατί βασική απορία μου με τα CSI ήταν η χρονική σειρά τους!

    @Τζων Μπόης:
    Αυτό τον καιρό βλέπουμε ντοκιμαντέρ για δεινόσαυρους σε DVD τα Σαββατοκύριακα. Κι όταν λέω βλέπουμε εννοώ όλη η οικογένεια. 😉

    @lee:
    Χμ, ενδιαφέρον! Ευχαριστώ!

  24. @Ele:
    Κι εγώ χαίρομαι να βρίσκομαι με ανθρώπους με καλό γούστο! (εντελώς τυχαίο ότι έχουμε παρόμοιο γούστο εκτός από καλό, έτσι?) 😉
    Δεν είμαστε και λίγοι πάντως. Απλά θέλει απεξάρτηση να πατήσεις το κουμπί στην πάνω γωνία του τηλεκοντρόλ και να την κλείσεις την ρημάδα!

    @Αντώνης_Χ:
    «Κάτι θα κάνουμε»
    Χαίρω ιδιαιτέρως! 🙂

  25. Na sai kala re mpampaki!!! To kalytero kaneis. Kai gw eimai fanatikh gia heroes, prison break,desperate housewives, lost. Tsekare boston legal!!! Kynismos kai afthono humor…!!! Opws epishe kai grey’s anatomy. Eidika oi gynaikes tha trelathoune!! Alithia, pws apotrepeis ton gio sou apo to na vlepei tileoptika skoupidia???

  26. Tο ‘δαμε το νέο σου header. Καλόόό, αλλά πολύ πράσινο βρε.
    Ειδικά εκείνα τα φυτά επάνω αριστερά. Τς τς τς! 😛

  27. «τα φυτά επάνω αριστερά» μιμούνται τριφύλλια??? πφφφφφφ…..

    όσο για τα πένθιμα, ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ! ήταν πένθιμο το Ratatouille?
    απλώς βαριέμαι τις σειρές… 😦

  28. Tο δικό μου τοπ 4 αυτό τον καιρό είναι:
    CSI
    Boston Legal
    Xωρίς Ίχνος
    ΤΟ ΜΑΝΑΡΙ («House » Σάββατο στις εφτά παρά 15)

  29. @freud88:
    «Alithia, pws apotrepeis ton gio sou apo to na vlepei tileoptika skoupidia???»
    Αυτό έχει ολόκληρη στρατηγική από πίσω. Από δυο χρονών, όταν δλδ αρχίζει να αντιλαμβάνεται την οθόνη στο σπίτι, προσπαθήσαμε να τον βάλουμε στην λογική του «βλέπω όταν θέλω να δω κάτι συγκεκριμένο» κι όχι «χαζεύω και βλέπω ό,τι τύχει να έχει». Αν δεις παιδί να σβήνει την τηλεόραση στα παιδικά του Σαββάτου γιατί θέλει να παίξει, ξέρεις ότι κάτι κάνεις σωστά. 🙂

    @Ρενάτα:
    Δεν έχει κρυφή σημειολογία πάντως, απλά ταιριάζει με τα χρώματα του μαγαζιού. 🙂

    @Κροτ:
    Το Ratatouille είναι παράδειγμα εναντίον σου καλή μου, γιατί παραδέχτηκες ότι πριν από αυτό δεν έβλεπες καρτούν.
    😛

    @Μάνος Σ:
    Μερσί!

    @Λουίζα Κ:
    Είπα να μην καρφώσω και τρέχουν όλοι να ζητάνε. Άσε που χρωστάω και baby-sitting…

    @Τανίλα:
    Αυτό με το μανάρι δεν το έπιασα, αλλά θα το δεχτώ! 🙂

  30. Βρίσκω την ευκαιρία για επικοινωνία. Με τρία παιδιά είναι αδύνατον να δω σειρά σε dvd. Δουλεύω 18 χρόνια τώρα στην τηλεόραση και πλέον νιώθω …σχιζοφρενής!
    Έκανα λοιπόν ένα blog το «Ημερολόγιο ενός πατέρα», όπου μπορώ να λέω τα δικά μου.

  31. @kostasst:
    Όλο αυτό το παιχνίδι ευκαιρία για επικοινωνία είναι αγαπητέ. Καλώς ήλθες και καλή αρχή εύχομαι!

Σχολιάστε

