• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Φεβρουαρίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Επόμενη γραμμή

– …και περνάμε στην επόμενη γραμμή. Καλημέρα;
– Ναι;
– Ναι, καλημέρα λέω.
– Γιώργο καλημέρα.
– Καλημέρα.
– Είμαι ο Κώστας από Μπουρνάζι. Καλημέρα σε όλη την παρέα.
– Γεια σου Κώστα. Τι λέει το Μπουρνάζι;
– Τι να πει, τα ίδια. Πώς την βλέπεις την ομάδα;
– Πες μας εσύ πώς την βλέπεις Κώστα.
– Ε, δεν είναι μπάλα αυτή που παίζουμε ρε Γιώργο. Κι αυτός ο κόουτς, στραβός είναι;
– Τι να πεις ρε φίλε, τι να πεις.
– Μα αφήνει αυτόν τον τερματοφύλακα μέσα και κρατά τον άλλον στον πάγκο;!
– Το έπνιξε προχθές το κουνέλι, ακούς φίλε; Το έ-πνι-ξε!
– Πέστα ρε Γιώργο, πέστα, μόνο εσύ τα λες!
– Έτσι, έτσι. Θα αφήσει εποχή αυτός, θα βγάλει καινούργια ανέκδοτα με τα γκολ που τρώει φίλε!
– Άστα ρε Γιώργο, άστα. Για τις μεταγραφές τώρα, τι ακούς;
– Κοίτα, ο Γκανέζος πρέπει να είναι καλό παικτάκι, αλλά δεν έχει ξαναπαίξει Ευρώπη. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό, έτσι; Πρόβλημα.
– Καταλαβαίνω Γιώργο, καταλαβαίνω.
– Ο Αυστριακός πάλι…
– Άσε τον Αυστριακό, για τον Χιλιανό πες μου. Θα μείνει ή θα φύγει;
– Τον ψηλό λες, τον μελαχρινό; Αυτόν που είδαν οι γυναίκες στο αεροδρόμιο και ξερογλείφονταν; Χα χα χα
– Άσε ρε Γιώργο, μην ανοίγεις το θέμα.
– Ώπα Κώστα – Κώστας δεν είπαμε; – τι έχουμε εδώ;
– Άσε ρε φίλε, άσε τον είδε η γυναίκα μου σ’ ένα ρεπορτάζ και θέλει τώρα να έρθει μαζί μου γήπεδο!
– Τι λες ρε συ;
– Ναι σου λέω. Μια χαρά μου είχε μείνει, θα μου την κόψει κι αυτήν.
– Κάτσε ρε Κώστα, αν την πάρεις και μια φορά στο γήπεδο μαζί σου τι έγινε;
– ΤΙ ΕΓΙΝΕ;! ΤΙ ΕΓΙΝΕ;!
– Μην φωνάζεις ρε συ, μαζί σου είμαστε. Παρτηνα την γυναικούλα, θα έρθει μια φορά, θα βαρεθεί κιόλας, δεν νομίζω ότι ο Χιλιανός θα δει ενδεκάδα σύντομα…
– Γιώργο, δεν ξέρεις τι λες. Με έχει καβαλήσει μέσα στο σπίτι, να την αφήσω να με καβαλήσει και στο γήπεδο;
– Έλα, ηρέμησε φίλε…
– Βγάζει περισσότερα λεφτά από μένα, αποφασίζει τι θα φάμε, αποφασίζει τι θα πιούμε, αποφασίζει ποιους θα δούμε και τι θα κάνουμε, αποφασίζει πού θα πάμε διακοπές. Μόνο το γήπεδο μου έχει μείνει! Και τώρα με τον βρωμο-Λατίνο, θέλει να μου το πάρει και αυτό!
– Εντάξει ρε συ, μην την πάρεις μαζί.
– Και βέβαια δεν θα την πάρω μαζί! Δεν είμαι άνθρωπος εγώ; Δεν είμαι άνδρας; Δεν είμαι αφεντικό στο σπίτι μου; Δεν φοράω παντελόνια;
– Φίλε, δεν ξέρω τι φοράς ή τι δεν φοράς, αλλά εδώ είναι αθλητικό το πρόγραμμα.
– Κοίτα Γιώργο, εγώ σε ακούω τις νύχτες και σ’ εκτιμάω.
– Μπράβο σου και χαίρομαι για αυτό.
– Και έτσι σου μιλάω έτσι. Σαν φίλος. Γιατί σε νιώθω σαν φίλο ρε συ Γιώργο.
– Όλοι φίλοι είμαστε εδώ φίλε.
– Δεν είναι το ίδιο ξέρεις. Δεν έχω σε ποιον να τα πω.
– Και βρήκες εμένα…
– Να ρε Γιώργο, δεν πρέπει κι εγώ να έχω κάπου κάτι δικό μου; Δεν πρέπει κι εγώ να είμαι το αφεντικό σε κάτι; Οι πατεράδες μας ρε συ Γιώργο θα τα ανέχονταν αυτά τα πράματα;
– Ρε φίλε, είναι τέσσερις το πρωί κι εσύ μου πιάνεις κουβέντα για τον πατέρα μου;
– Γιώργο, μόνο εσένα έχω να μιλήσω! Μόνο εσύ με ακούς!
– Και όχι για πολύ κολλητέ, γιατί έχουμε κι άλλους φίλους στις γραμμές να περιμένουν.
– Έχεις δίκιο Γιώργο, έχεις δίκιο. Αλλά κι εγώ, μόνο την ομάδα έχω για να χαίρομαι, μόνο τη μπάλα.
– Και τι θέλεις να κάνω; Να μιλήσω στην γυναίκα σου; Να διώξω τον Χιλιανό; Να σου βρω καλύτερη δουλειά, να νιώθεις ότι είσαι εκεί αφεντικό; Τι να κάνω;
– Να μου πεις για τον λαμόγιο διαιτητή που μας έχουν φορτώσει στον κυριακάτικο, αυτό θέλω.
– Α μπράβο. Τώρα μιλάς σωστά.
– Σνιφ σνιφ
– Τι ακούω;
– Σνιφ σνιφ
– Κλαις; Μην κλαιας ρε μαλάκα, είμαστε στο ραδιόφωνο, μην κλαις!
– Δεν κλαίω ρε συ, δεν κλαίω. Κλαίνε οι άντρες;
– Όχι ρε συ, δεν κλαίμε. Μόνο στα πέναλτι βουρκώνουμε λίγο. Έτσι;
– Έτσι. Σνιφ. Άντε ρε Γιώργο, σ’ έπρηξα με τα δικά μου, άντε, καλό ξημέρωμα να έχεις.
– Γεια σου κι εσένα, να είσαι καλά. Και περνάμε στην επόμενη γραμμή…

18 Σχόλια

  1. Χαρτομαντηλάκι; 😛
    Καλημέρα 😀

  2. Πότε πρόλαβες να το διαβάσεις ρε συ;
    Καλημέρα!

  3. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τι ωραίο ήταν αυτό, μπράβο μάστορα, πάντα τέτοια :))))

  4. Αντί να βάλει κάτω την κυρία του και να της … πετάξει 2-3 γκολάκια, έπαιρνε τηλέφωνο στο ραδιόφωνο.

    Ι.

  5. διάβασα 18 φορές τα ονόματα Γιώργο και Κώστα εναλλάξ

    σίγουρα δεν είναι below the line μύνημα για την κυβέρνηση??

    η συνωμοσιολόγος

  6. Μπαμπάκη, ο reader του γούγλη κάνει καλή δουλειά! 😛 Δεν προλαβαίνεις να πατήσεις τη δημοσίευση και να ‘σου εμφανίζεται το λινκάκι! 😀

  7. AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAAA
    ( έχω ήδη ξεπεράσει το ρεκόρ μου λέμε)

  8. μα πού πήγαν οι άντρες επιτέλους?!

    (τώρα καταλαβαινω γιατί πρέπει να το βουλώνω την ώρα του αγωνα!)

  9. Τς τς τς! Καθένας με τον πόνο του… 🙂

  10. Κοίτα να δεις που μέχρι ενός σημείου, μου θύμιζε ενα φίλο μου.
    Εντάξει, εντάξει, εμένα μου θύμιζε…

    καταπληκτικό post.

  11. Αααααα!!!!! Τρελλαίνομαι για αυτές τις εκπομπές!!!!!!!! Πού το ήξερες μπαμπάκη;

    Μεταμεσονύκτια οδήγηση, ραδιόφωνο, παραγωγοί από ποδοσφαιρική κούνια, γραμμές από μία Ελλάδα που φοράει σώβρακα και πάει γήπεδο, ξημερώνεται στο αντριλίκι της και την αμορφωσιά της…. Τρελλαίνομαι σου λέω!!!!!!!!!!!

    Απαπαπα, ενθουσιάστηκα τώρα. Πάω να δω αν έχει πλαντάξει ο δικός μου…. 😉

  12. Μπαγάσα Μπαμπάκη
    (σαν να μην έλειψα μία μερα) δεν σου ‘χω πει να ακούς το δεύτερο?
    Φιλιά

  13. Χιονισμένες καλησπέρες και απο εμένα 🙂

  14. Εγώ πάω να διαβάσω τα γλωσσόφιλα. Πάλι!

  15. @Χασοδίκης:
    Μερσί, μερσί. 🙂

    @ΙΚΔ:
    Συμφωνώ. Είναι λάθος τακτικής.

    @Τσαπερδόνα:
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ – δεν το σκέφτηκα, αλλά θα μπορούσες να το δεις κι έτσι!

    @Μαρία:
    Πόσα πήρες για να διαφημίσεις τον γούγλη, λέγε πόσα; Και μην ξεχνάς – ένα κουμπί να πατήσω και σ’ έχω αποκαλύψει! 😆

    @Μαργαρίτα:
    Όχι απλά έχεις σπάσει ρεκόρ, έχω αρχίσει να τρομάζω από την επιμονή σου!!!

  16. @Πασκάλ:
    Άντε, σ’ έφτιαξα, θα δεις Μάκη αυτή την εβδομάδα…

    @Κροτ:
    Πέστα ντε, πέστα!

    @Ρενάτα:
    Καημός, βαρύς καημός η κώμη του Χιλιανού…

    @artbomber:
    Καρφώνεσαι τώρα και δεν κάνει! 😉
    Ευχαριστώ!

    @industrial daisies:
    χε χε χε χε, ότι θα έχεις εντρυφήσει και σε τέτοια ακούσματα δεν το περίμενα, αλλά δεν πέφτω απ’ τα σύννεφα κιόλας! Ανταπόκριση από το πλάνταγμα;

  17. @Οίστρος:
    Βρε βρε βρε, σαν τα…χιόνια…. 🙂
    Εμένα πάντως μού ‘λειψες. Φιλιά πολλά!

    @Δηιάνειρα:
    Καλημέρα, καλημέρα. Και με προσοχή, γλυστράει ακόμα!

    @Δημήτρης Ρ:
    Κι εγώ το ίδιο!

Σχολιάστε

