• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Το ποστ των μιουζικαλ
  • a

  • Μαρτίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Το μινόρε της αυγής

Και ένα ακόμα blog-οπαίχνιδο: η Φάβα (χωρίς κρεμμύδι παρακαλώ) με ρωτά με ποιο τραγούδι θα έλεγα το σ’ αγαπώ. Ρωτά για δύο, αλλά εμένα από την πρώτη στιγμή ένα μου ήρθε στο μυαλό και μπορεί να άργησα να απαντήσω, αλλά την απάντηση την είχα έτοιμη – κι είναι το Μινόρε της Αυγής.

Ξύπνα, μικρό μου, κι άκουσε
κάποιο μινόρε της αυγής,
για σένανε είναι γραμμένο
από το κλάμα κάποιας ψυχής.

Το παραθύρι σου άνοιξε
ρίξε μου μια γλυκιά ματιά
Κι ας σβήσω πια τότε, μικρό μου,
μπροστά στο σπίτι σου σε μια γωνιά.

Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης
Πρώτη εκτέλεση: Απόστολος Χατζηχρήστος, Σμυρνιωτάκι & Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος & Γιάννης Σταμούλης, Μπιρ-αλλάχ ( Τερτσέτο )
Άλλες ερμηνείες: Σωτηρία Μπέλλου || Χαρούλα Αλεξίου || Ελευθερία Αρβανιτάκη

Ένα μουσικό χάδι, σαν αποχαιρετισμός. Με μελωδία ελεγειακή και με την αβεβαιότητα του έρωτα να συμπυκνώνεται σε ματιές, έχει όλο το συναίσθημα και καθόλου το μελό – κάτι που μόνο τα blues και τα ρεμπέτικα κάνουν με τέτοια επιτυχία.

Δεν δίνω συγκεκριμένη πάσα, το αφήνω ανοιχτό για όποιους θέλουν να παίξουν κι εύχομαι σε όλους να αφιερώσουν κάποια στιγμή το τραγούδι τους στην κατάλληλη ύπαρξη, στον κατάλληλο τόπο και στον κατάλληλο χρόνο.

11 Σχόλια

  1. Που είναι παιδί μου η συνέχεια της ιστορίας για να κρίνουμε το θέμα ολοκληρωμένο?

  2. έλα ντε…..

    που ?

    υγ οέο?

  3. Πωπω αυτό μου θύμισε παλιό ερασιτέχνη που από μικροφώνου εύχεται στους ακροατές του ένα «ευχαριστώ κι ανταποδίδω».
    Well done 🙂

  4. Υπέροχη επιλογή, Μπαμπάκη! 😀

  5. απλα υπέροχο.. Θυμαμαι που το επαιζε η αδερφη μου στην κιθαρα οταν ημουν μικρη…
    Σε ευχαριστω, φιλι..

  6. Έλα ρε συ, τόσο μα τόσο ημιτελή αναφορά στο Άσμα των Ασμάτων;
    Ξέχασες τον πιο σημαντικό «εκτελεστή».
    Αμέσως μετά τη Σωτηρία, πριν τη Χαρούλα και πολύ πριν στην τρισμέγιστη Ελευθερία, το έχω τραγουδήσει κι εγώ!!!
    Σε τρεις τουλάχιστον καντάδες, σε τριών διαφορετικών κοριτσιών τα παραθύρια από κάτω!
    Αλλά θα πρέπει να ψάξω πολύ για να θυμηθώ τι είχα πιει τότε (πράγμα που πιθανόν είσαι έτοιμος να ρωτήσεις)!

  7. @fevis:
    What you pay is what you get καλή μου. Μόλις αξιωθώ να γράψω την συνέχεια θα την ανεβάσω. Υπομονή καλέ! Υπάρχει σκελετός, ξέρω πού θέλω να το πάω, δεν το έχω πάει ακόμη. Αν έχεις όρεξη για κάτι με συνέχειες (και εξίσου άσχετο με τα κείμενα που βλέπει κανείς συνήθως σε blog) έχω στο best-of τους Εξόριστους. (λίγη αυτο-διαφήμιση δεν έβλαψε ποτέ). 🙂

    @Τσαπερδόνα:
    Συννενοημένες είστε;
    Σε παραπέμπω ομοίως σε υπομονή για τους πειρατές και αναζήτηση των Εξόριστων για την ώρα… 🙂

    @Οίστρος:
    Μα αυτό που κάνουμε με τα μπλογκ και τα σχόλια δεν θυμίζει την εποχή του πειρατικού ραδιοφώνου;

    @Ρενάτα:
    Μερσί, μερσί.

    @Φάβα:
    Εμ, έτσι θα σ’ άφηνα; Φιλιά!

  8. @Δημήτρης-Ρ:
    Να διευκρινήσω ότι αναφέρω μόνο τους καλλιτέχνες που έχουν εκδώσει σχετική δισκογραφία και όχι όσους είχαν αρκετή έμπνευση (και περίσσειο θράσος…) να το τραγουδήσουν live.
    Να πω τέλος ότι ακόμα κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια – είναι από τα καλύτερα σχόλια που μου έχουν αφήσει αδελφέ! 😆

    @Επιρρεπής:
    Είναι λίγο κλήρωση το μαγαζί ξέρεις. Πότε θα μιλάω για τον γιόκα μου, πότε θα κάνω πολιτικές αναλύσεις, πότε πλακίτσες, πότε απόπειρες λογοτεχνίας (τρομάρα μου). Δεν ξέρεις τι θα βρεις μπαίνοντας. Μόνο τσόντα δεν έχω βάλει ακόμα – κι αυτό όμως μην το πάρεις τοις μετρητοίς! 😉

  9. αχχαχαχαχα οκ μονο να βάζεις το ανάλογο σηματάκι κάθε φορά να μην αιφνιδιαζόμαστε.

  10. @Επιρρεπής:
    Θα υιοθετήσω εκείνα με τους σταυρούς και τους κύκλους που έχουν και στην τηλεόραση… 😉

Σχολιάστε

